Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi viedä auto pesuun mutten osaa käyttää/mennä sinne pesuhalliin

Vierailija
02.04.2025 |

?? en vaan ole koskaan joutunut tilanteesseen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. En halua olla autossa sisällä kun sitä harjat pesee. Kaikki vaikuttavat olevan sellaisia. 

Autosta ei ole voinut poistua pesun ajaksi sitten 1990-luvun. Onko takana tuore ero vai missä sä olet nukkunut 30 vuotta?

Vierailija
22/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaa provoa.

Mikä tässä oli provoa? Luulen, että aika moni nainen ei ole pesettänyt autoa pesulassa. Jos perheessä on mies, hän yleensä tekee tuollaiset.

Holhouksen alaisena oleminen ei ole mikään standardi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy paikassa missä on käsinpesu autolle , siellä saat palvelua 

Vierailija
24/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat vaan auton siihen pesuhallin ovien eteen ja jätät siihen käyntiin ja avaimet sisään.

Pesulan työntekijät sitten ajavat siitä halliin. Itse voit mennä odottelemaan uloskäynnille.

Kannattaa kattoo ne on niitä mustia miehiä huono suomi, mutta osaavat asiansa.Ekalle vaan avaimet käteen ja homma hoituu

Vierailija
25/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukatu on hyvä. Senkun ostaa huoltsikalta pesun. Peilit pitää kääntää ja antenni pois.

Sitten vain tähtäät sellaiselle likumatolle joka alkaa kuljettaa autoa pesun läpi. Käsijarru pois, vaihde vapaalle. Istuskelet autossa rauhassa sen aikaa, että olet mennyt halliin toiseen päähän. Sitten odotat, että huomiotaulu sanoo, että voi ajaa pois. Minä pidän auton käynnissä koko ajan.

Sitten ajat sivuun, pyyhit ovien reunat ja takakontin, käännät peilit, laitat antennin. Auto on puhdas.

20€ oli tänään pesu.

Vierailija
26/34 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesukatu on hyvä. Senkun ostaa huoltsikalta pesun. Peilit pitää kääntää ja antenni pois.

Sitten vain tähtäät sellaiselle likumatolle joka alkaa kuljettaa autoa pesun läpi. Käsijarru pois, vaihde vapaalle. Istuskelet autossa rauhassa sen aikaa, että olet mennyt halliin toiseen päähän. Sitten odotat, että huomiotaulu sanoo, että voi ajaa pois. Minä pidän auton käynnissä koko ajan.

Sitten ajat sivuun, pyyhit ovien reunat ja takakontin, käännät peilit, laitat antennin. Auto on puhdas.

20€ oli tänään pesu.

Tämä on ohi muutamassa minuutissa. Se on iso plussa. Ja se, ettei tarvitse jonottaa 

Vierailija
27/34 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20€ oli tänään pesu.

Pesukadussa mua jännitti ekaa kertaa se, miten saan auton eturenkaan osumaan siihen kuljettimelle, siitäkin huolimatta siis, että pesukadulla on peili sitä tähtäämistä varten. Onneksi sillä pesukadulla, millä yleensä käyn, on työntekijä, joka tarvittaessa neuvoo.

Eka kerta mullakin jännitti älyttömästi, mutta äkkiä se alkaa mennä jo rutiinilla.

Vierailija
28/34 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko viedä ihan vaan turvallisuuden vuoksi ajokorttisi poliisilaitokselle. Kuinka luulet voivasi ajaa liikenteessä autoa, jos et saa pesuhallin ovestakaan sitä sisään?

Vierailija
29/34 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan pesulaan auton kanssa, ei ole vaikeaa.

Käyn itse autopesulassa joka on auki 24h, eli miehittämätön pesula Citymarketin vieressä. Tässä on hyvin selkeät ohjeet isolla taululla lueteltu kuinka toimia ja siinä ei yhtään mitään vaikeata kohtaa ole, hyvin simppeli homma käydä pesulla. Oisikohan youtubeen joku tehnyt jo opastetun videon kun sieltä kaikkee ohjetta jo löytyy, täytyykin tsekata.

Tubettaja 'Opettajan mies', jos on palstalla, niin tästä vinkki youtube-videon aiheeksi.

Vierailija
30/34 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sulla joku mies-tuttu, joka vois auttaa sua? Tai joku lukiolais-poika, jolle maksat jonkun kympin?

Vierailija
31/34 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaa provoa.

Mikä tässä oli provoa? Luulen, että aika moni nainen ei ole pesettänyt autoa pesulassa. Jos perheessä on mies, hän yleensä tekee tuollaiset.

Aloituksessa ei ainakaan kerrota aloittajan sukupuolta. Teit ennakkoluuloihisi perustuvan päätelmän?

Vierailija
32/34 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sulla joku mies-tuttu, joka vois auttaa sua? Tai joku lukiolais-poika, jolle maksat jonkun kympin?

Mä voin tulla ajamaan auton pesuhalliin. Eikä tartte edes maksaa, voin auttaa ihan auttamisen ilosta. 

N30

Vierailija
33/34 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mun auton oli aina pesettänyt iskä. En sitten uskaltanut yksin, nii myin sen auton. Kyllä ratikka on paljon kivempi.

Eikö ratikka ole paljon vaikeampi ajaa sinne henkilöautojen pesukoneeseen?

Vierailija
34/34 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa. Esim. ABC:lla ajaa vaan sinne pesukoneen luo, maksaa pesun ensin automaatissa tai sovelluksessa, irrottaa antennin (ellei ole sellainen hainevämalli) ja muut irto-osat ja ottaa ne autoon sisälle, taittaa peilit, tarkistaa että ikkunat on kiinni ja lukitsee ovet, sitten kun pesuhallin ovet aukeaa, ajaa sisään harjojen väliin ja pysäyttää kun vihreä nuolivalo muuttuu punaiseksi stop-merkiksi, sammuttaa auton ja odottelee auton sisällä kun kone pesee. Kun pesuohjelma on loppu, voi käynnistää auton ja ajaa ulos, aukaista ovien lukituksen, kääntää peilit ja huristella tiehensä. Kerran kun on käynyt niin äkkiä siihen tottuu. Ja aina voi kysyä henkilökunnalta apua, jos huolestuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi