Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oho, mun tissit ovatkin hyvännäköiset!

Vierailija
14.03.2007 |

Yleensä kuppikoko on ollut 75b. Raskauden aikana oli 75c. Nyt imetyksen jälkeen ja laihtumisen myötä 75c oli liian iso, kupit jäivät tyhjäksi, mutta 75b oli pieni. Tissit pursuivat yli. Rintaliivikaupoilla ollessani ostin vahingossa 70c liivit (lapussa luki 75b). Koitin niitä päälle ja wow! Rintani näyttävät täyteläisiltä eikä löysiltä ja päällä istuvat todella hyvin!

Oli vaan pakko päästä hehkuttamaan! Sillä tiedän, että suurimmalla osalla naisista on väärän kokoiset liivit. Itsekään en olisi koskaan tarkoituksella ostanut kokoa 70c.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat on ainakin ihan kauheat. Kahden lapsen imetyksen ja laihtumisen jälkeen aika karmean näköiset..roikkuvat, löysät, raskausarpiset. Rintaliivit on aina jotenkin epäsopivat, koko on A65 tai B70, riippuen liiveistä.

Jos olisin rikas niin Nordströmin klinikka olisi seuraava etappi ja eikun silikonia kehiin.

Näin köyhänä pitää ilmeisesti vaan yrittää hyväksyä oma vartalo..

Vierailija
2/2 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on just toi ongelma kun ostaa itse. Ei tajua sovittaa yhtä pienempää ympärysmitaltaan ja yhtä isompaa kuppikooltaan. Vastaa ihan samaa kuin se toinen, mut voi istua paremmin joskus. Varsinkin imetyksen jälkeen.

t.75G, eikä naurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla