Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolettaako teitä maaiman tilanne?

Vierailija
03.04.2025 |

?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nauttia vielä kun voit. Sota on todella lähellä. Ja se tulee lopulta lopettamaan kaiken sivistyneen elämän täällä.

Vierailija
22/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Elämää ei voi pidentää, mutta sitä voi aina lyhenentää. Se on erittäin lohduttava lause. 

Me synnytään, eletään ja kuollaan. Sitä se elämä on.

Joo, tämä elämä on jo niin nähty.

En usko että olet elänyt paljoakaan, et varmasti ymmärrä tuon taivaallista. Olet vain pettynyt koska kaikki ei mene mielesi mukaisesti. Se ei ole näkemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta maailma. Jos sähköt ja vesi katkeaa, eikä pankint ja kaupat enää toimi, niin lähden metsään ja elän kuin esivanhempani tekivät. Ja elivät yli 90-vuotiaiksi ilman minkäänlaisia lääkkeitä.

Minkä verran itselläsi on taitoja tällaiseen elämänmuutokseen? Aina voi uhota, mutta kaikkien meidän esivanhemmat asui metsässä, ei se tarkoita että me modernit kermaperseet automaattisesti osattaisiin...

Vierailija
24/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut jonkinlaista maailmantuskaa jo lapsesta saakka, olen taipuvainen huolehtimiseen ja katastrofiajatteluun.

Tässä on muistettava se oma vastuu ettei mene asiat väärään suuntaan. Muuten kuulostaa ihan tutulta ja turvalliselta mutta myös fiksulta. 

Vierailija
25/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo innolla 3. maailmansotaa, kohta se alkaa, kun Trumppi lähettää huuhaa koneensa ilmaan pommittamaan Teherania. Siitä pommituksesta ei tule lasta eikä paskaa, mutta saadaanpas kunnon sota aikaiseksi ja koko Pohjois-Amerikka ja EU-Eurooppa nuijittua maanrakoon.

Vierailija
26/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nauttia vielä kun voit. Sota on todella lähellä. Ja se tulee lopulta lopettamaan kaiken sivistyneen elämän täällä.

Mitä te nyt odotatte? Sota alkoi jo koronasta. 

Vierailija
27/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta maailma. Jos sähköt ja vesi katkeaa, eikä pankint ja kaupat enää toimi, niin lähden metsään ja elän kuin esivanhempani tekivät. Ja elivät yli 90-vuotiaiksi ilman minkäänlaisia lääkkeitä.

Minkä verran itselläsi on taitoja tällaiseen elämänmuutokseen? Aina voi uhota, mutta kaikkien meidän esivanhemmat asui metsässä, ei se tarkoita että me modernit kermaperseet automaattisesti osattaisiin...

Syytät nyt tuota toista osaamattomuudestasi ja ymmärtämättömyydestäsi. Sivusta 

Vierailija
28/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida paljon huolettaa. Sitten kun porukka vihdoin herää mikä on meno, on jo ihan liian myöhäistä. Onnea vaan!

Vierailija
29/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti huolestuta, mutta woketus ärsyttää. Olen toki varma että se väistyy ennen pitkää ja järki voittaa, mutta siihen vaan kuluu vuosikymmeniä. Minä en ole enää näkemässä näitä parempia woke-vapaita aikoja.

Vierailija
30/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti huoleta, lähinnä olen pettynyt. Mahdollisuus parempaan olisi, mutta kaikki laistavat vastuusta. Myös minä.

Vierailija
31/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. 3. maailmansota on mielestäni mahdollisuus, ei uhka.

Ei vattu XD kyllä te sotaintoilijat olette ensimmäisinä itkemässä äipän syliin tosipaikan tullen. Milloin viimeksi uskalsit esim. lähestyä vastakkaisen sukupuolen edustajaa romanttisessa mielessä? Niinpä.

Vierailija
32/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut maailmassa joku tilanne päällä. Ei mitään uutta muuten kuin se, että valtamedia on keksinyt ruveta pelottelemaan ihmisiä milloin milläkin keksityllä uhkakuvalla. Ja mediatalojen omistajat nauravat matkalla pankkiin.

Vierailija
33/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se että kun EU Ursulan väestönvaihdon agenda etenee EU maissa niin kuinka pian Suomi on muuttunut islam-somali-yms. valtioksi kuten vaikkapa Ranskalle on käynyt ja tietysti EU maiden ulkopuolella myös esim. Kanadalle ja  Englannille toki myös (vanha EU maa sieltä pohja) globaalilla agendalla

Vierailija
34/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vaikuttaa mitenkään maailmantilanteeseen. Turha siis murehtia.

Vierailija
35/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytät nyt tuota toista osaamattomuudestasi ja ymmärtämättömyydestäsi. Sivusta 

En ole syyttänyt ketään. Sen sijaan teen melko todennäköisen olettamuksen hänestä perustuen valtaosaan ihmiskunnasta. Lisäksi luonto on nyt ja tulee olemaan yhteiskunnan romahtaessa hyvin eri paikka ja vähemmän puhdas kuin kenenkään esivanhempien aikaan. Mutta saahan jokainen fantasioita ja sitä kautta dissosioida todellisuudesta, joka on aikas synkkä.

Vierailija
36/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveästi. Ensimmäistä kertaa koskaan musta on tullu romantikko, koska haluan jonkun pitämään musta huolta.

37/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin paljon. Toivon vain ja rukoilen päättäjillemme viisautta. Nyt Suomi on tehnyt ihan viisaita valintoja.

Vierailija
38/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen enempää kuin ennenkään. Niin kauan kuin minä muistan, eli 70-luvulta lähtien, koko ajan on ollut ties millaisia uhkakuvia ilmassa. Osa on toteutunut, osa ei. Näin tulee olemaan jatkossakin.

Mitään ei ole tapahtunut 70-luvun jälkeen paitsi rahansiirtoa rikkailta rikkaille ja käytu pommittamassa vähän musseleita ja Afrikan irekeenejä.

Vierailija
39/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huoleta, vaan vituttaa. Suututtaa niin paljon, että olen alkanut rakastaa kanssaihmisiä entistä enemmän ja etsiä keinoja tehdä yhteistyötä, että saadaan edes osa asioista kääntymään parempaan suuntaan. Rakkaudella ja älyllä eteenpäin. Etsimällä etsittävä hyviä ihmisiä, maailmanlaajuisesti.

Vierailija
40/82 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet ihmisistä joutaa pois.

Kuulutko sinä itse tuohon puoliskoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi