Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Jouluun mennessä jo iso kasa rikossyytteitä Helenalla? Nyt on vasta kolme, mutta vuotta on vielä edessä. Tuksu häädettiin monesta eri osoitteesta, H vasta kahdesta, ehtiihän tuota..
Vierailija kirjoitti:
Helena valehtelee. Nyt ei täsmää. Oliko Helena helsingin yöelämässä viikonloppuna ja nyt helsingin turvakodissa. Miksi hän edes on turvakodissa?
Jokin ei täsmää todellakaan! Ensin väität että Helena valehtelee. Sitten esität joukon kysymyksiä joihin et itsekään tiedä vastausta. Koita nyt jo päättää kuka valehtelee ja mitä. Ja jos et tiedä pysy hiljaa äläkä arvaile!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut tämän ketjun poiliisisille. Täällä puhutaan alaikäisitä lapsista nimillä ja osoitteella, Turvakodissa olot, häädot, Lasten itkut ja kiroamiset, ja kaikki jo monta vuotta. Näin rokitaan tällä koulukiusaamista ja tulevia kouluampujia katkerana. Mikä teitä riivaa aikuiset . Olkoot vanhemmat mitä lystää mutta miksi revittelyä lapsi vaikka ohjeissa kielletty. 👍👍👍👍👍
Olen poistanut satoja ehkä tuhansia lapsia koskevia viestejä täältä. Miksi edelleen puhuttekun kaikki tietää niitten nimet ja osoitteet. Puhukaa jos on tarvis vanhemmista mutta Jättäkää lapset rauhaan heillä onkyllin taakkaa.
Samalla voisit varmaan instassa ilmoittaa ne Helenan videot joissa lapsista puhutaan. Parempi siivota lähde kuin näitä rönsyjä.
Palstan hullut miehet luulee että voivat määritellä kenellä on oikeus olla ja ajaa ihmiset jopa turvakodeista pois. Ei ihme että niille on tarve maan väkivaltaisten (pääosin) MIESTEN takia.
Vierailija kirjoitti:
Joku kannattajansa vihjaili että mikon äidillä on yhteisiä kavereita facebookissa henkilön, jolla on sama sukunimi kuin tällä lastensuojelun työntekijällä. Miettikää kuinka sakeaa ja joku tuollaistakin kaivanut esiin.
Ja Natalie värvätty viihdyttämään ja joogapeittoja heiluttelemaan hienostorouville, kun eivät ajanvietteekseen muuta keksi.
Ei kai kukaan nyt usko etteikö vanhoilla kuuluisilla turkulaisilla ole omat vahvat tuttavaverkostonsa jotka pitävät oman kaupungin pojan puolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Helenan kannattajat ovat ilmeisesti hyökänneet Mikon vaimon Instaan, koska se yhteistyöpostaus on poistettu/piilotettu?
Miten tämmönen voi ihan oikeasti jatkua. Pitäökö jo ottaa poliittisiin päätösten tekijöihin yhteyttä?
Älä nyt viitsi.
Minä ainakin viitsin. Sairasta kiusaamista en hyväksy. Siis aivan karmeaa vääryyttä ja syyllinen on tähänkin ainoastaan Helena Koivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin turun turvakodissa, mutta että helsingissä. Teatteria
Siis lähtikö hän turvakotiin Helsinkiin lasten kanssa? No nyt en enää ihmettele epäilyä siitä, että olisivat olleet Viroon matkalla.
Outoa, että Helenalla oli isänsä mukana hakemassa lapset Turusta Helsinkiin turvakotiin? Mitä he suunnittelivat?
Eikö se nyt ollut kuitenkin Mikon isä? Ainakin puhui mun korvaani turkulaisittain.
Helenan isä oli autossa odottamassa. Mikon isä oli jonka jalat näkyi videolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukilaiset voivat selittää miksi helena vei lapset turusta helsinkiin turvakotiin kesken kouluviikon ja lapset näin olleet koulusta pois. Onko tämä vakaata ja turvallista käytöstä?
On Hoolla pokkaa. Istuu viinibaarissa ja peittelee juomistaan laittamalla lasin pöydän alle. Sitten turvakotiin vinkumaan ja valehtelemaan!
Ja se jäljitin Mikon autoon, että hörkkö pysyy perässä. On seiskalla pokkaa!
Tästä ei ole mitään todistetta. Joten lopeta mielikuvitusleikki alkuunsa. Jäljitin olisi poliisiasia ja erittäin vakavaa stalkkaamista.
Miksi Helena helsingissä asuessaan on turvakodissa?
Vierailija kirjoitti:
Psykoosit on taas tulilla vai pitäiskö sanoa psykoränttäykset 😂 hulluhellu maalittaa lastensuojelua ja tytär puhuu yhtä rumasti kuin äitinsä. Huhheijaa. Kaikkihan se näkee ettei toi nainen pysty tossa mielentilassa pitämään huolta pienistä lapsista.
Tiedän, että Hellun instaa on lähes mahdoton saada poistettua, Meta ei vaan poista sitä vaikka miten valittaisi. Mutta silti kehoittaisin kaikkia ilmiantamaan nuo Hellun lapsivideot lapsen hyväksikäyttönä. Sitähän ne käytännössä ovat, Hellu käyttää lapsia manipulaation välineenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut tämän ketjun poiliisisille. Täällä puhutaan alaikäisitä lapsista nimillä ja osoitteella, Turvakodissa olot, häädot, Lasten itkut ja kiroamiset, ja kaikki jo monta vuotta. Näin rokitaan tällä koulukiusaamista ja tulevia kouluampujia katkerana. Mikä teitä riivaa aikuiset . Olkoot vanhemmat mitä lystää mutta miksi revittelyä lapsi vaikka ohjeissa kielletty. 👍👍👍👍👍
Olen poistanut satoja ehkä tuhansia lapsia koskevia viestejä täältä. Miksi edelleen puhuttekun kaikki tietää niitten nimet ja osoitteet. Puhukaa jos on tarvis vanhemmista mutta Jättäkää lapset rauhaan heillä onkyllin taakkaa.
Samalla voisit varmaan instassa ilmoittaa ne Helenan videot joissa lapsista puhutaan. Parempi siivota lähde kuin näitä rönsyjä.
Miksi vedät tähän Helenaa tai Mikkoa. Puhu heistä kuin paljon lystää kun ovat aikuisia. Jätä lapset rauhaan ja mainitsematta ,eivätkö ole jo tarpeeks kärsineet. Älä sinä ainakaan ole heidän koulukiusaaja.👍👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena itse puhuu lapsistaan ja kuvaa niitä videoille kaikkien nähtäviksi. Itse en ole huomannut että täällä kukaan kirjoittaisi lapsista niiden nimillä
Suomessa on oppivelvollisuus. Jos otat omaa vapaata lapsillesi koulusta, niin sinun on selvitettävä luokanvalvojani ja opettajien kanssa mitä koulussa luetaa, mitä lasketaan ja mitä läksyjä koulu antaa.En tiedä miten Opetushallitus puuttuu huoltajaan joka ei hoida velvollisuuttaan. En ole nähnyt lasten lukevan/tekevän läksyjään Helenan videoilla.
Minulla on vahva usko että lapset tullaan sijoittamaan tuntemattomaan paikkaan. Odottamaan että vanhemmat aikuistuisivat.
Opettajana (eläkkeellä nyt) ollessani olin usein palavereissa sosiaali ja lastensuojelun ja huoltajien, joilta vanhemmuus oli kadonnut kanssa.
Se ei aina ollut helppoa mutta useimmiten lopputulos oli onnistunut.
Helena on jo niin paljon Mikkoa hulluttanut, että alkaa hänelle käydä tämä tosi hankalaksi,
Vierailija kirjoitti:
Onko ajokortti otettu pois vai kärynnyt Viron kilvissä ajelusta? Miksi isä muuten tullut ajamaan?
Ei Helena voi ajaa, kun pitää kuvata kontenttia ja soitella monella puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka tässä keississä oikeassa,kuka väärässä.
Mutta jokainen juttua seurannut huomaa,että nyt on Helena ylittänyt rajan.
Voi olla että on ylittänyt. Mutta hänellä on aika vähän työkaluja rikkaaseen Kouvuun nähden.
Ei tarvitse työkaluja (edes rautakankea jolla rikkoi sähköportin) vaan ryhtiliike, oma asunto, lopettaa kaikkien solvaamisen ja ennen kaikkea kaiken kuvaamiseen instaan. Onko valkea yhtälö?
Vierailija kirjoitti:
Huh, noita Helenan fanien kommentteja. Ikää kuin Mikolla olisi valtaa päättää lasten kiireellisestä sijoittamisesta. Sitä ei saa edes rahalla. Kyllä tämä nainen on ihan itse soppansa keittänyt. Julkaissut ihan itse instassaan materiaalia, joka näyttää sen, miten epävakaata lasten arki on hänen kanssaan. Ja se, miten Sofie puhui isästään ja kiroili oli täysin Hellulta kopioitua kielenkäyttöä. Täysin manipuloitu lapsi. Hän on joutunut olemana äitinsä ystävänä, jolle on sitten vuodattanut omaa paskaa tarinaansa ja lapsella ei ole kykyä suodattaa, mikä on totta ja mikä väärin. Pojat ovat tasapainoisempia, heille onni, että ovat pienempiä, eivät ole joutuneet Sofien asemaan.
Ei ole vuottakaan, kun kirjoitin tänne, että lapset joutuvat vielä äidiltään pois, jos ei ota elämäänsä haltuun. Ja nyt se tapahtui. Ja tällä kertaa sanon, että Helena joutuu vielä linnaan, jos ei muuta toimintatapojaan.
Kaikki voima
Vieläkään tämä äiti ei ymmärrä lopettaa vaan jatkaa tuota maalitustaan, valehtelua, solvaamista somessa. Miten kukaan voi olla noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte, että Helenan isä on ollut mukana ja että lapset olikin viety Turun turvakodin sijasta Helsinkiin?
Katoin noi videot, niin en ainakaan huomannut noita mistään.
Et ilmeisesti kuunnellut, koska helena itse niissä videoissa sanoo että haki isänsä kanssa ja on/olivat helsingissä turvakodissa
Joo. Ilmeisesti meni toi ohi.
No huhhuh. Siis lapsikaappaus kyseessä. Miten Helena kuvittelee, että koulunkäynti onnistuu Helsingistä käsin?
Ja ihan aiheellinen pelko, että vievät ne Viroon.
Miksi veisi Viroon? Tuskin lapsetkaan sinne haluaisivat taas uusiin kouluihin ja kuvioihin.
Älkää viitsikö keksiä satuja siellä! Mustamaalaus, maalittaminen, Mikon touhujen valkopesu, eivät ne vaan toimi. Helena on lasten äiti. Mikko on keksinyt aivan omasta päästään nuo mielipuoliset suunnitelmat lapsikaappauksesta jne. Onko Mikko pahasti harhainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan insta sinun pitää ilmoittaa poliisille. Sieltä kaikki tieto on peräisin. Ilman Helenan instaa ei olisi tätä ketjua. Emme tietäisi yhtään mitään lapsista.
Tottakai Suomessa lapset aina laitetaan sille kummalla on asiat kunnossa. Näin tehdään jokainen päivä eikä kukaan protestoi julkisesti. Pitää muistaa, että turvakoti ei ole lapsen asuinpaikka kun toisella vanhemmista on asiat kunnossa ja voi pitää lapsistaan huolen.