Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki muut löytävät puolison, ja menevät elämässä eteenpäin

Vierailija
03.04.2025 |

Itse olen sinkku vaikka olen todella yrittänyt löytää kumppanin. Miten muut sen tekevät, että parin vuoden sisällä sinkkuuntumisesta löytyy uusi kumppani? Mä en ymmärrä. Miten se on mahdollista.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 45v yh?

Vierailija
2/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi puoliso löytyy puolen vuoden sisällä. Koska otetaan seuraava vastaantulija. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kuulin että yksi pari vuotta sitten eronnut tyyppi on menossa kesällä naimisiin. Uuden kumppanin kanssa siis. Onnea heille eikä muiden onni ole muita pois, mutta sydämestä vihjaisi silti. Minä jään kaiken tuon onnen ulkopuolelle.

Ap 

Vierailija
4/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ja näköinen olet? 

Vierailija
5/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, automaattinen tekstinsyöttö muuttaa sanat vääriksi.

Ap

Vierailija
6/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa etsimässä ja keskity itseesi.

Usein ne tipahtaa elämään jostain juuri silloin kun ei osaa odottaa ja on tyytyväinen itsekseen.

Vierailija
7/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä seurustellut vai oletko aina ollut sinkku?

Oletko 3-kymppinen peräkammarinpoika maalta mamman helmoista vai 4-kymppinen monen lapsen yksinhuoltaja kaupungista? 

Ylipainoinen, työtön, mt-potilas, persu?

Vierailija
8/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa etsimässä ja keskity itseesi.

Usein ne tipahtaa elämään jostain juuri silloin kun ei osaa odottaa ja on tyytyväinen itsekseen.

Eikä tipahda. Pitää liikkua, että tapaa ihmisiä tai etsiä netistä. Aika harva on tultu kotoa hakemaan tai kauppajonosta iskemään.

Vierailija
9/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erilaisia elämiä. Ei kaikilla ole lapsia, taloa, kumppania, koiraa, uraa, autoa jne. Siksi kaupunkeja voisi suunnitella myös siten, että ulkona jalankulkija viihtyy, pääsee luontoon tai jos on joku vamma ettei voi liikkua. Kaikki on tehty autoille.

Vierailija
10/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on klisee, mutta epätoivo näkyy ja karkoittaa potentiaaliset kumppanit pois. Sen takia uusi usein löytyy kun ei etsi eikä edes kaipaa. Olo itsen kanssa on silloin hyvä. Ja se näkyy. 

Vierailija
11/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi puoliso löytyy puolen vuoden sisällä. Koska otetaan seuraava vastaantulija. 

Näinhän se monen kohdalla on. Kyllähän se puoliso löytyy helposti, jos lähes kuka vaan kelpaa.

Vierailija
12/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 3-kymppinen peräkammarinpoika maalta mamman helmoista vai 4-kymppinen monen lapsen yksinhuoltaja kaupungista? 

Itse en ole mitään edellä mainitsemistasi mutta olen noin 40 vuotias, korkeakoulutettu kokopäivätyössä käyvä....Mutta vailla kokemusta pidemmästä parisuhteesta, Tosin kuin Ap koen menneeni ja meneväni edelleen elämässä eteenpäin. Mutta kuten hön olen minäkin ollut laittavinani merkille, että ikäänkuin -erityisesti ehkä meillä miehillä- parisuhteessa oleminen (tai olemiset) ikäänkuin kasautuu, niin kuin moni muukinn asia. Jos tähän ikään (noin neljäkymmentä vuotiaana) on ollut edes yhdessä pidemmässä parisuhteessa, niin vaikuttaa, että löytää tai on löytänyt nopeammin uuuden kumppanin, kuin kaltaiseni, jolla ei ole vastaavaa kokemusta pidemmästä suhteesta. Ja ei emn ole myöskään mitenkään erityiden introvertti tai eksovertti, vaan jotain näiden ääripäiden väliltä, kuten varmaan useimmat meistä on.  

Vierailija
13/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erilaisia elämiä. Ei kaikilla ole lapsia, taloa, kumppania, koiraa, uraa, autoa jne. Siksi kaupunkeja voisi suunnitella myös siten, että ulkona jalankulkija viihtyy, pääsee luontoon tai jos on joku vamma ettei voi liikkua. Kaikki on tehty autoille.

Minulla ei ole mitään mainitsemistasi asioista🙈

Vierailija
14/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, jos olet mies. Pariutuminen on helppoa vain naisille.

Vierailija
15/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole mitään edellä mainitsemistasi mutta olen noin 40 vuotias, korkeakoulutettu kokopäivätyössä käyvä....Mutta vailla kokemusta pidemmästä parisuhteesta, Tosin kuin Ap koen menneeni ja meneväni edelleen elämässä eteenpäin. Mutta kuten hön olen minäkin ollut laittavinani merkille, että ikäänkuin -erityisesti ehkä meillä miehillä- parisuhteessa oleminen (tai olemiset) ikäänkuin kasautuu, niin kuin moni muukinn asia. Jos tähän ikään (noin neljäkymmentä vuotiaana) on ollut edes yhdessä pidemmässä parisuhteessa, niin vaikuttaa, että löytää tai on löytänyt nopeammin uuuden kumppanin, kuin kaltaiseni, jolla ei ole vastaavaa kokemusta pidemmä

Naisten kanssa olemista oppii olemalla naisten kanssa. Kun on kerran ollut suhteessa, on uuden suhteen löytäminen ja siinä pysyminen paljon helpompaa.

Vierailija
16/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kuulin että yksi pari vuotta sitten eronnut tyyppi on menossa kesällä naimisiin. Uuden kumppanin kanssa siis. Onnea heille eikä muiden onni ole muita pois, mutta sydämestä vihjaisi silti. Minä jään kaiken tuon onnen ulkopuolelle.

Ap 

Siis sydämestä vihlaisi.

Vierailija
17/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on 35vuotias nainen enkä ole koskaan päässyt seurustelun asti. Ei myöskään työhaastatteluihin. Mikään ei oo onnistunut. 

Vierailija
18/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kohta 7 vuotta sinkkuutta täyteen. Tässä ajassa mun tutut on ehtineet avioitua, erota ja pariutua jo muutamaankin kertaan.

Vierailija
19/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, jos olet mies. Pariutuminen on helppoa vain naisille.

Vaan miksi pariutuminen olisi, jotenkin erityisen paljon helpompaa naisille kuin meille miehille? - Se, että itse (olen jo edellä kirjoittanut mies) olen jäänyt ainakin toistaiseksii vaille kokemusta pidemmästä parisuhteesta johtuu, jos yhtään kykenen ymmärtämään osaani kyllä jostan muusta kuin sukupuolestani. Vai miksi se siitä johtuisi?

Vierailija
20/23 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan miksi pariutuminen olisi, jotenkin erityisen paljon helpompaa naisille kuin meille miehille? - Se, että itse (olen jo edellä kirjoittanut mies) olen jäänyt ainakin toistaiseksii vaille kokemusta pidemmästä parisuhteesta johtuu, jos yhtään kykenen ymmärtämään osaani kyllä jostan muusta kuin sukupuolestani. Vai miksi se siitä johtuisi?

Pelkästään se että miehiä on vähemmän, suosii naisia. Lisäksi monet heistä valitsevat sinkkuuden elämäntapana, mikä vähentää potentiaalisten ehdokkaiden määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi