Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
16581/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mikko heitti lapsetkin ulos kodistaan ?

Varmaan Mikon suunnaton viha Helenaa kohtaan on suurempaa kuin isänrakkaus lapsiaan kohtaan.

Ei kai sitä voi muuten selittää.

Kumpi näistä riehuu somessa?

Vierailija
16582/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16583/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin eilen tutkielman lapsettomana äitipuolena toimimisesta ja siihen liittyvistä ongelmista. Ei tule olemaan helppoa Nataliellakaan. Kävi miten kävi.

Ei varmasti. Ei älynnyt kun Mikon rinnalla pommitti äitiä ja lapsia nurkkaan. Lapset inhoo koko lopun elämäänsä. Lisäksi heitä kiusataan ,nauretaan ja pilkataan.  Voi keinoemo saada kuitteja lapsilta.

Lapset eivät ikinä kunnioita Natalieta. Muistavat tänkin heidän väkisin kiinnipitämisen.  Saa varmasti lapsilta pahoja kuitteja niinkuin muutkin taitamattomat äitipuolet.  Mikko joutuu välissä kovaan tulikasteeseen ansaitusti. 😝

Vierailija
16584/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miks Hellu ei oo hankkinut aiemmin omaa kotia? Sanoi itse jo viime syksynä, että Mikko omistaa kakskerran, mutta aikoo valittaa siitä päätöksestä. Ei se anna oikeutta asua kakskerrassa. Pitää tehdä valitus asuen jossain muualla. Eli kyllä Hellu on tiennyt ettei asuminen siellä ole pysyvää. "

Koska hän haluaa hyötyä rahallisesti niin pitkään kuin pystyy. Hänhän on säästänyt joka kuukausi tuhansia euroja asumiskuluissa, koska hän on asunut ilmaiseksi Mikon vierasmökissä. Ja tietenkin hän on tiennyt, että ei voi asua siellä ainiaan. 

Hyvä että rahaa on säästynyt  Helenalta jotain positiivistä 

Vierailija
16585/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ne Mikon ja Natalien juhlat järjestetään? Tulee varmaankin hienot juhlat.

Vierailija
16586/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaakohan Helena Turussa sen pari tuntia lapsia jossain tiloissa, onko valvojat samassa huoneessa vai seuraavatko ruudulta? Eipä oo kokemusta. 

Mielestäni kyllä pitäisi olla joku kodinomainen.

Ehkä nyt vuokrata se asunto, johon Helena voi jäädä. Lapsilla huoneet. Ei Helenan takia, vaan lasten.

En tosin tiedä, auttaako asuntokaan enää. Mutta auttaa Helena käytännön asioihin. Raha-asiat, vuokra-asiat. En silti antaisi ilman valvojaa lapsia sille, mutta lapset tarvitsevat äitiänsä.

Ehkä se, että hänelle järjestetään noi, kun ei itse kykene. 

Jos turvakoti kelpaa, kelpaa myös tavallinen asunto

Nyt on valvottu tapaamiset 2 t viikossa. Onko se 30 PV ja sitten katsotaan mikä on tilanne.

Sen takia täytyy hoitaa asiat ettei mene tuohon pisteeseen. Ei minulta otettu lasta pois, mulla oli koti, mies lähti. 

Vierailija
16587/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päötalossa kakskerrassa nytkin ovat. Mistä kodista, sieltä vierastalostako? Eivät he ole vieraita, voivat asua päätalossa. 

Vierailija
16588/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Mikon suunnaton viha Helenaa kohtaan on suurempaa kuin isänrakkaus lapsiaan kohtaan.

Ei kai sitä voi muuten selittää. 

Niin, Mikon rakkaus lapsiaan kohtaan taitaa olla kuitenkin pääosassa.

Vierailija
16589/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki siitä miten paljon helpompi on pyörittää yksin elävää naista lapsineen kuin, jos hänellä olisi mies rinnallaan puolustamassa ja tukemassa häntä. Minkälaiset tanssiaskeleet Mikko Koivu olisi siinä tapauksessa ottanut? Pari haara-askelta ja loput hyppyjä. Ja oikeudella ei olisi pulaa käsiteltävistä asioista. Helena on rautaa, että jaksaa yksin tätä showta.

Miten voikin olla ettei ole sitä miestä? Hmmmm.

Ei voi käytännössä tulla mitään hyvää tilalle ennen kuin on entinen raivattu pois. Se olisi Mikko Koivunkin kannattanut ottaa huomioon.

MUAAAHAHHHAHAHAH HAHAHAHA HAH HAH HEHEHEHEHEHE HOOOHOHIHOH HOHOHHOH

Sori, ei voinut mitään, repesin. Olette te mukit kyllä sitten vekkuleita 🤣🤣🤣

Vierailija
16590/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ne Mikon ja Natalien juhlat järjestetään? Tulee varmaankin hienot juhlat.

Rempataan, ehkä kesäkuussa. 

Vierailija
16591/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millään ei pysty käsittämään, ettei äiti halua järjestää lapsille kotia, jossa voisivat viettää rauhallista arkea. Kieltäytyy sossun avusta hankkia koti jos ei itse kykene. 

Ai niin oisko se, ettei ole Turussa MITÄÄN. Turha silloin hankkia sieltä sitä kotia. 

Eiku, entäs ne lapset?!?! 

Hankkihan hän kodin, Kakskerrasta, mutta saiko elää rauhassa? 

Miten hän sen hankki?  😅

Eiköhän mennyt luvatta ja kiusallaan.

Koska ei halunnut elää Mikon köysissä. 

Vierailija
16592/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä oikein helenan palkkaama järjen jättiläinen. Lapsethan asuu nyt 24/7 taas Mikolla, samoin kun syksyn 2023 ja kevään 24. Ihan omassa kodissaan Mikon kanssa asuvat. Ei ollut muuten yhtäkään lastensuojelun asiakkuutta tulilla silloin kun helena h**rasi vielä amerikassa huumetroyn kanssa ja lapset kokonaan Mikolla.  Heti kun lokki saapui alkoi lasun huolet ja lopputuloksen näette kaikki helenan instasta. Tässä vain kesti hävyttömän kauan että päästiin oikeaan lopputulokseen 

Vierailija
16593/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Mikko seuraavaksi keksii?

Hän luultavasti remontoi Kakskerran vierastalon.

Vierasmajaanko Mikko muuttaa asumaan.

Ei vaan nimen mukaisesti vierastaloon muuttavat kulloinkin paikalla olevat Mikon vieraat. Etkö noin yksinkertaisesti asiaa ymmärrä.

Miksei Helena voinut asua lasten kanssa siellä?

Sitä minäkin olen miettinyt, että eihän se Helena asunut kakskerrassa ypöyksin, vaan lapset asuivat hänen kanssaan. Se oli kolmen lapsenkin koti. Kertoo kyllä paljon isukin itsekkäästä luonteesta, jos anoppilansa väki ja muut vieraat on tärkeämpiä kuin omien lasten hyvinvointi

Lähtevät mökille ja jättävät lapset kaupunkiin. Niin varmaan. Ajattele nyt.

Vierailija
16594/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliksellä on puhuttu siitä patjan alta löytyneestä veitsestä, että Hellu on pitänyt sitä omana suojanaan, kun ei ole voinut lukita ovia.

Niin. Ja mietitäänpä sitten hetki. Kuka nukkui oben takana makuuhuoneessa? Helena. Kuka nukkui lattialla lukitsemattomien ovien/ikkunoiden vieressä? No lapset.

Helena oli valmis puolustamaan ITSEÄÄN. Ei suojellut lapsia. Ei laittanut lapsia nukkumaan turvallisemmin makuuhuoneeseen, vaan jätti heidät olohuoneeseen...

Vierailija
16595/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millään ei pysty käsittämään, ettei äiti halua järjestää lapsille kotia, jossa voisivat viettää rauhallista arkea. Kieltäytyy sossun avusta hankkia koti jos ei itse kykene. 

Ai niin oisko se, ettei ole Turussa MITÄÄN. Turha silloin hankkia sieltä sitä kotia. 

Eiku, entäs ne lapset?!?! 

Hankkihan hän kodin, Kakskerrasta, mutta saiko elää rauhassa? 

Miten hän sen hankki?  😅

Eiköhän mennyt luvatta ja kiusallaan.

Koska ei halunnut elää Mikon köysissä.

Ei oikeesti!!! 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
16596/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on saanut tiedon maaliskuun alussa, miksi ei alkanut etsimään kotia. Hän on saanut avioehtomiljhoonan, varattu kotia varten puolimilliä, tietysti saa koteja paljon halvemmalla. >Ei halunnut, halusi virman. 

Vierailija
16597/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin eilen tutkielman lapsettomana äitipuolena toimimisesta ja siihen liittyvistä ongelmista. Ei tule olemaan helppoa Nataliellakaan. Kävi miten kävi.

Ei varmasti. Ei älynnyt kun Mikon rinnalla pommitti äitiä ja lapsia nurkkaan. Lapset inhoo koko lopun elämäänsä. Lisäksi heitä kiusataan ,nauretaan ja pilkataan.  Voi keinoemo saada kuitteja lapsilta.

Lapset eivät ikinä kunnioita Natalieta. Muistavat tänkin heidän väkisin kiinnipitämisen.  Saa varmasti lapsilta pahoja kuitteja niinkuin muutkin taitamattomat äitipuolet.  Mikko joutuu välissä kovaan tulikasteeseen ansaitusti. 😝

Itse he siitä kärsivät. Helena voitti. 

Vierailija
16598/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt päävikaiset mukihullut että mikä Helenaa estää vuokraamasta omaa kotia, kouluttautumasta, etsimästä töitä? 

Vierailija
16599/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rempataan, ehkä kesäkuussa. 

Juhannuksena varmaan.

Vierailija
16600/55669 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä inttäjä on kuin Helena. Minun Kakskerta, minun koti, minun Kakskerta, minun koti. Samalla tavalla Helena puhui poliisillekin kun piti poistua Kakskerrasta, minun Kakskerta, minun koti. Inttämälläkö se omistus syntyy?

Ketju on lukittu.