Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää kertomatta asioita.

Vierailija
05.04.2025 |

Meillä pitkä parisuhde ja 2 lasta. Suhteen alussa oli ongelmaa, että mies valehteli jotain tyhmiä juttuja. No meni kausi, että ei ainakaan jäänyt valehtelusta/asioiden kertomatta jättämisestä kiinni. Nyt meillä on ollut huono vaihe suhteessa toisen lapsen syntymän jälkeen viimeisen reilu vuoden. Olen ollut väsynyt ja mies tehnyt reissuhommaa ja opiskeli samalla avoimessa. Tilanne meni siihen, että olin tosi väsynyt ja usein pääkipua yms hoidin kotia ja lapsia lähes yksin. Mies oli väsynyt ja stressaantunut. Pyysin, että jättäisi opinnot nyt tauolle, siksi aikaa, että lapset vähän isompia. Sovittiin, että opinnot nyt jää tauolle. No nyt on alkanut selvitä, että jättänyt asioita kertomatta paljonkin. Osa pikkujuttuja esim jotain lääkärikäyntejä tms jäänyt kertomatta. Nyt sitten selvisi, että hän on selkäni takana jatkanut opintoja ja hakenut kunnolla opiskelemaan yliopistoon ja lukenut pääsykokeisiin. Kaiken tämän hän on jättänyt kertomatta. Kun löysin repusta pääsykoekirjan alkoi koko vyyhti selvitä. Hän kyllä sitten rehellisesti kertoi kaiken eikä yrittänyt valehdella. Sanoi, että halusi jatkaa opintoja ja hakea kouluun kun se on hänen haaveensa. Pelkäsi, etten hyväksy asiaa.

Olen äärettömän loukkaantunut ja ahdistunut tästä, että hän on jättänyt kertomatta minulle näin ison asian ja sopimuksesta huolimatta jatkoi opintoja. Pelkään myös mitä muuta hän jättää kertomatta ja pamahtaako kohta tietooni jotain isompaakin tyyliin pettämistä tms.

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos mä en halua opiskella

Tietenkään ei silloin paraisuhteen toinenkaan osapuoli saa opiskella.

Vierailija
82/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi jättää sinut. Olet este hänelle ja vaikutat todella ahdistavalta tyypiltä.

Toivottavasti aloittaja jättää miehensä ja kakarat miehelle. Tosi rasittva äijä huollettavaksi.

Kunnon wt-kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi jättää sinut. Olet este hänelle ja vaikutat todella ahdistavalta tyypiltä.

Toivottavasti aloittaja jättää miehensä ja kakarat miehelle. Tosi rasittva äijä huollettavaksi.

Kunnon wt-kommentti.

Kunnon inkkeli iki-sinkkukommentti.

Vierailija
84/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muijat pankaa kiviriipat luiskaan A.S.A.P

Vierailija
85/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huollettavaksi? Nainen on kotona ja mies tekee töitä ja opiskelee, kukahan se huollettava tässä on :,D

Vierailija
86/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huollettavaksi? Nainen on kotona ja mies tekee töitä ja opiskelee, kukahan se huollettava tässä on :,D

Se äijä on huollettava.

Vierailija
87/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä jatkaa samaan malliin kuin synnyinkodissaan. Äippä huolehtii kaiken valmiiksi. Yöks

Vierailija
88/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiireesti vaihdat paikkakuntaa ja ukko lasten huoltajaksi.

Vierailija
89/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä siittää mukuloita ja ei mukuloistaan huolehdi. Ihan kipee äijä.

Vierailija
90/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasille ukoille pitää hommata vasektomia heti.

Vierailija
91/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ukko ei siitä enää yhtään lasta kun ei se pysty niitä hoitamaankaan.

Vierailija
92/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tätä miestä. Homma on ajautunut siihen pisteeseen että on ollut selkä seinää vasten kanssasi omien unelmiensa kanssa ja tiesi että ei kannata puhua. Joten hoitaa homman itse.

Teidän kannattaa erota. Isäni teki äidilleni samaa vuosikymmeniä sitten ja silloin uskoin äitini isän mustamaalauksen ja manipuloinnin meille lapsille. Vasta aikuisena kun kuulin isän version kunnolla ymmärsin koko totuuden.

Vierailija
93/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko puhuneet asian niin, että sinä aloittaja on se, joka hoitaa lapset yksin? Vai oliko sinulla haave, että mieskin osallistuu lastenhoitoon?

Vierailija
94/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tätä miestä. Homma on ajautunut siihen pisteeseen että on ollut selkä seinää vasten kanssasi omien unelmiensa kanssa ja tiesi että ei kannata puhua. Joten hoitaa homman itse.

Teidän kannattaa erota. Isäni teki äidilleni samaa vuosikymmeniä sitten ja silloin uskoin äitini isän mustamaalauksen ja manipuloinnin meille lapsille. Vasta aikuisena kun kuulin isän version kunnolla ymmärsin koko totuuden.

Eikö sinunkaan isäsi osannut huolehtia ja hoitaa sinua?

Vierailija
95/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap. Olet nyt lastesi isän äippä.

Vierailija
96/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaikuttaa siltä, että AP on itse sopinut opiskelu tauosta, eikä miehellä ole ollut sananvaltaa. 

Tarinan mieshän päätti jatkaa opiskelua, joten oli sananvaltaa.

Piti tehdä se salaa?

Vierailija
97/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Arvostan isääni aivan todella paljon. Hän teki sen, mitä piti, ja sain tietää siitä vasta aikuisena. Uhrasi kaiken yhteisen hyvän eteen. Ja mitä siitä sai? Äitini kohteli kuin roskaa.

Vierailija
98/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono novelli.

Samasta tarinapussista ovat myös ainakin nämä jotka ilmestyneet palstalle tällä viikolla, saattaa olla muitakin

https://www.vauva.fi/keskustelu/6010523/miksi-mies-vahattelee-ja-intaa-…

https://www.vauva.fi/keskustelu/6009998/olen-nyt-tutustunut-uuteen-mieh…

https://www.vauva.fi/keskustelu/6005338/tapailumies-haluaa-mieluummin-l…

Vierailija
99/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Arvostan isääni aivan todella paljon. Hän teki sen, mitä piti, ja sain tietää siitä vasta aikuisena. Uhrasi kaiken yhteisen hyvän eteen. Ja mitä siitä sai? Äitini kohteli kuin roskaa.

Ei siis hoitanut sinua. Asia on pihvi.

Vierailija
100/134 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis hoitanut sinua. Asia on pihvi.

Jos olisi valinnut toisin, kenellekään ei olisi ollut rahaa hoitaa ketään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi