Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva huomata kuinka tavallisista vartaloista miehet pitävät. Ei todellakaan tarvitse olla täydellinen.

Vierailija
04.04.2025 |

Miehet syttyvät tosi paljon normaalista naisen vartalosta. Vaikka olisi vähän pyöreyttä, selluliittia, roikkuvammat tai pienemmät rinnat ja vähän soikeammatkin käy. Oikeasti ei ole niin tarkkaa. Miehet rakastavat kurvejakin eikä tarvitse olla mikään viivapi*** vaan kumpuakin saa olla. Olen aina elänyt siinä illuusiossa että lähes virheetön sytyttää ja olen peitellyt kroppaani. Ihan turhaan. 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 161 cm ja 79 kiloa eli ihan normaalipainon alarajoissa jopa!

ap

Vierailija
42/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meinannut häpeillä kehoani, kun raskauksien ja rankkojen vauvavuosien jälkeen on 30kg enemmän painoa kuin mieheni tavatessani, karvoja jaksan harvakseltaan ajella, eikä neljän pienen lapsen kanssa kiireisessä arjessa aina muutenkaan niin fresh ehdi olemaan. Silti mies on silittelemässä, halailemassa ja ehdottelemassa jatkuvasti. Jollain lailla olen silti jotenkin ajatellut, että en kai minä enää tällaisenaan kelpaa tai ole mitään, mutta sitten aloin miettiä, että no miksi nyt en yksinkertaisesti vaan uskoisi sitä miestä! Jos mies tulee niillä "rumimmillakin" hetkillä liehittelemään ja hellittelemään, niin ehkäpä ne mun stressit seksin aikana höllyvistä vatsamakkaroista ja karanneista bikinirajoista ei oo niin vakavia, vaan voisin surutta keskittyä itse asiaan. Enhän minäkään sen ulkomuotoa arvostellen katso.

Näistä ketjun kommenteista ymmärrän, että olen saanut hyvän miehen. Toivon sellaista teillekin, joilla on huonoja kokemuksia taustalla 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pyysi minulta tuhmia kuvia.

Hieman hämmästyin, mutta tein työtä käskettyä.

Minä pyysin häneltä myös. Hän ei ottanut itsestään kuvia, kun on "lihava".

Hän tietää, että pidän hänestä, mutta hän häpeää vartaloaan silti.

Vierailija
44/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis 161 cm ja 79 kiloa eli ihan normaalipainon alarajoissa jopa!

ap

Joko et ole ap tai koko ketju on provo.

Mies voi pitää noilla mitoilla olevasta naisesta ja moni on tyytyväinen itseensä noilla mitoilla, mutta tuskin kukaan tuon kokoinen itseään hoikkana pitää.

Vierailija
45/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen meinannut häpeillä kehoani, kun raskauksien ja rankkojen vauvavuosien jälkeen on 30kg enemmän painoa kuin mieheni tavatessani, karvoja jaksan harvakseltaan ajella, eikä neljän pienen lapsen kanssa kiireisessä arjessa aina muutenkaan niin fresh ehdi olemaan. Silti mies on silittelemässä, halailemassa ja ehdottelemassa jatkuvasti. Jollain lailla olen silti jotenkin ajatellut, että en kai minä enää tällaisenaan kelpaa tai ole mitään, mutta sitten aloin miettiä, että no miksi nyt en yksinkertaisesti vaan uskoisi sitä miestä! Jos mies tulee niillä "rumimmillakin" hetkillä liehittelemään ja hellittelemään, niin ehkäpä ne mun stressit seksin aikana höllyvistä vatsamakkaroista ja karanneista bikinirajoista ei oo niin vakavia, vaan voisin surutta keskittyä itse asiaan. Enhän minäkään sen ulkomuotoa arvostellen katso.

Näistä ketjun kommenteista ymmärrän, että olen saanut hyvän miehen. Toivon sellaista teillekin, joilla on huonoja k

"Jos mies tulee niillä "rumimmillakin" hetkillä liehittelemään ja hellittelemään"

Niin hän haluaa seksiä. Ei liehittele sen takia, että olisit erityisen upea. Olen pahoillani.

Vierailija
46/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät syty, mutta paremman puutteessa tyytyvät kyllä. Ja muistavat toki kehua niitä kurveja ja selluliitteja vaikka haaveilevat salaa niistä instamisuista.

Helpoin tapa saada pimppiä:

Kehua ei-niin-nättiä naista silleen uskottavasti ja esittää että "olet mies jolle sisin on tärkein".

Tämän taidon kun mies oppii, ei enää ikinä tarvitse elää puutteessa, kokemuksesta puhun.

M42

Sä elät puutteessa. Nimittäin aivojen puutteessa.

M45

Vierailija
47/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän miehet ovat itse sanoneet jo vuosi kymmeniä! Mikä on sinun tekosyy että et ole kuunnellut aikasemminen mitä miehet sanoo että mistä miehet tykkää?

Minun vartaloani ovat omat miesystävät aina arvostelleet. Yksi mm. hoki että en saa lihoa grammaakaan ja toinen taas ilmoitti että olen muodoton luikku, jonka pitäisi lihoa että voisin olla seksikäs. Ensimmäinen sanoi ettei oikein tykkää näin isoista rinnoista (b-kuppi) ja toinen koetti painostaa silikoneihin. Painoni on aikuisiällä vaihdellut enintään kaksi kiloa. Karvat ovat myös aina olleet vääränlaiset, ja viimeistä ällöttivät ihon läpi kuultavat verisuonet. Aina on tullut arvostelua.

Sulla mitään miesystäviä ole ollut vaan pikkupoikia. Ja ääliöitä.

Vierailija
48/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät syty, mutta paremman puutteessa tyytyvät kyllä. Ja muistavat toki kehua niitä kurveja ja selluliitteja vaikka haaveilevat salaa niistä instamisuista.

Helpoin tapa saada pimppiä:

Kehua ei-niin-nättiä naista silleen uskottavasti ja esittää että "olet mies jolle sisin on tärkein".

Tämän taidon kun mies oppii, ei enää ikinä tarvitse elää puutteessa, kokemuksesta puhun.

M42

Sä elät puutteessa. Nimittäin aivojen puutteessa.

M45

Tollasia valtaosa miehistä on. Valehtelijoita. Itse en ainakaan usko sanaakaan miesten puheista.

N43

Vierailija
49/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tässä laihdutan ja pidän itsestäni aivan eri tavalla huolta. En muiden vuoksi vaan siksi koska sitä todella paljon haluan. Haluan voida paremmin ja tuntea kehoni omakseni. Silti ymmärrän ettei minun tarvitsisi tehdä tätä siksi että kelpaisin enää. Yksikään mies ei enää vaikuta minuun sillä tavalla. Haluan vain elää omaa elämääni ja tehdä mitä itse haaveilen. Ap 

Vierailija
50/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän miehet ovat itse sanoneet jo vuosi kymmeniä! Mikä on sinun tekosyy että et ole kuunnellut aikasemminen mitä miehet sanoo että mistä miehet tykkää?

Palstamiehet eivät ole kyllä tällaista puhuneet ollenkaan. Joka päivä täällä ruoditaan naisvartaloa, joka on aina jollain tavalla vääränlainen. 

Vierailija
51/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mies jätti minut, koska olin hänen mielestään liian lihava ja vanha. Hän muutti eron jälkeen Thaimaasen. 

Vierailija
52/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin tossa 43-vuotiasta tarvis duunarimiestä. Sillä oli hieman ylipainoa, lyhyt eikä sillä tukkaakaan ollut, olin itse aivan umpirakastunut. Katselin jo aiemmin hänen nettikäyttäytymistä ja teki tätä mimmien pokailua ja nuoleskelelua, kunnon setämiestouhua. Ei lopettanut ja otin hatkat jossain vaiheessa.

Sitä samaa se jatkaa ja vinkuu samalla kun ei ketään saa eikä ikinä onnistu. Miksiköhän?

Itsellä ois tässä ollut useampikin täysjärkinen kiva mies mutta yksi kerrallaan.

Niin joo. Mä oon se hoikka ja sporttinen nätti nuorempi nainen joka pienellä suttauksella olis ihan samanlainen kun ne tusinabimbot. Eipä kiinnosta eikä mun tarvitse vinkua ja hakea huomiota tällaisena.

Vierailija
53/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tarvi kunhan on avoin seksille niin että voi vetää etu ja takareikään

Ikisinkun kommentti. 

Vierailija
54/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
55/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kaunis silloin kun hän kantaa itsensä arvokkuudella.

Vierailija
56/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä ketjun kommenteista ymmärrän, että olen saanut hyvän mie

En ole missään vaiheessa väittänyt, että olisin erityisen upea tai ajattelisin mieheni ajattelevan niin 😄 vaan puhuin siitä, että mieheni voi kokea minut viehättävänä ja haluttavana, vaikka olen erilainen kuin alussa, koska rakastaa minua. Tarkennetaan sitten vielä, että hän haluaa ottaa syliin ja hellittelee, vaikka tietäisimme molemmat, että ei syystä tai toisesta olisi mitään toivoa seksin harrastamiseen. Eikä hänellä ole mitään tarvetta epätoivoisesti mielistellä tai vonkaillakaan seksin toivossa, koska tykkäämme molemmat seksistä ja sitä harrastetaan muutenkin useamman kerran viikossa. 

Vierailija
57/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hassusti lainaus, tähän vastasin 

"Jos mies tulee niillä "rumimmillakin" hetkillä liehittelemään ja hellittelemään"

Niin hän haluaa seksiä. Ei liehittele sen takia, että olisit erityisen upea. Olen pahoillani"

Vierailija
58/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta tiesin tuon.

Sitten ohitin 30 vuotta ja lopetin kuntosalilla käymisenkin, kun en kestä nähdä edes vilausta itsestäni peileistä peittävissä treenivaatteissa. Kotonakaan en mene enää suihkun jälkeen peilin eteen laittautumaan ennen kuin on vaatteet visusti päällä. Erään tuttavan halattua varmistin, että sama ei enää toistu. 

Tietääkseni mitään ei ole tapahtunut eikä mikään muuttunut muualla kuin mielessäni. 

Vierailija
59/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä valitettavasti pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Onnea jos tuon olet päässyt kokemaan - että sua halutaan ja sut hyväksytään sellaisena kuin olet. Mun kohdalle on osunut vain miehiä joille vartaloni ollut este tai sitten "siitä huolimatta" on joku hetken yrittänyt tapailla, mutta lopulta päätynyt antamaan ulkonäöstäni negatiivista palautetta. Enää en edes yritä, olen onnekseni onnistunut täysin kuolettamaan kaikki toiveeni romanttisesta kumppanuudesta.

Vierailija
60/69 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu. Ikäisiäni pareja (30-40v) kun katselen, näen jatkuvasti lihavia naisia normaalipainoisten miesten kanssa. Toisin päin huomattavan harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi