Pitkäaikaistyötön tuttu asuu Helsingin Kalasatamassa kaksiossa, minulla ei ole varaa kuin suihkuttomaan yksiöön
Vaikka olen keskituloinen, tuet on selvästi liian korkeat.
Kommentit (79)
Ihan varmasti, ihan varmasti. Mikset sitten jää työttömäksi, jos sillä pärjää paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti, ihan varmasti. Mikset sitten jää työttömäksi, jos sillä pärjää paremmin?
En ole loinen
Eli mikä on nettopalkka ja paljonko on vuokra?
Miksei sulla ole varaa? Mihin sun rahat menee, huumeisiin vai viinaan?? Itse keskituloisena asun Bulsan eteläpuolella ihan ongelmitta kaksiossa ja maksan palkasta vuokrani.
Mihin hittoon sun rahat oikein menee? Ulosottoja?
Vierailija kirjoitti:
Miksei sulla ole varaa? Mihin sun rahat menee, huumeisiin vai viinaan?? Itse keskituloisena asun Bulsan eteläpuolella ihan ongelmitta kaksiossa ja maksan palkasta vuokrani.
Mihin hittoon sun rahat oikein menee? Ulosottoja?
Pakko olla valtavia elämänhallinnallisia ongelmia, jos asuu suihkuttomassa yksiössä keskituloisena.
Muuta sitten maaseudulle. Itse asun rivitalossa missä oma sauna . Ai että tätä rauhaa ja onnellisuutta 👍
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ap:lle keskitulo?
3000€/kk brutto
Vierailija kirjoitti:
Muuta sitten maaseudulle. Itse asun rivitalossa missä oma sauna . Ai että tätä rauhaa ja onnellisuutta 👍
Siis oma sauna tässä asunnossa missä asun.
Yksinkö asuu Kalasatamassa kaksiossa ?
Vierailija kirjoitti:
Hesassa työttömät asuu paraatipaikalla kelan maksamana! Työssäkäyvä duunari ei voisi koskaan muuttaa minnekään kalasatamaan asumaan. Tämä on ihan sairasta!
Kalasatamassa kukoistaa huumekauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole loinen
Sellainen loinen, joka kadehtii toista loista, on itseään kateudenloisella kalvava loinen. Ala ihmeessä työttömäksi ja muuta Kalasataman kaksioon😂. Terveisiä sinne muille trollukoille vaalihommiin.
Mihin sun rahat menee? itse olen pienituloinen ja aina on ollut varaa suihkulliseen asuntoon.
Miettikää jos itse olisi niin persu, että on todellisuudessa työtön incel, mutta silti pitäisi kampanjoida omia tukiaan vastaan 😂 Minun verorahoillani sinä nytkin juot pirkkakaljaa yksiössäsi ja paasaat tällaisia tyhmyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta
Aloitus onkin sairasta koska se ei ole totta.
Muualla onkin halvempaa. Mutta kalasatamassa on kuin muissakin lähiöissä sekä omistus vuokra että Aso asuntoja ja monien yksityisten osakkeita vuokralla. Siellä on eri kokoisia asuntoja joten kyllä sieltä löytyy. Myös Jätkäsaaresta mutta jos sinulla on oma kotimaasi jossain siellä on taatusti halvempaa. Muutat sinne. Kateus tappoi Jeesuksen ristille. Katso ettet noin pahasti kadehdii ystäviäsi.
Vähän yritystä näihin provoihin, kiitos.
On. Varmaan tämälläinen eliitti työtön joka saa ansiosidonnaista 3000 euroa kuukaudessa ja osinkotuloka 3000 euroa päälle luukaudessa
Sairasta