Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä oli huivit vedettynä lärvin eteen, koko ajan. Ei pelkästään kameran lähestyessä. Rekkarit peitettynä ja koiran nahkaremmiä yksi kantoi. En osaa päättää onko täysin sairasta vai naurettavaa. Ehkä molempia.
Niin mikä oli sairasta ja naurettavaa? Se etteivät halunneet tulla kuvatuiksi ja sen jälkeen maalitetuiksi kun ovat tekemässä töitänsä vai koiran talutushihna?
Oliko se yks tulossa antamaan remmiä Helenalle vai muuten vaan remmin kanssa kuljeskeli pihalla. Ei kovin uskottavia sandaalit jalassa ja huivit naamalla, anteeksi nyt mutta miten naurettavaa.
Kuvottavia 🤮 ei ihme että piilottelivat! Mikon taso näkyy noissa kavereissaan. Paskasta ei saa konvehtia edes miljoonilla.
Mikko on todella kunnostautunut exän härnäämisessä.
Miltäköhän lapsista tuntuu tuo kaikki?
Onneksi lasun asiakkaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että Mikko löysi vihdoin rinnalleen naisen jota rakastaa. Toivon myös Helenalle uutta onnea ja kykyä päästää irti menneestä.
Okei eli meinaat, että Mikko teki kolme lasta naisen kanssa, jota ei rakastanut. Onpa kyllä outo kommentti.
Outo kommentti on että lastentekoon tarvittaisiin rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni uskoo että Helena joi vain vettä. Ehkä oli menossa välivesi. Ja seiskan kuvan perusteella ei kovin järkyttynyt nainen ollut kuvissa. Ei minusta olisi baareilemaan toisessa kaupungissa kun tapahtunut jotain isompaa negatiivista elämässä. Kertoo mielenlaadusta aika paljon
No niin kertoo, sun meinaan. Jos jäät makaamaan mielummin yksin kuin olet ystäviesi kanssa, tee niin. Helenalle tekee varmasti hyvää päästä pois Turusta ja noiden ihmisten lähistöltä.
Itseasiassa itse kävin paljon ulkoilemassa ja kahvilla ystävien kanssa purkamassa elämäni suurta järkytystä. Vaikka olen elänyt railakkaan opiskelijaelämän niin ei tullut mieleenkään että lähden johonkin baariin istumaan vesilinjalla (juomaan viinejä), se mökä ja loppujen lopuksi alkoholin juomine
Ketään ei nyt milliäkään kiinosta mitä sinä olet tehnyt.
Ei ainakaan voi nyt kertoilla että on niin järkyttynyt ettei voinut olla vuorollaan lasten kanssa. Hyvin jaksaa baarissa istuskella.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni uskoo että Helena joi vain vettä. Ehkä oli menossa välivesi. Ja seiskan kuvan perusteella ei kovin järkyttynyt nainen ollut kuvissa. Ei minusta olisi baareilemaan toisessa kaupungissa kun tapahtunut jotain isompaa negatiivista elämässä. Kertoo mielenlaadusta aika paljon
Miksi ei susta olisi rentoutumaan jos jotain ikävää olisi tapahtunut?
Mulle ainakin on todella tärkeetä että voin käydä jossain kahvittelemassa, näkemässä ihmisiä, ottamassa vaikka lasillisen kun olen vapaalla ja elämässä vaikeeta. Ystävistä nyt puhumattakaan. Stadissa on Helenalla varmasti helpompaa kuin Turussa missä porukat fanittavat Mikkoa ja Koivuja koska heillä on siellä omat sisäpiirinsä ja raharikas "sankari" saa aina positiivista huomiota joiltain(ei kai kaikilta jos narisee toimittajille ikävistä suomalaisista?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä oli huivit vedettynä lärvin eteen, koko ajan. Ei pelkästään kameran lähestyessä. Rekkarit peitettynä ja koiran nahkaremmiä yksi kantoi. En osaa päättää onko täysin sairasta vai naurettavaa. Ehkä molempia.
Niin mikä oli sairasta ja naurettavaa? Se etteivät halunneet tulla kuvatuiksi ja sen jälkeen maalitetuiksi kun ovat tekemässä töitänsä vai koiran talutushihna?
Oliko se yks tulossa antamaan remmiä Helenalle vai muuten vaan remmin kanssa kuljeskeli pihalla. Ei kovin uskottavia sandaalit jalassa ja huivit naamalla, anteeksi nyt mutta miten naurettavaa.
Kuvottavia 🤮 ei ihme että piilottelivat! Mikon taso näkyy noissa kavereissaan. Paskasta ei saa konvehtia edes miljoonilla.
Mikko on tod
Ne on lasun asiakkaita hellun takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että Mikko löysi vihdoin rinnalleen naisen jota rakastaa. Toivon myös Helenalle uutta onnea ja kykyä päästää irti menneestä.
Okei eli meinaat, että Mikko teki kolme lasta naisen kanssa, jota ei rakastanut. Onpa kyllä outo kommentti.
Alussa on voinut olla tunteita mutta aika nopeasti on Helenan luonne paljastunut ja Mikko miettinyt miten pääsee avioliitosta eroon. Lyhyt liitto 5 vuotta ja varmaan sitä ennen täyttä he...ä.
Vierailija kirjoitti:
Helena ansaitsee kaiken paskan mitä niskaansa saa
Kato vaan peiliin punkero.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan voi nyt kertoilla että on niin järkyttynyt ettei voinut olla vuorollaan lasten kanssa. Hyvin jaksaa baarissa istuskella.
Miksi ei jaksaisi? Outo ajatus sulla. Normaalisti ihminen jaksaa jos ei mahdottoman sairas.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin olen samaa mieltä tämmöisistä mutta kyllä, Helena ansaitsee saada täyslaidallisen sitä itseään sen jälkeen miten on käyttäytynyt viimeiset vuodet. Samalla mitalla takaisin mitä hän on itse tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavia 🤮 ei ihme että piilottelivat! Mikon taso näkyy noissa kavereissaan. Paskasta ei saa konvehtia edes milj
Ne on lasun asiakkaita hellun takia
Varmasti. Mutta silloin eivät käy visiitillä Mikon kotona. Et taida tuntea käytäntöjä.
Sosiaalityöntekijänä minä tiedän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa on voinut olla tunteita mutta aika nopeasti on Helenan luonne paljastunut ja Mikko miettinyt miten pääsee avioliitosta eroon. Lyhyt liitto 5 vuotta ja varmaan sitä ennen täyttä he...ä.
Jos näin olisi, fiksu mies ei ilman kortonkeja enää panisi sellaista muijaa..... olisi tarkkana ettei tule lisää jälkikasvua.
Joten voit tunkea tuon naurettavan lapsellisen teoriasi sinne minne ei päivä paista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin olen samaa mieltä tämmöisistä mutta kyllä, Helena ansaitsee saada täyslaidallisen sitä itseään sen jälkeen miten on käyttäytynyt viimeiset vuodet. Samalla mitalla takaisin mitä hän on itse tehnyt.
Älä viitsi itsellesi vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Mikko ansaitsee kaiken paskan mitä niskaansa saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin olen samaa mieltä tämmöisistä mutta kyllä, MIKKO ansaitsee saada täyslaidallisen sitä itseään sen jälkeen miten on käyttäytynyt viimeiset vuodet. Samalla mitalla takaisin mitä hän on itse tehnyt. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin olen samaa mieltä tämmöisistä mutta kyllä, MIKKO ansaitsee saada täyslaidallisen sitä itseään sen jälkeen miten on käyttäytynyt viimeiset vuodet. Samalla mitalla takaisin mitä hän on itse tehnyt. 😆
Mistä lähtien papukaijat on osannu kirjottaa tai käyttää nettiä?
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys Helenan puolustelijoille. Onko mielestäsi todellakin todennäisempää, että kahdella mantereella, Amerikassa ja Suomessa, kaikki viranomaiset ja ammattilaiset poliisista, tuomareista, oikeuslaitoksista, psykologeista, lastensuojelun ja - valvonnantyöntekijöistä, lääkäriin ja kasvatus ammattilaisiin, ovat lahjottuja, korruptoituneita, toimivat Mikon käskystä. Vai olisiko se kuitenkin todennäisempää, että Helena on se joka röyhkeästi teille tukijoillekin valehtelee, ja käyttäytyy täysin rajattomasti?
Hyvä kysymys. Tosin tuskin H tai puolustelijat ymmärtää tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä siellä Mikon kotona tapahtui jos kaupungin työntekijä on tullut käymään??? Miksi Mikko ajelee korttelia ympäriinsä hermostuneena? Minä päivänä tää tapahtui?
Voi hitsi kun nää saisi sen tasapainon ja rauhan elämään kun sopisivat! Helena ja Mikko.
Mikolla on rakennusfirman hallituksessa, että kai nuo kaupungin työntekijät voi liittyä ihan töihinkin.
Ja herra raskaan ryön raataja käy hermoajeluilla vähän väliä?
Jos tuodta nyt jotain spekulaatiota viritellään, todennäköisin skenaario on se että lapset ovat reagoineet isänsä tekoon ja paikalle on kutsuttu ammattilaisia. Se että toinen hioltaja aiheuttaa toiselle henkistä stressiä ja poistattaa kodistaan/estää sinne pääsyn, on hyvinkin traumaattista lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin kertoo, sun meinaan. Jos jäät makaamaan mielummin yksin kuin olet ystäviesi kanssa, tee niin. Helenalle tekee varmasti hyvää päästä pois Turusta ja noiden ihmisten lähistöltä.
Joku järkevämpi olisi valmistelemassa uutta kotia kuntoon jos lapset olisi tulossa viikonlopun jälkeen. Ja ei kovin järkyttyneeltä näytä. Taisi olla teatteriesitystä koko kakskerran homma. Tekoitkua ja tekopyörtymistä. Onnessaan kun saa nyt asustella Helsingissä jonkun sukulaisen vaivana ja käydä baareissa istuskelem
Eiköhän tää ollut vanhempi kuva
Näin hölmöjä kirjoittaa vain tunnistettava Vanhapiika.