Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, paljon käytät kuukaudessa kosmetiikkaan ja ehostautumiseen?

Vierailija
02.04.2025 |

Sain juuri kuulla että nainen käyttää yli 200 euroa pelkästään kampaajaan. Sit luetteli kaikkee muuta (putosin heti kärryiltä). Mut siis puhutaan yli 500 euroa JOKA KUUKAUSI?!?!? Mietin vaan että mitä tapahtuu, tää muija ku ei ees oo mikään erityisen kaunis. Eikö se ite huomaa miten turhaa kaikki tuo on?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kympin.

Leikkaan ja värjään hiukset itse, ja käytän halvimpia meikkejä, silloin kun vaivaudun käyttämään.

Vierailija
42/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 200€ kuukaudessa kampaajalle?? Ymmärtäisin muutaman kerran vuodessa, mutta että joka kuukausi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perusvoidetta, dödöä ja pesuaineita ei lasketa niin nolla euroa. En koe että meikki mitenkään erityisesti kaunistaa mua. Ehkä en vaan osaa mut ei kyllä kiinnosta opetellakaan. Hyvin on tällä naamalla pärjätty. N41

Vierailija
44/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epätasaisesti menee. Pitäisi tehdä excel taulukko. Pois voisi jättää marketti shampoot ja suohkuheelit koko perheelle. 

En paljon verrattuna johonkin keskiarvoon. 

Vierailija
45/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin useita satasia kuussa. Pääkuluina säännöllinen botox, laaserointi ja muutamia muita hoitoja. Hiusten värjäyksen ja mikroneulauksen teen itse kotona. Lisäksi rasvat, meikit ja muut. 

Vierailija
46/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en ihan tarkkaan tiedä, paljonko menee. Kasvojenhoitotuotteet on mulla jotain semihintasia, käytän tiettyä sarjaa, koska sen kanssa ihoni voi hyvin eikä puske näppyjä. Ei niitä ihan joka kuukausi tarvi ostaa niin menisköhän joku 20-30€/kk. 

Kampaajalla käyn noin 3x vuodessa ja se maksaa 140€. 

Kynnet on laitettu, koska sillä pääsin eroon inhottavasta kynsien pureskelemisesta.. 

Hampaat on valaistu pari kertaa, ehkä kerran viidessä vuodessa. 

En jaksa jokaista euroa laskea, on muutakin tekemistä. Vaikka teen sitten sen ajan edestä töitä, niin saan rahaa. 😁

Vierailija
47/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo ja deororantti yht. n. 5 €.  Pitkät hiukset, kampaajalla en käy.

Vierailija
48/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt mennyt kuukausia 0 eur/kk, koska olen aloittanut tarkan markan linjan ja käytän loppuun kaiken kotiin kantamani kosmetiikan, hiustökötit, vartalovoiteet ja kynsilakat, joita on kertynyt melkoisesti.

Kynnetkin (0 eur) on viimeisen päälle, kun itse viilaan ja lakkaan.

En edes viitsi kertoa paljonko mulle on kertynyt hius- ja kasvonaamiota. 

Mulla on luonnonkiharat hiukset, joten pieni epätasaisuus ei erotu, vaikka itse latvoja tasailen.

Vierailija
49/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vuodessa 2€ huulirasvaan, 20€ kasvorasvaan, 10€ hiuslakkaan, shampooseen 6€ ja suihkusaippuaa menee 2,5€ vuodessa. Siitä voipi itse laskea mitä menee keskimäärin kuukaudessa.

Vierailija
50/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en ole koskaan laskenut.

Hiukset:

- Shampoo ja hoitoaine 40 e, kestävät 2-3 kk.

- Kampaajalle 200 e n. kerran yhdeksässä kuussa

Kasvot:

- Etanaseerumi 30 e, kestää 3-4 kk

- päivävoide 12 e, kestää 3 kk

- Yövoide 20 e, kestää 3 kk

- Aurinkovoide 20 e, kestää 6 kk

Meikit:

- Ihon sävyä tasoittava voide, 40e, kestää vuoden 

- Ripsari 12 e, kestää 3 kk

- Kulmakynä 15 e, kestää 9 kk

- Huulirasva 3 e, kestää kauan

Hygienia:

- Deodorantti 3 e, kestää 3-4 viikkoa

- Suihkusaippua 4 e, kestää ainakin 2-3 kk

Vierailija
51/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee vuodessa 2€ huulirasvaan, 20€ kasvorasvaan, 10€ hiuslakkaan, shampooseen 6€ ja suihkusaippuaa menee 2,5€ vuodessa. Siitä voipi itse laskea mitä menee keskimäärin kuukaudessa.

Deodoranttia käytän, siihen menee 20€ vuodessa.

Vierailija
52/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Paljon.

Vierailija
53/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole turhaa, jos tuo hänelle itselleen iloa.

Mulla menee hiuksiin vuodessa noin 200 sisältäen kampaajan ja hoito- ja pesuaineet, käyn vain kerran vuodessa kampaajalla ja ostan kolmisen kertaa vuodessa shampoon ja hoitoaineen Normalista. Meikkeihin ehkä maksimissaan satanen riippuen mikä loppuu milloinkin ja lisäksi jotain rasvoja ja suihkusaippuaa muutamalla kympillä eli sanoisin, että 30 euroa kuukautta kohti.

Vierailija
54/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla menee kampaajalle 160 euroa vuodessa, en edes muista milloin olen viimeksi ostanut jotain kosmetiikkaa kun en käytä muuta kuin ripsaria.

Vierailija
55/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni just poikkeuksellisen paljon rahaa kun ostin uuden käsivoiteen (11e) ja jalkojen kuorinnan (jotain 10e) samassa kuussa. Jalkojen kuorinnan teen aina keväisin. Shampoo, hoitoaine, dödö jne kestää kuukausia. Varmaan tosiaan max 15e/kk. En meikkaa päivittäin, jos meikkaan niin laitan vaan huulipunaa tai ripsaria. Kynsilakkaa silloin tällöin. Kampaajaa en tarvitse, pätkin latvoja tarvittaessa itse. Se siitä. 

Vierailija
56/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 200€ kuukaudessa kampaajalle?? Ymmärtäisin muutaman kerran vuodessa, mutta että joka kuukausi??

Pakko tai muuten näytän variksenpelättimeltä

Vierailija
57/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

100-200 euroa kuukaudessa ehkä? 

Vierailija
58/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Eli liikutaan siis ihan sairaalloisella tasolla. Kiitos.

No kyllä. Itse käytän tyypillisenä kuukautena 0e. Muutaman kerran vuodessa käyn kampaajalla ja ostan jonkun loppuneen kosmetiikkatuotteen tilalle uuden. Saippuaa ja shampoota en nyt lue näihin.

Vierailija
59/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä n. 20e. Jonakin kuukautena voi olla n. 40e. Kampaajalle n. 100e vuodessa.

Vierailija
60/87 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan meikit noin kerran vuodessa ( peitevoide, meikkivoide ja ripsari). Näihin menee noin satanen. Aurinkopuuteri ja poskipuna ovat kestäneet ja monta vuotta. Eli kuussa 8,3e meikeistä.

Shampoo, hoitoaine ja Pesuneste, yhteensä olisko max. 5e kuussa. 

Kerran vuodessa käyn leikkaamassa tukan, noin 35e.

Mulla on kuiva iho ja Miniderm -rasvaan, menisikö noin 5e kuussa.

Eli kuussa menee noin 21e. Ei paha.