Asuntonäyttö, haittaako jos on dildot sun muut seksilelut esillä?
Ajattelin tehdä kiusaa vuokranantajaa kohtaan. Asuntonäyttö tulossa kun vuokranantaja myymässä.
Haluaisivat asuntonäytölle. Ilmeisesti olisi pakko heidän päästää rikkomaan kotirauhaa. Ajattelin laittaa esille kaikki dildot, anustapit, liukkaripurkit, seksihepeneet jne. Oikein kiusallani. Ehkä vielä jotain muutakin rekvisiittaa esille.
Kiusa se on pienikin kiusa. Ei varmasti voi kukaan pakottaa siveelliseen elämään.
Kommentit (23)
Ei runkkaaminen ole epäsiveellistä.
Muistan kun joskus kävin asuntonäytössä, niin asukas makasi pelkissä kalsareissaan olohuoneen sohvalla ja keittiön lavuaari oli täynnä likaisia astioita :D
Tuollaisen asuntonäytön jälkeen haluaisin ehdottomasti yksityisnäytön kanssasi, ilman vaimoani
M44
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen asuntonäytön jälkeen haluaisin ehdottomasti yksityisnäytön kanssasi, ilman vaimoani
M44
Unohtui nimimerkkini:
M40
ap
Tai entäpä jos makuuhuonessani makoilisi samaan aikaan alaston 17-vuotias poika, kun sieltä tulee väkeä asuntonäytölle? Ehdottakaa muitakin tapoja tehdä kiusaa.
M40, ap.
Eipä taida asunnon ostajat olla ostamassa sinun leluja vaan sitä asuntoa , eli omaa tyhmyyttäsi esittelet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Unohtui nimimerkkini:
M40
ap
Kosk saapi tulla?
Tv: Kauko67
En nyt tajua mitä erityistä kiusaa tuossa on, teet niinkuin tykkäät.
Asunnon osto aika iso päätös, tuskin kukaan antaa päätökseen vaikuttaa sen että edellinen vuokralaisen oli vähän.. seksuaalisti vapautunut.
Saatat tehdä vaan hallaa itsellesi, jos uusi omistaja aikoo pitää sitä sijoitusasuntona niin varmaan tuossa tilanteessa hankkii uuden vuokralaisen.
Olin joskus muinoin muuttamassa ja koska säilytän vaatehuoneessa tietyn seksiharrastukseni takia esim. kahta paria kiiltäviä dominasaappaita, muutamaa kaulapantaa, koppalakkia ja piiskaa, en nähnyt tarpeelliseksi niitä mihinkään erikseen alkaa piilottelemaan. Esillähän ne eivät varsinaisesti olleet, mutta jos vaatehuoneeseen katsoo niin sieltähän ne näkee. En itse ollut paikalla, kun näyttö oli, joten jätin vaatehuoneen oven eteen lattialle pienen paperitollon, joka siirtyy jos ovi avataan. Kun tulin kotiin, paperitollo oli siirtynyt. Tuskin aikuisia ihmisiä kuitenkaan sellaiset varusteet kovin syvästi järkyttää.
Asuntovälittäjänä löysin kerran asunnosta seksileluja komeron ylimmäiseltä hyllyltä. Asunto oli minulla myynnissä ja koska olen pitkä satuin näkemään nämä. Siinä oli mun muassa tosi iso dildo. Jätin ne sinne enkä kertonut omistajalle niistä. Asunto myytiin ja olisin vaan halunnut olla mukana kun uudet omistajat löysi lelukätkön.
-Vaasalainen
Vierailija kirjoitti:
Asuntovälittäjänä löysin kerran asunnosta seksileluja komeron ylimmäiseltä hyllyltä. Asunto oli minulla myynnissä ja koska olen pitkä satuin näkemään nämä. Siinä oli mun muassa tosi iso dildo. Jätin ne sinne enkä kertonut omistajalle niistä. Asunto myytiin ja olisin vaan halunnut olla mukana kun uudet omistajat löysi lelukätkön.
-Vaasalainen
Oletko nainen? Miksi et ottanut tosi isoa dildoa omaan käyttöön?
Vähän poikkeaa aloituksesta, mutta sattui joku kymmenen vuotta sitten että menin silloin tuoreen tyttöystävän kanssa ostamaan pientä hyllykköä joka oli torissa myynnissä. Sovittiin myyjän kanssa aika milloin mennään. Myyjänä oli n. 30v nainen, ja se sano että hylly on makkarissa jotta tulkaa katsomaan ja nostamaan pois se sieltä. Niin siellä oli sängyn vieressä pöydällä valtavan kokoinen dildo ja joku muu pienempi suristin. Nainen näki että me nähtiin ne lelut, niin vähän vain punaistu muttei reagoinut mitenkään muuten. Tehtiin kaupat ja lähdettiin pois. Mietittiin että oliko jäänyt epähuomiossa näkyviin vai tarkoituksella.. tai sitten oli leikit jäänyt kesken kun mentiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Vaasalainen
Jos nyt joku sanoo, että ei toisen käyttämää dildoa voi kayttää. Entä jos pesee huolellisesti vedellä ja saippualla ja sitten pitää vähän aikaa kiehuvassa vedessä, eikös silloin mahdolliset pöpöt lähde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Vaasalainen
Jos nyt joku sanoo, että ei toisen käyttämää dildoa voi kayttää. Entä jos pesee huolellisesti vedellä ja saippualla ja sitten pitää vähän aikaa kiehuvassa vedessä, eikös silloin mahdolliset pöpöt lähde
Niin. (Perus)Dildot eivät ole erityisen kalliita, eivätkä naiset ole mitenkään järjettömän kiimaisia ajatuksesta että "uuuuh seksilelu!!"
Dildo on tarkoituksenmukainen väline jos sellaista tykkää käyttää. En itse kiihotu sellaisen näkemisestä tai ole niin köyhä että pitäisi nyysiä jonkun toisen dildo. Lisäksi "tosi iso" ei olisi ainakaan minulle käytännöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Vaasalainen
Oletko mies? Ottaisitko omaan käyttöösi jostain komeron hyllyltä löytyneen random flesun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Vaasalainen
Oletko mies? Ottaisitko omaan käyttöösi jostain komeron hyllyltä löytyneen random flesun?
No en ottaisi, mutta eikös tuo fresu ole paljon vaikeampi saada puhtaaksi kuin dildo
Olen mies eikä edes käynyt mielessä viedä ne lelut sieltä
-Vaasalainen
Vau, sinähän fiksu olet.