Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntonäyttö, haittaako jos on dildot sun muut seksilelut esillä?

Vierailija
04.04.2025 |

Ajattelin tehdä kiusaa vuokranantajaa kohtaan. Asuntonäyttö tulossa kun vuokranantaja myymässä.

Haluaisivat asuntonäytölle. Ilmeisesti olisi pakko heidän päästää rikkomaan kotirauhaa. Ajattelin laittaa esille kaikki dildot, anustapit, liukkaripurkit, seksihepeneet jne. Oikein kiusallani. Ehkä vielä jotain muutakin rekvisiittaa esille. 

Kiusa se on pienikin kiusa. Ei varmasti voi kukaan pakottaa siveelliseen elämään. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntovälittäjänä löysin kerran asunnosta seksileluja komeron ylimmäiseltä hyllyltä. Asunto oli minulla myynnissä ja koska olen pitkä satuin näkemään nämä. Siinä oli mun muassa tosi iso dildo. Jätin ne sinne enkä kertonut omistajalle niistä. Asunto myytiin ja olisin vaan halunnut olla mukana kun uudet omistajat löysi lelukätkön. 

-Vaasalainen

Oletko nainen? Miksi et ottanut tosi isoa dildoa omaan käyttöön?

Jos nyt joku sanoo, että ei toisen käyttämää dildoa voi kayttää. Entä jos pesee huolellisesti vedellä ja saippualla ja sitten pitää vähän aikaa kiehuvassa vedessä, eikös silloin mahdolliset  pöpöt lähde

Niin. (Perus)Dildot eivät ole erityisen kalliita, eivätkä naiset ole m

Siis ei saa nyysiä (=varastaa) kenenkään tavaroita, mutta jos joku on jättänyt jälkeensä eli luopunut jostakin, eikö sen saa silloin ottaa. Ja en tarkoita nyt pelkästään näitä dildoja vaan yleensä kaikkia tavaroita.

Vierailija
22/23 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kenelle tästä on kiusaa? Pitävät vaan sinua outona tyyppinä, ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntovälittäjänä löysin kerran asunnosta seksileluja komeron ylimmäiseltä hyllyltä. Asunto oli minulla myynnissä ja koska olen pitkä satuin näkemään nämä. Siinä oli mun muassa tosi iso dildo. Jätin ne sinne enkä kertonut omistajalle niistä. Asunto myytiin ja olisin vaan halunnut olla mukana kun uudet omistajat löysi lelukätkön. 

-Vaasalainen

Oletko nainen? Miksi et ottanut tosi isoa dildoa omaan käyttöön?

Oletko mies? Ottaisitko omaan käyttöösi jostain komeron hyllyltä löytyneen random flesun?

No mä ainakin ottaisin enkä pesis! Siellä sisällähän on just ne hyvät seksinhajut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme