Olen raskaana, kerronko isälle?
Kuulostaa hullulta, mutta tämä isä on hirveä ihminen.
Meillä oli ristiriitainen seksisuhde. Hän on varakas, käy töissä yms, mutta on luonteeltaan niin kamala etten ikinä haluaisi hänen olevan meidän elämässä.
Hänellä on jo kaksi lasta ja olen nähnyt mikä äyskäri hän heille on. En kestä impulsiivisia ihmisiä paitsi sängyssä.
Olen hyvätuloinen, kiva koti ja paljon läheisiä. Ajattelin sanoa, että käytin tanskaista luovuttajaa.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee abortti, äläkä pilaa lapsen elämää omien himojesi takia.
Sinun mielestäsi siis parempi tappaa lapsi kun kasvattaa hänet ilman "virallista" isää? Kammottava ajatusmaailma, toivottavasti et itse ikinä lisäänny.
Sinulla on ilmeisesti 5 lasta, kaikilla eri isät, kukaan ei henkisesti terve. Onneksi olkoon.
Miehillä niitä lapsia vasta onkin useiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta menetit oikeuden salailla tuota siinä vaiheessa kun päätit pitää raskauden. Olen harvoin kuullut tapauksista, joissa jälkeläinen ei lainkaan haluaisi tietää toisesta vanhemmastaan tai hänen suvustaan.
On olemassa lapsia jotka eivät lankea tuohon ansaan. Esim. Itse en ole ollut kiinnostunut sukulaisista, jotka eivät ole laittaneet tikkua ristiin ollakseni osa elämääni. Miksi olisin? Luottaisin myös äitiin, siihen lienee syy miksi hän on suojellut minua sukulaisilta. En lähtisi kaivelemaan enkä tule koskaan luovuttamaan tietojani mihinkään geenipankkeihin, koska en halua randomeja osaksi elämääni.
Tässä suora lainaus kommentistani, joka käy näköjään toistona tähän:
Olen harvoin kuullut tapauksista, joissa jälkeläinen ei lainkaan haluaisi tietää toisesta vanhemmastaan tai hänen suvustaan.
En tiedä mihin viittaat ansalla, tuskin kaikissa tapauksissa isä ja koko sukunsa oli oikeasti sellaisia ettei heistä voisi edes tietää.
Siinähän voi käydä niin, että lapsesta tulee samanluonteinen kuin isästään. Ehkä siinä tapauksessa olisi jotenkin armollista ymmärtää, että ahaa olen isältäni perinyt nämä ja nämä piirteet. Aika iso päätös on riistää lapselta isäsuhde. Siihen tarvitaan kyllä painavat syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi siis parempi tappaa lapsi kun kasvattaa hänet ilman "virallista" isää? Kammottava ajatusmaailma, toivottavasti et itse ikinä lisäänny.
Minä neuvoisin myös aborttiin näin useamman lapsen äitinä. Omena ei välttämättä putoa kauas puusta. On raskas taakka yrittää kasvattaa hirviöisän geeneillä varustettu lapsi ilman sosiaalista isähahmoa. Ainakin pitää olla erinomaiset tukiverkot.
Tajuatko miten sairas ajatuksesi on. Lapsi on parempi abortoida jos hänen isänsä on "hirviö". Leimaat lapsen jo lähtökohtaisesti kelvottomaksi ihmiseksi geenien perusteella. Kuulostaa ihan n tsien toiminnalta.
Minä ja sisarukseni olemme "hirviöisän" lapsia. M
Riskit ovat suuret, ei siitä mihinkään pääse. Esimerkiksi skitsofrenia on todella periytyvää, kaikkea ei olla edes tutkittu. Impulsiivisuuskin usein on.
Harvalla on niin hyvät geenit että niiden perään kannattaisi surra, ja jos on huonot geenit niin vielä vähemmän. Mulla on päihderiippuvaiset vanhemmat, mulla ei ole päihderiippuvuutta ja muutenkin menee keskivertohyvin. Silti neuvoisin olemaan tekemättä lasta päihderiippuvaisen kanssa vaikka itse olisikin raitis.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän voi käydä niin, että lapsesta tulee samanluonteinen kuin isästään. Ehkä siinä tapauksessa olisi jotenkin armollista ymmärtää, että ahaa olen isältäni perinyt nämä ja nämä piirteet. Aika iso päätös on riistää lapselta isäsuhde. Siihen tarvitaan kyllä painavat syyt.
Tätä samaa mietin. Yllättävän moni asia periytyy. Minä mietin myös elinluovutuksen kannalta. Suomalaisilla on paljon harvinaisia kudostyyppejä ja jos jotain tapahtuu, olisi hyvä olla jo olemassa jonkinlainen suhde isään ja sisarpuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo todellakin on parempi keskeyttää raskaus kuin synnyttää lapsi tuollaisessa tilanteessa. Sata kertaa parempi. Abortti on vastuunkantoa, toisin kuin lapsen synnyttäminen tuollaiseen tilanteeseen. Se on silkkaa itsekkyyttä tuohon lapsi synnyttää.
Ja olen äiti, eli olen jo lisääntynyt.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottavaa on myös valehdella omalle lapselle läpi tämän elämän peitelläkseen omia virheitään.
Eihän AP välttämättä edes päädy valehtelemaan lapselle. Valehtelukin on pientä verrattuna siihen että tappaa oman lapsensa.
Ei, vaan abortti on vastuullinen valinta toisin kuin lapsen synnyttäminen huonoon tilanteeseen, huonolle isälle tai lapsen isän salaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottavaa on myös valehdella omalle lapselle läpi tämän elämän peitelläkseen omia virheitään.
Eihän AP välttämättä edes päädy valehtelemaan lapselle. Valehtelukin on pientä verrattuna siihen että tappaa oman lapsensa.
Ei, vaan abortti on vastuullinen valinta toisin kuin lapsen synnyttäminen huonoon tilanteeseen, huonolle isälle tai lapsen isän salaaminen.
Samaa mieltä. Abortti parempi.
Se on vähänkun armomurha. Ei se elämä aina ole elämisen arvoista kuka muuta väittää puhuu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tullut ajatelleeksi, että persoonallisuuspiirteet ovat perinnöllistä? Minkälainen kuumakalle lapsestasi voikaan kasvaa. Toki ympäristötekijöillä on vaikutuksensa, ja heikkoonkin luonteenlaatuun voi vaikuttaa hyvällä kasvatuksella sekä tasapainoisella elinympäristöllä. Mutta kapasiteettiaan ei voi kukaan ylittää.
Niin ja lisäksi ei ole oikein lasta kohtaan pimittää häneltä hänen isänsä.
Kaikki tuossa mitä AP suunnittelee on pelkkää puhtaasti itsekästä paskaa, jossa ei ajatella ollenkaan sitä vielä syntymätöntä lasta.
Abortin vastustajat: et voi päättää elämästä lapsen puolesta.
Abortin kannattajat: päätit lapsen siittämisestä yhtymällä, joten voit myös päättää sen jatkumisesta. Sikiö ei ole lapsi vielä. Se ei osaa ajatella omasta elämästään yhtään mitään.
Ap on joko provo tai täysin sekaisin. Kertoo että mies on kamala. Minkä takia on suhteessa tuon miehen kanssa sitten??
Vierailija kirjoitti:
Abortin kannattajat: päätit lapsen siittämisestä yhtymällä, joten voit myös päättää sen jatkumisesta. Sikiö ei ole lapsi vielä. Se ei osaa ajatella omasta elämästään yhtään mitään.
Sikiöllä on kaikki uuden ihmisen " ainekset", tarvitsee vaan saada kasvaa ja kehittyä. Hedelmöityshetkellä jo uudella yksilöllä on ainutlaatuinen, oma Dna !
Synnytyskanava ei ole mikään maaginen lyhyt kanava, joka vasta antaa ihmisarvon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Abortti parempi.
Se on vähänkun armomurha. Ei se elämä aina ole elämisen arvoista kuka muuta väittää puhuu paskaa.
Mistä sinä voit tietää miten hyvän elämän AP voi lapsellensa tarjota. Moni nainen tekee ihan itse lapsen ilman isää. Eihän tämä tilanne juurikaan eroa siitä. Lisäksi AP voi löytää hyvän miehen elämäänsä joka kasvattaa lapsen kuin omanaan. Moni nainen tekee lapsen kelvottoman miehen kanssa joka pahimmassa tapauksessa ottaa jalat alleen pian synnytyksen jälkeen. Sinä varmaan haluaisit tappaa nämäkin lapset etteivät joudu kärsimään. Olet sairas!
Vierailija kirjoitti:
Eli tietoisuus on kriteeri joka mielestäsi antaa ihmisarvon?
Saako samalla periaatteella mur hata tajutonta, tai koomassa olevaa ihmistä??
Ja tällaisen miehen kanssa saat lapsen. Missä on rakkaus? Jos et rakasta tätä p.skamiestä, miksi teet hänelle lapsen? Olet ansainnut paremman isän lapsellesi.
Jos olet aikuinen, niin tuskin isälläsi on siihen mitään sanomista, paitsi jos isäsi on tämä kyseinen isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ilmeisesti 5 lasta, kaikilla eri isät, kukaan ei henkisesti terve. Onneksi olkoon.
Miehillä niitä lapsia vasta onkin useiden naisten kanssa.
Jee, saatte mahtavan uusioperheen. Varmaan Kelan tukiakin ihan kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä neuvoisin myös aborttiin näin useamman lapsen äitinä. Omena ei välttämättä putoa kauas puusta. On raskas taakka yrittää kasvattaa hirviöisän geeneillä varustettu lapsi ilman sosiaalista isähahmoa. Ainakin pitää olla erinomaiset tukiverkot.
Riskit ovat suuret, ei siitä mihinkään pääse. Esimerkiksi skitsofrenia on todella periytyvää, kaikkea ei olla edes tutkittu. Impulsiivisuuskin usein on.
Harvalla on niin hyvät geenit että niiden perään kannattaisi surra, ja jos on huonot geenit niin vielä vähemmän. Mulla on päihderiippuvaiset vanhemmat, mulla ei ole päihderiippuvuutta ja muutenkin menee keskivertohyvin. Silti neuvoisin olemaan tekemättä lasta päihderiippuvaisen kanssa vaikka itse olisikin raitis.
Kyse on elävästä sikiöstä jonka sydän jo sykkii ja josta tulee lapsi. Ei kyse ole enää mistään geeneistä. Otan osaa jos et ymmärrä näiden eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro se sitten kun lapsi on 17 ja lapsilisä loppuu. Silloin isän pitää kustaa mukulan elämä, kunnes hän on saanut ammattitutkinnon. Ehkä siihen mennessä olet saanut kasvatettua lapsen vahvaksi. Hänellä on joka tapauksessa oikeus periä isänsä.
Oletko tullut ajatelleeksi, että lapsi voi tulla luonteeltaan isään?
Lapsella, jolla ei ole merkittyä isää, ei ole myöskään oikeutta periä isäänsä lähtökohtaisesti. Lapsen pitää käytännössä itse silloin selvittää isänsä ja vaatia käräjäoikeudesta isyyden vahvistamista, että voi periä. Mutta jos isää ei ole merkitty isäksi, niin ei peri isäänsä tai isän puolen sukua eikä toisinpäin - isä ei peri lastaan tai mahdollisesti tämän sukua (käytännössä mahdollisesti lapsenlapsia, jos lapsi on kuollut).
Siksi kannattaakin "muistaa" lapsen siittäjä ennen kuin lapsi täyttää 18. Lapsi perii isänsä, vaikkei näkisi häntä elämänsä päivänä. Lakiosuuden hoitaa hänelle lakimies.
Ehkä lapsi kuitenkin haluaisi tutustua sisaruksiinsa.
Missä aloituksessa puhutaan väkivallasta? Oletin että hän on mulkku, mutta ei se tarkoita että hän olisi väkivaltainen. Eihän sellaisten miesten kanssa kannata mennä sänkyynkään.