WC:n lavuaari osittain tukossa, putkimiesliuos ei auttanut
Tein kaksi käsittelyä, ei juuri apua. Käytin halvinta Coopin ainetta. Pitäisikö vielä kokeilla MrMuscelia? Onko noissa eroja?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putkenavausrakeita käytettäessä on tärkeää lukea käyttöohje ja noudattaa sitä tarkasti eikä alkaa sooloilemaan. Rakeet toimivat hyvin, kun käyttää niitä oikein.
Juuri näin. Pullollinen rakeita ja 2l kiehuvaa vettä niin kohta aukeaa.
kiehuvalla vedellä saa sitten halkaistu sen lavuaarinkin näppärästi..
Anteeksi mutta minkälainen lavuaari sulla oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Sinne voi laittaa hahanakuumaa vettä,mutta ei kiehuvaa.
Normaali ihminencaroo kaatamassa keitivesiäkin suoraan viemäriin. Sen verran ne viemärit kyllä tavallisesti kestää.
Jos ei kestä kuumaa vettä, niin kuinka luulet kestävän noita viemärinavaajia?
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan ei ollut putkenavaukseen tököttejä. Silloin pumpattiin sillä imukupilla, jossa on tiilenruskea kumikuppi ja puuvarsi.
Se on hyvä keino ja turvallinen.
Ap on sitten tulevaisuudessa tunkematta sinne mitään ylimääräistä
Imukupilla saa auki jos tukos on alkupäässä. Muuten se vain tukkee lisää. Avaa se ensimmäinen pökäle ja siivoa mönjästä.
Meillä on lavuaarissa irti pyöritettävä kuppi siinä alhaalla, se vaan irti ja ämpäri alle ja hana auki.
Kokeile vielä uudestaan putkimiehen liuosta.
t. putkimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrä hajulukko auki, tyhjennä sakkakuppi. Avaa putkesta mutkaosa ja työnnä vaikka kynällä tukos pois. Laita osat takaisin paikalleen.
Ei saa kerrostalossa avata itse.
Minulle sanoi huoltomies että sen sakkakupin saa itse avata ja kannataakin tarpeeksi usein puhdistaa
Avaa putket itse. Älä ole uusavuton. Oletkohan vihreävassu?
Sen jälkeen kun on laittanut litkua niin olen vaikuttamisajan jälkeen laskenut lämmintä vettä päälle. Jossain ohjeissa sitä ei sallita, mutta sillä on hyvin avautunut. Ensin vetää hitaasti mutta sitten alkaa oikein korina.
Vierailija kirjoitti:
t. putkimies
Putkimies varmaan tietää, että rasva ja putkimies(aine) saattaa tehdä itse tukoksen, joka tarvitsee ammattilaisen puhdistamaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminencaroo kaatamassa keitivesiäkin suoraan viemäriin. Sen verran ne viemärit kyllä tavallisesti kestää.
Ei ne kestä niitäkään kovin hyvin.
Viemärirakeilla sain auki lavuaarin, joka ei nestemäisillä avausaineilla auennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrä hajulukko auki, tyhjennä sakkakuppi. Avaa putkesta mutkaosa ja työnnä vaikka kynällä tukos pois. Laita osat takaisin paikalleen.
Ei saa kerrostalossa avata itse.
Minulle sanoi huoltomies että sen sakkakupin saa itse avata ja kannataakin tarpeeksi usein puhdistaa
Joskus 10 v sitten? Nykyään ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestää kuumaa vettä, mutta ei kiehuvaa
Vierailija kirjoitti:
t. putkimies
En kokeile liuosta, vaan kokeilin sitä MrMusclen geeliä, näytti auttavan paremmin kuin Coopin liuos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. putkimies
En kokeile liuosta, vaan kokeilin sitä MrMusclen geeliä, näytti auttavan paremmin kuin Coopin liuos.
Ap
Hyvä. Seuraavaksi anna vaikuttaa vaikka yön yli
Lähinnä rakeet tehoaa paremmin ja tukoksesta tulee sitten pistävä haju kun vaikuttaa.
Viemärinavaus rae on parasta, pari desiä reiästä sisään ja desin verran vettä päälle niin rakeet alkaa kiehumaan. Höyry on todella yskittävää kamaa, kannattaa käyttää hanskoja, tai kädet tuntuu kuin lipeässä olis uitettu.LUE OHJEputkimmiehet ja muut nestelitkut yhtä huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Tuota EI SAA TEHDÄ ITSE taloyhtiöiden asunnoiissa, on huoltomiehen hommia.
Viemäriputket on muovia. Ne ei kestä loputonta määrää syövyttäviä myrkkyjä