Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt tutustunut uuteen mieheen ja olen todella ihmeissäni hänen käytöksestään minua kohtaan

Vierailija
04.04.2025 |

En osaa edes selittää minkälainen hän on, mutta tunnen ettei kaikki ole kunnossa. Yritän laittaa tähän esimerkkejä, koska olen niin ihmeissäni.

- kaikki, siis aivan kaikki, on minun vikaani. Jos hän vaikka satuttaa minua fyysisesti, hän kääntää sen minun viakseni

- juttelee aivan ihmeellisiä juttuja, aivan kuin yrittäisi painaa minua alas. Kun kerroin, että ostin yhden käytetyn vaatteen nuorelta naiselta, niin kysyi, että mahduit sitten siihen. Sanoi myös, että kelpaan kyllä hänelle tällaisena kuin olen. Aivan kuin olisin jotenkin tosi huono.

- kohtelee minua kuin tyhmää pikkutyttöä, joka ei osaa eikä tiedä mitään. Saattaa selittää jonkun todella yksinkertaisen jutun minulle kuten jollekin idiootille

Olen vain ihan ihmeissäni, enkä tiedä miten suhtautua asiaan

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provo, no kuitenkin: tällaisia ON olemassa ja olen ollut tällaisen kanssa itsekin suhteessa. En suostu uskomaan, että olin tyhmä vaan se oli osa isompaa kokonaisuutta jossa elämäni oli pielessä. Summa summarum: tällaisesta kuviosta pitää heti irrottautua ja alkaa hoitaa itseään. Uni, hyvä ruoka, liikunta, läheiset ihmissuhteet ja joku ammattilainen jolle keskustella peliin siihen. Siitä voi alkaa pitempi eheytymisprosessi.

Vierailija
142/143 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut yksimielisiä vastauksia, kiitos näistä kaikista! Olen vain todella hämilläni ja ihmeissäni. En osaa sen enempää avata. Kyseessä kuitenkin menestynyt mies. 

Ehkä tuo alistaminen, mistä joku kirjoitti, pätee tähän. Haluaa jollain ihmeellisellä syyllä alistaa minua.

ap

ahaa. haluat menestyvän miehen. hänelle se on tärkeää ja hänen mielestään sinun tulisi olla onnellinen, että olet saanut hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo satuttamistilanteet ovat olleet vahinkoja, mutta kuitenkin niin että minua on sattunut. Reagoi kuitenkin niihin tosi välinpitämättömästi ja kylmästi, katse on todella jäätävän kylmä. Ei siis välitä, vaikka minuun on sattunut.

Ja tänne kirjoittelen, kun jotenkin häpeän tätä tilannetta.

ap

Onpa kryptistä.

Kävelikö kaapin ovi päin näköä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän