Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelleilee. Todella omituisella tavalla.

Vierailija
03.04.2025 |

Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja tätä on jatkunut nyt vuoden.

Mies alkoi tehdä katoamis temppuja joiden aluksi luulin olevan vain sitä, että haluaa omaa tilaa. Muutimme yhteen ja yhtäkkiä aloin huomata, että en löydä häntä mistään. Hän ei vastaa huhuiluun. Lopulta pitkän etsinnän jälkeen löydän hänet jostain varastosta tai komerosta. Hän teennäisesti muka touhuaa siellä jotain, etsii tavaraa tms.

Kuitenkin puolen vuoden aikana hän alkanut tehdä tätä myös ulkona. Ekan kerran se kävi ku oltiin kävelyllä metsässä.

Yhtäkkiä tajusin puhuvani yksin eikä miestä näy missään. Hän ei vastaa puhelimeen.

Lopulta pitkän etsimisen jälkeen palasin kotiin ja mies istui olohuoneessa.

Hän antoi selitykseksi, että hän kadotti minut ja lähti väsyneenä kotiin.

Seuraava tapahtui kaupassa mies katosi kauppaan ja löysin hänet kotoa. Tällaisia on alkanut tapahtumaan aika-ajoin. Joka kerta mies selittää syyksi jotain todella epämääräistä ja vaikuttaa hieman huvittuneelta.

Kysyin suoraan, että nauttiiko hän katoamisista. Hän ei myöntänyt suoraa, mutta sanoi, että onhan tuo hieman huvittavaa jekkuilua.

Asia on alkanut häiritä minua. En myöskään tiedä mies tekee silloin, kun katoaa. Olen alkanut tulla jopa vainoharhaiseksi. Olen alkanut miettimään jopa päihdeongelmaa esimerkiksi alkoholismia tai jopa pettämistä.

Kommentit (354)

Vierailija
41/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri teki tota (nykyisin ex-)vaimolleen. Lisäksi saattoi piileskellä sohvan takana tai pihalla, ja yhtäkkiä sohvan tai nurkan takaa hyökätä ja pelästyttää vaimon puolikuoliaaksi.

Se kuulosti silloin hauskala jekkuilulta, mutta myöhemmin ymmärsin, ettei tainnut olla ihan normaalia.

Vierailija
42/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri teki tota (nykyisin ex-)vaimolleen. Lisäksi saattoi piileskellä sohvan takana tai pihalla, ja yhtäkkiä sohvan tai nurkan takaa hyökätä ja pelästyttää vaimon puolikuoliaaksi.

Se kuulosti silloin hauskala jekkuilulta, mutta myöhemmin ymmärsin, ettei tainnut olla ihan normaalia.

Mun ex teki tuota. Hätäännyin ihan todella, säikähdin ja purskahdin itkuun liian monta kertaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suhteessa sen aiemman ketjun eksyttäjän kanssa. 

Vierailija
44/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös joskus ton tyyppinen poikaystävä, halusi leikkiä piilosta, kuin kakarat samassa kämpässä. Meni piiloon, komeroon ja ihan kuin asunnosta ei muka jotain piilossa olevaa löytäisi. Metsässä puun taakse. Onneksi se suhde päättyi.

Vierailija
45/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot kerran tuosta asiasta että se loppuu tai muuten suhde loppuu. Jos ei mene kerrasta jakeluun, ukko luiskaan. Toivottavasti ette asu samassa osoitteessa. 

Vierailija
46/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkällä ei ole minkäänlaista arvostusta sinua kohtaan. "Vitsi vitsi älä nyt leikistä suutu". Jepjep.

Vierailija
47/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisagressiivisuutta. Lähtee omile teilleen vaikka tietää, että olet huolissasi. Sitten kotona voi ylimielisenä hymyillä, kun tulet takaisin. Jonkinlaista paikan näyttöähän tuo on ja välinpitämättömyyttä. Kannattaa vakavasti miettiä kannattaako tuota katsella tuon enempää, käytös tuskin ainakaan paranee.

Vierailija
48/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Vierailija
49/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepy

Vierailija
50/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää etsisi miestä. Jos jättää yksin kauppaan tai muualle, en menisi enää sinä päivänä kotiin. Kun sinnehän se ukko varmaan menee myhäilemään. Menisin vaikka äitin luo yöksi tai hotelliin. Ja puhelin kiinni. Päivän pari päästä sitten menisi taas kotiin ja katsoisi onko miehellä vielä hauskaa. Ja sen jälkeen sitten ero. 

Vierailija
51/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselet tuollaista?

No mitä pitäisi tehdä? Olen yrittänyt tivata syitä selvyyttä, mutta tuloksetta.

Ap

No, muutat omaan asuntoon ilmoittamatta, toisin sanoen teet oikean katoamistempun.

Vierailija
52/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama kun sanoin että älä hyöri kokoajan siinä ympärillä. Tarvitsen omaa tilaa, niin sen jälkeen mies alkoi tehdä tuollaista. Kerran löysin hänet sohvan alta makaamasta. Kuulemma etsi nappikuulottimia, mutta en usko..

Vierailija
53/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sunkin kannattais kokeilla jotain tuommoista, katoaisit vaan siltä silleen pysyvästi

Kannatetaan. Aika hyvä jekku.

Vierailija
54/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo aikuiselta ole oikein normaalia käytöstä. Jotenkin vähän häiriintynyttä.

Vierailija
55/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö kertoa olevansa kaappihomo?

Vierailija
56/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en enää etsisi miestä. Jos jättää yksin kauppaan tai muualle, en menisi enää sinä päivänä kotiin. Kun sinnehän se ukko varmaan menee myhäilemään. Menisin vaikka äitin luo yöksi tai hotelliin. Ja puhelin kiinni. Päivän pari päästä sitten menisi taas kotiin ja katsoisi onko miehellä vielä hauskaa. Ja sen jälkeen sitten ero. 

Tämä. Mua jos alkais miesystävä noin eksyttää niin häipyisin paikalta ja katoaisin viikoiksi. Jos soittelis perään niin kysyisin kuka sinä olet, en tunne sinua.

Vierailija
57/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ap:na tekisin pienen irtioton ja katoisin äkkilähdölle johonkin lomalle. Palaisin vasta viikon päatä hieman huvittuneena ja sanoisin, että pikkujekku, olin pienellä lommalla.

Sitten kun ap tulee lomalta, mies on piilottanut sen tavaroita. Hullu mies, hoitoon!

Piilottanut tai myynyt, koska hauska jekku.

Vierailija
58/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex teki tuota. Hätäännyin ihan todella, säikähdin ja purskahdin itkuun liian monta kertaa. 

Aika suoraa tunteilla leikkimistä. Halutaan aiheuttaa voimakas tunnereaktio toisessa, sairasta

Vierailija
59/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole normitapaus tämä, kerran varottaisin että ellei jekkuilu lopu niin loppu koko suhde. Jos se tajuaa lopettaa niin kiva mutta ellei niin varotus käytäntöön vain, ei tuo kivaa ole.

Ja mitä nuihin temppuihin tulee niin olet vain kuin et huomaisikaan sen kadonneen, ja kun tapaat sen myöhemmin jatkat eloa vain normaalisti. Huomioo se varmaan kerjää(kuten lapset saattaa tällaisilla tempuilla) mutta aika typerä keino.

Vierailija
60/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse sama seuraavalla kerralla, kun olette kaupassa. Ehditkö ensin kotiin? Tai sitten meet jonnekin kahville ja nauttimaan kakkupalasta ihan rauhassa.

Itse en jäisi pelaamaan peliä, jota inhoan. Lähtisin suhteesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi