Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Palstan hullut miehet luulee että voivat määritellä kenellä on oikeus olla ja ajaa ihmiset jopa turvakodeista pois. Ei ihme että niille on tarve maan väkivaltaisten (pääosin) MIESTEN takia.
Taitaa hoitsu taas paasata miesvihassaan?
Vierailija kirjoitti:
Palstan hullut miehet luulee että voivat määritellä kenellä on oikeus olla ja ajaa ihmiset jopa turvakodeista pois. Ei ihme että niille on tarve maan väkivaltaisten (pääosin) MIESTEN takia.
Ei täällä kukaan aja helenaa pois turvakodista, ainoastaan kyseenalaistetaan se miksi hän on siellä? Keneltä hakee turvaa? Kuormittaako turhaan järjestelmää? Mitään syitä en itse näe eikä kukaan muukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukilaiset voivat selittää miksi helena vei lapset turusta helsinkiin turvakotiin kesken kouluviikon ja lapset näin olleet koulusta pois. Onko tämä vakaata ja turvallista käytöstä?
On Hoolla pokkaa. Istuu viinibaarissa ja peittelee juomistaan laittamalla lasin pöydän alle. Sitten turvakotiin vinkumaan ja valehtelemaan!
Ja se jäljitin Mikon autoon, että hörkkö pysyy perässä. On seiskalla pokkaa!
Tästä ei ole mitään todistetta. Joten lopeta mielikuvitusleikki alkuunsa. Jäljitin olisi poliisiasia ja erittäin vakavaa stalkkaamista.
Niin-pä. Ja sellaisen laatikko on nyt löytynyt. Laite on siis jossain ja kyllähän sekin vielä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut tämän ketjun poiliisisille. Täällä puhutaan alaikäisitä lapsista nimillä ja osoitteella, Turvakodissa olot, häädot, Lasten itkut ja kiroamiset, ja kaikki jo monta vuotta. Näin rokitaan tällä koulukiusaamista ja tulevia kouluampujia katkerana. Mikä teitä riivaa aikuiset . Olkoot vanhemmat mitä lystää mutta miksi revittelyä lapsi vaikka ohjeissa kielletty. 👍👍👍👍👍
Olen poistanut satoja ehkä tuhansia lapsia koskevia viestejä täältä. Miksi edelleen puhuttekun kaikki tietää niitten nimet ja osoitteet. Puhukaa jos on tarvis vanhemmista mutta Jättäkää lapset rauhaan heillä onkyllin taakkaa.
Samalla voisit varmaan instassa ilmoittaa ne Helenan videot joissa lapsista puhutaan. Parempi siivota lähde kuin näitä rönsyjä.
Ilmoitettu. Tehkää muutkin ilmoitukset ig sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän me ollaan Helenan omilla videoilla nähty ihan päteviä perusteita, jotka puoltavat lasten ottamista pois helenalta.
1. Kuvaa lapsia jatkuvasti ja koko ajan. Julkaisee kaikista herkimmät materiaalit omaa etuaan tavoitelleen ja lasten tunteista välittämättä
2. Lapset ovat saaneet valvoa viikolla myöhään ja aamulla ollaan oltu myöhässä koulusta ja pienimmäinen jatkuvasti kokonaan pois eskarista.
3. Lapset ovat joutuneet tekemään koulun ja treenien jälkeen itse ruokansa ja annokset ovat olleet kovin pieniä kasvaville urheileville lapsille
4. On usuttanut lapsia tilanteisiin, joissa joutuvat ikävään asemaan ja kuvannut ne (juhannus ja joulu noin esimerkiksi)
5. Lapsilla ei ole ollut omaa tilaa eikä omaa rauhaa äidin luona. Ovat nukkuneet patjoilla.
6. Taustalla pauhannut usein musiikki todella kovalla, kun lapset ovat yrittäneet tehdä läksyjä.
7. Puhuu toisesta vanhemmasta jatkuvasti pahaa julkisesti.
8. Kertoi itse laittaneensa lapsensa yksin taksiin aamuyöllä. Tyttölapsen. Ei liene lukenut siitä mitä takseissa on tapahtunut ihan aikuisille naisille.
9. Ei ole saanut yli viidessä vuodessa hankittua itselleen omaa kotia eikä työpaikkaa. Eikä ota mitään vastuuta edelleenkään siitä, että hoitaisi asiansa itse.
10. On myöntänyt itse vieneensä lasten passit
11. Antoi tuossa yhdessä videossa lapsen kiroilla ja haukkua isää sen sijaan, että olisi laittanut puhelimen pois ja ohjannut ja lohduttanut lasta.
Hoon reaktiot lasten reaktioihin puhuu sen puolesta, että odottaa ja toivoo heiltä sellaista käytöstä. Muutenhan lohduttaisi ja rauhoittelisi eikä vaan kuvaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte, että Helenan isä on ollut mukana ja että lapset olikin viety Turun turvakodin sijasta Helsinkiin?
Katoin noi videot, niin en ainakaan huomannut noita mistään.
Et ilmeisesti kuunnellut, koska helena itse niissä videoissa sanoo että haki isänsä kanssa ja on/olivat helsingissä turvakodissa
Olen katsonut kaikki videot, eikä mistään ilmennyt, että olisi Helsingissä tai että isänsä olisi mukana. Oletko nähnyt jotain sisäpiirin videoita?
Millä ilveellä hän on edes päässyt hesalaiseen turvakotiin ilman mitään järkevää syytä? En yhtään enää ihmettele, että lasu ilmoitti heti Mikolle. Onhan tuo nyt ihan selvä, että yritti viedä lapset Viroon.
Lapsia tietysti harmitti vietävästi, kun oli luvattu yllätysreissu isovanhempien luo Viroon, jonne oikein pappa tuli hakemaan mutta sitten sairas ja vammainen iskä pilasi kaiken.
Ai että on kiva keksiä satuja muiden elämästä!
Lapsia ei kesken kouluviikon ollut kukaan viemässä Viroon!
Näihin juttuihisi sitten jotkut taulapäät uskovat ja innostuvat maalittamaan lasten äitiä lisää.
Olette sekaisin koko vauva- palstan joutilaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut tämän ketjun poiliisisille. Täällä puhutaan alaikäisitä lapsista nimillä ja osoitteella, Turvakodissa olot, häädot, Lasten itkut ja kiroamiset, ja kaikki jo monta vuotta. Näin rokitaan tällä koulukiusaamista ja tulevia kouluampujia katkerana. Mikä teitä riivaa aikuiset . Olkoot vanhemmat mitä lystää mutta miksi revittelyä lapsi vaikka ohjeissa kielletty. 👍👍👍👍👍
Olen poistanut satoja ehkä tuhansia lapsia koskevia viestejä täältä. Miksi edelleen puhuttekun kaikki tietää niitten nimet ja osoitteet. Puhukaa jos on tarvis vanhemmista mutta Jättäkää lapset rauhaan heillä onkyllin taakkaa.
Helena itse puhuu lapsistaan ja kuvaa niitä videoille kaikkien nähtäviksi. Itse en ole huomannut että täällä kukaan kirjoittaisi lapsista niid
Mikä pakko sitten täällä on lisää puhua lapsista. Jätä edes sinä lapset mainitsematta niin suojelet osaltasi heitä. Puhu vaan aikuisista.👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Suomessa lapset aina laitetaan sille kummalla on asiat kunnossa. Näin tehdään jokainen päivä eikä kukaan protestoi julkisesti. Pitää muistaa, että turvakoti ei ole lapsen asuinpaikka kun toisella vanhemmista on asiat kunnossa ja voi pitää lapsistaan huolen.
Mikolla ei ole asiat kunnossa. Uskomaton kostonhimo Helenaa kohtaan. On valmis laittamaan lapset tällaiseen limboon, kunhan saa omaisuutensa kesäksi takaisin. Keksin heittämällä sata parempaa tapaa hoitaa asia. Mikko ei ole syytön eikä tasapainossa. Lapset saavat taas osumaa ja oli väärin sijoittaa heidät tämän riidan toiselle osapuolelle. Hänellä on kunnossa vain talous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun juhannusvideolla Mikko sanoo tiedättehän että äitinne kuvaa tätä keskustelua parhaillaan Helena huusi ei niille tarvi kaikkea kertoa.
En voi kuvitella mitään alhaisempaa kuin jatkuva kuvaaminen ja toisten viestien julkaiseminen. Sen vuoksi Mikko tuskin haluaa Helenalle vastata mitään kun tietää sen menevän nettiin kuitenkin.
Tuossa maanantain lasten haku videossakin oli kamera tanassa kuvaamassa kun ryskytti ovea.
Kuvaaminen pitäisi saada loppumaan.
Mistä tämä löytyy, ei ainakaan ole Instagramissa? Yritin etsiä, ei löydy.
Ei olekaan. Tämän palstan aktiivimöllykät keksivät kaikenlaista. Väittävät Helenaa hulluksi ja valehtelijaksi, mutta itse maalittavat naista aamusta iltaan ja satuilevat tyyliin "on varmaan". Ja toiset möllykät pitävät näitä on varmaan tarinoita tosina. Hullua sakkia! Helena on kyllä aivan järkevä täyspäinen nainen teihin verrattuna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena itse puhuu lapsistaan ja kuvaa niitä videoille kaikkien nähtäviksi. Itse en ole huomann
Lapset ovat keskeisessä osassa koska heidät on Helenalta viety. Mihin muuhun tämä enää liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Suomessa lapset aina laitetaan sille kummalla on asiat kunnossa. Näin tehdään jokainen päivä eikä kukaan protestoi julkisesti. Pitää muistaa, että turvakoti ei ole lapsen asuinpaikka kun toisella vanhemmista on asiat kunnossa ja voi pitää lapsistaan huolen.
Mikolla ei ole asiat kunnossa. Uskomaton kostonhimo Helenaa kohtaan. On valmis laittamaan lapset tällaiseen limboon, kunhan saa omaisuutensa kesäksi takaisin. Keksin heittämällä sata parempaa tapaa hoitaa asia. Mikko ei ole syytön eikä tasapainossa. Lapset saavat taas osumaa ja oli väärin sijoittaa heidät tämän riidan toiselle osapuolelle. Hänellä on kunnossa vain talous.
Suomessa nämä asiat päättää kaikille viranomainen ei vauvafoorumin kommentoijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää nyt että Mikon täytyy ostaa hänelle koti
Siis lapsille. Jos puolet ajasta Helena- äidillä.
Mikä teitä vaivaa että haukutte tätä ihmistä aamusta iltaan??? Hänhän on täysin altavastaaja rikkaaseenn tunnettuun turkulaismieheen nähden
Olosuhdeselvityksestä ja oikeuden pöytäkirjoista käy ilmi, että Helena yritti Jenkeissä vieraannuttaa lapsia isästään eikä antanut tavata. Siihen puututtiin. Hoo ei ole niin puhtoinen kuin hän antaa videoissaan ymmärtää. Hän myös pätkii videot niin että ne näyttäisivät Hoolle edullisemmalta eikä faktat tule julki.
Kaikki tämä olisi voitu välttää, jos Hoo olisi hankkinut Suomeen tultuaan asianmukaisen vuoroasumiseen sopivan kodin. Vierasmökki ei ole koti, missä ei ollut lapsille edes omia sänkyjä.
Hoo on vuoden ollut keskusteluissa lastensuojelun kanssa, mutta ei ole ottanut onkeensa heidän ohjeitaan eikä tarjottua apua asunnon hankkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ajokortti otettu pois vai kärynnyt Viron kilvissä ajelusta? Miksi isä muuten tullut ajamaan?
Helena Koivu meni Kakskerrassa "tajuttomaksi", kun häntä poistettiin vierashuvilalalta. Helena löi siis itsensä dramaattisesti levyksi suihkuhuoneen lattialle ja teeskenteli.
No, tämäkin esitys kalahti sitten omaan nilkkaan. Kortti lähtee pois henkilöltä, joka saa selittämättömiä ja äkillisiä tajuttomuuskohtauksia.
Helena Koivu ei ajatellut tätäkään kieroiluaan tarpeeksi pitkälle. Tuppaa nuo esitykset koitumaan omaksi haitaksi. Mikä on kyllä ihan oikeinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän me ollaan Helenan omilla videoilla nähty ihan päteviä perusteita, jotka puoltavat lasten ottamista pois helenalta.
1. Kuvaa lapsia jatkuvasti ja koko ajan. Julkaisee kaikista herkimmät materiaalit omaa etuaan tavoitelleen ja lasten tunteista välittämättä
2. Lapset ovat saaneet valvoa viikolla myöhään ja aamulla ollaan oltu myöhässä koulusta ja pienimmäinen jatkuvasti kokonaan pois eskarista.
3. Lapset ovat joutuneet tekemään koulun ja treenien jälkeen itse ruokansa ja annokset ovat olleet kovin pieniä kasvaville urheileville lapsille
4. On usuttanut lapsia tilanteisiin, joissa joutuvat ikävään asemaan ja kuvannut ne (juhannus ja joulu noin esimerkiksi)
5. Lapsilla ei ole ollut omaa tilaa eikä omaa rauhaa äidin luona. Ovat nukkuneet patjoilla.
6. Taustalla pauhannut usein musiikki todella kovalla, kun lapset ovat yrittäneet tehdä läksyj
10. On myöntänyt itse vieneensä lasten passit
11. Antoi tuossa yhdessä videossa lapsen kiroilla ja haukkua isää sen sijaan, että olisi laittanut puhelimen pois ja ohjannut ja lohduttanut lasta.
Hoon reaktiot lasten reaktioihin puhuu sen puolesta, että odottaa ja toivoo heiltä sellaista käytöstä. Muutenhan lohduttaisi ja rauhoittelisi eikä vaan kuvaisi.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte, että Helenan isä on ollut mukana ja että lapset olikin viety Turun turvakodin sijasta Helsinkiin?
Katoin noi videot, niin en ainakaan huomannut noita mistään.
Et ilmeisesti kuunnellut, koska helena itse niissä videoissa sanoo että haki isänsä kanssa ja on/olivat helsingissä turvakodissa
Olen katsonut kaikki videot, eikä mistään ilmennyt, että olisi Helsingissä tai että isänsä olisi mukana. Oletko nähnyt jotain sisäpiirin videoita?
Millä ilveellä hän on edes päässyt hesalaiseen turvakotiin ilman mitään järkevää syytä? En yhtään enää ihmettele, että lasu ilmoitti heti Mikolle. Onhan tuo nyt ihan selvä, että yritti viedä lapset Viroon.
Lapsia tietysti harmitti vietävästi, kun oli luvattu yllä
Se että lapsia ei viety nyt viroon ei poista sitä että helena näin saattaisi tehdä. Hän vei lapset kuitenkin helsinkiin autolla jossa viron kilvet. Näyttäähän se jo itsessään huonolta helenan kannalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa että haukutte tätä ihmistä aamusta iltaan??? Hänhän on täysin altavastaaja rikkaaseenn tunnettuun turkulaismieheen nähden
Ei ole. Hän on vain hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosit on taas tulilla vai pitäiskö sanoa psykoränttäykset 😂 hulluhellu maalittaa lastensuojelua ja tytär puhuu yhtä rumasti kuin äitinsä. Huhheijaa. Kaikkihan se näkee ettei toi nainen pysty tossa mielentilassa pitämään huolta pienistä lapsista.
Tiedän, että Hellun instaa on lähes mahdoton saada poistettua, Meta ei vaan poista sitä vaikka miten valittaisi. Mutta silti kehoittaisin kaikkia ilmiantamaan nuo Hellun lapsivideot lapsen hyväksikäyttönä. Sitähän ne käytännössä ovat, Hellu käyttää lapsia manipulaation välineenä.
Näin. Yhden palstan viestit on vähän se ja sama jos äiti suoltaa noita asioita koko maailmalle - jokaista palstaa et pysty siivoamaan. Keskustelu lasten asioista tyrehtyy parhaiten kun Helena lopettaa matskun luomisen.
Ja että sinä pidät turpasi osaltasi kiinni lapsista. Vai vihaatko heitä kun täällä heistä puhut vaikka ohjeissa kielletty. Hauku aikuisia kun tunnet siihen tarvetta. 👍👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Hän on vain hullu.
Tunnetko itsesi fiksuksi naiseksi viestisi perusteella.
Voe voe raha raha ja raha viha viha ja viha.
Kyllä jaksetaan olla tympeitä. Nyt ymmärrän miksi turkulaisia aina moititaan. Onko se luonteenlaatu jotenkin omituinen noin yleensä. Ja tottakai ei koske kaikkia toivottavasti.
Näin. Yhden palstan viestit on vähän se ja sama jos äiti suoltaa noita asioita koko maailmalle - jokaista palstaa et pysty siivoamaan. Keskustelu lasten asioista tyrehtyy parhaiten kun Helena lopettaa matskun luomisen.