Paljon saat testistä? Pakko-oireet, odc
https://www.mielenterveystalo.fi/fi/oirekyselyt/pakko-oirekysely-oci-r
Miten hordaaminen kuuluu pakko-oireisiin?
Kommentit (52)
Täydet 74 pistettä! Se onkin onnen mumeroni (vajaat pisteet olisivat tuoneet epäonnea pistorasioihin)
Apua 26 pistettä. En ole ikinä ajatellut että minulla olisi pakko-oireita. En nyt meinaa huolestua kun melko normaalisti elän.
Vierailija kirjoitti:
Täydet 74 pistettä! Se onkin onnen mumeroni (vajaat pisteet olisivat tuoneet epäonnea pistorasioihin)
Numeroni*
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu pistorasioista?
Se on OCD eikä mikään odc. Oletko jotenkin vähä-älyinen???
Vierailija kirjoitti:
Apua 26 pistettä. En ole ikinä ajatellut että minulla olisi pakko-oireita. En nyt meinaa huolestua kun melko normaalisti elän.
Et ole itse huomannut mitään? Hmmmm. No onhan noissa kysymyksissä vähän tulkinnanvaraa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en toista numeroita 32 45 74 ja 81 ääneen joka kymmenes sekunti asuntoni pistorasiat räjähtävät
Vierailija kirjoitti:
Se on OCD eikä mikään odc. Oletko jotenkin vähä-älyinen???
Typo ja lievä lukihäiriö.
Sinä olet ilkeä selvästi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole itse huomannut mitään? Hmmmm. No onhan noissa kysymyksissä vähän tulkinnanvaraa..
Paljon pakkoajatuksia. Ajattellen kuuluvan masennusoireisiini ja ahdistuneisuushäiriöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en toista numeroita 32 45 74 ja 81 ääneen joka kymmenes sekunti asuntoni pistorasiat räjähtävät
En usko. Trollaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon pakkoajatuksia. Ajattellen kuuluvan masennusoireisiini ja ahdistuneisuushäiriöön.
No joo. Samat diagnoosit. Mutta olen huomannut kyllä itsekin. Ap
8 pistettä. Jouduin tosin vastaamaan osaan aika hypoteettisesti. Esimerkiksi asun yksin eikä täällä kukaan ole siirtelemässä tavaroitani.
Outo testi, minulla on todettu yli 20 vuotta sitten voimakas pakko-oireinen häiriö mutta se ilmenee pelkkinä pakkoajatuksina, ilman minkäänlaisia pakkotoimintoja. Sain testistä siis 12 pistettä, mutta melkoista lääkeannosta olen joutunut vetämään kaikki nämä vuodet ja KELA on maksanut yhteensä 6 vuotta terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Samat diagnoosit. Mutta olen huomannut kyllä itsekin. Ap
Minä kuulen toisinaan puhetta sähkölaitteista. Ne puhuvat minulle binääriluvuilla ja silti ymmärrän mitä puhuvat. Kerran Tasavallan Presidentti Urho Kekkonen ootti yhteyttä. Piti lähteä Neuvostoliittoon vakoilumatkalle...
Ap sai 25 pistettä.