Annan tuhannen taalan neuvon tissialusen punoitukseen ja ihottumaan
Erittäin halpa ja toimiva hoitokeino.
Tee talouspaperista tai vessapaperista tollo jonka laitat tissin alle. Näin ihottuma saa ilmaa ja alkaa parantua jo vuorokaudessa.
Kommentit (90)
Perunajauho on edullinen vaihtoehto talkille. Johnson & Johnson hävisi asbestipitoisesta talkista johtuvan oikeusjuttunsa, koska talkkikaivoksissa on aina asbestijäämiä. Firman haastanut nainen oli käyttänyt talkkia teinistä lähtien ja sairastunut syöpään, jonka syöpälääkäri päätteli johtuneen talkin asbestijäämistä.
Vaikka käyttäisi talkkia, niin ei aina auta. Sitä ilmavuutta pitää olla enemmän.
Puuvillasuikaleet esim vanhasta lakanasta vielä paremmat. Ja perunajauho, ei ole kemikaali kuten talkki.
Rintsikat ei auta koska siellä rintsikan alla hiki pysyy. Pienirintaiset ei tunne tätä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Perunajauho on edullinen vaihtoehto talkille. Johnson & Johnson hävisi asbestipitoisesta talkista johtuvan oikeusjuttunsa, koska talkkikaivoksissa on aina asbestijäämiä. Firman haastanut nainen oli käyttänyt talkkia teinistä lähtien ja sairastunut syöpään, jonka syöpälääkäri päätteli johtuneen talkin asbestijäämistä.
Jassoo. Eipä ole minulle tullut mitään ja käytän talkkia jo ainakin 55 vuotta kun olen jo itte 75 v.
Vierailija kirjoitti:
Rintsikat ei auta koska siellä rintsikan alla hiki pysyy. Pienirintaiset ei tunne tätä vaivaa.
Miksi joku muka hikoilisi sieltä? Treenin jälkeen vaihdetaan puhtaat rintsikat suihkun jälkeen, muuten tuskin hikeä tuleekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku muka hikoilisi sieltä? Treenin jälkeen vaihdetaan puhtaat rintsikat suihkun jälkeen, muuten tuskin hikeä tuleekaan.
Pienirintaisena et tiedä asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka käyttäisi talkkia, niin ei aina auta. Sitä ilmavuutta pitää olla enemmän.
Kylläpäs auttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, odotapa kun tulet vaihdevuosi-ikään niin et kysele enää tuollaisia.
Et tarvi treeniä tai normaalia kävelylenkkiä, kun valut hikeä joka huokosesta sikäli käy huono tuuri vaihdevuosioirebingossa. Itselleni kävi näin ja vihaan nykyisin yli 15 asteen lämpötiloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Eipä ole minulle tullut mitään ja käytän talkkia jo ainakin 55 vuotta kun olen jo itte 75 v.
Vielä ehtii tulla.
Mua nauratti tämä aloitus.....ei pahalla, vaan kokemuksella.Isojen rintojen omistajana tein tuota muuan viikko sitten, serla-arkkeja taittelin ja tuotti helpotuksen.
Teipataanhan rintsikoihin inkontinenssisuojiakin imemään hikeä. Eihän sitä kukaan näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisena et tiedä asiasta mitään.
Kylläpäs tietää. Miksi luulet, että pienten rintojen alustat ei hikoile. Kyllä se poimu sinne muodostuu ilman 5 kg läskejäkin.
Ihotautilääkärin määräsi apteekin voidetta, auttoi heti. Nimeä en nyt muista. Tuo babytalkki on toinen siinä sivussa. Punaista kutiavaa ihottumaa, rinnat painuvat sen verran maata kohden ettei ilma paljoa pääse tuulettamaan. Ikävä vaiva.
Tai sitten ihan rintsikat.