Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt neuvoja - etätöistä takaisin toimistolle, mihin vaatteisiin kannattaa laittaa rahat?

Vierailija
02.04.2025 |

Viime vuodet ovat olleet ihan vain läppärillä istumista etätöissä ja muuten vapaa-ajan vaatteissa ja urheiluvaatteissa. Nyt palaamassa takaisin toimistotöihin ja pitää päivittää vaatevarastoa.

En haluaisi heti käyttää paljon rahaa, joten mitkä olisivat keskeisimpiä hankintoja? Bleiseri, housupuku, joku siisti pusero?

Ehdotuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Pölhö.

Vierailija
22/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ihan riippuu työstä ja toimenkuvasta, onko esimerkiksi asiakastapaamisia ja miten niihin pukeudutaan. Lisäksi oma tyyli vaikuttaa. Minulla ei ole koskaan ollut housupukua tai bleiseria eli sanoisin siltä pohjalta ettei niitä tarvita, itse voit olla toista mieltä. Minä ostaisin pari erilaista mekkoa, joita voi käyttää sukkahousujen kanssa, ovat siisti mutta rento asu. Lisäksi ostaisin ohuemmat housut, kun kesä on tulossa, niiden kanssa pari erilaista puseroa.

On asiakastapaamisia. Ja uusi työ, joten en vielä tarkalleen tiedä pukukoodia. Business casual.

Eli konsultti. Katsele sun työkavereita miten pukeutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ituttaako kun joutuu taas töihin ?

Jossain määrin kyllä kun ei saa enää vain tehdä kotoa läppärillä töitä. Mutta samalla kiva taas tavata ihmisiä enemmän ihan livenä, ei vain Teams-palavereissa.

Ihan samat työt ne on silti tehtävä. Vain sillä erolla, että Teamsissa riittää kun toppi on siisti, livenä pitää koko asu olla siisti.

Vierailija
24/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset tennissukat, sandaalit, shortsit, t-paita ja kalastajahattu.

Vierailija
25/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ihan riippuu työstä ja toimenkuvasta, onko esimerkiksi asiakastapaamisia ja miten niihin pukeudutaan. Lisäksi oma tyyli vaikuttaa. Minulla ei ole koskaan ollut housupukua tai bleiseria eli sanoisin siltä pohjalta ettei niitä tarvita, itse voit olla toista mieltä. Minä ostaisin pari erilaista mekkoa, joita voi käyttää sukkahousujen kanssa, ovat siisti mutta rento asu. Lisäksi ostaisin ohuemmat housut, kun kesä on tulossa, niiden kanssa pari erilaista puseroa.

On asiakastapaamisia. Ja uusi työ, joten en vielä tarkalleen tiedä pukukoodia. Business casual.

Eli konsultti. Katsele sun työkavereita miten pukeutuu.

Ei. Mutta yrityselämä. Ja tietysti minä tiedän miten pukeutua, mutta mistä uusista vaatteista lähteä liikkeelle, kun en viitsi tonneja heti käyttää. Mekot täällä jo mainittiin, hyvä ehdotus. 

Vierailija
26/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset tennissukat, sandaalit, shortsit, t-paita ja kalastajahattu.

Tämä oli hauska.

Vierailija
27/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset vaatteet, joissa tunnet itsesi toimiston kuningattareksi. Vaatteet, jotka antavat ryhtiä ja tuovat parhaat puolesi esiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä