Seiska: Poliisit veivät Helena Koivun
Seiska kertoo, että poliisit ovat hakeneet Helena Koivun Turun Kakskerrassa sijaitsevalta kiinteistöltä. Helena Koivu on uransa päättäneen NHL-kiekkoilija Mikko Koivun entinen puoliso, ja heidän eroonsa on mahtunut useita käänteitä.
Seiska: Poliisit veivät Helena Koivun
Seiskan tietojen mukaan poliisit ovat hakeneet Helena Koivun Turun Kakskerran kiinteistöltä.
Helena Koivu on jo jonkin aikaa asunut Kakskerrassa. Anni Savolainen
Tänään klo 15:59
Seiska kertoo, että poliisit ovat hakeneet Helena Koivun Turun Kakskerrassa sijaitsevalta kiinteistöltä. Helena Koivu on uransa päättäneen NHL-kiekkoilija Mikko Koivun entinen puoliso, ja heidän eroonsa on mahtunut useita käänteitä.
Kaupallinen yhteistyö
Härmän Kylpylä
Suomen iloisimmassa viihdekylpylässä tanssitaan läpi pääsiäisen Myös uudistukset ja aikuisten spa etenevät kuin tanssi
Helena ei tiettävästi suostunut lähtemään kiinteistöltä vapaaehtoisesti.
Tarkkaa tietoa ei ole, miksi Helena on juuri tänään haettu kiinteistöltä. Hän on asunut siellä jo jonkin aikaa.
Koivujen avioeroon liittyvää omaisuudenjakoa on selvitelty vuosien varrella eri oikeusasteissa sekä Suomessa että Yhdysvalloissa. Viime aikoina erimielisyydet ovat kärjistyneet Turun Kakskerrassa, jossa sijaitsee parin naimisissa ollessaan hankkima huvilatontti.
Helena on jakanut sosiaalisessa mediassa videoita ex-parin yhteenotoista huvilalla ja syyttänyt Mikkoa kiusaamisesta.
Seiskan tietojen mukaan poliisit ovat hakeneet Helena Koivun Turun Kakskerran kiinteistöltä.
Helena ei tiettävästi suostunut lähtemään kiinteistöltä vapaaehtoisesti.
Tarkkaa tietoa ei ole, miksi Helena on juuri tänään haettu kiinteistöltä. Hän on asunut siellä jo jonkin aikaa.
Koivujen avioeroon liittyvää omaisuudenjakoa on selvitelty vuosien varrella eri oikeusasteissa sekä Suomessa että Yhdysvalloissa. Viime aikoina erimielisyydet ovat kärjistyneet Turun Kakskerrassa, jossa sijaitsee parin naimisissa ollessaan hankkima huvilatontti.
Helena on jakanut sosiaalisessa mediassa videoita ex-parin yhteenotoista huvilalla ja syyttänyt Mikkoa kiusaamisesta.
Kakskerran kiinteistön omistajuuskiista vaikutti jo tulleen virallisesti päätökseen, kun kiinteistörekisterin omistajuustietoihin päivittyi helmikuussa, että kiinteistön omistaa yksin Mikko Koivu.
Helena Koivu ei tyytynyt tähän. Varsinais-Suomen käräjäoikeuden asiakirjoista käy ilmi, että Helena on tehnyt valituksen Maanmittauslaitoksen lainhuutopäätöksestä, jonka mukaan Mikko omistaisi kokonaan Turun Kakskerrassa sijaitsevat kiinteistöt. Valitus on jätetty 12. maaliskuuta.
Se on tutkinnan alla, miksi Maanmittauslaitos on tällaisen asian tehnyt, poistanut minut kiinteistörekisteristä, Helena Koivu sanoi tuolloin.
Helenan mukaan päätöksessä ei ole huomioitu eksekvatuurimenettelyn tarpeellisuutta ulkomaisen tuomion täytäntöönpanoon Suomessa. Helena on vaatinut lainhuutopäätöksen kumoamista.
Kommentit (638)
Vieläkään Helena ei osaa etsiä asuntoa, vaan pyytää instaseuraajien sen hänelle etsivän. Millä tuloilla hän sen maksaa, kun elaritkin poistuu? Rahansa on jaellut asianajajien leveään elämään.
No ainahan voi muuttaa siihen rasvapurkkifirmaan, johon sijoutti rahaa talon verran. 💪
Ei elärit poistu,ennenkuin oikeus ( tai sopimus)muuttaa päätöksen.
Kiinteistö riitaa, ei ole oikein käydä niin,että valtaa talon ja kieltää toisen osapuolen paikan käytön kokonaan.
Nyt on Mikon ja Natalien seköä lasten aika viettää upea kesää sielä.
"Helena Koivua vastaan on vireillä kolme rikossyytettä. Syytteet ovat tulleet vireille Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa. 23. joulukuuta. Ne koskevat varkautta, salakatselua ja kotirauhan rikkomista.
Syyttäjä on poliisin tekemän esitutkinnan jälkeen toimittanut tuomioistuimen kansliaan haastehakemuksen, jossa erittelee, mistä rikoksista hän Helena Koivua syyttää ja mitkä syytteiden perusteet ovat. Haastehakemukset tulevat julkisiksi oikeudenkäynnin alettua.
Todistusaineistoa rikoksista, joista Helena Koivua syytetään, on ollut runsaasti julkisesti nähtävillä hänen omassa sosiaalisessa mediassaan. Kohun jälkeen Helena Koivu on kuitenkin kieltänyt kuvanneensa esillä jo olleita laittomia videoita, vaikka videoista käy selkeästi ilmi, että hän on itse kyseinen kuvaaja.
Esimerkiksi juhannuksena Helena Koivu kuvasi ja julkaisi kymmeniä videoita kotirauhan suojaamassa paikassa olevista ihmisistä, joten syyttäjän todistusaineisto lienee hyvin vankka.
Helena Koivu on joutunut hankauksiin tekemisistään myös Yhdysvalloissa, jossa hänestä on annettu pidätysmääräys minnesotalaisessa oikeusistuimessa. "
"Mä en aio ENÄÄ olla hiljaa:"
"Asuin vuoden huvilalla ihan asiallisesti."
"Olen alusta asti halunnut vain sopia ja tehnyt kaikkeni sen eteen jo vuosia."
Uskomatonta puppua laskettelee Helena Koivu nyt somessa. Kaikki ovat voineet hänen omasta julkisesta Instastaan nähdä todisteet siitä, että hän käyttäytyy ja toimii aivan päinvastoin.
Julkista riehumista, mustamaalaamista, haukkumista ja maalittamista sekä jopa rikosten tekemistä. Enimmillään kai sata videota päivässä tuota kaikkea. Kalukukkarokuvia ja muuta herjaa. Helena ei todellakaan ole ollut hiljaa.
Nyt Helena Koivulla on otsaa syyttää ex-exää, että tätmä muka on "keksinyt" hänen tehneen sitä ja tätä. Ei hän muka ole muuta hakenut kuin sovintoa ja sopua eikä ole lapsiakaan pelissään muka käyttänyt. Ei ole ollut edes niitä juhannusvideoita tai lasten itkuvideoita.
Ihan ITSE on Helena esittänyt julkiset todisteet riehumisestaan ja törkytekemisistään. Kenenkään ei tarvitse keksiä yhtään mitään. Kaikki on ollut niin yleisölle kuin lasulle julkisesti nähtävillä ihan omin silmin.
Arveluttavaa ja tahalliselta haiskahtavaa on myös se, että Helena Koivu ajamalla ajoi asiat tähän nykyiseen jamaan. Lastensuojelun kanssa hän on oman kertomansa mukaan käynyt lukuisia keskusteluja jo viime kesästä lähtien. On saanut ohjeita ja ehkä jopa varoituksiakin siitä, että lasten yksityisyyttä pitää suojella ekä loukata ja että heidän kasvurauhaansa ei saa häiritä muutenkaan rasittamalla heitä aikuisten asioilla.
Mitä tekee äiti?
Vain kiihdyttää vauhtiaan. Esittelee somessa julkisesti lasten salassa pidettäviä asiakirjoja. Kuvaa videoita hätääntyneistä lapsista ja julkaisee kaiken kansan nähtäväksi.
Äiti tahallaan altista lapsensa kiusaamiselle sekä kohujulkisuudelle, josta itsekin muka oli niin huolissaan lapsilla vahingollisena.
Nyt kieltää mitään tehneensä ja ex-exän muka keksineen tuon kaiken julkisesti nähdyn.
Jotkut väittää, että helena Koivua muka maalitetaan, kun suuri yleisö, jonka katsottavaksi Helena Koivu tieten tahtoen ja erittäin julkisuushakuisesti stoorinsa tuottaa, ryhtyy keskustelemaan näkemästään. Alkaa jopa faktantarkistajiksi ja osoittaa Helenan monet jutut ja väitteet valheiksi tai täysin ristiriitaisiksi hänen oman, aiemman kertomuksensa kanssa.
Ei yleisö eli me saa noin tehdä. Pitää niellä kaikki sellaisenaan ja uskoa nyt tämä versio ja kohta ihan muu. Yleisön pitää olla hyödyllinen idiootti ja Helenan käsikassara hänen valheellisessa narratiivissaan.
Kyllä, kyllä, pitää kuorossa nyökyttää, Suomi on pazka maa ja kaikki viranomaiset on lahjottu niin Minnesotassa kuin Turun seudulla.
Ja sitten pitää laumana pyörittää päätä ei, ei Helena ole mitään tehnyt ja ne videotkin kuvasi joku muu ja Helena on lavastettu syylliseksi ja hän on ollut ihan hiljaa ja sopua on vain hakenut monta vuotta eikä mitään Troytä ole ollut.
Misään nimessä yleisö ei saa sanoa ääneen, että keisarinnalla ei ole vaatteita. Vain vaateita ja tottakai muiden pitää hänelle se kaikki antaa ja järjestää ja maksaa maailman tappiin.
Erikoinen on myös Helena Koivun vanhempien asenne, jos Helenan omaan Instaan on uskominen.
Helenan äiti soitti juhannuksena "jonkun" koordinoimana Mikolle Kakskertaan ja ullatus ullatus Helena oli valmiina päähuvilan pihan puskassa salakuvaamaan.
Todisteet taas Helena Koivun omasta Instasta eli suoraan hevosen suusta. Helena itse julkaisi juhannuksena salakuvaamansa videon, josta uutisoitiin mm näin:
"Seuraavaan Instagram-tarinapäivitykseen Helena on jakanut videon, jossa Mikko puhuu puhelimassa Helenan äidin kanssa. Helenan vanhemmat ovat ilmeisesti vaatineet, että Mikon täytyisi ostaa lapsille ja Helenalle laivaliput Viroon, he eivät halua niitä maksaa. Mikko toteaa, että isovanhemmat voivat ostaa liput ihan itse.
-Mä tiedän sen tasan tarkkaan, että ne liput ei maksa niin paljoa. Te olette isovanhempia ja silloin te voitte pitää huolta lapsenlapsista ja ostaa ne liput. Ihan samalla lailla kun mun vanhemmat pitää täällä huolta, Mikko sanoo puhelimeen
Tämän jälkeen ex-kiekkoilija yhtäkkiä huomaa, että Helena salakuvaa häntä pusikon takaa.
Nyt sun tytär edelleen salaa kuvaa minua, kun mä puhun sinulle. Älkää soittako uudelleen ennen kuin te olette valmiita sopimaan, pitämään huolta ja kantamaan oman vastuunne, Mikko toteaa Helenan äidille puhelimessa vahvalla Turun murteella."
Turvakoti ei ole asuntotokmisto,eikä ilmaisasumiseen tarkoitus paikka.On törkeää mennä sinne.
Helenalla ei oke mahdollisuutta saada toimeentulotukea,koska hän on Virolainen ja hänen on kustanettava oma elämänsä täällä tai mentävä Viroon joka on hänen kotimaa.Tai töihin.Nyt jos huoltajuus siirtyy Mikolle,ei Helena edes saa elatusmaksuja,joten nyt on hyvä hetki laittaa oma elämä kuntoon.Asuminen ja työ.
Nyt voi sanoa Helena, että tuhmyydestä rangaistaan.Ihan itse on kuvannut täysi laittomia toimiaan.
Sympatiaa voi toki kokea,koska Helena o. Melko tyhmästi toiminut.
Tää menee entistä huonommin Helenan osalta.
Kyllä ihmisen on syytä katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstään, jos joutuu poliisin kanssa tekemisiin kahdella mantereella ja kohta on tuomiokin molemmissa.
Äiti syyttää vielä lasten isän muka "keksineen" hänen tehneen sitä ja tätä.
Kenenkään ei tarvitse keksiä yhtään mitään, sillä lasten kiireellisen sijoittamisen ja valvottujen tapaamisten vankat perusteet ovat olleet kaikkien nähtävinä Helena Koivun omassa Instassa jo viime juhannuksesta lähtien. Aivan turhaa on Helena Koivun yrittää kieltää touhunsa, sillä hän on itse niistä esittänyt todisteet.
Ja halveksien tuhahdellut lasun neuvoille ja ohjeille ja heilutellut papereita virnistellen "minä teen mitä haluan ja te ette mahda mitään" -tyyliin.
Stoppi tuli ja lasten kasvurauha parani huomattavasti, kun viranomaiset eli lasu ja käräjäoikeus laittoivat vastuuttomalle äidille rajat.
Helena Koivu heilutteli Hennepinin oikeudessa Seiskoja esimerkkinä lapsile haitallisesta julkisuudesta.
Suomessa Helena heiluttelee julkisuudessa lasten salassa pidettäviä asiakirjoja. Ja sitten antaa päälle haastatteluja Seiskalle.
Jo tuo kertoo kaiken tarvittavan tämän persoonaisen ihmisen tavasta toimia ja käyttää jopa omia lapsia pelinappuloina.
Julkisesti esitti äiti taas itse todisteet tuosta vastenmieleisestä toiminnastaan. Ja tietysti syyttää taas siitä muita.
Lasten kiirelliselle sijoittamiselle ja käräjäoikeuden oikeuden uudelle päätökselle on todella vankat perustelut kaiken sen some- ja julkisuushärdelin lisäksi, mitä Helena Koivu on Instassaan harjoittanut häiriten vakavasti lasten oikeutta yksityisyyteeen ja kasvurauhaan
1) Lapsia ei palautettu sovitusti
2) Heidät oli otettu luvatta pois koulusta
3) Heidät oli kuljetettu toiselle paikkakunnalle
4) Kuljettajana ja äidin apurina operaatiossa toimi äidin ulkomaalainen sukulainen, joka oli saapunut tämän pyynnöstä ulkomailta autollaan paikalle
5) Äidillä on hallussaan vilpillisillä keinoilla haltuunsa saamat lasten passit, joita hän ei ole luovuttanut minnesotalaisen oikeuden määräyksestä huolimatta.
Ei ihme, että oikeuskin katsoi aiheelliseksi tehdä päätös poikkeusmenettelyssä ja viivytyksettä.
Helena Koivu valittaa ja haukkuu julkisesti bonusäitiä lasten kuljettamisesta, jota tämä on tehnyt kohta pari vuotta.
Miksi? Mikä on syy? Eikö tuttu ja turvallinen aikuinen, joka on päivittäin läsnä lapsen elämässä ole hyvä vaihtoehto?
Äiti itsehän lykkäsi pienen tyttärensä aamuyöllä yksin tuiki tuntemattoman taksin kyytiin, kun ei halunnut tai kyennyt itse kuljettamaan. Äiti ei edes mennyt tyttärensä mukaan turvaksi.
Miksi tuo jälkimmäinen on muka ok, mutta turvallinen aikuinen ei?
Mikä on se muutos, josta Helena Koivu ajaa julkisilla ulostuloillaan? Tämä on jäänyt epäselväksi.
Avioehdosta pitää voida yksipuolisesti irtisanoutua vain ilmoittamalla, ettei enää huvita?
Sovittu erokorvausmiljoona pitää saada aina uudelleen, kun edellinen on käytetty?
Helena Koivun pitää ilman perusteita saada lasten yksinhuoltajuus sitä halutessaan?
Helena Koivun pitää voida ilman sanktioita ja seuraamuksia irtautua itse tekemästään Kakskerran tonttiosuuden siirtosopimuksesta saatuaan velat exän piikkiin ja rahaakin?
Siirtosopimusta pitääkin "tulkita" niin, että Helena Koivu omistaakin nyt velattoman puolikkaan koko Kakskerrasta?
Lex Helena, jonka mukaan hänen ex-miehensä ei saa seurustella eikä mennä naimisiin kuin 10 vuotta eron jälkeen? Vain Helena itse saa.
Yhdysvaltain hallinnon pitää myöntää Helena Koivulle aina viisumi, kun hän sitä hakee?
Vierailija kirjoitti:
Helena Koivu heilutteli Hennepinin oikeudessa Seiskoja esimerkkinä lapsile haitallisesta julkisuudesta.
Suomessa Helena heiluttelee julkisuudessa lasten salassa pidettäviä asiakirjoja. Ja sitten antaa päälle haastatteluja Seiskalle.
Jo tuo kertoo kaiken tarvittavan tämän persoonaisen ihmisen tavasta toimia ja käyttää jopa omia lapsia pelinappuloina.
Julkisesti esitti äiti taas itse todisteet tuosta vastenmieleisestä toiminnastaan. Ja tietysti syyttää taas siitä muita.
Helena yrittää manipuloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka murtautuisin naapurin mökille ja veisin tavarani sinne, olisiko mulla jälkikäteen oikeutta itkeä tavaroideni perään? Jos ne olisi vaikka heitetty roskiin.
Onkohan ne tavarat nyt niin vidun tärkeät, kun lapset sijoitettu isälleen ja 30 päivää aikaa järjestää asiansa niin, ettei tule pysyvä ratkaisu.
On ne. Tääkin on muuten narsisteille tyypillistä, takertuvat tavaraan. Vähäiseenkin. Ja arvottomaankin. Mun eksä kailotti aikoinaan kovaan ääneen, ettei HÄN välitä materiasta. Erossa itkeä nillitti jokaista tyhjää muovikassiaankin. Mun tavaroita ei ikinä palauttanut kämpiltään. Ja annoin vaan niiden olla, kunhan pääsin exästä eroon. Rahalla saa uusia. Omia pussukoitaan ja nyssyköitään uhkasi tulla hakemaan poliisin kanssa. Yksin tuli. Mutta olipahan show sekin. Itse olin valmis luopumaan vaikka kaikesta materiasta ja rahasta, kunhan sain eron. Vaikka olisi koti mennyt alta, halusin vain rauhan.
Osana Putinin Venäjän strategiaa on hyökätä länsimaiden, myös Suomen viranomaisia, mm lastensuojelua vastaan. Lastensuojelun saralta tästä on paljon esimerkkejä. Putinin apuri, Venäjän lapsiasiainvaltuutettu on kunnostautunut asiassa vuosia.
Supo varoitti jo vuosia sitten Venäjän vaikutusyrityksistä ja media on uutisoinut valtuutetun valheista ja apuriarmeijasta eli Pietarin trollitehtaasta. Sekä myös Suomessa tomivista apureista, jotka ovat äänekkäitä ja aktiivisia eri keskustelupalstoilla ja syyttelevät Suomen viranomaisia.
Hybridioperaatiossa tarkoituksena on lietsoa epäluottamusta ja yrittää murentaa luottamusta suomalaiseen yhteiskuntaan ja viranomaisiin.
Toiminta ja epäluottamuksen lietsominen liitetään julkisuudessa esille nouseviin yksittäisiin, tunnettuihin tapauksiin ja lietsonta tapahtuu sosiaalisessa mediassa ja kekustelupalstoilla..
Pietarin trollitehdas ja Suomessa olevat apurit syöttäävät epäilysksiä ja väärää informaatiota osana hybridioperaatiota ja jotkut hölmöt suomalaiset menevät lankaan ja uskovat.
Putin naureskelee taustalla.
Todella massiivista on lastensuojelun julkinen maalittaminen Helena Koivun tapauksessa sen jälkeen, kun hänelle määrättiin valvotut tapaamiset. Harvoin näkee tällaista, Juttu haisee pahasti.
Voisko ne kytät jo pikkuhiljaa TUODA TAKAISIN sen helunan??????
Alkaa jo tympiä tämä sama otsikko!
Helsingin turvakoti ei todellakaan etsi Hellulle Turusta asuntoa, kun ei ole edes hädänalainen, ihan vaan luuseri.
Tukia ei saa, koska ei avaan pankkitilitietoijaan.