Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelleilee. Todella omituisella tavalla.

Vierailija
03.04.2025 |

Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja tätä on jatkunut nyt vuoden.

Mies alkoi tehdä katoamis temppuja joiden aluksi luulin olevan vain sitä, että haluaa omaa tilaa. Muutimme yhteen ja yhtäkkiä aloin huomata, että en löydä häntä mistään. Hän ei vastaa huhuiluun. Lopulta pitkän etsinnän jälkeen löydän hänet jostain varastosta tai komerosta. Hän teennäisesti muka touhuaa siellä jotain, etsii tavaraa tms.

Kuitenkin puolen vuoden aikana hän alkanut tehdä tätä myös ulkona. Ekan kerran se kävi ku oltiin kävelyllä metsässä.

Yhtäkkiä tajusin puhuvani yksin eikä miestä näy missään. Hän ei vastaa puhelimeen.

Lopulta pitkän etsimisen jälkeen palasin kotiin ja mies istui olohuoneessa.

Hän antoi selitykseksi, että hän kadotti minut ja lähti väsyneenä kotiin.

Seuraava tapahtui kaupassa mies katosi kauppaan ja löysin hänet kotoa. Tällaisia on alkanut tapahtumaan aika-ajoin. Joka kerta mies selittää syyksi jotain todella epämääräistä ja vaikuttaa hieman huvittuneelta.

Kysyin suoraan, että nauttiiko hän katoamisista. Hän ei myöntänyt suoraa, mutta sanoi, että onhan tuo hieman huvittavaa jekkuilua.

Asia on alkanut häiritä minua. En myöskään tiedä mies tekee silloin, kun katoaa. Olen alkanut tulla jopa vainoharhaiseksi. Olen alkanut miettimään jopa päihdeongelmaa esimerkiksi alkoholismia tai jopa pettämistä.

Kommentit (354)

Vierailija
21/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tekisit myös katoamistempun, pakkaisit kamppeesit ja lähtisit yön yli?

Tai sitten kadottaisit miehen tavarat matkalaukkuihin.

Vierailija
22/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raiz kaa sut "unissaan" vielä. Se on täysi hul Lu. Katoa pian itse nimettömään turvallisempaan paikkaan ja estot päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin todella ahdistavalta. Eihän kukaan normaali tuommoista edes tule ajatelleeksi saati lähde toteuttamaan varsinkaan omalle kumppanille. Jos ihan puhtaasti ns. huvikseen tuota tekee niin on kyllä todella outo ihminen ja toisaalta jos yrittää tuolla peitellä jotain päihde- tai muuta salaista harrastustaan niin on sekin aika pimeää käytöstä. Ei kai sillä syyllä mitään merkitystä ole, häivy ennen kuin menee hullummaksi.

Vierailija
24/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoot vaan yhtäkkiä tavaroines itte, tai jos on sun kämppä, vaihda lukot. Haha!

Vierailija
25/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etsi sitä ollenkaan. Kun löydät hänet kotoa, olet kuin et huomaisikaan. Ja tietysti jätät hänet. Mun exä oli vähän samanlainen.

Vierailija
26/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismia ja pettämistä? Se käy juomassa viinapullon ja nxssimassa jotakin muijaa puolessa tunnissa-tunnissa? Kova jätkä. Nostettava hattua hänelle.

Vierailija
27/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tuo että menee kotiin ja odottelee sitten siellä eikä voi edes soittaa tai viestiä lähettää että mihin on hävinnyt. Täysin sekopäistä touhua.

Vierailija
28/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla toinen nainen? Puhelinta pitää päästä räpläämään rauhassa ja siksi katoilee?

Myhäilee sitä, ettet sinä tajua. 

Vierailija
29/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vanha? jos on alkava dementia tms.

Vierailija
30/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa kamat ja muuta pois ilmoittamatta kun mies töissä. Siinähän huhuilee perääsi. Älä vastaa enää puhelimeen!

Vierailija
31/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso teki tuota nuorena. Otettiin usein yhteen. Lopetti, kun sanoin, että en enää katsele tuollaista käyttäytymistä.

Sun pitää avata suu ja kertoa, että ei ole hyväksyttävää.

T: Tuntematon 

Vierailija
32/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteat hymyillen: eroamme. Kiitos ja hyvästi. Ei mitään selittelyjä. Pysy kovana. 

Vierailija
33/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-avokki harrasti tuollaisia temppuja. Usein hän katosi kaljalle. Ja lopulta vieraan naisen sänkyyn. Kyllä oli varsinainen maan riesa koko mies. Sanoisinko lapsellisen typerä älykääpiö hevonkuusesta. 

Vierailija
34/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että miehellä on liian kontrolloitu olo. Ja sen takia ikään kuin kostaa tolla tavalla.

Anna sen miehen olla siellä komerossa.

XDDDDDDDDDD

Vierailija
35/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkös se vanha keskustelu eksyttäjistä löytyy haulla?

Vierailija
36/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että miehellä on liian kontrolloitu olo. Ja sen takia ikään kuin kostaa tolla tavalla.

Anna sen miehen olla siellä komerossa.

XDDDDDDDDDD

Miksei mies sitten tee lopullista katoamistemppua, jos kokee olevansa liian kontrolloitu?

Vierailija
37/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ap:na tekisin pienen irtioton ja katoisin äkkilähdölle johonkin lomalle. Palaisin vasta viikon päatä hieman huvittuneena ja sanoisin, että pikkujekku, olin pienellä lommalla.

Sitten kun ap tulee lomalta, mies on piilottanut sen tavaroita. Hullu mies, hoitoon!

Minulla tuli heti sama ajatus. Ei tuo ole käytöstä, jota toinen tekisi muka ymmärtämättä miltä se toisesta tuntuu. 

Vierailija
38/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän oli joskus pitkä ketju näistä eksyttäjistä ja häipyjistä, löytysköhän se jostai, en nyt muista millä otsikolla se oli.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3138995/eksani-harrastaa-eksyttamista-v…

Vierailija
39/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen hul-lun jutut pahenee ajan myötä. Olet nyt vielä sammakko haaleassa vedessä. Napsauta sähköt poikki tuosta suhteesta. Älä ole masokisti. 

Vierailija
40/354 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tämä mies on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi