Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annan tuhannen taalan neuvon tissialusen punoitukseen ja ihottumaan

Vierailija
05.04.2025 |

Erittäin halpa ja toimiva hoitokeino.

Tee talouspaperista tai vessapaperista tollo jonka laitat tissin alle. Näin ihottuma saa ilmaa ja alkaa parantua jo vuorokaudessa.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihottumaa kainaloon, kun on jäätynyt olkapää eli käsi ei nouse. Kai vastaava ongelma eli ei tuuletu. 

Vierailija
42/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hommasin Miss Maryltä sellaiset stay fresh -rintsikat, ja parin kuukauden testauksella tuntuisi toimivan ihan hyvin. Kangas rintojen alla pysyy kuivana, vaikka iholla olisi hikeä. 

Itselleni isoin ongelma on urheilurintsikat, jotka painaa rinnat yhteen ja sitten sinne väliin kertyy hikeä. Tietääkö kukaan, mistä saisi sellaiset kunnolla tukevat urheilurintsikat, joissa olisi kupit tms. niin ettei rinnat puristu yhteen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä tissien alla on hajuakin, niin silloin siellä on hiiva/sieni. Eikä se enää taida pottujauhoilla hoitua.

Vierailija
44/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hommasin Miss Maryltä sellaiset stay fresh -rintsikat, ja parin kuukauden testauksella tuntuisi toimivan ihan hyvin. Kangas rintojen alla pysyy kuivana, vaikka iholla olisi hikeä. 

Itselleni isoin ongelma on urheilurintsikat, jotka painaa rinnat yhteen ja sitten sinne väliin kertyy hikeä. Tietääkö kukaan, mistä saisi sellaiset kunnolla tukevat urheilurintsikat, joissa olisi kupit tms. niin ettei rinnat puristu yhteen? 

Eikö Miss Marylla ole sellaisia? Shock Absorberilla muistaakseni on.

Vierailija
45/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintsikat ei auta koska siellä rintsikan alla hiki pysyy.  Pienirintaiset ei tunne tätä vaivaa.

Miksi joku muka hikoilisi sieltä? Treenin jälkeen vaihdetaan puhtaat rintsikat suihkun jälkeen, muuten tuskin hikeä tuleekaan.

Ja sun kuppikoko on? Voin kertoa, että kyllä muuten hikoilee. T. H-kuppi

Vierailija
46/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä astellen tiskien alle pieniä leegopalikoita niin sinne tuuletus toimii.  Pesen niitä välillä.🤣🤣🤣🤣

Vierailija
47/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti tämä aloitus.....ei pahalla, vaan kokemuksella.Isojen rintojen omistajana tein tuota muuan viikko sitten, serla-arkkeja taittelin ja tuotti helpotuksen.

Sama juttu. Ja samalla mielellä olen lukenut keskusteluja, joiden aiheena on kankaan läpi työntyvien kaaritukien korjaaminen. Jotkut ompelevat rikkoutuneen kohdan muutamalla ompeleella umpeen. Jotkut, jotka selvästi eivät ole tienneet yhtään, mistä on kysymys, ovat kertoneet tipauttavansa pisaran väritöntä kynsilakkaa reiän tukkeeksi. Pähkähulluja ajatuksia minulle, jonka karannut kaarituki pysyy paikoillaan vain sillä, että ompelen karhulangalla paikaksi postimerkin kokoisen palan nappanahkaa. 

Toisekseen, läpimärkä suikale lakanakangasta rintojen alla ei helpota kovin paljon. Eikä perunajauhopuuro.

Vierailija
48/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaverilta vinkin että imetyssuoja vois auttaa. En ole kokeillut. Kyseessähän siis itse tissin alunen hikoilee eikä ite tissit. 

Vierailija
49/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lv deodoranttia rintojen alle, ei hikeä, tosi helppo homma.

Vierailija
50/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain neuvottiin että pikkuhousunsuoja voisi auttaa.  En ole kokeillut.

Vierailija
51/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absolut Torriakin voi käyttää. 

Vierailija
52/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti tämä aloitus.....ei pahalla, vaan kokemuksella.Isojen rintojen omistajana tein tuota muuan viikko sitten, serla-arkkeja taittelin ja tuotti helpotuksen.

Sama juttu. Ja samalla mielellä olen lukenut keskusteluja, joiden aiheena on kankaan läpi työntyvien kaaritukien korjaaminen. Jotkut ompelevat rikkoutuneen kohdan muutamalla ompeleella umpeen. Jotkut, jotka selvästi eivät ole tienneet yhtään, mistä on kysymys, ovat kertoneet tipauttavansa pisaran väritöntä kynsilakkaa reiän tukkeeksi. Pähkähulluja ajatuksia minulle, jonka karannut kaarituki pysyy paikoillaan vain sillä, että ompelen karhulangalla paikaksi postimerkin kokoisen palan nappanahkaa. 

Toisekseen, läpimärkä suikale lakanakangasta rintojen alla ei helpota kovin paljon. Eikä perunajauhopuuro.

Mulla kaarituet pysyivät kyllä rintaliivien sisällä, mutta niiden päät pureutuivat kipeästi rintalastaan.

Vierailija
53/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Triple Dry -rollonia rintojen alle niin loppuu hikoilu. Ei kirvele. Pitää vaan muistaa laittaa säännöllisesti että teho säilyy. 

Apteekista saatavaa Absolut Torria sen sijaan ei pidä laittaa, se kirvelee ja paljon! Absolut Torr on tehokas päänahan ja niskan hikoiluun. Käytän näitä aina kesäisin. Kokonaanhan hikoilua ei voi blokata. 

Vierailija
54/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä tissien alla on hajuakin, niin silloin siellä on hiiva/sieni. Eikä se enää taida pottujauhoilla hoitua.

Apteekista saa Sibicortia ilman reseptiä. Sitä kun aika ajoin laittaa niin ei vaivaa hiivat eikä sienet. Lisäksi se on sopivan mieto rintojenkin alle laitettavaksi.

Vierailija
55/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deodorantti estää hajua, mutta ei pahemmin estä hikoilua. Tarvitaan antiperspirantti.

Vierailija
56/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibicort auttoi viime kesän helteiden aikaan hikisiin nivusiin ja tissin alusiin. Ja auttoi muuten heti, todella tehokasta.

Vierailija
57/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaarituet

"Mulla kaarituet pysyivät kyllä rintaliivien sisällä, mutta niiden päät pureutuivat kipeästi rintalastaan."

Liivien malli on väärä juuri sinulle. Minulla taas ainoa käyttämäni malli on suurin piirtein se ainoa täydellinen, mutta kaarituet ovat kovalla rasituksella.

Minun tapauksessani kaarituet ovat niin pitkät, että niiden karkaaminen aiheuttaa älyttömiä tilanteita. Mieleenpainuvin on vuosien takaa, kun olin huhkinut sahaushommissa taloyhtiön talkoissa ja pysähdyin tauolle juuri sen ihanan naapurin kanssa. Yhtäkkiä näkökentässäni oli jotain värikästä, jota myös naapurini katseli aika hölmistyneenä. Kaaritukeni oli tullut kanavastaan ulos ja oli jo nostanut T-paitani kankaan melkein leukani tasalle kuin terävänenäinen pieni Alien. Minä ja naapurini emme kommentoineet asiaa silloin emmekä jälkeenpäinkään. Vieläkin nolottaa.

Vierailija
58/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taistellut tän kanssa vuosia. Kesäisin helteellä kun on isot rinnat, niin kyllähän ne hikoaa sieltä alta. Mulla auttoi lopulta se suolakividödö. Ei tullut enää kutiavaa ihottumaa eikä hienhajua.

Vierailija
59/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laihdutus ja hyvät rintsikat.

Olet varmaan joku pöljä ukko kun et ymmärrä rinnoista mitään. Kun laihtuu, tissien rasvakudos haihtuu kuin pieru Saharaan eli

silloin ne vasta roikkuvatkin. 

Älä meille tule selittään.

Vierailija
60/90 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, joka keskustelussa on se neropatti, joka ehdottaa laihdutusta joka vaivaan: Murtuneeseen pikkusormeen, korvatulehdukseen, vuokrankorotukseen, epäonnistuneeseen permanenttiin...jne.