Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
13341/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalla on kyllä törkeitä tukijoita.Kaikesta kiihdytyksessä Mikkoa vastaan mitä oudoimilla ohjeilla saa Helenan tilanteen entistä huonommaksi.

Kaikki jotka antaa lainvastaisia tai muuten täysin järjenvastaisia neuvoja on kyllä syyllistynyt tilateiden pahenemiseen.

Helenan tilanteessa on noudatettu kaikkia päätöksiä sekä Usassa ja Suomessa. Joten tämän tyylinen,missä syytetään sekä Mikkoa sekä Natalieta millon mistäkin jo kuudesta vuotta on kuten Helena sanoo "SAIRASTA".Mutta ei mitenkään laiton Helenaa kohtaan.

Nyt asiat Helena kuntoon,vain sinä voit sekä lopettaa tai jatkaa tätä traamaa.Vai onko sinun pohja vielä saavuttamatta?

Mitään et tule saamaan,kohta et lapsiasi,et Mikkoa,ja vielä vähemmän rahaa.

Voi vain menettää jos jatkat.

Tukijat voisivat ihan oikeasti tukea Helenaa.Niin as

Onko sulle tullut kertaakaan mieleen, että se pahis voi oikeasti olla Mikko? Nää kannanotot on melkoisen tyhmiä kun saatat haukkua väärää puuta. Jos Mikko todella on junaillut ja kaasuvalottanut ja häirinnyt, eikö sua hävetä? 

Tämä! Porukka haukkuu mukeiksi jne. muita ja itse ihan samalla tavalla spekuloivat ja samalla saattavat nimenomaan uhria lytätä. Puhukaa siitä mitä näette, älkää siitä miten kuvittelette asioiden olevan. 

Sivusta vastaan, mutta ei ole tullut kertaakaan mieleen. Luotan älyyni ja älykäs ihminen ei haksahda tyhmiin valheisiin, joihin niiden kertoja itsekin jatkuvasti sotkeutuu. Luotan päättelykykyyni ja kun materiaalia on noin paljon tarjolla, on suht helppo muodostaa looginen kokonaiskuva tilanteesta.

Helenan tarinat vaihtelee, ne ovat jatkuvasti räikeässä ristiriidassa hänen itse kuvaamiensa videoiden kanssa, hän sekoilee jutuissaan ja sotkeutuu tämän tästä omiin valheisiinsa. Ja ennen kaikkea, hän rakentaa todella läpinäkyvän tarkoitushakuista tarinaa, joka on käänteissään niin strereotyyppinen, että seuraava luku on todella helppo ennustaa.

Helena kieltäytyy järjestelmällisesti perustelemasta väitteitään tai todistamasta niiden paikkaansapitävyyttä jotenkin. Vain heittoja ja huokailuja, silmien pyörittelyä ja suun suipistelua. Mutta siihen se aina jää.

Hänen ajatuksenjuoksunsa on häpeämättömän ilkeätä ja muita ihmisiä kohtaan epäkunnioittavaa.

Mikko vaikuttaa tavalliselta, ujonpuoleiselta mieheltä. Vaatimaton ja symppis ja edelleen jaksaa valita huolella sanansa ettei tarpeettomasti loukkaisi lastensa äitiä. Mikon tapahtumankuvaukset ovat kirkkaan loogisia ja niiden yksityiskohdat on helppo tarkastaa luotettavista lähteistä. Mikko ei liioittele eikä värittele, toteaa vain lyhyesti tosiasiat.  Mikko herättää älykkäässä vastaanottajassa luottamusta asiallisuudellaan ja tiukalla faktoissa pitäytymisellään.. 

Vierailija
13342/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että Helena on huolestunut, että tällä ajalla Mikko käännyttää lapset äitiään vastaan. Onkohan saanut tämän ajatuksen omasta toiminnastaan. Pientä projisointia taas.

Narsistit syyttää aina toista osapuolta siitä väärästä, mitä itse tekevät. En sano, että näin olisi tässä tapauksessa, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13343/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että Helena on huolestunut, että tällä ajalla Mikko käännyttää lapset äitiään vastaan. Onkohan saanut tämän ajatuksen omasta toiminnastaan. Pientä projisointia taas.

Niinpä. Hänen päähänsä ei mahdu mitään muuta kuin minä, minä ja minä, minun oikeudet, minun, minun... Kaikki vastoinkäymiset (myös ne itseaiheutetut) on kaikki kohdistettu juuri hänelle ja häntä vastaan. 

Mikko pyrkii järjestämään lapsille mahdollisimman normaalin arjen, edellytykset harrastamiselle ja koululle, ystäville ja normaaleille ihmissuhteille, mutta Helena ajattelee nyt siellä vaan kaiken aikaa käännytetään lapsia häntä vastaan.

Vierailija
13344/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, haluavat olla vuorollaan molempien vanhempiensa kanssa. Nyt oli alkamassa Helenan vuoro ja tapasmispaikka oli järjestetty. Siellä sitten äitipuoli piteli tytöstä kiinni, ettei pääse ulos. Tuo ei hetkessä unohdu, oli syy mikä tahansa.

Kuka on sanonut, että äitipuoli piti tytöstä kiinni, ettei pääse ulos?

Sossut oli sanoneet ettei lapsia pidä antaa maanantaina Helenalle. Turvakotiin Helsinkiin kouluviikolla. 

Ei mitään järkeä.

Helenalle on nyt määrätty valvotut tapaamiset lasten kanssa. Hän saa nähdä heitä 2 x viikko 2 tuntia kerrallaan, lasu määrää paikan.

Onko mukana joku sossutäti joka vahtii ettei Hellu taaa hauku isää lapsille jne.?

On valvoja - ei sossutäti.

Vierailija
13345/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka oli muuten ihana herrasmies tuossa. Rauhallinen ja asiallinen. Ja meni poikansa tueksi. <3

Jotenkin saanut sellaisen kuvan, että Mikon isä osaa ottaa huumorillakin tilanteita vastaan niin kuin Sakukin. Toisin on tosikko Mikko. Hääpuheessakin mainittiin jotakin ei niin eduksi olevaa huumorintajuun liittyen. En nyt tarkoita, että tämä mikään humoristinen tilanne on kenellekään, mutta itselle nauraminenkaan ei kaikilta onnistu.

Mikon isä oli leppoisan oloinen, tuntee Helenan ettei nyt auta hötkyillä.

Mikon isä taitaa tietää tämän tapauksen loppuratkaisun ja oli siksi leppoisan oloinen.

Vierailija
13346/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalla on kyllä törkeitä tukijoita.Kaikesta kiihdytyksessä Mikkoa vastaan mitä oudoimilla ohjeilla saa Helenan tilanteen entistä huonommaksi.

Kaikki jotka antaa lainvastaisia tai muuten täysin järjenvastaisia neuvoja on kyllä syyllistynyt tilateiden pahenemiseen.

Helenan tilanteessa on noudatettu kaikkia päätöksiä sekä Usassa ja Suomessa. Joten tämän tyylinen,missä syytetään sekä Mikkoa sekä Natalieta millon mistäkin jo kuudesta vuotta on kuten Helena sanoo "SAIRASTA".Mutta ei mitenkään laiton Helenaa kohtaan.

Nyt asiat Helena kuntoon,vain sinä voit sekä lopettaa tai jatkaa tätä traamaa.Vai onko sinun pohja vielä saavuttamatta?

Mitään et tule saamaan,kohta et lapsiasi,et Mikkoa,ja vielä vähemmän rahaa.

Voi vain menettää jos jatkat.

Tukijat voisivat ihan oikeasti tukea Helenaa.Niin as

Tämä! Porukka haukkuu mukeiksi jne. muita ja itse ihan samalla tavalla spekuloivat ja samalla saattavat nimenomaan uhria lytätä. Puhukaa siitä mitä näette, älkää siitä miten kuvittelette asioiden olevan. 

No, nimenomaan puhutaan siitä mitä nähdään ja luetaan. Jos Helena on oikeasti uhri, hänen mediapelinsä on siihen nähden todella surkeaa. Käytännössä kaikki, mitä hän omassa somessa julkaisee, saa hänet itsensä näyttämään katkeralta kiusaajalta. Hän tekee typeriä, lyhytnäköisiä päätöksiä, joilla ampuu vaan itseään jalkaan. Toistuvasti.

Vierailija
13347/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on sellainenkin käsite kuin taloudellinen väkivalta. Opin vasta aikuisena. 

Taloudelliseen väkivaltaan kuuluu myös omaisuuden jakamiseen ja ositukseen liittyvä uhkailu tai niiden pitkittäminen.

Ero ja ositus tehty. Rahat vissiin Helenan puolelta tuhlattu, nehän todettiin että Mikko on ne maksanut ja jopa ylimääräistä. Eroprosessin pitkittäminen ja puolison häiritseminen vuosikausia, minusta olisi stalkkausta ja käräjöinnin paikka. Rva on skitso, narsisti ja luulen että ei älyä luovuttaa. 

Taloudellinen väkivalta on kuulunut myös tuksun lempisyytöksiin milloin äitiään ja milloin sitä lapsikaapparikumppani-miesystäväänsä kohtaan. 

Vierailija
13348/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena haluaa tuhota Mikon, Natalien ja lastensa elämän, viisi välittää heidän mielenterveydestä ja hyvinvoinnista.

Mistähän Helenalle on sellainen valta annettu? Helena ei pysty tuhoamaan yhtään enempää Mikon ja Natalien elämää kuin he itse antavat siihen luvan.

Se luvan antaminen kuuluu varmaan ennalta laadittuun käsikirjoitukseen.

Tuo pariskunta lietsoo Helenaa käyttäytymään mahdollisimman epäedullisesti ja huonosti.

Kukaan muu ei ole vastuussa Helenan käytöksestä kuin Helena itse.

Vierailija
13349/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että äiti, joka on hoitanut lapsiaan käytännössä yksihuoltajana heidän lapsuusajan ja tullut vielä miehensä pettämäksi saakin nyt sitten tavata lapsiaan vain valvotuissa olosuhteissa.

Vierailija
13350/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, että eka ajatus Helenalla

valvotuista tapaamisista on se, että Mikolla hyvin aikaa puhua lasten päät Helenaa vastaan. Vai onko Helena sittenkään kaikki yhtä sekaisin kuin sinä,

Samaa mieltä! 

Miten ihmeessä tuollainen aivopesu tulee heti mieleen jos ei itse harrasta juuri sitä.

Ja sitähän Helena on tehnyt. Laittanut tytön kuvaamaan Natalien vaatekaappeja jne. Varmasti solvaa M ja N jatkuvasti. Ja keksii väritettyjä tarinoita miten äitiä kiusataan ja rääkätään isän toimesta.

Aivan samaan kiinnitin huomiota. Pelkää aivopesua, koska itse harrastaa sitä. 

Vierailija
13351/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Aivar napata tyttärensä puhelimen ja viskata sen auton ikkunasta ulos. Kiitos.

Vierailija
13352/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on sellainenkin käsite kuin taloudellinen väkivalta. Opin vasta aikuisena. 

Taloudelliseen väkivaltaan kuuluu myös omaisuuden jakamiseen ja ositukseen liittyvä uhkailu tai niiden pitkittäminen.

Tätähän Helena Koivu on juuri tehnyt jo vuosia.

Ensin Helena riitautti reilun avioehdon, jota ex olisi halunnut noudattaa.

Avioehtoon sisältyvän sopimuksen perusteellahan Helenan  turvaksi oli sovittu  hänen saavan rahaa lähes heti eli kuukauden kuluttua avioeropepereiden jättämisestä. Esim mallilla 500 000 asunnon hankintaan ja 500 000 rahana joko könttänä tai vuosittain viiden vuoden ajan.

Nyt Helena Koivu on jankannut Kakskerrasta, jonka siirrosta itse teki sopimuksen ja sai velat niskoiltaan plus 56 000 extraa. 

Vierailija
13353/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, että äiti, joka on hoitanut lapsiaan käytännössä yksihuoltajana heidän lapsuusajan ja tullut vielä miehensä pettämäksi saakin nyt sitten tavata lapsiaan vain valvotuissa olosuhteissa.

Tapahtumat ovat kuitenkin Helenan omien elämänvalintojen tulosta. 

Vierailija
13354/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, että eka ajatus Helenalla

valvotuista tapaamisista on se, että Mikolla hyvin aikaa puhua lasten päät Helenaa vastaan. Vai onko Helena sittenkään kaikki yhtä sekaisin kuin sinä,

Samaa mieltä! 

Miten ihmeessä tuollainen aivopesu tulee heti mieleen jos ei itse harrasta juuri sitä.

Ja sitähän Helena on tehnyt. Laittanut tytön kuvaamaan Natalien vaatekaappeja jne. Varmasti solvaa M ja N jatkuvasti. Ja keksii väritettyjä tarinoita miten äitiä kiusataan ja rääkätään isän toimesta.

Tätä vaatekaappikuvausta en olekaan aiemmin kuullut. Sairasta, jos näin on. Missä tää on tullut ilmi?

Vierailija
13355/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, nyt loppui tämän tapauksen seuraaminen tähän.

Vierailija
13356/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena ei halua kertoa tulevaisuudestaan lapsien suhteen ja ei halua tehdä yhteistyötä lastensuojelun kanssa. 

Eli hän on hylännyt lapsensa nyt. Ei mitään yritystä saada heitä asuntoonsa, jonka olisi hankkinut. 

Helena jätti turun. Hän ei enää palaa. Ei edes lasten vuoksi. 

Hän on suunnitellut tämän alusta asti, huostaanottoon asti, hän ei ole koskaan ollut jäämässä turkuun asumaan. 

Hän jättää lapset Mikon hoidettavaksi, koska ei edes ole öe yrittänyt järjestää asioitaan. Hän ei halua.

Tämäkin on vain teatteria

Tässä taisi tulla totuus.

Voi olla hyvinkin totta. Tätähän mietittiin jo alun perin joskus. Cali-unelma vetää. Ainut, että rahaa tarvis ja maahan päästä, voi vankilatuomio pikkasen haitata. Joskus haluaa tietämättään eroon sellaisesta mitä ei täysin halua.. tässä huoltajuudesta ilman luksusta ja palveluväkeä..

En ehkä silti usko että Helena oisi niin fiksu että tekee moisia suunnitelmia.. 

Vierailija
13357/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se kertoi että on valvotut tapaamiset 2 x vko. Alkais h jo käyttäytyy, menettää muuten huoltajuuden kokonaan

Vierailija
13358/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja jaksamista Mikolle, Natalielle ja lapsille! Parempia aikoja on edessä! Uusi päivä koittaa vielä. 

Vierailija
13359/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvotut tapaamiset Helenalle, ja lapset sijoitettu Mikolle. Huoltajuuttahan H ei ole vielä menettänyt. Mutta sekin voi olla edessä, jos ei tahti muutu eikä H ota vastuuta tilanteesta. 

Aivan varmasti on jos videot vaan jatkuu. 

Vierailija
13360/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tää äiti ole yh:na hoitanut heitä kuin tämän viimeisen vajaan vuoden. Amerikassa oli henkilökuntaa yötä päivää. Ajatella tosiaan, äiti on ensimmäistä kertaa elämässään ollut itse vastuussa lapsistaan itse ja alle vuodessa päätynyt lasuasiakkaaksi ja lasten näkeminen rajattu valvottuihin tapaamisiin. Huhhuh!

Ketju on lukittu.