Kiva huomata kuinka tavallisista vartaloista miehet pitävät. Ei todellakaan tarvitse olla täydellinen.
Miehet syttyvät tosi paljon normaalista naisen vartalosta. Vaikka olisi vähän pyöreyttä, selluliittia, roikkuvammat tai pienemmät rinnat ja vähän soikeammatkin käy. Oikeasti ei ole niin tarkkaa. Miehet rakastavat kurvejakin eikä tarvitse olla mikään viivapi*** vaan kumpuakin saa olla. Olen aina elänyt siinä illuusiossa että lähes virheetön sytyttää ja olen peitellyt kroppaani. Ihan turhaan.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Hieno avaus AP. Olen juuri keski-ikään saapunut mies, enkä oikeastaan edes tiedä mitä selluliitti tarkoittaa. Painoindekseistäkään ei ole mitään käryä. Ei omasta eikä muiden. Kumppaneita on kuitenkin ollut niin nuorempia kuin vanhempia, timmejä kuin pyöreämpiäkin. Se on erityisen viehättävää kun nainen kantaa itseään hyvin eikä häpeile omaa olemassaoloaan. Kukkivaan kasviin se mehiläinenkin laskeutuu eikä nuppuunsa sulkeutuneeseen.
Tällainen on niin turhaa liibalaabaa. Tällä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Voi olla vaikka kuinka itsevarma ja "kantaa itsensä" eikä "häpeile olemassaoloaan" ja se ei vaikuta mitenkään kumppanin löytämiseen. Toiset löytää vaikka olis kuinka häpeileviä ja toiset ei vaikka olisivat kuinka sujut itsensä kanssa. Tällaiset kommentit ovat vaan niin todellisuudesta irtautuneita.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä, kaikenlaiset naisvartalot ovat kauniita!
Ei ole väliä onko se BESS, Behm vai Sara Sieppi, kyllä kiihottaa!
Mies1982
Kaikkihan nuo on normaali suomimammaa kauniimpia. Ei ihmekään jos kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän miehet ovat itse sanoneet jo vuosi kymmeniä! Mikä on sinun tekosyy että et ole kuunnellut aikasemminen mitä miehet sanoo että mistä miehet tykkää?
Minun vartaloani ovat omat miesystävät aina arvostelleet. Yksi mm. hoki että en saa lihoa grammaakaan ja toinen taas ilmoitti että olen muodoton luikku, jonka pitäisi lihoa että voisin olla seksikäs. Ensimmäinen sanoi ettei oikein tykkää näin isoista rinnoista (b-kuppi) ja toinen koetti painostaa silikoneihin. Painoni on aikuisiällä vaihdellut enintään kaksi kiloa. Karvat ovat myös aina olleet vääränlaiset, ja viimeistä ällöttivät ihon läpi kuultavat verisuonet. Aina on tullut arvostelua.
Kyllä ja nämä kommentit jää mieleen pyörimään loppuiäksi.
Mitä uutta siinä muka on, että miehet rakastavat kurveja?
Meistä tasapaksuista eivät tykkää, oltiin kuinka timmejä tahansa.
Juuri näin. Kyllä kurveja saa olla. Naisellisuus on plussaa.
Useat miehethän pitävät oikeasti naisellisuudesta ja pehmeys ja muodot on naisellista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen meinannut häpeillä kehoani, kun raskauksien ja rankkojen vauvavuosien jälkeen on 30kg enemmän painoa kuin mieheni tavatessani, karvoja jaksan harvakseltaan ajella, eikä neljän pienen lapsen kanssa kiireisessä arjessa aina muutenkaan niin fresh ehdi olemaan. Silti mies on silittelemässä, halailemassa ja ehdottelemassa jatkuvasti. Jollain lailla olen silti jotenkin ajatellut, että en kai minä enää tällaisenaan kelpaa tai ole mitään, mutta sitten aloin miettiä, että no miksi nyt en yksinkertaisesti vaan uskoisi sitä miestä! Jos mies tulee niillä "rumimmillakin" hetkillä liehittelemään ja hellittelemään, niin ehkäpä ne mun stressit seksin aikana höllyvistä vatsamakkaroista ja karanneista bikinirajoista ei oo niin vakavia, vaan voisin surutta keskittyä itse asiaan. Enhän minäkään sen ulkomuotoa arvostellen katso.
Näistä ketjun kommenteista ymmärrän, että olen saanut hyvän miehen. Toivon sellaista teillekin, joilla on huonoja k
Ihana mies! Olisipa itselläkin tuollainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät syty, mutta paremman puutteessa tyytyvät kyllä. Ja muistavat toki kehua niitä kurveja ja selluliitteja vaikka haaveilevat salaa niistä instamisuista.
Helpoin tapa saada pimppiä:
Kehua ei-niin-nättiä naista silleen uskottavasti ja esittää että "olet mies jolle sisin on tärkein".
Tämän taidon kun mies oppii, ei enää ikinä tarvitse elää puutteessa, kokemuksesta puhun.
M42
Joo, tai vaihtoehtoisesti kehut silmiä. Siinä se sitten tapittaa koko illan.
Kukkivaan kasviin se mehiläinenkin laskeutuu eikä nuppuunsa sulkeutuneeseen. 🐝 Ihanasti sanottu.