Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt neuvoja - etätöistä takaisin toimistolle, mihin vaatteisiin kannattaa laittaa rahat?

Vierailija
02.04.2025 |

Viime vuodet ovat olleet ihan vain läppärillä istumista etätöissä ja muuten vapaa-ajan vaatteissa ja urheiluvaatteissa. Nyt palaamassa takaisin toimistotöihin ja pitää päivittää vaatevarastoa.

En haluaisi heti käyttää paljon rahaa, joten mitkä olisivat keskeisimpiä hankintoja? Bleiseri, housupuku, joku siisti pusero?

Ehdotuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihan sama. En koskaan katsele työkaveriden vaatteita. Ihan sama vaikka säkissä tulisivat toimistolle. 

Vierailija
2/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samoissa kotivaatteissa töissä kuin etätöissäkin. Ei tarvitse erityisesti pukeutua, kun ei tavata asiakkaita. 

Vierailija
4/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodystocking ja sen päälle ruutupaita. 

Vierailija
5/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varmaan kiinni hieman toimialasta ja organisaation pukeutumiskäytännöistä. On toimistoja, jossa porukalla on t-paita ja farkut ja on toimistoja, joissa farkkuja ei voi pitää ja paidassa pitää olla kaulukset.

Vierailija
6/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kauluspaita, suorat housut, vyö ja korkokengät. Toimii aina ja joka tilanteessa.

Vierailija
7/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä Temusta jotain sopivaa löydä.

Vierailija
8/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koko työurasi tehnyt etätöitä ja nyt ensimmäisen kerran menet toimistolle töihin? Vai miksi kyselet?

Vierailija
9/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä ainakaan ole mitään pukeutusmissääntöä. Porukat hilluu ihan minkälaisissa vaatteissa vaan, kuten vapaa-ajanvaatteissa tai jopa urheiluvaatteissa. 

Vierailija
10/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui niille toimistovaatteille jotka sinulla oli ennen etätöihin jäämistä? Ovatko ne kutistuneet komerossa eivätkä mahdu enää päälle?

Minulla on aina ollut työhuone kotona enkä ole koskaan tehnyt töitä pieruverkkareissa tai yöpuvussa, vaan käytän samanlaisia asiallisia vaatteita kuin jos olisin toimistotöissä. Kuuluu osana työmoraaliini.

Vierailija
11/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina kauluspaita, suorat housut, vyö ja korkokengät. Toimii aina ja joka tilanteessa.

Mihin tilanteeseen noita tarvitaan siellä toimistolla? 

Vierailija
12/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ihan riippuu työstä ja toimenkuvasta, onko esimerkiksi asiakastapaamisia ja miten niihin pukeudutaan. Lisäksi oma tyyli vaikuttaa. Minulla ei ole koskaan ollut housupukua tai bleiseria eli sanoisin siltä pohjalta ettei niitä tarvita, itse voit olla toista mieltä. Minä ostaisin pari erilaista mekkoa, joita voi käyttää sukkahousujen kanssa, ovat siisti mutta rento asu. Lisäksi ostaisin ohuemmat housut, kun kesä on tulossa, niiden kanssa pari erilaista puseroa.

Vierailija
13/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui niille toimistovaatteille jotka sinulla oli ennen etätöihin jäämistä? Ovatko ne kutistuneet komerossa eivätkä mahdu enää päälle?

Minulla on aina ollut työhuone kotona enkä ole koskaan tehnyt töitä pieruverkkareissa tai yöpuvussa, vaan käytän samanlaisia asiallisia vaatteita kuin jos olisin toimistotöissä. Kuuluu osana työmoraaliini.

Vein UFF:n laatikkoon pois kaapeista kun en niitä tarvinnut.

Vierailija
14/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hoikka?

Olen. 

Vierailija
15/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koko työurasi tehnyt etätöitä ja nyt ensimmäisen kerran menet toimistolle töihin? Vai miksi kyselet?

Koska aiemmin oli iso vaatevarasto josta hankkiuduin eroon kun en niitä tarvinnut vuosiin. Joten nyt mietin mitkä ovat ehkä 4-5 tärkeintä ostaa ensimmäisenä.

Vierailija
16/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoissa pieruverkkareissa toimistolla kuin kotonakin. Tehdään töitä eikä katsella toisten pukeutumista. 

Vierailija
17/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot ovat aina hyvä valinta. Avokkaat, tennarit, saapikkaat tai loaferit tilanteen mukaan jalkaan. 

Vierailija
18/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ituttaako kun joutuu taas töihin ?

Vierailija
19/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ihan riippuu työstä ja toimenkuvasta, onko esimerkiksi asiakastapaamisia ja miten niihin pukeudutaan. Lisäksi oma tyyli vaikuttaa. Minulla ei ole koskaan ollut housupukua tai bleiseria eli sanoisin siltä pohjalta ettei niitä tarvita, itse voit olla toista mieltä. Minä ostaisin pari erilaista mekkoa, joita voi käyttää sukkahousujen kanssa, ovat siisti mutta rento asu. Lisäksi ostaisin ohuemmat housut, kun kesä on tulossa, niiden kanssa pari erilaista puseroa.

On asiakastapaamisia. Ja uusi työ, joten en vielä tarkalleen tiedä pukukoodia. Business casual.

Vierailija
20/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma t-paita ja tummat farkut. Shortsit ja sandaalit. Huppari ja farkut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi