Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55669)

Vierailija
9281/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä nyt en lähtökohtaisesti koe, että mulla on oikeus jonkun muun omaisuuteen. Tai jollakin muulla mun, toki pieneen, omaisuuteen.

Mitä sitä suotta vaikka uskonnollisista syistä olisi 15 lasta synnyttänyt ja heistä huolehtinut toisen puolison urheillessa.

Tämäkö sopii mielestäsi Helenaan? On nyt sitä älykästä perustelua?

Vierailija
9282/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalta hän varmaan saisi töitä, kun on kielitaitoa. Olisi töissä viikon ja aina seuraavan viikon lasten kanssa. Ongelmansa ratkaistu. 

Työteko on yliarvostettua tämän entisen lätkävaimon ajatuskuviossa. Kerran lätkävaimoa aina lätkävaimo, ei se mitään vaikka avioliitto loppuukin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9283/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laivalta hän varmaan saisi töitä, kun on kielitaitoa. Olisi töissä viikon ja aina seuraavan viikon lasten kanssa. Ongelmansa ratkaistu. 

Ihanko vilpittömästi näet Helenan palvelemassa rahvasta laivalla viikon putkeen kusiputkamaisissa olosuhteissa, jakaen työkaverin kanssa ikkunattoman hytin? No en minäkään.

No joku tällainen on nyt se, mitä hänen täytyisi tehdä. Vai onko parempia ehdotuksia. 

Vierailija
9284/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenalla on jäljellä enää omanarvontuntonsa, Mikko vei kaiken muun. Jos Helena haluaa tästä saada jotain irti, hän elää tästä eteenpäin täysin Mikkoon kontaktia ottamatta, lasten vaihdot kolmannen osapuolen kautta ja sitten kun lapset ovat 10 vuoden päästä riittävän isoja, kertoo tarinansa. Mikko eläköön päätöstensä kanssa, kyllä se karma korjaa hänetkin kuten muutkin kuolevaiset. 

Kyllä ja isosti! Minun elämässäni oli ihminen, jonka pääasiallinen tehtävä oli tuhota minut ja perheeni. Aluksi pyrin hallitsemaan tilannetta ja se vain pahensi asiaa, koska tämä henkilö sai siitä vain syyn jatkaa toimintaansa. Lopetin ja toimin vain viranomaisten kanssa sen verran kuin oli pakko ja hän tuhosi lopulta itsensä ilman minuakin. Ei noista muuten eroon pääse. En sentään kirjaa kirjoittanut, mutta väitöskirja-aiheeni tuotti, joten ihan voitolle jäin vaikka paljon paskaa tuottikin. Helenalle onnea matkaan. 

Vierailija
9285/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä melkoinen epeli, tämä Hellu. Menee toisen huvilalle ikkunasta sisään ja ilmoittaa samalla, että hän omistaakin siitä puolet :D. Ja samaan aikaan se on mennyt niin, että on luovuttanut osuutensa Mikolle, koska pääsi samalla siihen liittyvistä veloistaan, jotka Mikko sitten maksoikin jo pois. Sitten hän raivoaa ja huutaa, kun tilan omistaja tulee omalle tontilleen. MINUN kotoni. Ja kertoo vielä lapsilleen, että se on HÄNEN kotinsa. Se pikkuisinkin siinä videolla kertoi, että sanoin isälle, että tämä on äidin koti. Järkyttävä sekopää! 

Vierailija
9286/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minä nyt en lähtökohtaisesti koe, että mulla on oikeus jonkun muun omaisuuteen. Tai jollakin muulla mun, toki pieneen, omaisuuteen.

Mitä sitä suotta vaikka uskonnollisista syistä olisi 15 lasta synnyttänyt ja heistä huolehtinut toisen puolison urheillessa.

Tää joka täällä miettii, että mulla ei lähtökohtaisesti ole oikeutta muiden omaisuuteen ja muuta sekopäätä niin voisi miettiä aivoja virkistääkseen, että sinä et ole ulkomailla asunut yritysjohtajan puolisona tai lätkävaimona. Sinulla ei ole pirnintäkään käsitystä mitä se on. Joten pidä suusi kiinni ja mene itseesi ja sivistä itseäsi kun olet pelkkä persaukinen persujen kannattaja mitä luultavimmin. Oletko kuullut, että sivistysvaltioissa on perheverotus? No etpä tietenkään xd

Avioeron jälkeen ei ole oikeutta oli lätkävaimo tai ei. Erossa saa miten on sovittu avioehdossa tai omaisuus puoliksi. Muutoin kenelläkään ei ole oikeutta toisen omaisuuteen, olipa puoluekanta mikä hyvänsä.

Vierailija
9287/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumistukea eikä toimeentulotukea Helena ei voi hakea, sillä Kelaan pitää toimittaa kaikki tiliotteet ja sijoitukset ja Mikon jemmarahoja hänellä on.

Ainut tuki, jota hän voi saada on työttömyystuki 595 euroa, mutta silloin hän on työkkärin talutusnuorassa.

Niin ja hän on oikeutettu tietty lapsilisiin, niistä tulee jo yli 500 euroa yhteensä kuukaudessa 

No mutta tuosta kertyy ihan hyvin. 1255 elarit, 500 lapsilisä ja työmarkkinatuki on 595 euroa. Ei siinä missään nuorassa ole. Työkkärin kautta kukaan tuskin on työllistynyt koskaan. Toisaalta jos menis töihin ja sais edes 1000 euroa kuussa, tulot olisi jo yhteensä melkein 3000 euroa käteen. Mikko kuitenkin kustantaa lasten hankinnat. Heistä ei tarvitse huolehtia. 

Loput paikkaa säästöillä tai kenties passiivisilla tuloilla

Eiköhän Mikko pidä ne lapsilisät. Ihan periaatteesta. 

Vierailija
9288/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Helenalle ei mikään riitä? Miksi ei annetut rahat riittäneet? Miksi roikkuu erostaan eikä pääse siitä yli? Miksi haukkuu julkisesti Mikkoa?

Niinpä. Kuka tahansa muu nainen olisi ollut ikionnellinen saadessaan 5,5 vuoden avioliitosta korvauksena miljoonan indeksikorotuksineen. Sillä olisi rakentanut itselleen hyvän elämän.

Ehkä kyse ei ole rahasta? Sinä saat ajatella, että raha sun ongelmat ratkaisee, minä sen sijaan esimerkiksi arvotan elämäni ihan toisin ja raha on vain kiva lisä ja mahdollistaja. Mutta ei siinä mitään, kukin taaplaa tyylillääm. 

Mistä sitten? He ovat eronneet jo ajat sitten! Tuo eukko on rasite koko yhteiskunnalle

Vierailija
9289/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Hellun ig:ssä harvinaisen hiljaista. Onkohan lapsilla muuta paikkaa minne mennä, kuin onneksi isänsä luokse? Käykö Helena taas taistelua jostakin??

Vierailija
9290/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Helenalle ei mikään riitä? Miksi ei annetut rahat riittäneet? Miksi roikkuu erostaan eikä pääse siitä yli? Miksi haukkuu julkisesti Mikkoa?

Niinpä. Kuka tahansa muu nainen olisi ollut ikionnellinen saadessaan 5,5 vuoden avioliitosta korvauksena miljoonan indeksikorotuksineen. Sillä olisi rakentanut itselleen hyvän elämän.

Ehkä kyse ei ole rahasta? Sinä saat ajatella, että raha sun ongelmat ratkaisee, minä sen sijaan esimerkiksi arvotan elämäni ihan toisin ja raha on vain kiva lisä ja mahdollistaja. Mutta ei siinä mitään, kukin taaplaa tyylillääm. 

Täällä toinen, joka ei miljoonasta myisi lapsiaan ja periaatteitaan. Sen millin saa muutenkin kasaan, rahaa se vain on. 

Vierailija
9291/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse antoivat haastattelun kotonaan kuvien kera

Helena ei ole antanut yhtäkään haastattelua, vai? Ja jos onkin niin ei ainakaan kuvien kera, eihän?

Helena ig julkinen,eli julkista mediaa.Tuhansia tarinoita.Mikko tarinoissa mukana päivittäin.Lisäksi numerolehden jutut.Nyt tilanteessa jossa hän yrittää esittää itkevää ja pelokasta,hän soittaa lehden toimittajalle!Myy siis jutun varmistaakseen että tulee näkyville.

Helena kieltäytyy kommentoimasta kun lehdet kysyvät häneltä, lisäksi siirtää ja peruu oikeudenkäyntejä kun olisi mahdollisuus vihdoin esittää niitä todisteita (mitä hänellä on kuulemma kasapäin). 

Vierailija
9292/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput paikkaa säästöillä tai kenties passiivisilla tuloilla

Eiköhän Mikko pidä ne lapsilisät. Ihan periaatteesta. 

Minkähän periaatteensa vankina Mikko Koivu nyt nähdään? Vie vielä lasten lapsilisätkin.

Vierailija
9293/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä melkoinen epeli, tämä Hellu. Menee toisen huvilalle ikkunasta sisään ja ilmoittaa samalla, että hän omistaakin siitä puolet :D. Ja samaan aikaan se on mennyt niin, että on luovuttanut osuutensa Mikolle, koska pääsi samalla siihen liittyvistä veloistaan, jotka Mikko sitten maksoikin jo pois. Sitten hän raivoaa ja huutaa, kun tilan omistaja tulee omalle tontilleen. MINUN kotoni. Ja kertoo vielä lapsilleen, että se on HÄNEN kotinsa. Se pikkuisinkin siinä videolla kertoi, että sanoin isälle, että tämä on äidin koti. Järkyttävä sekopää! 

Tottakai lapsi ajatteli, että se on äidin kuten heidänkin kotinsa. Siellähän Helena hoiti lapsiaan. Lasten vuoksi Helenan olisi pitänyt saada jatkaa asumista, kun heillä on ollut viime vuosina liikaakin muuttoja ja muutoksia paikasta toiseen. Vaan pitihän se paikka tyhjentää, kun Nattie haluaa itse muuttaa sinne uudeksi emännäksi - ja uudeksi "äidiksi" saman katon alle toisen naisen lasten kanssa.

Vierailija
9294/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helenan draaman kaava, jota on jopa ip-lehdet uskoneet ja jolla Helena kiristää rahaa. 

1)H järjestää kohtauksen jonka kuvaa. 

2)Hetken hiljaisuus, jona aikana avustajien kanssa työstetään materiaali läpi, mitä tästä irtoaisi, mitä näytetään ja missä valossa? Mitä voidaan väittää.

3) Eteerinen huolella laittautunut H puhuu rauhallisesti somessa, kerronta vuorottele "shokeeraaviksi" editoitujen videopätkien kanssa.

Tämä setti on huolella harkittua, noudattaa somevaikuttamisessa tuttua kaavaa jossa luodaan rinnakkaistodellisuutta, omaa narratiivia. Helena ei tee tätä yksin, eikä sattumalta.

Tämä on nähty lentokentällä, juhannuksena, jouluna ja nyt "häädössä". 

Vierailija
9295/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen, joka ei miljoonasta myisi lapsiaan ja periaatteitaan. Sen millin saa muutenkin kasaan, rahaa se vain on. 

Elätkö kuitenkin omilla rahoillasi? Siinä se hiuksenhieno ero.

Vierailija
9296/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinpä tekee! Hellu valitsi köyhyyden, koston, katkeruuden ja menneessä rypemisen. Kuinka ihanaa, tasapainoista ja täyttä elämää! 

Vierailija
9297/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt Helena jäänyt tyhjänpäälle vai onko täällä paljonkin ihmisiä joilla pankkitilin saldo 0€ ja silti vietetty aikaa Usassa,hotelliöitä,ravintoloissa syömistä...Ei ole töissä käynyt tuo Helena joten mistä rahat.Helena on kyllä fiksusti saanut tiettyä porukkaa taakseen puhumisen lahjat löytyy.

No tämä. Ihme itsepetoksen vallassaja silmät tiukasti ummessa mukit, joku kun kysyi eikö tuo asia ihmetytä leimattiin kysyjä rajattomaksi mt-ihmiseksi joka ei ymmärrä että raha-asiat ovat jokaisen henkilökohtaisia asioita ja niistä ei ole sopivaa kysellä eikä niitä tarvitse kenellekään selittää. Joku vertasi Helenaa lahkojohtajaan ja mukeja lahkolaisiin, pelottavan oikeassa taisi olla..

Vierailija
9298/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi ukkoa, joka kohtelee exäänsä noin, vaikka olisi kuinka taskut täynnä rahaa.

Koska aina, kun loukkaat exääsi, loukkaat myös lapsia.

Onneksi Helena ei hauku eikä loukkaa julkisen instansa kautta exäänsä eikä tämän uutta puolisoa, niinkö?

Lämpimät vedet veks, lukkojen vaihto, ulos heittäminen, jatkuva kusettaminen - nekö ei ole mitään? Ja Instassa puhuminen on pahempi teko? P...puhetta.

Näytätkö todisteet, että lämpimät vedet on otettu veks, näytätkö todisteet jatkuvasta kusettamisesta?

Omalla kesämökillä saakin vaihdella lukkoja, vaikka joka päivä 5x ja tunkeutujat saa/pitääkin heittää ulos. 

Lopeta nyt näitten omien kommenttiesi tykkäämisen. On sen verran läpinäkyvää. #reload

Vierailija
9299/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ajatuksissa ei olekaan mitään vikaa. Vain tämän äidin mustamaalaamisessa ja toisen omaisuuden haltuun ottamisesta, ilman lupaan, toimii täysin rajattomasti. Äiti olisi voinut hankkia asunnon, kun vihdoin tuli Suomeen, mutta mitä vielä. Tämä koko soppa on Hellun ihan itse järjestämä. Isällä on koti ja vakaat olot.

Itsekin olen eronnut ja sen päätöksen tehtyämme hankin meille asunnon omilla rahoillani. 

Vierailija
9300/55669 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenalla on jäljellä enää omanarvontuntonsa, Mikko vei kaiken muun. 

Minkä muun? Sen tonnin kuukausipalkan viruhotellin respasta? Muutahan tuolla vironlehmällä ei ole ollut kuin tuulenhuuhtoma perse.

Ketju on lukittu.