Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana, kerronko isälle?

Vierailija
02.04.2025 |

Kuulostaa hullulta, mutta tämä isä on hirveä ihminen.

Meillä oli ristiriitainen seksisuhde. Hän on varakas, käy töissä yms, mutta on luonteeltaan niin kamala etten ikinä haluaisi hänen olevan meidän elämässä. 

Hänellä on jo kaksi lasta ja olen nähnyt mikä äyskäri hän heille on. En kestä impulsiivisia ihmisiä paitsi sängyssä. 

Olen hyvätuloinen, kiva koti ja paljon läheisiä. Ajattelin sanoa, että käytin tanskaista luovuttajaa.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on joko provo tai täysin sekaisin. Kertoo että mies on kamala. Minkä takia on suhteessa tuon miehen kanssa sitten??

Samaa mietin. Suhde jopa niin läheinen, että lapsi tulossa. Naisen tulee rakastaa itseään niin paljon,  että hyväksyy lapsensa isäksi vain parhaan miehen. Itse olin nuorena mieluummin yksin, kuin huonon kaverin kanssa.

Vierailija
82/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

52: tuossa näkökulmassa on se ongelma, että lapsi pelkistyy siinä rangaistukseksi siitä, että äiti on halunnut seksiä. Seksin haluaminen ei tarkoita, että haluaisi lasta, ja ikävä kyllä hirviön lapsella voi olla hirviömäisiä piirteitä itselläänkin.

Tämä kaikki nyt kuitenkin on teoreettista. Kaikesta päätellen ap ilmeisesti aikoo pitää lapsen - vai onko häntä aloituksen jälkeen paikalla nähtykään? 

Sama satutäti jolla taas itsensä kanssa tarinatuokio. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion pitää lapsen. Olen harkinnut muutenkin sijaisperheeksi ryhtymistä ja adoptiokin on käynyt mielessä.

Abortti ei ole vaihtoehto, olen todella onnellinen lapsesta, mutta tämä asia mietityttää, koska läheiset tulevat kyselemään. 

Vastaukset oli osin hyviä. Ehkäpä menen osatotuudella ja sanon lapselle, ettei isä ole meidän elämässä. Täytyy varmaan jutella ulkopuoliselle myös.

Mitäs vaikuttaa manipuloivalta ja intuitio sanoo, että hänestä koituu ongelmia. Eli ainakaan pikkulapsen elämään en häntä tuo. 

Toki geenit on mitä on luonteen puolesta, mutta uskon ympäristön vaikuttavan merkittävästi. Minulta on moni kysynyt aionko hankkia lapsen. Elämä on nyt sellainen, ettei ole mitään syytä kuin iloita tästä. 

Ap 

Vierailija
84/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee abortti, äläkä pilaa lapsen elämää omien himojesi takia.

Kaikesta muusta ihminen pääsee yli, mutta mur*asta se on kyllä kovin, kovin hankalaa. Muista se.

Vierailija
85/88 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro mitään. Häivyt vaan maisemista ja katkot välit. Ei tuo mene läpi koska hedelmöityshoitoja ei saa jos parisuhteessa. 

Vierailija
86/88 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion pitää lapsen. Olen harkinnut muutenkin sijaisperheeksi ryhtymistä ja adoptiokin on käynyt mielessä.

Abortti ei ole vaihtoehto, olen todella onnellinen lapsesta, mutta tämä asia mietityttää, koska läheiset tulevat kyselemään. 

Vastaukset oli osin hyviä. Ehkäpä menen osatotuudella ja sanon lapselle, ettei isä ole meidän elämässä. Täytyy varmaan jutella ulkopuoliselle myös.

Mitäs vaikuttaa manipuloivalta ja intuitio sanoo, että hänestä koituu ongelmia. Eli ainakaan pikkulapsen elämään en häntä tuo. 

Toki geenit on mitä on luonteen puolesta, mutta uskon ympäristön vaikuttavan merkittävästi. Minulta on moni kysynyt aionko hankkia lapsen. Elämä on nyt sellainen, ettei ole mitään syytä kuin iloita tästä. 

Ap 

Tämä on hyvä päätös. Jos kertoisit isälle tässä vaiheessa niin luultavasti hän vain painostaisi sinua aborttiin. Onnea ja tsemppiä!

Vierailija
87/88 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Sinun ei kannata olla huolissasi luonteen "periytymisestä" koska se on yksi heikoimmin periytyvistä asioista. Ympäristö vaikuttaa niin paljon. Identtiset kaksosetkin voivat olla luonteeltaan erilaisia vaikka heidän geenit ovat täysin samat.

Vierailija
88/88 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä kerro. Pidä itsesi suojassa ja lapsi. Sulla on hyvät perustelut siihen. Älä tee virhettä. Pahimmillaan mies vie lapsen kokonaan lopullisesti tai vuoroviikot. Ja tulee paljon ongelmia äyskijästä. Kamala luonne ei hyvä kenellekään.

Meillä on nyt vain toisen kokemus ja näkökulma, emme voi tietää onko se ainoa totuus. Muuten ihmettelen sitä, miksi nainen säännöllisesti paneskelee väitteensä mukaan luonnehäiriöisen miehen kanssa. Eikö ole varautunut seurauksiin? Mielestäni miehen kuuluu saada tietää,  samoin lapsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi