Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kun baareissa kierteli ruusunmyyjiä?

Vierailija
05.04.2025 |

Hilekoristeisia ruusuja ja tavallisia ruusuja kalliilla  hinnalla. Oli ihanaa kun joku osti ruusun minulle! 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella näitä kutsuttiin Ruusupiruiksi. Niistä oli miehille vain harmia. Joko suututaan kun ei osteta ruusua tai .joko ostat ihan turhaan. Jokatapauksessa rahat menee hukkaan.

Ja aina ne pirut tulee vielä väärällä hetkellä niiden ruusujensa kanssa siihen viereen.

Vierailija
22/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ravintoloissa voisi kierrellä vyöruusurokotteen myyjiä.

Totta 😁👍 K50-discot vetää. Nuoret ei käy yökerhoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jännää, että kommenttini poistettiin heti ja ei näkynyt lainkaan? Kun kerroin, että miten mies käyttäytyi minua kohtaan näitä ruusuja ostaessaan, että ostaa myös toisen vaimolle ruusun, kun tanssi hänen kanssaan koko illan? Ja mukamas selittää, että on diplomaattinen kaikkia kohtaan? Ihan helvetin hauskaa olla mukamas se romantiikan kohde, kun sen jakaa toisen naisen kanssa. DiI mies ja täysi typerys ihmissuhteissa. Meneekö tämäkin poistoon, kun ei saa kertoa kokemuksiaan. 

Vierailija
24/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jännää, että kommenttini poistettiin heti ja ei näkynyt lainkaan? Kun kerroin, että miten mies käyttäytyi minua kohtaan näitä ruusuja ostaessaan, että ostaa myös toisen vaimolle ruusun, kun tanssi hänen kanssaan koko illan? Ja mukamas selittää, että on diplomaattinen kaikkia kohtaan? Ihan helvetin hauskaa olla mukamas se romantiikan kohde, kun sen jakaa toisen naisen kanssa. DiI mies ja täysi typerys ihmissuhteissa. Meneekö tämäkin poistoon, kun ei saa kertoa kokemuksiaan. 

Sulla oli joku kielletty sana jos kommenttisi ei näkynyt lainkaan. 

Vierailija
25/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ostettiin usein ruusu ja olen mies. Naiset kateellisia.

Vierailija
26/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt punaisista ruusuista. Niin klisee. 

Muista kukista tykkään. 

Vierailija
27/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Barcelonassa baarissa ja sinne tuli kääpiömies myymään ruusuja

Vierailija
28/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä olivat kyllä ahdistavia. Ne ruusut olivat aina vähän nahistuneita, ja minä mietin aina vain, miten hirveää pskaduunia tuollainen ruusujen kaupustelu oli, kuinka siitä ei saanut kunnollista palkkaa (taisi olla puhelinmyynnin tavoin provikkahommaa), ja että en ikinä voisi tehdä sitä itse.

Vierailija
29/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tätä on tapahtunut ja missä? Ei mitään havaintoa yhdessäkään suomalaisessa baarissa. Sattuneista syistä baareilin vähemmän vuosituhannen vaihteessa.

Vierailija
30/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, mutta ei mulle kukaan sellaista koskaan ostanut.

N43

En ihmettele yhtään. 

Vierailija
31/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin miehet sai pildeä ruusulla. Nyt pitää olla kallis auto, asunto ja viisinumeroiset tulot.

Ei saa noillakaan. Turha yrittää. Mene maksulliselle.

Helposti saa. 

t. M47

Vierailija
32/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rainerin vaimot?

Vierailija
33/33 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sit muistan sen, kun lomaosakekauppiaat roikkui tekstiileissä niin, ettei omaa ääntään kuullut. Mutta olikohan se kanarialla? Silloin kun kanarialle vielä sai mennä.