WC:n lavuaari osittain tukossa, putkimiesliuos ei auttanut
Tein kaksi käsittelyä, ei juuri apua. Käytin halvinta Coopin ainetta. Pitäisikö vielä kokeilla MrMuscelia? Onko noissa eroja?
Kommentit (119)
Jos oma talo niin opettele avaamaan hajulukko, helppo homma. Muutoin soita huolto. Jatkossa ei hiuksia yms lavuaariin
Ota se hajulukko auki ja putsaa se. Se on luultavasti täynnä hiuksia. Jos et saa itse, niin huoltomies tai kysy naapurilta.
Mr musclen semmonen pienempi pullo oli kyllä todella tehokas ja putsasi mennessään sen putkenkin.
Auttoi oikeasti.
Annoitko vaikuttaa tarpeeksi kauan? Kokeile vielä sellaista geeliä pienessä pullossa.
Iskä on aina saanut auki sellaisella imukupilla mitä näkee Aku Ankoissa. Punainen kuppi, puinen varsi. Se osti sen joskus 1980-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos oma talo niin opettele avaamaan hajulukko, helppo homma. Muutoin soita huolto. Jatkossa ei hiuksia yms lavuaariin
Tämä on vuokra-asunto, joten huoltomies hoitaa homman jos ei muu auta. Yritän tietenkin välttää hiusten pääsyä lavuaariin, mutta joskus niitä vain irtoaa. Pitää jatkossa ostaa hiussieppari.
Ap
Vanhanaikainen karhupumppu on mulla aina toiminut.
Kierrä hajulukko auki, tyhjennä sakkakuppi. Avaa putkesta mutkaosa ja työnnä vaikka kynällä tukos pois. Laita osat takaisin paikalleen.
Hartiavaivaiset ei välttämättä voi availla itse, jos on tilanne päällä. Silloin huoltomies olisi hyvä apu. Tai jos ei tiedä saako ne osat paikoilleen hyvin takaisin.
Fairya desin verran ja anna yön yli vaikuttaa jos voit.
Putkimiesrakeita 8dl, 5dl bensiiniä, 5dl kynsilakan poistoainetta ja 3dl sitruunahappoa sekaisin ja lämmität, seoksen 85 asteeseen.
Kaada pönttöön ja karhupumpulla hieman vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Kierrä hajulukko auki, tyhjennä sakkakuppi. Avaa putkesta mutkaosa ja työnnä vaikka kynällä tukos pois. Laita osat takaisin paikalleen.
En edes tiedä mikä on hajulukko. Enkä tosiaankaan ala tätä itse yrittämään, huoltomies saa tehdä sen. Ajattelin vain jos jollakulla olisi kokemuksia siitä että tuo Mr muscle olisi parempi.
Ap
Meillä on aina auttanut Mr Muscle vaikka olisi lähes täysinkin tukossa. Meillä on sitä juoksevaa versiota, laitan sitä vähemmän kuin ohjeessa neuvotaan ja toimii silti hyvin.
Siis tarkoitin juoksevalla sitä nestemäisempää eikä geeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä mikä on hajulukko. Enkä tosiaankaan ala tätä itse yrittämään, huoltomies saa tehdä sen. Ajattelin vain jos jollakulla olisi kokemuksia siitä että tuo Mr muscle olisi parempi.
Ap
On parempi, nimenomaan viemärigeelo. Vain vartin vaikutusaika. Karhupumppu ja halvemmat viemärinavaajat kokeiltu.
Jos putsaa kunnolla ja avaa sen pitkän ruuvin, niin se on vähän vttumainen laittaa takaisin kiinni. Mutta mömmöt lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vuokra-asunto, joten huoltomies hoitaa homman jos ei muu auta. Yritän tietenkin välttää hiusten pääsyä lavuaariin, mutta joskus niitä vain irtoaa. Pitää jatkossa ostaa hiussieppari.
Ap
Itse käytän aina hiussiepparia. Sillä voi ronkkia reiästä työntämällä putken yläosaa, auttaa useinmiten, ylösnousseet töhnät vessanpytystä alas. Varo hiuksia jatkossa.
Tajusin just että ei ole lavuaari ollut kertaakaan tukossa sen jälkeen kun muija lähti.
Vierailija kirjoitti:
Annoitko vaikuttaa tarpeeksi kauan? Kokeile vielä sellaista geeliä pienessä pullossa.
Geeli on ainoa mikä toimii. Suosittelen.
Mitä jos soitat huollon paikalle?
Tai jos oma niin pura putket ja rassaa auki.