Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
12621/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena sanoi aiemmin videolla että pelkää oman turvallisuutensa puolesta, onko siis hakeutunut turvakotiin? Vai onko sittenkin ystävänsä luona. Tytär sanoo videolla "jos iskä lyö mua" siis mitä?! Onko Helena käskenyt sanoa?!

Ei oo käskenyt, mutta kertonut ilmeisesti, että voi vaikka lyödä tai sanonut ehkä että on lyönyt joskus.

Minä täällä jokin aika sitten kirjoitin, että persoonallisuushäiriöinen kun ei enää muuta keksi, saattaa sellainen sairas ihminen alkaa vaikka lasten isää pedofiiliksi syyttelemään. Ihan mitä tahansa millä saadaan lasten isää yritettyä mustamaalata. No, eiköhän tuo väkivaltaisuus mene samaan kastiin. Nämä Helenan toimet on siis niin ennalta-arvattavissa.

Eiköhän se ole Mikko, joka mustamaal

Niin, onkin tosi vaikea uskoa Helenasta että käyttäytyisi asiattomasti, vai?

Vierailija
12622/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksiä; uskotteko, että perhe palaa USAan vai jäävät Suomeen? Jos palaavat USAan, miksi kävivät välillä Suomessa tekemässä draamaa? Luulen, että jos saa 100% huoltajuuden, perhe palaa aika pian USAan. Voisko olla niin ovela?

Uskon, että jää Suomeen. Mutta toki voin olla väärässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12623/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia lausuntoja Mikko on antanut lasten äidistä. Pitäisikö hänen lääkitys tarkistaa, jos hänellä sellainen on.

Ei.

Vain otetut lääkkeet auttavat. Ettei vain ole jäänyt välìin ..

Ei.

Vierailija
12624/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Helena turvakodissa Helsingissämillä perustein otettu tai onko taustalla lastensuojelunpäätös?

Turvakoti ei ole asunnottomille

Ei ole todellista. Että Helena pitäisi vielä turvakodista heittää kadulle??????????????????????????????????

Vierailija
12625/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasu ilmoittaa isäkle, että äiti on turvakodissa. Meniköhän ihan oikein?

Luulen että tässä kävi aika iso moka - yksityisyys on näissä asioissa todella tärkeä.

Helena ihan itse sanoi jossain niistä videoista olevansa turvakodissa.

Vierailija
12626/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena olisi jäänyt jenkkeihin asumaan, jos olisi saanut viisumin. Siellä hän viihtyi ilman lapsia. Mikko yritti pakottaa äitiyteen ja yhteishuoltoon. Ei varmaan edes ymmärtänyt, ettei Helena halua

Ei hän ilman lapsia viihtynyt, vaan halusi ja yritti saada heidät takaisin USA:han. Epärealistinen yritys toki.

Vierailija
12627/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa olen käsittänyt että Helena on tällä hetkellä Helsingissä turvakodissa, millä perusteella? Olen luullut että turvakotiin pääsee vain jos on jokin uhka/vaara henkilöä kohtaan. Voisiko joku selittää.

Tätä ihmettelen ellei taustalla lastensuojelun pyyntö tms?

Vierailija
12628/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo videot ajantasalla? Helena sekoilee päivissä. Eikö ollut kapakassa viikonloppuna helsingissä. Ja miksi ravintola pinoccio? Valheilla nenä kasvaa

Yrität kovasti mustamaalata lasten äitiä. Ihan normaalia on että ihminen käy viihteellä kun on vapaata. Punocchio niminen paikallinen, siitäkin keksit solvauksen. Ei kovin rakentavaa. No sitä ei voi odottaakaan kun tavoitteesi on pelkkä maalittaminen solvausten kera.

Kun on vapaata joo, mutta tämän naisen pitäisi järjestää asuntoa ja töitä itselleen sekä puitteita lapsille  Elämänhallinta hukassa kun ryyppyreissu menee perusasioiden edelle.

Se ei tee hänestä vielä epäkelpoa äitiä. Vapaa-ajallaan voi ottaa alkoholia. Ottaahan lasten isäkin. Ja aika moni muukin perheellinen. Kyllä asuntoasiat järjestyvät kunhan palaset loksahtavat kohdilleen. 

Tämä nyt oli todella ikävää että väkivalloin lasten äiti heitettiin Kakskerrasta. Olkoonkin että on Mikon miljoona "mökki" ja haluaa sinne kakkoshäät vaimonsa kanssa.

Vaikka olisi miten riitaisasti asiat, lapset ovat nähneet näiden kahden vanhemman maailman. Ja edelleen ovat selkeästi äidin tilanteesta järkyttyneitä. Vaikeaa on tietää millaiset kotiolot heillä Mikon ja äitipuolen kanssa. Mutta ovat nuo isommat sen verran jo isoja että osaavat jotain arvioida! Ja ovat aina todella onnellisen näköisiä ja levollisia kun ovat äidin kanssa. 💜

Vierailija
12629/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa olen käsittänyt että Helena on tällä hetkellä Helsingissä turvakodissa, millä perusteella? Olen luullut että turvakotiin pääsee vain jos on jokin uhka/vaara henkilöä kohtaan. Voisiko joku selittää.

Hgissä, meinasiko ettei lapset pääse kouluun? Ke Hgissä ja illansuussa haettu isälleen. 

Vierailija
12630/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasu ilmoittaa isäkle, että äiti on turvakodissa. Meniköhän ihan oikein?

Luulen että tässä kävi aika iso moka - yksityisyys on näissä asioissa todella tärkeä.

Millähän perusteella Helena on päästetty turvakotiin? Mikään ei häntä uhannut, muu kuin oma aikaansaamattomuus ja laiskuus olla hankkimatta omaa asuntoa. Järjetönsä taas,

JOS  tuo ihminen todellakin on turvakodissa, se sylettää ihan tosissaan. Yhteiskunta maksaa oltavat henkilölle, jonka turvaa uhkaa lähinnä hän itse. Samaan aikaan turvakodit pullistelevat oikean avun tarpeessa olevia. Tyyppi äimistelee, kun ex-puoliso muka saa itselleen kaiken haluamansa viranomaisilta. Tätä leidiähän tässä nyt pidellään kuin kukkaa kämmenellä, jos julkisuudessa olevat tiedot pitävät paikkansa. Hyi stna.

Vierailija
12631/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Helena huoltajuuden menettää jos ei minkäänlaista kotia tule hankkimaan itselleen ja lapsilleen, ja jos ei hanki apua mielenterveys ongelmiinsa.Helena saattaa lapset menettää jo pelkästään sen takia, että jatkuvasti lainvastaisesti julkaisee lasten kuvia ja videoita, onko kysynyt heiltä lupaa, kun lain mukaan lupa on kysyttävä.Tuskin. Kukaan tuomari tuskin katsoo hyvällä,että Helena julkaisee lainvastaisesti lasten lasutietoja ja kirjauksia. Pelkästään lasten lasu asiakkuus on salassapidettävää tietoa eikä sitä saisi julkaista. Joten Onnea vain huoltajuus taisteluun.

Vierailija
12632/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin turun turvakodissa, mutta että helsingissä. Teatteria

Siis lähtikö hän turvakotiin Helsinkiin lasten kanssa? No nyt en enää ihmettele epäilyä siitä, että olisivat olleet Viroon matkalla.

Nähtävästi kortti mennyt, kun isä mukana. 

Miksi isää ei kuvattu?

Viro olisi palauttanut lapset Suomeen ja Mikolle, vai oliko noilla jopa venäjän kytköksiä?

Käykö nuo Helenan vanhemmatkaan täysillä? 

Vierailija
12633/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä Helena sai riitautettua myös Mikon perhe-elämän ja kaaoksen heille. Itse jää asumaan helsinkiin ja käy viinibaareissa.

Johtaako tämä Mikon ja Natelien eroon?

Vierailija
12634/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on uhkaa? Onhan ollut puhettakin siitä miten Mikko on uhkaava käytökseltään.

Vierailija
12635/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perustein Helena on turvakodissa? Toivottavasti ei vie paikkaa joltain kuka sitä oikeasti tarvitsee

Viehän se. Sopii vain niin paljon paremmin Helenan uhritarinaan olla turvakodissa kuin kaverin luona, hotellissa, huoneistohotellissa saati ihan omassa asunnossa.

Vierailija
12636/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Helena turvakodissa Helsingissämillä perustein otettu tai onko taustalla lastensuojelunpäätös?

Ei ole todellista. Että Helena pitäisi vielä turvakodista heittää kadulle??????????????????????????????????

Pitäisi. Turvakodin paikat ei ole asunnottomien yömaja

Vierailija
12637/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin turun turvakodissa, mutta että helsingissä. Teatteria

Siis lähtikö hän turvakotiin Helsinkiin lasten kanssa? No nyt en enää ihmettele epäilyä siitä, että olisivat olleet Viroon matkalla.

Eli lapset missasivat koulun, isällä ei tietty tietoa missä edes ovat ja on varmaan ollut huolissaan. Ja tämä on jonkun mielestä hyvää vanhemmuutta ja arkea?

Kysynpä vaan että jos roolit olisi toisinpäin, niin mitä tuumisitte? Mikko vie lapset, koulu jää väliin, äiti huolissaan kotona kun ei tiedä olinpaikkaa. Sitten selviää että Mikko on lasten kanssa jossain väliaikaismajoituksessa. Ei haittaa, hyvää arkea se on? Vai oltaisko oltu kauhuissaan ja vaadittu hunsvotilta heti lapset pois? Ollaan nyt ihan rehellisiä.

Vierailija
12638/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin se menee : saadaan uhri näyttämään mielenterveysongelmaiselta ja sitten viedään lapset. Se joka kohtelee lapsiaan ja lasten äitiä noin ei ole mikään mies! Pahaa tekee M. Koivu!

Vierailija
12639/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauha rauha H. Kysyin perusteita. En ehdottanut kadulle heittämistä.

Vierailija
12640/55669 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevöityköhän seiska lehtikin ja loppuu uutisointi, lapsien ja Mikon pitää saada jo rauha

Seiskassa nyt kuumotellaan, kun Helena puhui stoorissa, että paikantimen tyhjä laatikko löytynyt Kakskerrasta ja just torstaina oli Hörkkö Turussa stalkkaamassa. Juttussa kerrottiin Mikon ajelleen lähikaduilla talonsa ympäristössä. 

Ketju on lukittu.