Miksi tuo Satonen puhuu ylen amuutelkkarissa työttömistä niinkuin he olisivat kaikki työhaluttomia jotka eivät halua töihin?
Jos ei mene työhaastatteluun tulee kovaa rankkua jne,,itse olisin ikionnellin jos tulisi kutsu haastatteluun mutta hiljaista oon ollut vaikka olen hakenut jokaikiseen paikkaan mihin minulla olisi mahdollisuus mennä osaamiseni ja koulutukseni puolesta.
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Arto tietää mistä puhuu. Kela jakaa rahaa 11 miljardia euroa vuodessa jotta luxustukipummieliitti voi elää kuin kroisos yhteiskunnan kustantamana. Työtä tekevät ja yrittäjät maksavat elättien elämöinnin ja kulutusjuhlan.
Mitään kiitosta ei Kela Gold korttilaisilta tule vaan sen sijaan ainaista ulinaa että tarvitaan lisää rahaa. Voi kun mokomat painuisivat hiiteen Suomesta niin asiat olisivat täällä paremmin.
Noi ei ole työttömyyskorvauksia vaan kela maksaa myös sairaspäivärahaa ja äitiyslomarahaan palkan suuruuden mukaan.
Työttömyyskorvauksia maksetaan 4,9 miljardia.
Yritystukia maksetaan 9 miljardia.
Perusduuneja hakee opiskelijat, maaammm Mut ja jopa ammattikoulutusen saaneet. Kyllä työnantajilla on valinnanvaraa. Suomessa on nyt niitä korkeastikoulutettuja intiaaneja, joita Haatainen haki Intiasta koska SUomessa on huutava työvoimapula. No ne näkee nyt nälkää. Jotain on kyllä pielessä tutkijoiden tulkinnoissa, jos työttömyys koetaan työhaluttomuudeksi.
Kiitos Satonen! Ratkaisit sen että ääneni meni SDP:lle kunta ja aluevaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että Antti Lindtman pelastaa Suomen tästä alhosta?
Koska Satonen on ideologisesti k us ipää
"Kesätyöpaikkojen määrä on tänä vuonna romahtanut. Samalla harvoja paikkoja hakevat myös pidempään työttömänä olleet."
Vierailija kirjoitti:
Koska hallitus kaatuu? Marin takaisin, sitten on taas kaikilla rahaa eikä olla patistelemassa ihmisiä töihin. Ja kun ei tarvitse herätä töihin niin voi kaljotellakin vaikka joka päivä.
Olen työtön ja absolutisti. Ei kiinnosta kaljoittelu. Vasemmistohallitus ei todellakaan tuo mitään ilmaista rahaa eikä muuta nyt tehtyjä päätöksiä. Töitä haluan. Ei mua tartte kenenkään patistella töihin. Ilman rahaa ei pärjää eikä työttömänä raha riitä.
T. Työtön ja vassari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyhallitusta huonompaa voi enää tulla. Köyhiä, työttömiä ja palkansaajaa kuritetaan samalla kun velkaa on vara ottaa rikkaiden veroaleen ja ulkomaille. Hoitajia potkitaan kortistoon ja Satonen kävi ulkomailta hakemassa korvaavaa halpatyövoimaa.
"Sote-alalta valmistutaan nyt suoraan työttömyyskortistoon."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyhallitusta huonompaa voi enää tulla. Köyhiä, työttömiä ja palkansaajaa kuritetaan samalla kun velkaa on vara ottaa rikkaiden veroaleen ja ulkomaille. Hoitajia potkitaan kortistoon ja Satonen kävi ulkomailta hakemassa korvaavaa halpatyövoimaa.
Mut on ihan todennäköstä että Antti Lindtman muodostaa sen hallituksen Petteri Orpon kans ja mikään ei muutu.
Kuntiin ja kaupunkeihin on tulossa irtisanomisia.
Töitä alkaa löytyä kun orjia vähän raippaa. Haemme samalla tuhansittain huippuosaajia filpuista kun kotimaan orjat ovat laiskoja ja kelvottomia.
-hallitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua äänestää vasemmistoa, koska en halua 40 000 maahanmuuttajaa vuosittain, mikä on vasemmistopuolueiden tavoitteena: lisää maahanmuuttoa. Kertokaa ketä tässä pitäisi äänestää?
Näissä kuntavaaleissa ei päätetä maahanmuuttajista. Joten äänestä demareita rauhassa jos et halua että sinulta leikataan housutkin jalasta.
Äänestin jo perussuomalaisia. Kukaan mun suvusta ei oo koskaan äänestäny sosialidemokraatteja. Mun pappa ja mummoki inhos punasia puolueita.
Joopa, mekin äänestettiin lahtareita.
Lahtari oli yleisesti käytetty haukkumanimi Suomen sisällissodassa taistelleille valkoisille sotilaille sekä myös yleisesti porvareille ja suojeluskuntalaisille. Valkoisen armeijan ylipäällikköä Carl Gustaf Emil Mannerheimiä kutsuttiin lahtarikenraaliksi.
>>>Mitä on lahtaaminen?
teurastus, verilöyly, massamurha, verenvuodatus, joukkomurha.
Hallitus leikkaa eläkeläisten kotihoidosta 16,2 miljoonaa euroa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä outoa koska esim meidän kunnassa (noin tunti Helsinkiin) ei millään saada kotihoitoon kesätyöntekijöitä. Tarjolla olisi jopa 5kk sijaisuus jossa peruspalkka 2600e mutta ei vaan saada ketään.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkaa eläkeläisten kotihoidosta 16,2 miljoonaa euroa.
Omaisetkaan ei voi auttaa, kun hallitus leikkasi ansiosidonnaisen eikä ole enää autoa.
Anopin luo on 60 km ja puoliso on ainoa lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua äänestää vasemmistoa, koska en halua 40 000 maahanmuuttajaa vuosittain, mikä on vasemmistopuolueiden tavoitteena: lisää maahanmuuttoa. Kertokaa ketä tässä pitäisi äänestää?
Näissä kuntavaaleissa ei päätetä maahanmuuttajista. Joten äänestä demareita rauhassa jos et halua että sinulta leikataan housutkin jalasta.
Äänestin jo perussuomalaisia. Kukaan mun suvusta ei oo koskaan äänestäny sosialidemokraatteja. Mun pappa ja mummoki inhos punasia puolueita.
Joopa, mekin äänestettiin lahtareita.
Lahtari oli yleisesti käytetty haukkumanimi Suomen sisällissodassa taistelleille valkoisille sotilaille sekä myös yleisesti porvareille
Miks sä selität täällä ihmisille asioita mitkä kaikki tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä outoa koska esim meidän kunnassa (noin tunti Helsinkiin) ei millään saada kotihoitoon kesätyöntekijöitä. Tarjolla olisi jopa 5kk sijaisuus jossa peruspalkka 2600e mutta ei vaan saada ketään.
Vuorotyö. Ei voi ostaa autoa 5 kuukauden sijaisuuden takia.
Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa eikä sillä pidetä autoa muuta vuotta, kun maksetaan myös vuokraa ja ruokaa.
Hallitus romutti ansiosidonnaisen, ei ole enää autoja työttömillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei hallitusohjelmaa muuteta kesken kauden"
No se on huomattu. Mennään päin seinää ja tilanne vain huononee mutta samaa rataa mennään "kun hallitusohjelma".
Mikä järki siinä on että ei voida reagoida jos selvästikään jotkut toimet eivät toimi jos joskus kello kaksi aamuyöllä on univajeessa hallitusohjelmaneuvotteluissa jotain kirjattu? Ei sitten yhtään mikään järki.
Eihän Marininkaan hallitus muuttanu hallitusohjelmaa oikeistolaisemmaks vaikka Kokoomus nous gallupeissa ja vaaleissa SDP:tä isommaks jo heti 2019 loppuvuodesta ja voitti koko ajan kaikki vaalit niitä vastaan.
Mariini ja tyttelit meni koko hallituskauden "RAHAA ON" meiningillä koska hallitusohjelma (ja toisaalta noiden täysi kyvyttömyys tehdä järkeviä päätöksiä). J
Joo joillain on tarkoituksellisesti huono muisti jotta unohdettaisi se tosiasia että kokoomuksen päästyä hallituksiin alkoi valtion velkaantuminen rajusti. Myös Marinin korona- ja sota- aikana oppositio eli oikeisto vaati vielä paljon enemmän yritystykia. Samoin unohtuu silloin korkea työllisyysaste. On kehitetty hokema että velat on edellisen hallituksen syytä vaikka pohjalla oli yli sata miljardia euroa velkaa. Ja mitään ei voi tehdä asioden korjaamiseksi, hoh hoijaa
Että nyt kun kaupungit irtisanovat opettajia ja päiväkodin hoitajia niin tervetuloa kilpailemaan.