Huolettaako teitä maaiman tilanne?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti huolestuta, mutta woketus ärsyttää. Olen toki varma että se väistyy ennen pitkää ja järki voittaa, mutta siihen vaan kuluu vuosikymmeniä. Minä en ole enää näkemässä näitä parempia woke-vapaita aikoja.
Voi sinua, kerrohan mitä käsität woketuksella ja mikä siinä on sellaista, mikä sinua noin paljon kiusaa?
Aika paljon huonoja uutisia maailmalta, myös Suomestakin nykyisin. Hyviäkin on, mutta vähemmän. Ahdistaa välillä, mutta kaikkeen ei pysty vaikuttamaan.
Ei. Maailmantilanne ei ole minun tekemisistäni kiinni.
Säälittävää ORJAPASKAA
HERÄTKÄÄ ORJAT
Huolettaa tekoälyn ja robotiikan vallatessa ihmisten mielen ja vieden työpaikat ihmisiltä
Eipä oikeastaan. Päässy jo yli siitä, että kaikki on vtuillaan. Se että olisin siitä huolissaan pilais vain sen nykyhetken jossa elän, eikä hyödyttäis mitään
Ei vaan suomen tilanne. Töitä ei saa, tuet pienenee, rikollisuus lisääntyy kuten naisten raiskaukset eikä hallitus tee mitään.
Huolettaa, mutta ei auta kun ottaa mukava asento ja seurata ihmiskunnan itsetuhoa. Toivoa, että ihmisen aiheuttama muu tuho korjaantuu ajan saatossa, vaikka monet lajit eivät palaudu koskaan ennalleen
Ei maailman puolesta kannata huolissaan olla, kyllä maailma säilyy siihen asti, että aurinko sen nielaisee aikanaan.
Ei huoleta niin pätkääkää. Miks ihmeessä huoletisin asioista joille en voi mitään. Sehän on ihan typerää.
Nautin raikkaasta Suomen ilmasta, kauniista vihreästä luonnosta ,lintujen laulusta ja jokaisesta päivästä, kun on terveyttä vielä ja hyvä olla.
Olen kartalla maaiman menosta, mutten mieti niitä ,enkä liikoja katsele/lue negatiivisuuksia.
Kyllä. Alkaa näyttää siltä, että ihmiskunta on tuhon oma. Tuhoaa itse itsensä tai luonnonmullistukset tekevät sen.
Näyttää siltä, että kumpaakin on tulossa. Epävarmaa on ainoastaan se, kumpi tapahtuu aikaisemmin. Lähellä kuitenkin ollaan.
ei huolleta, onhan meillä osaava hallitus, eduskunta ja presidentti jotka voivat turvata puolustusvoimiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti huolestuta, mutta woketus ärsyttää. Olen toki varma että se väistyy ennen pitkää ja järki voittaa, mutta siihen vaan kuluu vuosikymmeniä. Minä en ole enää näkemässä näitä parempia woke-vapaita aikoja.
Voi sinua, kerrohan mitä käsität woketuksella ja mikä siinä on sellaista, mikä sinua noin paljon kiusaa?
Woketus on menneen talven lumia ja suuressa osassa maailmaa sitä ei ikinä edes ollut. Nykyisessä asuinmaassa ei oo näkynyt.
Siinä mielessä kyllä että Immu vs. Stagala on pääuutinen joka mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta maailma. Jos sähköt ja vesi katkeaa, eikä pankint ja kaupat enää toimi, niin lähden metsään ja elän kuin esivanhempani tekivät. Ja elivät yli 90-vuotiaiksi ilman minkäänlaisia lääkkeitä.
Moni esivanhempasi kuoli nälkään ja hoidettavissa oleviin sairauksiin, vaikka heillä oli aivan eri edellytykset ja taito elää "metsässä". Ei siitä ole kuin reilu 150 vuotta aikaa kun Suomessa iso määrä ihmisiä kuoli nälkään. Vielä 30-luvun pula-aikaan nälkä oli tuttu vieras monelle ihmiselle, se on kova paikka hakea työtä ruokapalkkaa vastaan eikä sitäkään tahdo löytyä.
Nykyhallituksen meno näyttää siltä, että pian ovat vanhat ajat taas takaisin. Esim. palkaton työkokeilu. Ei vatsa paljon täyty, ja ministereitä myöten vain haukutaan laiskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen enempää kuin ennenkään. Niin kauan kuin minä muistan, eli 70-luvulta lähtien, koko ajan on ollut ties millaisia uhkakuvia ilmassa. Osa on toteutunut, osa ei. Näin tulee olemaan jatkossakin.
Olen syntynyt 60 luvun alussa ja aina on ollut maailmanloppu ovella.
Ydinsota. Jäätiköiden sulaminen. Otsonikato. Saasteet. Merenpinnan nousu. Öljyn loppuminen...jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei. 3. maailmansota on mielestäni mahdollisuus, ei uhka.
Ei minuakaan sodat huolestuta (vaikka sellaisen mahdollisuus on korkein sitten toisen maailmansodan) vaan se miten sallimme omaa tyhmyyttämme tuhota avoimilla rajoilla vanhempiemme luoman hyvinvointiyhteiskunnan. Itse olen jo ikämies ja pääsen alta pois, mutta minua kaduttaa syvästi kun menin hankkimaan lapsen, jota odottaa vielä karut ajat.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Elämää ei voi pidentää, mutta sitä voi aina lyhenentää. Se on erittäin lohduttava lause.
Kyllä voi pidentää. Esim. syöpähoidot tai ohituleikkaus.
Ei kukaan ole valmis uhraamaan mitään ilmaston pelastamiseksi. Ei 50-luvulla eikä nyt. Bisnes on tärkeämpää. Kaikki roskien lajittelut ja muut pipertelyt on vaan ihmisten lohdutukseksi keksittyjä, että he voivat muka tehdä omansa ympäristön pelastamiseksi. Kukaan ei uskalla sanoa, että se juna meni jo kauan sitten.