Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
"Mukijengin käsikirja 😊 Lakussa lukee että voi kutsua mitä tahansa paikkaa kodiksi ja se on Lakun mukaan silloin turvattu kotirauha lailla ja omistuksella riippumatta tosiasioista, kunhan sitä sanoo kodiksi "
Siis toi Laku oli jossain mugilaisen kannustusviestissä hellun instassa. Mugilaiset lukee lakia lakusta, ei Suomen laki-kirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Säälin lapsia kun noin pieniä ja heille on pakko ollut kertoa että kun äiti palasi heitä viemästä kouluun jaeskariin ,niin sillä aikana iäsä oli Natalien kanssa käskenyt laittaa oveen ja postiin lukot ettiåei äiti pääse sisälle.Paikalla oli poliisit että äiti sai ottaa jotain tavaroitaan. Äiti meni paniikkiin ja pyörtyi . Ambulanssilla vei äidin sairaalaan. Tämä kertomus on on kauheaa Lasten sydämmiin ja mieliin piirtyy lopuksi elämää. Isä vei heiltä ja äidiltä pienen vaatimattoman yhteisen tilapäisen kodin yllättäen. Oli kyllä sokki lapsillekin kun sitä pienissä päissään ajattelevat miten äitiä kohteli oma isä. 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀😪😪😪😪😪😪 , , .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä kuolen nauruun.
Mikko Koivusta puhutaan Helenan instassa kansallisaarteena. Eiköhän Mikko Koivu oo ihan tavallinen mies.
Helena mukitonkat ovat niin hölmöjä ja lapsellisia että kuvittelevat että Mikon puolella ollaan vain NHL-uran ja Leijona-kapteeniuden takia. Eivät millään käsitä että ihan siksi ollaan että emme hyväksy Helenan karmeata käytöstä ja julmuutta Mikkoa ja Mikon perhettä kohtaan. Moni ei ole edes kiinnostunut jääkiekosta ja osa ikinä katsonut yhtäkään peliä, minkään joukkueen.
Kerro ihmeessä mitä karmeata Helena on tehnyt? Totta kai täysin sokea Mikon puolustelu ja Helenan lyttäys liittyy Mikon kiekkouraan, et sä muuten puoltasi valitsisi. Mikko jos olisi IT-miljonääri, sua vähempää kiinnostaisi jauhaa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
No mutta nythän Helena on vapaa köysistä! Oma koti on hankittu ja oltavat. Ei muutakuin riistakamerat tanaan.
Miljoona on helppo tienata kirjoitettiin aiemmin.
On se onnen hetket hellulla. Pääsee ihan itse miljoonaa kokoomaan ja on vapaa Mikon köysistä. En voi pidätellä sitä miten iloinen olen Hellun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Säälin lapsia kun noin pieniä ja heille on pakko ollut kertoa että kun äiti palasi heitä viemästä kouluun jaeskariin ,niin sillä aikana iäsä oli Natalien kanssa käskenyt laittaa oveen ja postiin lukot ettiåei äiti pääse sisälle.Paikalla oli poliisit että äiti sai ottaa jotain tavaroitaan. Äiti meni paniikkiin ja pyörtyi . Ambulanssilla vei äidin sairaalaan. Tämä kertomus on on kauheaa Lasten sydämmiin ja mieliin piirtyy lopuksi elämää. Isä vei heiltä ja äidiltä pienen vaatimattoman yhteisen tilapäisen kodin yllättäen. Oli kyllä sokki lapsillekin kun sitä pienissä päissään ajattelevat miten äitiä kohteli oma isä. 🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀😪😪😪😪😪😪.,.,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse antoivat haastattelun kotonaan kuvien kera
Helena ei ole antanut yhtäkään haastattelua, vai? Ja jos onkin niin ei ainakaan kuvien kera, eihän?
Helena ig julkinen,eli julkista mediaa.Tuhansia tarinoita.Mikko tarinoissa mukana päivittäin.Lisäksi numerolehden jutut.Nyt tilanteessa jossa hän yrittää esittää itkevää ja pelokasta,hän soittaa lehden toimittajalle!Myy siis jutun varmistaakseen että tulee näkyville.
Helena kieltäytyy kommentoimasta kun lehdet kysyvät häneltä, lisäksi siirtää ja peruu oikeudenkäyntejä kun olisi mahdollisuus vihdoin esittää niitä todisteita (mitä hänellä on kuulemma kasapäin).
En kommentoi sanoi Helena, kun IL kysyi tarjousta kerrostaloasunnosta.
Ensin Helena valittaa somessa miten mediat eivät kysy häneltä kysymyksiä.
Sitten kun kysyvät, hän ei halua sanoa mitään, vaikka yleensä tulee tajunnanvirtaa ihan mistä tahansa aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Hellun ig:ssä harvinaisen hiljaista. Onkohan lapsilla muuta paikkaa minne mennä, kuin onneksi isänsä luokse? Käykö Helena taas taistelua jostakin??
Toivon, että kyse on lastensuojelun kriisipalaverista. Kiireellinen sijoitus kokonaan isälle, kunnes äidin elinolot vakiintuvat ja julkisuushakuisuus jäävät.
Samaa mietin. Nyt on hiljaista sekä palstalla että instassa eli päätähti on jossain ns.kiinni.
Huomaatteko että tällaisessa stalkkauksessa roolit vaihtuvat, vähän kuin Roman Polanskin filmeissä. Nyt me otetaankin se kyttääjän osa kun päätähti on poissa kuvioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on jo yhden kesän pilannut Mikon kesäpaikassa, hyvä, että nyt saatiin ulos sieltä! Ei auta ulominen ja parku. Toivottavasti on mennyt ex-- eukon tajuntaan, on tuo ollut niin absurdi tilanne.
Ei kai se Helenan vika ole, jos Mikko ei mahdu uuden vaimonsa kanssa samalle tontille.
Onhan se kun Helena ei pysy siellä "omalla" puolellaan vaan tulee melskaamaan, raivoamaan ja kuvaamaan Mikkoa ja Natalieta. Natalie ei saisi edes uida Helenan meressä ilman Helenan lupaa.
Ei Helenalla ole mitään omaa puolta. Se on Mikon huvila! Jösses.
Siksi se olikin lainausmerkeissä.
Seiska:
Haluan sanoa tämän selvästi: kun jaan täällä viestejä ja kommentteja, joita ihmiset ovat mulle lähettäneet, en tee sitä kerätäkseni puoltajia tai hyökätäkseni ketään vastaan.
Helena vakuuttaa, ettei hänellä ole mitään ketään tahoa vastaan yleisesti.
En manaile ketään, en poliisia, en viranomaisia mutta sanon ääneen sen, mikä on faktaa: tässä on toimittu väärin.
Minulla on oikeus sanoa se. Ja teillä on oikeus nähdä, ettei tämä ole pelkästään minun kokemus vaan että moni näkee, miten väärin tässä on toimittu.
Helenan mukaan kyse ei ole vain perheriidasta.
Tämä ei ole vain perheriita. Tämä on järjestelmän väärinkäyttöä ja valtaa vastaan taistelemista. Siksi nostan näitä esiin.
Vierailija kirjoitti:
"Tottakai lapsi ajatteli, että se on äidin kuten heidänkin kotinsa. Siellähän Helena hoiti lapsiaan. Lasten vuoksi Helenan olisi pitänyt saada jatkaa asumista, kun heillä on ollut viime vuosina liikaakin muuttoja ja muutoksia paikasta toiseen. Vaan pitihän se paikka tyhjentää, kun Nattie haluaa itse muuttaa sinne uudeksi emännäksi - ja uudeksi "äidiksi" saman katon alle toisen naisen lasten kanssa."
Eiköhän se lapsillekin ole parempi, että äidillä on ihan oma paikka, missä lapsiaan tavata. Paikka, jossa hänellä itsellään on kaikki määräysvalta siihen, ketä siellä saa käydä ja ei. Ei tarvitse stressata talkkareista ja exän uudesta puolisosta.
Todellakin hommaisi oman asunnon. Lastensuojelulla on tapaamisasuntoja jos hän ei saa hommattua asuntoa.
Haluan vielä sanoa isot kiitokset sille palstalaiselle, joka jaksoi kaivaa minnesotalaiset oikeuden päätökset meidän kaikkien luettavaksi. Aika monella aukesi silmät Helunan toimien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku tampio kysyy todisteita lukkojen vaihtamisesta.🤣🤣 No miksi se poliisikin sitten joutui menemään kyselemään "talonmieheltä" niitä avaimia? Kun Hellu ei saanut ovea auki eikä poliisi.
Kuinka paljon todisteita tarvitset?
Voi pyhä yksinkertaisuus...
Mistä se Helena olisi avaimet tuonne saanut?
Hei copypaste-ränttääjä: se on sydämiin, yhdellä ämmällä.
Oletkohan mahdollisesti se "tarjoilia"?
Vierailija kirjoitti:
Laivalta hän varmaan saisi töitä, kun on kielitaitoa. Olisi töissä viikon ja aina seuraavan viikon lasten kanssa. Ongelmansa ratkaistu.
Eiköhän se jo ole tullut selväksi ettei Helenaa työnteko kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan vielä sanoa isot kiitokset sille palstalaiselle, joka jaksoi kaivaa minnesotalaiset oikeuden päätökset meidän kaikkien luettavaksi. Aika monella aukesi silmät Helunan toimien suhteen.
Kun aloitin lukemaan niitä niin olin suorastaan shokissa ja miten miten tämä yleensäkään voi olla mahdollista. Ja jätin niiden lukemisen kesken. Mikko Koivun sanelemat oikeudenpöytäkirjat? Tiesin mitä tuleman pitää ilman lukemistakin.
Vierailija kirjoitti:
"Mukijengin käsikirja 😊 Lakussa lukee että voi kutsua mitä tahansa paikkaa kodiksi ja se on Lakun mukaan silloin turvattu kotirauha lailla ja omistuksella riippumatta tosiasioista, kunhan sitä sanoo kodiksi "
Siis toi Laku oli jossain mugilaisen kannustusviestissä hellun instassa. Mugilaiset lukee lakia lakusta, ei Suomen laki-kirjasta.
Sinä et ole lakikirjaa nähnytkään. Ei kyllä Crocks-miehetkään.
https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/saadoskokoelma/2000/531
Ja kotirauha: Kotirauhan suojaamia paikkoja ovat asunnot, loma-asunnot ja muut asumiseen tarkoitetut tilat, kuten hotellihuoneet, teltat, asuntovaunut ja asuttavat alukset, sekä asuintalojen porraskäytävät ja asukkaiden yksityisaluetta olevat pihat niihin välittömästi liittyvine rakennuksineen.
Helena on Kakskerrassa kirjoilla ja se on hänen kotinsa.
Vierailija kirjoitti:
Seiska:
Haluan sanoa tämän selvästi: kun jaan täällä viestejä ja kommentteja, joita ihmiset ovat mulle lähettäneet, en tee sitä kerätäkseni puoltajia tai hyökätäkseni ketään vastaan.Helena vakuuttaa, ettei hänellä ole mitään ketään tahoa vastaan yleisesti.
En manaile ketään, en poliisia, en viranomaisia mutta sanon ääneen sen, mikä on faktaa: tässä on toimittu väärin.
Minulla on oikeus sanoa se. Ja teillä on oikeus nähdä, ettei tämä ole pelkästään minun kokemus vaan että moni näkee, miten väärin tässä on toimittu.
Helenan mukaan kyse ei ole vain perheriidasta.Tämä ei ole vain perheriita. Tämä on järjestelmän väärinkäyttöä ja valtaa vastaan taistelemista. Siksi nostan näitä esiin.
Tuo oli kyllä taas korniuden huippu ajatellen että Helena on ihan itse ainoa joka järjestelmää väärinkäyttää.
Mutta ilon aika koittaa nyt Helenalle. Ei köysiä, ei kahleita. Lycka till!
Vierailija kirjoitti:
Aika monta kertaa ne on jouduttu kopioimaan tällekin palstalle. Osa ei sitten usko ollenkaan, osa ei ymmärrä ja osalle tuomari on lahjottu.
Kannattais ennemmin tutkia tuon akan pää.
nyt siis yrittää uhriutua epilepsialla klapi-anu ja Mikko antakaa rahaa kun mulla on epilepsia!