Asuntonäyttö, haittaako jos on dildot sun muut seksilelut esillä?
Ajattelin tehdä kiusaa vuokranantajaa kohtaan. Asuntonäyttö tulossa kun vuokranantaja myymässä.
Haluaisivat asuntonäytölle. Ilmeisesti olisi pakko heidän päästää rikkomaan kotirauhaa. Ajattelin laittaa esille kaikki dildot, anustapit, liukkaripurkit, seksihepeneet jne. Oikein kiusallani. Ehkä vielä jotain muutakin rekvisiittaa esille.
Kiusa se on pienikin kiusa. Ei varmasti voi kukaan pakottaa siveelliseen elämään.
Kommentit (23)
Niin kenelle tästä on kiusaa? Pitävät vaan sinua outona tyyppinä, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntovälittäjänä löysin kerran asunnosta seksileluja komeron ylimmäiseltä hyllyltä. Asunto oli minulla myynnissä ja koska olen pitkä satuin näkemään nämä. Siinä oli mun muassa tosi iso dildo. Jätin ne sinne enkä kertonut omistajalle niistä. Asunto myytiin ja olisin vaan halunnut olla mukana kun uudet omistajat löysi lelukätkön.
-Vaasalainen
Oletko nainen? Miksi et ottanut tosi isoa dildoa omaan käyttöön?
Oletko mies? Ottaisitko omaan käyttöösi jostain komeron hyllyltä löytyneen random flesun?
No mä ainakin ottaisin enkä pesis! Siellä sisällähän on just ne hyvät seksinhajut
Siis ei saa nyysiä (=varastaa) kenenkään tavaroita, mutta jos joku on jättänyt jälkeensä eli luopunut jostakin, eikö sen saa silloin ottaa. Ja en tarkoita nyt pelkästään näitä dildoja vaan yleensä kaikkia tavaroita.