Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelleilee. Todella omituisella tavalla.

Vierailija
03.04.2025 |

Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja tätä on jatkunut nyt vuoden.

Mies alkoi tehdä katoamis temppuja joiden aluksi luulin olevan vain sitä, että haluaa omaa tilaa. Muutimme yhteen ja yhtäkkiä aloin huomata, että en löydä häntä mistään. Hän ei vastaa huhuiluun. Lopulta pitkän etsinnän jälkeen löydän hänet jostain varastosta tai komerosta. Hän teennäisesti muka touhuaa siellä jotain, etsii tavaraa tms.

Kuitenkin puolen vuoden aikana hän alkanut tehdä tätä myös ulkona. Ekan kerran se kävi ku oltiin kävelyllä metsässä.

Yhtäkkiä tajusin puhuvani yksin eikä miestä näy missään. Hän ei vastaa puhelimeen.

Lopulta pitkän etsimisen jälkeen palasin kotiin ja mies istui olohuoneessa.

Hän antoi selitykseksi, että hän kadotti minut ja lähti väsyneenä kotiin.

Seuraava tapahtui kaupassa mies katosi kauppaan ja löysin hänet kotoa. Tällaisia on alkanut tapahtumaan aika-ajoin. Joka kerta mies selittää syyksi jotain todella epämääräistä ja vaikuttaa hieman huvittuneelta.

Kysyin suoraan, että nauttiiko hän katoamisista. Hän ei myöntänyt suoraa, mutta sanoi, että onhan tuo hieman huvittavaa jekkuilua.

Asia on alkanut häiritä minua. En myöskään tiedä mies tekee silloin, kun katoaa. Olen alkanut tulla jopa vainoharhaiseksi. Olen alkanut miettimään jopa päihdeongelmaa esimerkiksi alkoholismia tai jopa pettämistä.

Kommentit (354)

Vierailija
261/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä teki samaa. Viimeinen niitti oli kun alkoi piilotella ruotsinlaivalla. Iskin yökerhosta miehen,pussailtiin ja pantiin ja aamulla en sanonut poikakaverille mitään kun palasin hyttiin ja keräsin kamat. Mies käveli perässä ulos laivasta selvästi raivossaan,varmaan oli jostain  nurkasta kytännyt eikä voinut myöntää. Bussissa menin istumaan ja käännyin niin  että jalat oli toisella penkillä eli mies ei päässyt viereen.  Oli hiljainen bussimatka.

Perillä kotikaupungissa toivotin hyvää loppuelämää,tilasin taksin ja menin omaan kotiin.  Myöhemmin laittoi viestiä että halusi keskustella käytöksestäni ja voisi ehkä antaa anteeksi. En vastannu ja vaihdoin numeroa.

Deja vu. Olen lukenut tämän saman tarinan varmasti joskus aiemmin.

Tuo on sen verran loistava, että sietää kertoakin moneen kertaan, vaikka itse en tuollaista pikaseksiä kannatakaan. 

Vierailija
262/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle Areenassa oli joskus ruotsalainen sarja Gaslight. Siinä tapahtui tämmösiä asioita. 

Ai se, missä entinen tennistähti pyöritti varmaan sadan naisen haaremia? Suostui narsismipäissään vielä itse dokumenttiin ja kertoi, että hän toimi hyvin näitä naisia kohtaan, kun tarjosi heille (valheellisen) suhteen?

Ai tuollainenkin ollut. Tämä ruotsalainen sarja kertoi nuorista, poikaystävä vei esim tytön mökilleen ja katoili siellä..

Tässä https://areena.yle.fi/1-65924151 

Tuli melkoisia muistoja ja tunteita pintaan kun joskus tuon katsoin. Jos sarja vaikuttaa alkuun perus teinihötöltä, niin kannattaa antaa hetki aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn mies on tyhmä 😃

Vierailija
264/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää kuumaa sairasta kissa hiiri leikkiä. 

Vierailija
265/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on tosi monia variaatioita. Perusmuotoisena se on vaan oharit. 

Kirjoitin tuonne joitain sivuja sitten psykopaattieksästä, joka teki katoamistempun sängystä sohvalle (väittäen, että minä olen ajanut hänet sinne ennen kuin nukahdimme). Nyt muistan, että hän myös teki oharit yhtenä iltana. Olin jo alkanut hieman epäillä jotain, mutta en ollut vielä ihan varma. 

Olimme sopineet tapaavamme illalla. Hän laittaisi viestin, kun on kotona ja minä menen sinne. Mitään viestiä ei kuulunut ja muistaakseni laitoin jonkun yhden neutraalin viestin. Sitten aamulla (muistaakseni) laitoin viestin. että nyt en kyllä tiedä, pitäisikö minun olla huolissani hänestä vai muuten, että onko jotain tapahtunut vai onko hän tehnyt tahalliset oharit. Hän tunsi minua jo sen verran, että tiesi, etten hyväksyisi ohareita enkä jäisi katselemaan (olin kantapään kautta oppinut jo aiemmin sen). Hän sitten esitti, että olimme sopineet tapaavamme seuraavana päivänä eikä sinä edellisenä. Olen ihan satavarma, että kyse oli siitä edellisestä päivästä, joten en suostunut mukautumaan hänen tarinaansa kuten en siitä sohvalle käskyttämisestäkään. Jos oikeasti olisimme sopineet ylihuomisesta yökylästä, miksi edellisenä iltana olisi ollut radiohiljaisuus, kun siihen asti oltiin oltu yhteydessä päivittäin. 

Vähän tuon jälkeen jätin miehen. 

Vierailija
266/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Alkava muistisairaus?

Vierailija
267/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyntyyppinen epilepsia voi myös oireilla poissaolokohtauksina, joissa potilas ei "pysähdy" vaan jatkaa esim. kävelyä ikään kuin unussakävelynä. Toivuttuaan ei muista harhailuista mitään.

Vierailija
268/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en ole löytänyt englanniksi tietoa tuosta katoilusta, olen aiemminkin etsinyt. Tässä kuitenkin psykopaattinarsisti kertoo toimintatavoistaan, missä perutaan tapahtumia ja siinäkin oleellista on, että he eivät tunne mitään vastuuta tekemisistään eivätkä empatiaa ja tekevät tahallaan toiselle ikäviä temppuja. 

Vierailija
269/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyntyyppinen epilepsia voi myös oireilla poissaolokohtauksina, joissa potilas ei "pysähdy" vaan jatkaa esim. kävelyä ikään kuin unussakävelynä. Toivuttuaan ei muista harhailuista mitään.

Just. Jotkut väittävät oikeudessa ollessaan unessa raiskatessaan uhrinsa. 

Vierailija
270/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oiskin luova selitys. Rakas, en eksytä, mulla on epilepsia🤔

Vierailija
271/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, ap, juokse

Vierailija
272/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä on valikoiva kuulo ja muisti. Tykkäävät esittää, leikkiä ja pelailla. Testailevat monella tapaa toisen sietokykyä.

Vierailija
273/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nämä on tutkittu varmasti

Hullut narskut on erikseen.

Vierailija
274/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaattieksä sanoi jotain siitä, miten naiset räjähtävät jostain pienestä, kun ovat viikon ensin hautoneet jotain muuta. Ajattelin, että ai jaa, että eipä ole tapana räjähdellä. Meni kuukausi tai kaksi niin aloin olla räjähtämispisteessä itsekin. Hän on härkkinyt minua niin monella eri tavalla ja etsinyt reaktioita. En räjähtänyt, lähdin. Hän ei saanut sitä tyydytystä, että olisi nähnyt minun riehuvan hänelle turhautuneena tai suuttuneena tai haavoittuneena ihmetellyt tai anellut. 

Vierailija
275/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mitään pelleilyä. Hän on henkisesti sairas!

Vierailija
276/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä on tutkittu varmasti

Hullut narskut on erikseen.

Ne voivat välillä liittyä toisiinsakin, ongelma esiintyy samoilla aivoalueilla, mutta joo. Luultavasti luonnevikaisella se ei rajoitu pelkkään katoiluun, kun taas pelkällä epileptikolla rajoittuu vain sen sairauden aiheuttamiin ongelmiin. 

Muuten, kahdella perhepiirimme narsisti(psykopaatilla) on unissakkävelyä ja ovat unissakävellessään mm. pissailleet vääriin paikkoihin. 

Vierailija
277/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmää kuumaa sairasta kissa hiiri leikkiä. 

Ja loppujen lopuksi mies syyttää kaunein sanakääntein aina naista. "Kun sulla on semmonen hassu tapa pahastua mitättömästä....." Plapla. 

Eikä myöskään kykene muistamaan mitä on hirviönä suoltanut suustaan riidan aikana. Mitätöi ihmisen mennen tullen. Murtaa palasiksi. 

Vierailija
278/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes on tuon osalta saavoittanut tavoitteensa. Ap kirjoittaa tulleensa jo vainoharhaiseksi. 

Ap, luota omiin vaistoihisi ja omaan mieleesi. Miksi uskosit sen yli jotain ulkopuolista tahoa. Nyt on se hetki, kun pitää osata nähdä kaikkien sumuverhojen ja korttitemppujen läpi ja lähteä. 

Vierailija
279/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vain miesten harrastus, vai tunteeko joku tällaisen naisen? Aika mielenkiintoista. Itse en ole tuollaiseen mieheen törmännyt, mutta en katsoisi kauaa. Muutama ex on yrittänyt manipuloida vai onko se sitä gaslightingia. Tai kontrolloida. Olen vähän ujo ja hiljainen ja ehkä he on kuvitelleet että olen helppo huijata ja käyttää hyväksi. Olen myös kiltti. Mutta jos huomaan että käytetään hyväksi, en sitä katsele. Tai en ole heti lähdössä, vaikka ehkä pitäisi. Mutta ilmaisen kyllä että tiedän mistä on kyse ja siitähän nämä ovat suuttuneet. Ja lopulta he lähtevät kun huomaavat että en taivu. 

Vierailija
280/354 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hieroo käsiään mitä vainoharhaisemmaksi ja epävarmemmaksi ap käy.

Ap, tämä on ihan tosi homma, vaikka voi kuulostaa mielikuvitukselta:

Ennen kuin pääset lähtemään, pidä huoli, ettei mies pääse laittamaan juomaasi tai ruokaasi mitään. Meinaan siitäkin voi tulla epämääräisiä oloja, että nuo lisäävät huumeita, myrkkyjä, unilääkkeitä, rauhoittavia, mitä tahansa toisen ruokaan.

Ei se Gisele Pelincotkaan olisi ikinä uskonut, että miehensä nukuttaa häntä lääkkeellisesti ja raiskauttaa sitten häntä. Tuota huumaamista tekevät potentiaalisesti ihan kaikki psykopaatit, koska kokevat sinut samaksi kuin koira, syöttäähän hän koirallekin haluamansa lääkkeet, vitamiinit tai mitä tahansa. Ei näe mitään eroa ihmisen välillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi