Mies pelleilee. Todella omituisella tavalla.
Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja tätä on jatkunut nyt vuoden.
Mies alkoi tehdä katoamis temppuja joiden aluksi luulin olevan vain sitä, että haluaa omaa tilaa. Muutimme yhteen ja yhtäkkiä aloin huomata, että en löydä häntä mistään. Hän ei vastaa huhuiluun. Lopulta pitkän etsinnän jälkeen löydän hänet jostain varastosta tai komerosta. Hän teennäisesti muka touhuaa siellä jotain, etsii tavaraa tms.
Kuitenkin puolen vuoden aikana hän alkanut tehdä tätä myös ulkona. Ekan kerran se kävi ku oltiin kävelyllä metsässä.
Yhtäkkiä tajusin puhuvani yksin eikä miestä näy missään. Hän ei vastaa puhelimeen.
Lopulta pitkän etsimisen jälkeen palasin kotiin ja mies istui olohuoneessa.
Hän antoi selitykseksi, että hän kadotti minut ja lähti väsyneenä kotiin.
Seuraava tapahtui kaupassa mies katosi kauppaan ja löysin hänet kotoa. Tällaisia on alkanut tapahtumaan aika-ajoin. Joka kerta mies selittää syyksi jotain todella epämääräistä ja vaikuttaa hieman huvittuneelta.
Kysyin suoraan, että nauttiiko hän katoamisista. Hän ei myöntänyt suoraa, mutta sanoi, että onhan tuo hieman huvittavaa jekkuilua.
Asia on alkanut häiritä minua. En myöskään tiedä mies tekee silloin, kun katoaa. Olen alkanut tulla jopa vainoharhaiseksi. Olen alkanut miettimään jopa päihdeongelmaa esimerkiksi alkoholismia tai jopa pettämistä.
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla vanhassa ketjussa oli, että mies jättänyt metsään äidin ja lapset. Karseeta.
No, kuten kirjoitin aiemmin, isäni aikana ennen kännyköitä jätti äidi ja minut taaperon matkatavaroiden kanssa taivasalle. Äidillähän ei ole saumaa lähteä mihinkään, kun ei voi jättää minua ja/tai tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut missään miesporukassa tuollaista sekopäätä vastaan. Tai sit eivät vain uskalla tehdä niin. Jos se tekee sen vain puolisolle, on se vallankäyttöä tms. Kannattaa päästää eksymään ihan yksinään.
Kuule. Et voi arvatakaan, miten paljon miehiä on, jotka ovat "kivoja kavereita" ja kotona täysin tosksisia mulkkuja, vaikka vaimo olisi kuinka kiva.
Mulle on deittailuvaiheessa osunut pari erikoista naista vastaan. Eli aluksi ovat tuoneet hyvin voimakkaasti viehätystään esille, jutut rullanneet varsinkin fyysisellä tasolla tosi intohimoisesti.
Sitten on alkanut tulla sellaista aikataulujen siirtämistä. Ilmoittamatta. Tavoittamattomuutta jonka jälkeen taas saattanut tulla yliaktiivista yhteydenottoa / hellyydentunnustusta. Mutta vailla konkretiaa. No melko nopeesti totesin tilanteen että eihän tämä tämmöinen toimi jos jatkuu.
Yksi feidasi viestiviidakkoon. Toinen jatkoi vielä hetken reaalimaailmassa intohimoisen viikon ajan, mutta sitten jatkoi taas tota. Totesin että saa jatkaa keskenään enkä enää vastannut / jatkoin seuraavaan.
En tiiä. Ehkä siinä on jotain kun näytän vähän pahalta pojalta, mutta olen todellisuudessa liiankin herkkis. Tää näkyi sitten näille testaajanaisille potentiaalisena uhrina, ja alkoivat koittaa rajojani.
Taisin heidän osaltaan väistää luodin kun pääsin nopeasti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on deittailuvaiheessa osunut pari erikoista naista vastaan. Eli aluksi ovat tuoneet hyvin voimakkaasti viehätystään esille, jutut rullanneet varsinkin fyysisellä tasolla tosi intohimoisesti.
Sitten on alkanut tulla sellaista aikataulujen siirtämistä. Ilmoittamatta. Tavoittamattomuutta jonka jälkeen taas saattanut tulla yliaktiivista yhteydenottoa / hellyydentunnustusta. Mutta vailla konkretiaa. No melko nopeesti totesin tilanteen että eihän tämä tämmöinen toimi jos jatkuu.Yksi feidasi viestiviidakkoon. Toinen jatkoi vielä hetken reaalimaailmassa intohimoisen viikon ajan, mutta sitten jatkoi taas tota. Totesin että saa jatkaa keskenään enkä enää vastannut / jatkoin seuraavaan.
En tiiä. Ehkä siinä on jotain kun näytän vähän pahalta pojalta, mutta olen todellisuudessa liiankin herkkis. Tää näkyi sitten näille testaajanaisille potentiaalisena uhrina, ja alkoivat koittaa rajojani.
Psykopaatit ja persoonallisuushäiriöiset haistavat herkkyyden. Luultavasti lapsuusperheessäsi oli jotain, mikä vaikuttanut kasvuusi.
Noille on ihan se ja sama, miltä näytät. He ottavat irti sen mitä saavat. Huvin, rahan jne. Seksi voi olla tosi "intohimoista", villiä ja vaikka sellaista, että saat tehdä mitä vaan. Koska heidän aitoa seksuaalisuutta ei ole olemassakaan ja seksi on teatteria (ansa ja kaupankäynnin väline). Paradoksaalisesti pukeutuvat aika seksikkäästi verrattuna meihin tavallisiin tallaajiin ja ovat näyttävän näköisiä.
Ei kannata antaa noille yhtään mahdollisuutta mihinkään, kun red flagit ilmaantuneet.
Youtubessa on kanava ClusterB Milkshake, missä tuollainen nainen kertoo heidän mielenmaisemastaan ja taktiikoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Asutteko pienessä asunnossa, ehkä kaipaa omaa tilaa. Haluaako erota?
Omaa tilaa? Menemällä komeroon? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut missään miesporukassa tuollaista sekopäätä vastaan. Tai sit eivät vain uskalla tehdä niin. Jos se tekee sen vain puolisolle, on se vallankäyttöä tms. Kannattaa päästää eksymään ihan yksinään.
Kuule. Et voi arvatakaan, miten paljon miehiä on, jotka ovat "kivoja kavereita" ja kotona täysin tosksisia mulkkuja, vaikka vaimo olisi kuinka kiva.
Kyllä! Minunkin mulkku exäni oli kavereilleen oikein tosi hyvä ja auttavainen kaveri (se josta kirjoitin, että uhkasi ajaa kalliota päin autolla). Sain tosin myöhemmin tietää, että exälleen ennen minua oli ollut myös fyysisesti väkivaltainen, minulle vain henkisesti. Kun eron jälkeen jouduin olemaan häneen hetken vielä puhelimitsekin yhteyksissä, niin kuulin heti hänen äänestään onko paikalla muita! Puhui ystävällisellä ja mairittelevalla äänellä. Jos ei ollut, niin v*ttuili ja haukkui.
Kun laitat Youtubeen hakuun hiding husband niin käy ilmi se, että ne, jotka kuvaavat näitä temppujaan, tekevät sen siksi, että heistä on kivaa nähdä kumppaninsa reaktio. Sekä siihen, että piiloutuvat tai pelästyttävät piilosta.
Eli se on puhdasta itseviihdytystä ja toisen nappuloiden painelemista ja katsotaan, että hyppääkö se ja miten, kun tästä painaa.
Minua ei kiinnosta olla koe-eläin eikä provokaation kohde, joten minun elämääni tuollaiset eivät mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Minunkin mulkku exäni oli kavereilleen oikein tosi hyvä ja auttavainen kaveri (se josta kirjoitin, että uhkasi ajaa kalliota päin autolla). Sain tosin myöhemmin tietää, että exälleen ennen minua oli ollut myös fyysisesti väkivaltainen, minulle vain henkisesti. Kun eron jälkeen jouduin olemaan häneen hetken vielä puhelimitsekin yhteyksissä, niin kuulin heti hänen äänestään onko paikalla muita! Puhui ystävällisellä ja mairitte
Minun eksäni teki sitäkin, että kun oltiin yhdessä kaveriporukan kanssa, oli leppoisa seuramies ja sitten, kun menin vaikka keittiöön tai vessaan tuli sähisemään hiljaisella äänellä jotain provosoivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kestänyt vuoden????
Syistä ja toisista näitä ihmisiä kestetään kuukausi, vuosi, viisi vuotta, kymmenen vuotta, viisikymmentä vuotta.
Kun ei normaalin ihmisen aivot pysty taipumaan käsittämään tilannetta, että se mukava ihminen tekeekin jotain tuollaista. Sitä on todella hämmentynyt eikä tilanne mene käsityskykyyn.
Itse yritän tässä sisäistää sitä, että läheiseni olisi voinut olla koulusurmaaja tai Petri Gerdt. Vaikka kirjoitan sen tähän, en oikeasti tajua sitä. Ei tule mitään tunnetta, koska sitä ei käsitä.
Tosi hyvä, että ap hoksasi tässä vaiheessa tehdä avauksen tänne ja toivottavasti lukee saamansa vastaukset. Sitten hän voi terapialla tai self helpillä selvittää vastauksen tuohon kysymykseesi ja korjata asian sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on alkanut tulla sellaista aikataulujen siirtämistä. Ilmoittamatta. Tavoittamattomuutta jonka jälkeen taas saattanut tulla yliaktiivista yhteydenottoa / hellyydentunnustusta. Mutta vailla konkretiaa. No melko nopeesti totesin tilanteen että eihän tämä tämmöinen toimi jos jatkuu.Yksi feidasi viestiviidakkoon. Toinen jatkoi vielä hetken reaalimaailmassa intohimoisen viikon ajan, mutta sitten jatkoi taas tota. Totesin että saa jatkaa keskenään enkä enää vastannut / jatkoin seuraavaan.
En tiiä. Ehkä siinä on jotain kun näytän vähän pahalta pojalta, mutta olen todellisuudessa liiankin herkkis. Tää näkyi sitten näille testaajanaisille potentiaal
No onneksi mä en ole kovin herkkä ihastumaan.. :D Lähinnä näistä tuli sellainen epätodellinen olo, että mitäs nyt taas? Tää livenä aktiivisempi myös suutahti kun en suostunut luopumaan ehkäisystäni. Eli kumista. Vaati luottamaan hänen tahollaan olevaan ehkäisyyn ja SP testiin. Noo jostain syystä en luottanut...
Psykopaatit ja persoonallisuushäiriöiset haistavat herkkyyden. Luultavasti lapsuusperheessäsi oli jotain, mikä vaikuttanut kasvuusi.
Noille on ihan se ja sama, miltä näytät. He ottavat irti sen mitä saavat. Huvin, rahan jne. Seksi voi olla tosi "intohimoista", villiä ja vaikka sellaista, että saat tehdä mitä vaan. Koska heidän aitoa seksuaalisuutta ei ole olemassakaan ja seksi on teatteria (ansa ja kaupankäynnin väline). Paradoksaalisesti pukeutuvat aika seksikkäästi verrattuna meihin tavallisiin tallaajiin ja ovat näyttävän näköisiä.
Ei kannata antaa noille yhtään mahdollisuutta mihinkään, kun red flagit ilmaantuneet.
Youtubessa on kanava ClusterB Milkshake, missä tuollainen nainen kertoo heidän mielenmaisemastaan ja taktiikoistaan.
Tämä Siis vastauksena tähän :
No onneksi mä en ole kovin herkkä ihastumaan.. :D Lähinnä näistä tuli sellainen epätodellinen olo, että mitäs nyt taas? Tää livenä aktiivisempi myös suutahti kun en suostunut luopumaan ehkäisystäni. Eli kumista. Vaati luottamaan hänen tahollaan olevaan ehkäisyyn ja SP testiin. Noo jostain syystä en luottanut...
Nuo jostain syystä aina haluavat toimia ilman kumia. Ilmeisesti kuvittelevat itse olevansa kuolemattomia tautien suhteen ja haluavat levittää niitä mahdollisimman tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
No miten tuollainen edes käytännössä onnistuisi isossa porukassa?
Puoliso on ihanteellinen uhri. Ollaan paljon kahdestaan, tunneside on vahva, voi olla yhteistä omaisuutta ja lapsia, uskollisuus velvoittaa pitämään ikävät asiat omana tietona jne. Ja toki naisviha on vahva motivaatiotekijä.
Monta viestiä oon tänne jo laittanut. Tää on ollut parasta vertaistukea pitkään aikaan. Kiitos tästä ketjusta ja voimia kaikille jotka joutuivat harhaan. Itse olin eksyksissä useamman vuoden ajan ja oli kova työ repiä itsensä irti tuosta. Hullulta kuulosta. Olin jo niin hajalla. Pikkasen oon hävettänyt ja kaikkea. Annoin liian monta mahdollisuutta.
Jos sattuu tuollaisen kanssa asumaan yhdessä, niin lähtö kannattaa tehdä katoamalla, lähtee vain sillä aikaa kun toinen on poissa. Omalla kohdalla pelleily valitettavasti jatkui pitkään vielä, vaikka asuimme eri osoitteissa. Onneksi oli kuitenkim oma koti minne pääsi pakoon ja pystyi lähtemään silloin pois, kun näytti taas siltä että hommat menee pelleilyksi..
Nämä ei muutu, nämä eivät hae apua, vika on meissä muissa. Ja minussa on vikaa että jäin, ja sitä työstän nyt.
Nollakontakti heti, kun on erottu. Voi blokata, jos siltä tuntuu. Ei jäädä "ystäviksi".
Kannattaa tehdä itsestään ennen lähtöä todella tylsä niin tyyppi jättää suosiolla rauhaan ja keskittyy jahtaamaan muita. Kissa ei halua leikkiä kuolleella hiirellä.
Ja ne yrittävät aina takaisin. Siinä vaiheessa olet joko blokannut tai muuten torjut. He voivat tulla sanoen esim, että olet maailman ihanin nainen ja hän tajuaa sen nyt tai on aina tajunnut ja kavahti tunteitaan, mutta NYT hän haluaa olla sinulle mies. ÄLÄ USKO SANAAKAAN, vaikka egoa hivelisi uskoa.
Onpa kyllä erikoinen kertomus. Niin outo että keksiikö joku tuommoista päästään? Noh, jotain outoa sun miehessä on. Saako jotain mielihyvää tuosta tms? Minneköhän hittoon sitten lähtee? Olisi jännä tietää mikä sen katoamisen aiheuttaa. Joka tapauksessa mies ei ole normaali ja aika ahdistava tilanne jos toinen metsässä vaan katoaa. Mitä hittoa sen päässä liikkuu? Jos kadottaa kaupassa niin luulisi että menee esim kassojen lähelle tai vaikka autolle eikä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kyllä erikoinen kertomus. Niin outo että keksiikö joku tuommoista päästään? Noh, jotain outoa sun miehessä on. Saako jotain mielihyvää tuosta tms? Minneköhän hittoon sitten lähtee? Olisi jännä tietää mikä sen katoamisen aiheuttaa. Joka tapauksessa mies ei ole normaali ja aika ahdistava tilanne jos toinen metsässä vaan katoaa. Mitä hittoa sen päässä liikkuu? Jos kadottaa kaupassa niin luulisi että menee esim kassojen lähelle tai vaikka autolle eikä kotiin.
Sinä parin viestin takaa, joka kirjoitit syytteleväsi itseäsi jäämisestä niin ihan turhaan. Tapahtunut ei ole sinun syytäsi eikä se, että "jäit liian pitkään". Näet ylläkin, miten vaikealta tällainen tuntuu uskoa. Ja myös ymmärtää. Tämäkin kirjoittaja viimeisessä lauseessaan pohtii sitä, miten kaupassa on kadonnut toiselta. No daa, kun ei siellä kaupassa olla kadotettu toisiaan vaan se toinen on vaan ottanut ja lähtenyt sanomatta mitään.
Sitä ei ole tässä ketjussa kai vielä sivuttu, että tuo voi olla myös sellainen leikki, että mies testaa, mistä kaikesta hän pääsee livahtamaan ja saa dopamiinikiksit joka kerta. Että haa, tällä kertaa hän pääsi kotiin asti, eikä puhelin soinut. Jollain kertaa ap huomaa, jolloin mies ei pysty tekemään suunniteltua katoamista tai sitten ap soittaa miehelle tämän ollessa vielä kaupassa tai parkkipaikalla.
Näillä on myös näitä kilpailuja itsensä kanssa, kuinka paljon valheita onnistuvat syöttämään ja kuinka epäuskottavia niin sitä paremman tyydytyksen saa ja tuntee itsensä voimakkaaksi ja ovelimmaksi (=paras) kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Exä teki samaa. Viimeinen niitti oli kun alkoi piilotella ruotsinlaivalla. Iskin yökerhosta miehen,pussailtiin ja pantiin ja aamulla en sanonut poikakaverille mitään kun palasin hyttiin ja keräsin kamat. Mies käveli perässä ulos laivasta selvästi raivossaan,varmaan oli jostain nurkasta kytännyt eikä voinut myöntää. Bussissa menin istumaan ja käännyin niin että jalat oli toisella penkillä eli mies ei päässyt viereen. Oli hiljainen bussimatka.
Perillä kotikaupungissa toivotin hyvää loppuelämää,tilasin taksin ja menin omaan kotiin. Myöhemmin laittoi viestiä että halusi keskustella käytöksestäni ja voisi ehkä antaa anteeksi. En vastannu ja vaihdoin numeroa.
Deja vu. Olen lukenut tämän saman tarinan varmasti joskus aiemmin.
Tuolla vanhassa ketjussa oli, että mies jättänyt metsään äidin ja lapset. Karseeta.