Mies on muuten kymppi, mutta hänen nimensä on järkyttävä
En tiedä, mitä tehdä. En haluaisi erota, mutta nimi on omaan korvaan niin vastenmielinen, että tuskin sitä pystyn lopun elämääni toistelemaan... :( Harmittaa olla tällainen, kun muita ei tyyliin nimi kiinnosta lainkaan. Ehkä olen pinnallinen.
Kommentit (35)
No sitten eroat. Ei siinä mitään. Ei meitä haittaa. Seuraava.
Ai sinä olet se Pierumäen Jorman uusi emäntä?
Eikö jokainen käytä kumppanistaan jotain kutsumanimeä, joka ei ole hänen virallinen nimensä?
Itse en voisi seurustella naisen kanssa, jonka etunimessä on ui- tai ou-diftongi. Myös oi-diftongi tuntuu yleensä pahalta paitsi, jos eka kirjain on s. m49
Munmuijalla taas on ihan nätti nimi, mutta käsittämättömän ruma pillu.
Pakko erota.
Ei, mutta oikeasti, on kamalaa olla suhteessa jos pitää sanoa tyyliin "Seppo-kulta, tule tänne!" (Seppo on keksitty nimi, ei siis kyseisen miehen nimi.)
Aö
Aika pinnallista. Jos ihminen on hyvä ja mieleinen ei nimellä ole mitään merkitystä.
Jospa juttelet sen miehen kanssa? Me emme voi asialle tehdä mitään. Nimiä voi vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika pinnallista. Jos ihminen on hyvä ja mieleinen ei nimellä ole mitään merkitystä.
Ai vaikka nimi olisi Moira? m49
Itse laitoin Tinderiin peitenimeksi Veijo, osittain sen takia että testasin kelpaako mun naamataulu naisille vaikka nimi ei olekaan Mikael.
Hyvin kelpasi,
Vierailija kirjoitti:
Tiedän... Mutta en voi sille mitään, sori. Nimi on oikeasti aika paha.
Ap
Mä olen ollut yksissä miehen kanssa, jolla on ruma nimi, kohta 15 vuotta. Harvoin käytän hänen nimeään, yleensä hän on muru tms. Ei tuohon rumaan nimeen totu.
Onko se Antti vai Petteri? Vai Abdul tai Muhammad?