Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pelleilee. Todella omituisella tavalla.

Vierailija
03.04.2025 |

Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja tätä on jatkunut nyt vuoden.

Mies alkoi tehdä katoamis temppuja joiden aluksi luulin olevan vain sitä, että haluaa omaa tilaa. Muutimme yhteen ja yhtäkkiä aloin huomata, että en löydä häntä mistään. Hän ei vastaa huhuiluun. Lopulta pitkän etsinnän jälkeen löydän hänet jostain varastosta tai komerosta. Hän teennäisesti muka touhuaa siellä jotain, etsii tavaraa tms.

Kuitenkin puolen vuoden aikana hän alkanut tehdä tätä myös ulkona. Ekan kerran se kävi ku oltiin kävelyllä metsässä.

Yhtäkkiä tajusin puhuvani yksin eikä miestä näy missään. Hän ei vastaa puhelimeen.

Lopulta pitkän etsimisen jälkeen palasin kotiin ja mies istui olohuoneessa.

Hän antoi selitykseksi, että hän kadotti minut ja lähti väsyneenä kotiin.

Seuraava tapahtui kaupassa mies katosi kauppaan ja löysin hänet kotoa. Tällaisia on alkanut tapahtumaan aika-ajoin. Joka kerta mies selittää syyksi jotain todella epämääräistä ja vaikuttaa hieman huvittuneelta.

Kysyin suoraan, että nauttiiko hän katoamisista. Hän ei myöntänyt suoraa, mutta sanoi, että onhan tuo hieman huvittavaa jekkuilua.

Asia on alkanut häiritä minua. En myöskään tiedä mies tekee silloin, kun katoaa. Olen alkanut tulla jopa vainoharhaiseksi. Olen alkanut miettimään jopa päihdeongelmaa esimerkiksi alkoholismia tai jopa pettämistä.

Kommentit (349)

Vierailija
261/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyntyyppinen epilepsia voi myös oireilla poissaolokohtauksina, joissa potilas ei "pysähdy" vaan jatkaa esim. kävelyä ikään kuin unussakävelynä. Toivuttuaan ei muista harhailuista mitään.

Vierailija
262/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en ole löytänyt englanniksi tietoa tuosta katoilusta, olen aiemminkin etsinyt. Tässä kuitenkin psykopaattinarsisti kertoo toimintatavoistaan, missä perutaan tapahtumia ja siinäkin oleellista on, että he eivät tunne mitään vastuuta tekemisistään eivätkä empatiaa ja tekevät tahallaan toiselle ikäviä temppuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyntyyppinen epilepsia voi myös oireilla poissaolokohtauksina, joissa potilas ei "pysähdy" vaan jatkaa esim. kävelyä ikään kuin unussakävelynä. Toivuttuaan ei muista harhailuista mitään.

Just. Jotkut väittävät oikeudessa ollessaan unessa raiskatessaan uhrinsa. 

Vierailija
264/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oiskin luova selitys. Rakas, en eksytä, mulla on epilepsia🤔

Vierailija
265/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, ap, juokse

Vierailija
266/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä on valikoiva kuulo ja muisti. Tykkäävät esittää, leikkiä ja pelailla. Testailevat monella tapaa toisen sietokykyä.

Vierailija
267/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nämä on tutkittu varmasti

Hullut narskut on erikseen.

Vierailija
268/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaattieksä sanoi jotain siitä, miten naiset räjähtävät jostain pienestä, kun ovat viikon ensin hautoneet jotain muuta. Ajattelin, että ai jaa, että eipä ole tapana räjähdellä. Meni kuukausi tai kaksi niin aloin olla räjähtämispisteessä itsekin. Hän on härkkinyt minua niin monella eri tavalla ja etsinyt reaktioita. En räjähtänyt, lähdin. Hän ei saanut sitä tyydytystä, että olisi nähnyt minun riehuvan hänelle turhautuneena tai suuttuneena tai haavoittuneena ihmetellyt tai anellut. 

Vierailija
269/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mitään pelleilyä. Hän on henkisesti sairas!

Vierailija
270/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä on tutkittu varmasti

Hullut narskut on erikseen.

Ne voivat välillä liittyä toisiinsakin, ongelma esiintyy samoilla aivoalueilla, mutta joo. Luultavasti luonnevikaisella se ei rajoitu pelkkään katoiluun, kun taas pelkällä epileptikolla rajoittuu vain sen sairauden aiheuttamiin ongelmiin. 

Muuten, kahdella perhepiirimme narsisti(psykopaatilla) on unissakkävelyä ja ovat unissakävellessään mm. pissailleet vääriin paikkoihin. 

Vierailija
271/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmää kuumaa sairasta kissa hiiri leikkiä. 

Ja loppujen lopuksi mies syyttää kaunein sanakääntein aina naista. "Kun sulla on semmonen hassu tapa pahastua mitättömästä....." Plapla. 

Eikä myöskään kykene muistamaan mitä on hirviönä suoltanut suustaan riidan aikana. Mitätöi ihmisen mennen tullen. Murtaa palasiksi. 

Vierailija
272/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes on tuon osalta saavoittanut tavoitteensa. Ap kirjoittaa tulleensa jo vainoharhaiseksi. 

Ap, luota omiin vaistoihisi ja omaan mieleesi. Miksi uskosit sen yli jotain ulkopuolista tahoa. Nyt on se hetki, kun pitää osata nähdä kaikkien sumuverhojen ja korttitemppujen läpi ja lähteä. 

Vierailija
273/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vain miesten harrastus, vai tunteeko joku tällaisen naisen? Aika mielenkiintoista. Itse en ole tuollaiseen mieheen törmännyt, mutta en katsoisi kauaa. Muutama ex on yrittänyt manipuloida vai onko se sitä gaslightingia. Tai kontrolloida. Olen vähän ujo ja hiljainen ja ehkä he on kuvitelleet että olen helppo huijata ja käyttää hyväksi. Olen myös kiltti. Mutta jos huomaan että käytetään hyväksi, en sitä katsele. Tai en ole heti lähdössä, vaikka ehkä pitäisi. Mutta ilmaisen kyllä että tiedän mistä on kyse ja siitähän nämä ovat suuttuneet. Ja lopulta he lähtevät kun huomaavat että en taivu. 

Vierailija
274/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hieroo käsiään mitä vainoharhaisemmaksi ja epävarmemmaksi ap käy.

Ap, tämä on ihan tosi homma, vaikka voi kuulostaa mielikuvitukselta:

Ennen kuin pääset lähtemään, pidä huoli, ettei mies pääse laittamaan juomaasi tai ruokaasi mitään. Meinaan siitäkin voi tulla epämääräisiä oloja, että nuo lisäävät huumeita, myrkkyjä, unilääkkeitä, rauhoittavia, mitä tahansa toisen ruokaan.

Ei se Gisele Pelincotkaan olisi ikinä uskonut, että miehensä nukuttaa häntä lääkkeellisesti ja raiskauttaa sitten häntä. Tuota huumaamista tekevät potentiaalisesti ihan kaikki psykopaatit, koska kokevat sinut samaksi kuin koira, syöttäähän hän koirallekin haluamansa lääkkeet, vitamiinit tai mitä tahansa. Ei näe mitään eroa ihmisen välillä. 

Vierailija
275/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde menemään, kun vielä pääset.

Niinpä. Pitää lähteä silloin kun vielä näkee, että toinen toimii aivan järjenvastaisesti. Jos jatkaa suhdetta yrittäen ymmärtää, alkaa ajan myötä uskoa olevansa itse se joka on ihan pimpom ja psykopaatti.

Vierailija
276/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä vain miesten harrastus, vai tunteeko joku tällaisen naisen? Aika mielenkiintoista. Itse en ole tuollaiseen mieheen törmännyt, mutta en katsoisi kauaa. Muutama ex on yrittänyt manipuloida vai onko se sitä gaslightingia. Tai kontrolloida. Olen vähän ujo ja hiljainen ja ehkä he on kuvitelleet että olen helppo huijata ja käyttää hyväksi. Olen myös kiltti. Mutta jos huomaan että käytetään hyväksi, en sitä katsele. Tai en ole heti lähdössä, vaikka ehkä pitäisi. Mutta ilmaisen kyllä että tiedän mistä on kyse ja siitähän nämä ovat suuttuneet. Ja lopulta he lähtevät kun huomaavat että en taivu. 

Naisia on myös, ehkä kolmasosa tai puolet miesten määrästä ja keinot saattavat hieman vaihdella sukupuolittain. 

Jos sinua kiinnostaa niin Youtubessa on naisista, joilla on psykopatia, narsismi, asosiaalisuus tai epävakaus. 

Vierailija
277/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tekee tuota ihan selvinpäin, niin seuraava osoite miehellesi on kyllä psykiatriset tutkimukset!

Vierailija
278/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se tekee tuota ihan selvinpäin, niin seuraava osoite miehellesi on kyllä psykiatriset tutkimukset!

Ei niistä ole mitään hyötyä kuin vasta sitten, jos oikeudessa selvitellään mielentilaa rikoksen jälkeen. Tuo on synnynnäistä ja pysyvää. 

Kuuntelin tässä äskettäin kirjaa, jonka oli kirjoittanut ammattia harjoittava psykoterapeutti. Kun olin kuunnellut tunnin, totesin mielessäni tyypin olevan psykopaatti ja tunne vahvistui loppua myöten edelleen. Hänkin on arvostettu ammattilainen ja varmaan menee suurimpaan osaan ihmisiä täydestä. Siinä kuitenkin oli sellaisia juttuja, jotka näkee, kun osaa katsoa, mutta harva osaa, en minäkään ennen. Olin aiemmin kuunnellut hänen toisen kirjansa ja ihmetellyt vaan, että onpa jotenkin outo. Mutta siinä hän ei kertonut itsestään niin en saanut ihan selkoa tunteelleni. 

Vierailija
279/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mieleen ex- poikaystävä vuosien takaa. Yks viikonloppu hän hövelisti lupasi käydä kaupassa ja reippaasti lähtikin. Seuraavan kerran kuulin hänestä parin viikon kuluttua, sain postikortin jostain hevonperseestä. Kortissa luki vain että ollaan Enskan kanssa kalassa. Tuosta on kulunu aikaa parikymmentä vuotta, joskus ajattelen hymyillen,vieläköhän he käyvät kalastelemassa 😂

Vierailija
280/349 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut missään miesporukassa tuollaista sekopäätä vastaan. Tai sit eivät vain uskalla tehdä niin. Jos se tekee sen vain puolisolle, on se vallankäyttöä tms. Kannattaa päästää eksymään ihan yksinään.

Kiitos nauruista! Haluaisin nähdä, kun Pera on taas piiloutunut komeroon ja kaverit porukalla ihmettelevät ja etsivät.