Huolettaako teitä maaiman tilanne?
Kommentit (82)
Mietin miten ihmisiä infotaan turvaan tai miten köyhille apu. Koska yhteistä kieltä ei ole kaikilla ja moni kaukana toisistaan.
Ei. Elämää ei voi pidentää, mutta sitä voi aina lyhenentää. Se on erittäin lohduttava lause.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Elämää ei voi pidentää, mutta sitä voi aina lyhenentää. Se on erittäin lohduttava lause.
Kukaan ei saa päättää päivistään, ne määrätään.
Ei sen enempää kuin ennenkään. Niin kauan kuin minä muistan, eli 70-luvulta lähtien, koko ajan on ollut ties millaisia uhkakuvia ilmassa. Osa on toteutunut, osa ei. Näin tulee olemaan jatkossakin.
Yks ysikymppinen mummo sanoi että häntä ei talvosodan aikaan pelottanu mut nyt pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin miten ihmisiä infotaan turvaan tai miten köyhille apu. Koska yhteistä kieltä ei ole kaikilla ja moni kaukana toisistaan.
Infotaan menemään turvaan miltä?
Ei pelota.
Eletään vaarallisia aikoja, mutta minua ei pelota.
Vierailija kirjoitti:
Puolet ihmisistä joutaa pois.
Toivottavasti kuitenkin luonnollisella tavalla.
Ei huoleta. En huolehdi asioista joille en mahda mitään.
Kyllä pelkään että Venäjä hyökkää tänne n viiden vuoden sisään.
Ja olen tosissani. Jos olisin varoissani, muuttaisin hetimmiten esim Australiaan.
Vierailija kirjoitti:
Me synnytään, eletään ja kuollaan. Sitä se elämä on.
Ei. 3. maailmansota on mielestäni mahdollisuus, ei uhka.
Ei kiinnosta maailma. Jos sähköt ja vesi katkeaa, eikä pankint ja kaupat enää toimi, niin lähden metsään ja elän kuin esivanhempani tekivät. Ja elivät yli 90-vuotiaiksi ilman minkäänlaisia lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta maailma. Jos sähköt ja vesi katkeaa, eikä pankint ja kaupat enää toimi, niin lähden metsään ja elän kuin esivanhempani tekivät. Ja elivät yli 90-vuotiaiksi ilman minkäänlaisia lääkkeitä.
Mä taas mieluummin kuolen kuin kituutan dystopiassa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelkään että Venäjä hyökkää tänne n viiden vuoden sisään.
Ja olen tosissani. Jos olisin varoissani, muuttaisin hetimmiten esim Australiaan.
Mä jopa odotan sitä. Suomalaiset ovat pelkkiä narsisteja. He ansaitsevän sen että tästä maasta tulee pelkkä sepelikenttä.
Ei huoleta enää, kaikki menee omalla painollaan.
Pitäkää itsestänne vain huolta.
Kaikki mitä tapahtuu, tapahtuu tarkoituksella ja jokaisella on omat oppiläksynsä tässäkin kokonaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me synnytään, eletään ja kuollaan. Sitä se elämä on.
Joo, tämä elämä on jo niin nähty.
Olen kokenut jonkinlaista maailmantuskaa jo lapsesta saakka, olen taipuvainen huolehtimiseen ja katastrofiajatteluun.
ei