Kiva huomata kuinka tavallisista vartaloista miehet pitävät. Ei todellakaan tarvitse olla täydellinen.
Miehet syttyvät tosi paljon normaalista naisen vartalosta. Vaikka olisi vähän pyöreyttä, selluliittia, roikkuvammat tai pienemmät rinnat ja vähän soikeammatkin käy. Oikeasti ei ole niin tarkkaa. Miehet rakastavat kurvejakin eikä tarvitse olla mikään viivapi*** vaan kumpuakin saa olla. Olen aina elänyt siinä illuusiossa että lähes virheetön sytyttää ja olen peitellyt kroppaani. Ihan turhaan.
Kommentit (69)
Tätähän miehet ovat itse sanoneet jo vuosi kymmeniä! Mikä on sinun tekosyy että et ole kuunnellut aikasemminen mitä miehet sanoo että mistä miehet tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Tätähän miehet ovat itse sanoneet jo vuosi kymmeniä! Mikä on sinun tekosyy että et ole kuunnellut aikasemminen mitä miehet sanoo että mistä miehet tykkää?
En kyllä tiedä. Päähäni on iskostunut niin kamala ajatus siitä että en kelpaa vaikka olen ollut todella kaunis ja hyvä vartaloinen ennen. Ei täydellinen mutta kaunis. Minulla on ollut miehiä jotka ovat kohdelleet todella huonosti ja varmasti muutenkin itsetunto ollut surkea. Nyt kun minussa oikein seksuaaliset aistit ja itsetuntemus on noussut niin ymmärrän ihan selvästi miten väärässä olenkaan ollut. Olen upea nainen mutta olen vain valinnut väärin seurani. Ap
Eivät syty, mutta paremman puutteessa tyytyvät kyllä. Ja muistavat toki kehua niitä kurveja ja selluliitteja vaikka haaveilevat salaa niistä instamisuista.
Vierailija kirjoitti:
Eivät syty, mutta paremman puutteessa tyytyvät kyllä. Ja muistavat toki kehua niitä kurveja ja selluliitteja vaikka haaveilevat salaa niistä instamisuista.
Näin sanovat yleensä ne katkerat, jotka eivät saa ketään.
Oikeat työmiehet eivät ole ronkeleita työmaan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sen sanoit. "Eivät ole ronkeleita" eli huonompikin kelpaa kynnettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole ronkeleita, eli eivät vaadi instamisuja, idari.
Taitaa ollakin inkkelille arka paikka 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole ronkeleita, eli eivät vaadi instamisuja, idari.
Taitaa ollakin inkkelille arka paikka 😄
Luepa toi eka kommentti. Ei siinä puhuta mitään vaatimisesta tai edes saamisesta, vaan haaveilusta. Vähemmän viehättäväkin toki kelpaa suhteeseen, mutta ei se ykkösvalinta ole koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai.
Kas kun olen huomioinut, että miehilläkin on hyllyvää ja raskausarpia. Se ihme karvaisuus/karvattomuuskaan ei kait aina sytytä naista. Joskus se melakin on oikeasti pieni.
Mutta silti sitä kostuu kun oikeasti tykkää tyypistä.
Mutta joo oot oikeassa. Monet kuolaa niitä instabimboja ja menettää siinä mahdollisuuden hyvään ja aitoon naiseen. Ja toisaalla marmatetaan kun ei ketään saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se ei pane, joka valkkaa", lauloivat Eläkeläisetkin!
Itse yllätyin kun aina sanottu että selluliitti pahasta mutta mies vain innostuu paksuista reisistä ja pepusta. Ei edes huomaa mitään selluliittejä:D Ja olen muuten hoikka mutta tuo selluliitti ollut aiemmin muka "Ongelma"
Ihmiset on moniulotteisia. Itselläni on se fitness-vartalo mutta viimeisin mies kärsi isosti erektio-ongelmista. Vaikka hän itse sanoi että se ei liittynyt mitenkään minuun, silti se vaikutti mun itsetuntoon. Nyt en enää uskalla katsoa miehiin päinkään. Viimeksi tänään pyydettiin treffeille, kieltäydyin.
Pidemmässä suhteessa luonne ja yhteensopivuus paljon merkittävämmässä roolissa. Kunhan kotona on rauha niin muu tulee kaukana jäljessä tärkeysjärjestyksessä.
Oot kuunnellu liikaa palstalla vinkuvia inceleitä. Niitä, jotka viettävät täällä tämänkin perjantain.
Ootko AP minkä ikäinen?
Mä alan lähentelemään 40 vuotta ja vasta nyt 30 vuoden paremmalla puolella oon hyväksynyt kehoni enkä jaksa stressata, mieluummin keskittyy siihen miten kivaa on huolehtimatta. Takana kuitenkin yli 20 vuoden syömishäiriökierre ja kehon inhoaminen, jatkuva epävarmuus ja vähemmyyden tunne.
Kait ne miehetkin tykkää kun on terve itsetunto ja pystyy heittäytymään ja uskoo myös ne kehut.
Kamala ajatella miten epävarma sitä oli sillon kuin oli oikeasti nuori ja tosi nätti. Kelpaa tämäkin ja oikein hyvä näin, mutta siinä on mennyt elämää niin paljon hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Helpoin tapa saada pimppiä:
Kehua ei-niin-nättiä naista silleen uskottavasti ja esittää että "olet mies jolle sisin on tärkein".
Tämän taidon kun mies oppii, ei enää ikinä tarvitse elää puutteessa, kokemuksesta puhun.
M42
Vierailija kirjoitti:
Ootko AP minkä ikäinen?
Mä alan lähentelemään 40 vuotta ja vasta nyt 30 vuoden paremmalla puolella oon hyväksynyt kehoni enkä jaksa stressata, mieluummin keskittyy siihen miten kivaa on huolehtimatta. Takana kuitenkin yli 20 vuoden syömishäiriökierre ja kehon inhoaminen, jatkuva epävarmuus ja vähemmyyden tunne.
Kait ne miehetkin tykkää kun on terve itsetunto ja pystyy heittäytymään ja uskoo myös ne kehut.
Kamala ajatella miten epävarma sitä oli sillon kuin oli oikeasti nuori ja tosi nätti. Kelpaa tämäkin ja oikein hyvä näin, mutta siinä on mennyt elämää niin paljon hukkaan.
Juuri tämä. Samaistun täysin tekstiisi. Itse olen 29-vuotias. En suostu enää häpeilemään itseäni ja vartaloani.
Ihanaa elämää meille! ;)
Ap
Positiivinen avaus, jo sen perusteella herätät, ap, sympatiaa. Mahtavaa, että olet oivaltanut asian ja puhjennut kukkaan!
Terv. M46
Niin