Onko "Ilmainen näöntarkastus" ilmainen?
Kommentit (16)
Ilmainen, jos ostaa lasit samasta ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Mutt ku haluan tilata lasini netistä.
Ei ole koska pakko ostaa lasit ja niissä on niin hyvät katteet että käytännössä voisi olla näöntarkastusmaksukin samassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitten ole ilmainen. Joudut maksamaan itse. Silmälasien ostaja saa tarkastuksen ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitten ole ilmainen. Joudut maksamaan itse. Silmälasien ostaja saa tarkastuksen ilmaiseksi.
Mistä sen sais halvimmalla nettilasien tilausta varten?
Aina niissä lukee pienellä "ostaessasi silmälasit".
Lue ne tarjouksen ehdot. Siellä kerrotaan.
Miksi et tee sitä näöntarkastusta netissä itse? Jos et ole valmis siitä maksamaan, niin miksi ihmeessä optikko olisi opiskellut muutaman vuoden ajtaakseen ihmisille ilmaislahjoina näöntarkastuksia, joten tee se itse ja hyväksy hajataittoisuuden mukanaantuomat pienet ongelmat.
Kävikö joku tammikuussa Silmäaseman näöntarkastuksessa. Oliko se ilmainen s-etukortilla ilman ostamistakin?
Meillä oli ystäväni kanssa eri näkemys asiasta
On niitä ilmaisua ja on niitä, joissa ilmainen lasien ostajalle.
Jos ostaa lasit, se kai on "ilmainen" ja lyhyt.
No, aina näissä ilmaisissa tarkastuksissa on ollut ehtona, että ostaa lasit kyseisestä liikkeestä. Kun olen kysynyt "reseptin" itselleni ostaakseni lasit muualta, niin on pitänyt maksaa tarkastuksen hinta.
Usko pois, ilmaisia lounaita ei ole tarjolla. Mutta sillähän tuo selviää kun kokeilet, että miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut laskua vaikken ostanut, paha lähetellä mitään laskuja kun optikko oli myöhässä ja kun näön tarkastuksesta tulin ilmoittivat että ovat menossa just kiinni, tulla joku toinen päivä katsomaan laseja. No en mennyt tästä on aikaa yli vuosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut laskua vaikken ostanut, paha lähetellä mitään laskuja kun optikko oli myöhässä ja kun näön tarkastuksesta tulin ilmoittivat että ovat menossa just kiinni, tulla joku toinen päivä katsomaan laseja. No en mennyt tästä on aikaa yli vuosi
Saitko tarkastuksen tuloksen mukaasi?
Vierailija kirjoitti:
No, aina näissä ilmaisissa tarkastuksissa on ollut ehtona, että ostaa lasit kyseisestä liikkeestä. Kun olen kysynyt "reseptin" itselleni ostaakseni lasit muualta, niin on pitänyt maksaa tarkastuksen hinta.
Usko pois, ilmaisia lounaita ei ole tarjolla. Mutta sillähän tuo selviää kun kokeilet, että miten käy.
Näöntarkastuksen tulokset voi katsoa omakannasta.
on