Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen koti?
Vapaa-ajan asunnon vierasmaja, jonka tontista on joskus omistanut puolet, mutta luopunut siitä velkaosuuden maksamista vastaan.
Mikä koti ja lapsiasunto to tuo on? Kuvitteliko Helena oikeasti, että asuminen ex-puolison vierastalossa on pysyväisratkaisu?
Kuvitteli. Se oli "mun ja lasten koti". Mitä siitä, että laki, oikeus ja viranomaiset ovat toisin määränneet.
En tiedä mitään Helenan lapsuudesta, mutta vähän haiskahtaa siltä että hän on lapsena aina saanut kaiken mitä on halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Tämän liiton rikkoi nimenomaan Mikon nykyinen. Turha valkopestä.
Kukaan ei pysty rikkomaan, jos liitto on hyvä ja kunnossa.
Helena haki eron ja hänellä oli jo suhde Troy H kassa.Troy muutto asumaan Helenan ja lasten kanssa.Mikko oli juuri muuttanut pois.Helena eli Troyn kanssa avoliitossa.Tästä maininta asiakirjoissa Helena Koivun kumppani Troy H.Mikolla ei ollut suhdetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on arvailtu montaa asiaa mutta ainakin nämä ovat faktaa: Minnesotan päätös lasten asuinpaikasta on edelleenkin validi, joten lasten vieminen Helsinkiin johonkin turvakotiin loukkaa tätä päätöstä; Kakskerta ei ole eikä koskaan ole ollutkaan Hellun koti; Hellu ei ole kahdessa vuodessa pystynyt hankkimaan itselleen (ja osaksi lapsilleen) asuntoa. Nyt on aivan turha itkeä sitä että LS viimein otti ohjat käsiinsä.
Luulet siis että Minnesota päätti lasten asuinpaikan lopullisesti? Sillä ole enää mitään merkitystä Suomessa, lähivanhemmuutta ei toki ole muutettu ja ovat kirjoilla Turussa. helsingissä käynti loukkaa päätöstä 😂
lasullepa ei kuulu Helenan asuinpaikka.Sen verran vain, että lasu katsoo, voiko lapsia sinne, äidin asuinpaikkaan, antaa. Mutta jos
Ei edes katso ilman asiakkuutta. Ja asiakkuudenkin aikana vain sen että asunto on asumiseen sopiva. Toistan, lasulle ei kuulu pätkääkään vaikka Helenan koti olisi Peräseinäjoella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai äiti on erityisesti tyttärelle tärkeä. Helenahan on käyttänyt tytärtä terapeuttinaan pienestä pitäen ja sairaalla tavalla manipuloinut tämän isäänsä vastaan. Kyllä siinä nuppi sekoaa lapsellakin kun varmasti huomaa että isän kanssa tasainen, vakaa arki ja äiti silti haukkuu isää kaiken aikaa. Ja kertoo kuinka ilkeä isä on äitiä kohtaan. Hirveää, kerrassaan aivan hirveää.
Tytär on erittäin herkässä iässä. Hän on kohta teini-ikäinen. Hän jo pohtii ja suree asioita monelta kantilta. Olen nähnyt Helenan instassa videoita joissa juuri tämä tytär jotenkin nauttii asioista joita tekee äitinsä kanssa.
Jotenkin nauttii? Tietenkin nauttii kuten pojatkin, äidin kanssa puuhastelusta. Olitte miten inhottavia maalittajia tahansa heidän suhteesta. Ja tehän olette! Milloin on vihermehu hirveetä, milloin tanssiminen ja musiikki, milloin mikäkin.... aina jotain pahaa sanottavaa ja helvetin monia valheita ja arvailuja.
Harmi että Helena on niin aktiivinen suomessa eikä ymmärrä että hyeenat löytöä kaikesta kivastakin aiheen maalitukselle ja valheväittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Joku palstahörhö kertoi täällä tänään laittaneensa Natalielle viestin, että yli puolet suomalaisista on heidän puolellaan. Ja Natalien vastanneen peukutuksellaan. Ja pyysi muitakin laittamaan. Mitähän tästä Nataliesta pitäisi ajatella tämän perusteella?
Valehtelun määrästä päätellen teamHellu siellä äänessä. Se olin minä, joka vain kerroin että viestitin Natalien instassa hänelle yv:llä, kuinka valtaosa suomalaisista on Mikon ja Natalien puolella, ja toivoo hyvän voittavan tässä casessa. Natalie kyllä vastasi minulle, mutta mitä - sitä en täällä kertonut. Keksit siis itse.
Ja se olin minä, joka kehotin muitakin laittamaan Natalielle ja hänen kauttaan Mikollekin kannustavia viestejä. Ei suinkaan Natalie, kuten sinä valehtelija-muki annoit ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen koti?
Vapaa-ajan asunnon vierasmaja, jonka tontista on joskus omistanut puolet, mutta luopunut siitä velkaosuuden maksamista vastaan.
Mikä koti ja lapsiasunto to tuo on? Kuvitteliko Helena oikeasti, että asuminen ex-puolison vierastalossa on pysyväisratkaisu?
Kuvitteli. Se oli "mun ja lasten koti". Mitä siitä, että laki, oikeus ja viranomaiset ovat toisin määränneet.
En tiedä mitään Helenan lapsuudesta, mutta vähän haiskahtaa siltä että hän on lapsena aina saanut kaiken mitä on halunnut.
Niin on Mikkokin tottunut saamaan rahalla kaiken mitä haluaa.
Helena tosissaan mossottaa instassa taas kuinka nyt on annettu mikolle mahdollisuus käännyttää lapsia häntä vastaan. Tuo narsisti se peilaa kaikki omat tekemisensä Mikon kontolle. Ja pelkää että Mikko tekee samaa mitä hän on tehnyt aktiivisesti vuosia.
Oikeesti tämä koettelemus yhdelle ihmiselle, siis Mikolle on ollut ihan puhumattakaan hänen ja hullun yhteisistä lapsista. Nyt helenalta kaikki valta kiusata pois.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten helena viimeinen kerta toivottavasti kun kuvaat lapsia someen! Sekös sua v*ituttaa. Nyt sulta on otettu pois ihan kaikki, miten voit enää vahingoittaa lapsia Mikolle kostaessasi. Koska lapset on olleet suurin apuväline siihen. Valvotut tapaamisen oli ehdottoman oikea päätös, ja olen helpottunut että kaltaisesi hullu laitetaan viranomaisten toimesta vihdoin ruotuun.
Tämähän ei loppunut tähän eikä H ole aseeton. Kaikilla on edelleen puhelimet. H:lla monta, lapsilla omansa. Mikään ei ikävä kyllä ole päättynyt. Tällainen henkilö ei lopeta.
Jos joku tietää, niin voidaanko tässä tilanteessa lapsia mitenkään suojata siltä että äiti kuitenkin pitää yhteyttä puhelimitse, ja voi myös sitä kautta manipuloida lapsia? Pienimmällä tuskin on vielä puhelinta mutta isommilla kyllä. Laittaako lasu jotain rajoja vanhemman yhteydenpitoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai äiti on erityisesti tyttärelle tärkeä. Helenahan on käyttänyt tytärtä terapeuttinaan pienestä pitäen ja sairaalla tavalla manipuloinut tämän isäänsä vastaan. Kyllä siinä nuppi sekoaa lapsellakin kun varmasti huomaa että isän kanssa tasainen, vakaa arki ja äiti silti haukkuu isää kaiken aikaa. Ja kertoo kuinka ilkeä isä on äitiä kohtaan. Hirveää, kerrassaan aivan hirveää.
Äitihän kertoo niistä asioista mitä isä tekee äidille. Ja näkeväthän nuo lapsetkin sen!
Mitä isä tekee äidille? Noudattaa pilkulleen kaikkia sopimuksia? Varoo jokaista liikettään, ettei vain aiheuta äidissä raivoa? Ei mene omalle kesämökilleen, ettei sen vallannut äiti riehaannu? Maksaa lasten elatusmaksut vaikka äiti on Usassa monta kuukautta eikä lapsia elättämässä? Alistuu siihen, että äiti ränttää hänestä valheellista kakkaa instassaan? Muutti pois omasta kodistaan, että super daddy Troy pääsi muuttamaan sinne hänen tilalleen? Mitä vielä isä tekee äidille? Lapset näkevät sen, mitä helle näytetään ja miten se näkymä kerrotaan. Ja joskus, ehkä ja toivottavasti, he aikuistuttuaan alkavat miettiä näkemänsä ja kokemansa oikeellisuutta. Jotkut vasta terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttava kyllä se pätkä, jossa lapsi sanoo, että isänsä on sairas ja joka toinen sana on v*ttu. Olo sitten tallennettu aiemmin tai hiljattain. Joko lapsen kokemus on totta, tai lapsi on äitinsä aivopesemä. Kummatkin vaihtoehdot huolestuttavia.
Niin ja pätkässähän lapsi sanoo myös, että isä lyökin häntä.
Ei sentään noin sanonut. Mutta paniikissa sanoi että isä varmaan lyökin kun on niin ... jotain. Sairas ja muita arvioita. Mikko on voinut olla uhkaava, huutaa jne. Miksi tytär isää muuten pelkäisi??? Tuntee hänet paremmin kuin arvataankaan, stressitilanteessa saattaa olla aggressiivisen oloinen.
