Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helena on some-videoillaan täydessä tällingissä, vaikka on niiiiin rankkaa?
Pitäiskö olla niinkuin katuojasta noussut että saisi siitä sitten sanoa. Saa sitä nätti olla vaikka on rankkaa. Juu ja ei tarvitse seuraavaksi alkaa haukkumaan hänen ulkonäköään tai vaatteitaan. Välillä ne on ihan halpislumppuja ja välillä kallista design vaatetta. Kumpaakaan ei sais olla. Sitten vielä, että on virolainen eikä viisas suomalainen. Hänen lapsensa ovat myös virolaisia puoliksi. Jos käyttää virolaisuutta haukkumasanana, halveksii myös hänen lapsiaan. Tässä sulle muutama asia mietittäväksi ja monelle muullekin. Eli tee niin tai näin aina on väärinpäin.
Kyllä, hieman huvitti, kun selitti, että ei ole videota asiasta :D.
Väitän, että salakuvaa lapsiaan niissä valvotuissa tapaamisissa.
Vierailija kirjoitti:
Helena ihmettelee, miten voidaan väittää että hän on pitänyt viestä patjan välissä ja hakannut kaasupullolla ovea, että ei ole nähnyt sellaisia videoita ja todisteita, kaikki on lavastettua. Hänen omien videoidensa perusteella siellä on ollut ainakin 5-10 todistajaa kun hänet on sieltä Kakskerrasta poistettu, niin eiköhän heidän kertomukset ole jo riittävä todiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla oli kaikki hyvin äitinsä kanssa Helsingin turvakodissa. Nyt tämäkin vietiin ja heidät palautettiin miljonääri isän taloon asumaan. Sairasta, niin sairasta.
Kaikki hyvin? Ei koulua, päiväkotia, harrastuksia. Isällä ei tietoa lasten olinpaikasta. Kuulostaa siltä että arki oli toimivaa joo.
Onko Helena itse kertonut, miksi hän meni turvakotiin ja toisekseen miksi turvakotiin Helsinkiin eikä Turkuun?
Eihän ne ota turvakotiin ellei ole jotain uhkaa päällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku palstahörhö kertoi täällä tänään laittaneensa Natalielle viestin, että yli puolet suomalaisista on heidän puolellaan. Ja Natalien vastanneen peukutuksellaan. Ja pyysi muitakin laittamaan. Mitähän tästä Nataliesta pitäisi ajatella tämän perusteella?
Puolet suomalaisista! 🤣
No se nyt on aika liioittelua. Suurinta osaa ei kiinnosta pätkän vertaa ja iso osa ei valitse kenenkään puolta. Ylis ja Vauva eivät ole "puoli Suomea". 😅
Tämä on totta! On ihan sellainen tietty naistyyppi joka tykkää juoruilla ja juuri he ovat team Mikko ja Natalie.
Jos asioita katsoo objektiivisesti ja pohtien niin ei välttämättä ole kummankaan puolella.
TeamHelenahan se keksii juoruja Nataliesta ja Mikosta. Objektiivisesti jos pohtii niin normaalit ihmiset ovat kiusattujen ja vainon kohteeksi joutuneiden eli Koivujen puolella, siinä samalla myös lasten.
No jos sinä olet seurannut näitä Hellun videoita, niin etkö saa jo jotain suuntaa siitä, kuka mahtaa puhua paskaa? Tämä nainen kääntää mustan valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee vaikka somessa näitä keskusteluita, niin siellä osa ihmisistä kommentoi ja uskoo aivan kaiken mitä Hellu suustaan suoltaa, vailla minkäänlaista kritiikkiä. Ja muunnellaan sitten vielä niitä Hellun naurettavien videoiden sisältöä niin, että poika sanoi, että isä lyö :D. Se oli tyttö ja hän heitti, että kohta isä varmaan lyö.
Miten tyhmiä ihmiset ovat? Eikö ketään kiinnosta fakta, oikeuden paperit, josta asiat tulevat ilmi? Kaikki uskoo sen, että Mikko on vain lahjonut kaikki.
Ja mitä tulee sosiaaliviranomaisiin, niin perheille tarjotaan viimeiseen saakka tukitoimia, jotta voisivat jatkaa asumistaan kotona oman vanhemman kanssa. Ketään ei oteta huostaan, ei edes Mikko Koivun pyynnöstä, ellei huostaanoton kriteerit täyty. Näissäkin asioissa suurimpaan ääneen huutavat ne, jotka kokevat, että ei heidän lapsensa huostaanotolle ollut MITÄÄN syytä.
<
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä sekin oli, kun tämä viddua huuteleva uskonnollinen nainen teippasi raamatun jakeita koko vierastalon seinät ja katonkin.
Tuli muuten mieleen se Uudensuomen horror- blogisti...
Aivan huikeaa, Hellu meni turvakotiin, miksi? Haastattelijana on oikea naisten hakkaaja. Miten uskottavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Helena Koivu on ensi viikolla Enbuske ja paparazzi Hörkkö podcastissa teemalla Helena kertoo kaiken,
Hörkkö suosittelee Mikolle, että laittaa kättä taskuun ja maksaa Helenalle tarpeeksi ja hyvät oltavat.
Enbuske ja Hörkkö ovat edelleen Helenan puolella ja ainakin Enbuskella on paljon empatiaa Helenaa kohtaan, mutta hyvin vähän taustatietoa, mitä oikeasti on tapahtunut.
Ensi perjantaina kuullaan, kun Helena kertoo kaiken...
Helena ilmeisesti poistanut niitä törkeimpiä "fanien" kommentteja instastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku palstahörhö kertoi täällä tänään laittaneensa Natalielle viestin, että yli puolet suomalaisista on heidän puolellaan. Ja Natalien vastanneen peukutuksellaan. Ja pyysi muitakin laittamaan. Mitähän tästä Nataliesta pitäisi ajatella tämän perusteella?
Puolet suomalaisista! 🤣
No se nyt on aika liioittelua. Suurinta osaa ei kiinnosta pätkän vertaa ja iso osa ei valitse kenenkään puolta. Ylis ja Vauva eivät ole "puoli Suomea". 😅
Tämä on totta! On ihan sellainen tietty naistyyppi joka tykkää juoruilla ja juuri he ovat team Mikko ja Natalie.
Jos asioita katsoo objektiivisesti ja pohtien niin ei välttämättä ole kummankaan puolella.
TeamHelenahan se keksii juoruja Nataliesta ja Mikosta. Objektiivisesti jos pohtii niin normaalit ihmiset ovat kiusattujen ja vainon kohteeksi joutuneiden eli Koivujen puolella, siinä samalla myös lasten.
🤣 Sun objektiivisuus ei vastaa kaikkien objektiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
777anette777 ainakin Helenan oma feikkiprofiili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelun määrästä päätellen teamHellu siellä äänessä. Se olin minä, joka vain kerroin että viestitin Natalien instassa hänelle yv:llä, kuinka valtaosa suomalaisista on Mikon ja Natalien puolella, ja toivoo hyvän voittavan tässä casessa. Natalie kyllä vastasi minulle, mutta mitä - sitä en täällä kertonut. Keksit siis itse.
Ja se olin minä, joka kehotin muitakin laittamaan Natalielle ja hänen kauttaan Mikollekin kannustavia viestejä. Ei suinkaan Natalie, kuten sinä valehtelija-muki annoit ymmärtää.
Tuo on ihan käsittämätöntä että Helenan tiimi vääristelee ja valehtelee melkein joka asian ja samalla moittivat Mikon puolella olevia valehtelijoiksi ja juoruilijoiksi. No, sellaisiahan ne ovat kuin ihannoimansa äitikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen koti?
Vapaa-ajan asunnon vierasmaja, jonka tontista on joskus omistanut puolet, mutta luopunut siitä velkaosuuden maksamista vastaan.
Mikä koti ja lapsiasunto to tuo on? Kuvitteliko Helena oikeasti, että asuminen ex-puolison vierastalossa on pysyväisratkaisu?
Kuvitteli. Se oli "mun ja lasten koti". Mitä siitä, että laki, oikeus ja viranomaiset ovat toisin määränneet.
En tiedä mitään Helenan lapsuudesta, mutta vähän haiskahtaa siltä että hän on lapsena aina saanut kaiken mitä on halunnut.
Niin on Mikkokin tottunut saamaan rahalla kaiken mitä haluaa.
Ihanko totta? Ei siltä vaikuta tätäkin kauhukertomusta seuratessa. Tuo on taas jonkun rikkaita kadehtivan ajatus, rahalla saa kaikkea ja pystyy pyörittämään puolta maailmaa ja rikas on itsekäs ja paha.
Vierailija kirjoitti:
Aamuauringossa oma fiidi on voinut näkyä itselleenkin erilaisena, kuin mitä se oli kolmen litran tonkan jälkeen illalla.
Mun entisessä työpaikassa lapset joka päivä tappeli hiekkalaatikolla. "Munpas....munpas....et ota...otanpas.... byääää...." ja hiekka ja lapiot lenteli. Piti erottaa tappelijoita, joka päivä. Nämä olivat alle 5 vuotiaita, joiden aivojen kehitys kesken. Otsalohkossa tapahtuu kehitystä aina 25 vuotiaaksi saakka. Loogisuus, järki, kognitiiviset taidot, tunnesäätely.... kaikki kehittyvät myöhään.
Mikä on vikana Mikossa ja Helenassa kun kehitys on jäänyt kesken? Ovatko he vammaisia, kuten tytär asiaa ilmaisi isästään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä riita kulminoitui todella pahaksi Helenan asettauduttua ikkunan rikkomisen jälkeen Kakskertaan. Mitä jos hän olisi hankkinut oman vuokra-asunnon Turusta muutettuaan Minnesotasta Turkuun? Tehnyt siitä itselleen ja lapsilleen oman kodin. Turusta olisi löytynyt ja löytyy ihan varmasti hänelle ja lapsille sopiva vuokrakoti. Hän olisi hyvin voinut taistella oikeudesta Kakskertaan omasta vuokrakodista käsin ja odottaa sieltä käsin rauhassa ratkaisua asiaan.
Olisiko tämä molemmille osapuolille ja ennen kaikkea lapsille raskas ja vaikea tilanne voitu välttää jos näin olisi toimittu?En ole seurannut kaikkia käänteitä. Rikkoiko hän todella Kakskerran ikkunan, jotta voisi vallata sieltä itselleen asuinpaikan? Ja sitten hommasi siihen uuden lasin tilalle vai? Mitä ihm
Lisäksi saattoi lapsensa varaan, koska rikotussa portissa oli sähköiskun vaara.
Mikko sen portin Helenalta lukitsi ja korosti niin olevansa omistaja, silloin hänellä on myös olistajan vastuu korjata se. Mikko lapset vaaraan on asettanut lapsellisella kiukuttelullaan, jos vaaranaiheuttajaa spekuloidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
777anette777 ainakin Helenan oma feikkiprofiili
Ja tämä varma tieto on mistä?
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan!
TeamHelena: objektiivine ja pohtiva :D johan nyt vitsin murjaisit, team on kauhean tosikkomainen ja katkera mutta aina välillä sieltä hersyää huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelun määrästä päätellen teamHellu siellä äänessä. Se olin minä, joka vain kerroin että viestitin Natalien instassa hänelle yv:llä, kuinka valtaosa suomalaisista on Mikon ja Natalien puolella, ja toivoo hyvän voittavan tässä casessa. Natalie kyllä vastasi minulle, mutta mitä - sitä en täällä kertonut. Keksit siis itse.
Ja se olin minä, joka kehotin muitakin laittamaan Natalielle ja hänen kauttaan Mikollekin kannustavia viestejä. Ei suinkaan Natalie, kuten sinä valehtelija-muki annoit ymmärtää.
Tuo on ihan käsittämätöntä että Helenan tiimi vääristelee ja valehtelee melkein joka asian ja samalla moittivat Mikon puolella olevia valehtelijoiksi ja juoruilijoiksi. No, sellaisiahan ne ovat kuin ihannoimansa äitikin.
Tuossahan ei ole mitään eroa teidän tiimin kanssa.
Itse en puoltani valitse, se ei kuulu minulle. Kommentoin yleisesti. Ja harvoin. Kuten tuon otsalohkotekstin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan käsittämätön
Asiantuntijan mielipide onkin uskottava! Millainen mies, isä nyt jättää neljän lapsensa äidin???
Espanjassa pyörii pimeä bisnes, jossa tyhjät asunnot tiirikoidaan talonvaltaajien käyttöön Rosa Pérez valtasi asunnon, kun oma koti meni alta
Espanjassa talonvaltaus on usein ainoa keino saada katto pään päälle, kun oma talous romahtaa. Maassa arvioidaan olevan vähintään 100 000 vallattua asuntoa.