Kyllä t
Ulkonäkö voi pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on arvailtu montaa asiaa mutta ainakin nämä ovat faktaa: Minnesotan päätös lasten asuinpaikasta on edelleenkin validi, joten lasten vieminen Helsinkiin johonkin turvakotiin loukkaa tätä päätöstä; Kakskerta ei ole eikä koskaan ole ollutkaan Hellun koti; Hellu ei ole kahdessa vuodessa pystynyt hankkimaan itselleen (ja osaksi lapsilleen) asuntoa. Nyt on aivan turha itkeä sitä että LS viimein otti ohjat käsiinsä.
Luulet siis että Minnesota päätti lasten asuinpaikan lopullisesti? Sillä ole enää mitään merkitystä Suomessa, lähivanhemmuutta ei toki ole muutettu ja ovat kirjoilla Turussa. helsingissä käynti loukkaa päätöstä 😂
lasullepa ei kuulu Helenan asuinpaikka.Sen verran vain, että lasu katsoo, voiko lapsia sinne, äidin asuinpaikkaan, antaa. Mutta jos
Jaikella on hintansa. Helluna ei jäisi Turkuun. Siellä Koivut vaikuttaa vahvasti. Kyllä sinne Helsinkiin pääse joka toinen viikonloppu. Asiat kyllä ratkeaa ajan kanssa.
Tämä on totta! On ihan sellainen tietty naistyyppi joka tykkää juoruilla ja juuri he ovat team Mikko ja Natalie.
Jos asioita katsoo objektiivisesti ja pohtien niin ei välttämättä ole kummankaan puolella.
Naulan kantaan!
Ehkä se onkin Aivar, joka on keskiviikkona ilmoittanut Mikolle, että Helena onkin viemässä lapsia Viroon eikä jää Helsinkiin, ja sitten lasu kiirehtinyt poliisien kanssa paikalle..? Muutoin avunanto lapsikaappaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää nyt että Mikon täytyy ostaa hänelle koti
Siis lapsille. Jos puolet ajasta Helena- äidillä.
Mikä teitä vaivaa että haukutte tätä ihmistä aamusta iltaan??? Hänhän on täysin altavastaaja rikkaaseenn tunnettuun turkulaismieheen nähden
On siis niin turhauttavaa tuo että jos on mies ja varakas on automaattisesti ylilyöntiasemassa, ihan kuin sellaiselle ei voisi tehdä kiusaa, huoltokiusaamista ja piinata monin eri tavoin. Ihan kuin naiseus ja vähävaraisuus olisi jokin pyhittävä asia. Helena muuten ei ole tai ainkaaan ei ole ollut (Mikon ansiosta) mikään vähävarainen, kaukana siitä. Ja naiseksi se on itse piru.
Katso ettei itselläsi ole jo sarvet päässäsi kasvamassa
En mä tiedä. Mulla on Mikko Koivusta epämiellyttävä kuva. Asiat haiskahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku palstahörhö kertoi täällä tänään laittaneensa Natalielle viestin, että yli puolet suomalaisista on heidän puolellaan. Ja Natalien vastanneen peukutuksellaan. Ja pyysi muitakin laittamaan. Mitähän tästä Nataliesta pitäisi ajatella tämän perusteella?
Valehtelun määrästä päätellen teamHellu siellä äänessä. Se olin minä, joka vain kerroin että viestitin Natalien instassa hänelle yv:llä, kuinka valtaosa suomalaisista on Mikon ja Natalien puolella, ja toivoo hyvän voittavan tässä casessa. Natalie kyllä vastasi minulle, mutta mitä - sitä en täällä kertonut. Keksit siis itse.
Ja se olin minä, joka kehotin muitakin laittamaan Natalielle ja hänen kauttaan Mikollekin kannustavia viestejä. Ei suinkaan Natalie, kuten sinä valehtelija-muki annoit ymmärtää.
Eiköhän jokainen itse päätä peukuttaako ja ketä. Lapsellista neuvoa aina muita. Täällä kehotetaan usein menemään Ylikselle missä on kuulemma toooosi paljon tietoa Helenasta. Hohhoijaa. Yliksen solvausporukka sais pysyä siellä ja jankata omia spekulointejaan.
Vieläkin jankkaa, että on mulla koti. Ei siis vieläkään aio hankkia asuntoa. Antas lapset kokonaan Mikolle, mutta kun sit lähtis elarit, eli ei voi!
Etkö tajua vieläkään? No, odotellaan pari kuukautta lisää. Jospa sitten tajuaisit.