Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna: 1. Ei kämppää, ei lapsia. 2. Kämppä onkin ollut valmiina, häätöshow näyttää vielä tyhmemmältä. 3. Huoneistohotelli näyttää kaikille että jemmarahaa riittää.
Arvaan: 3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Helenan tavoin sotkenut asiani niin kyllä minäkin vetäisin kännit, helena syyttää Mikkoa kaikesta mitä itse tekee, jatkuvasta ryyppäämisestä on myös syyttänyt Mikkoa.
Ei helena vetele kännejä. Mikko näyttää kyllä ihan spurgulta, pakko myöntää. Vasta 42v mies ihan kurttuisen papan näköinen.
Juice-Helenan ei ihan hirveesti passais arvostella Mikon ulkonäköä ;) 40v nainen ja näyttää 65v:ltä.
Helena on ihan ikäisensä näköinen. Jos H näyttää 65v niin Mikko sitten 85v 🤣 mikolla ryppyinen löysä iho, toisin kuin hellulla. Onko Mikko ryypännyt liikaa vai mitä on tehnyt itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin IL artikkelin. Toimittaja kysyi miksi Mikon tarjoama kerrostaloasunto ei kelvannut. Oli kattohuoneisto n. 120 m2 meren rannalla, myyntihinta n. 790 000. Helenan vastaus: en kommentoi. Yleensä Helena kommentoi aivan kaikkea. Tämä tiedoksi, rouvalle on kyllä tarjottu kotia, katuojaan ei ole heitetty. Helenan valinta.
Ei aina jaksa kommentoida. On monet kerrat sanonut että ne ehdot mitä Mikko laatii ovat mahdottomat. Piste.
Mahdottomat? Olla somettamatta pas*** tuutin täydeltä ja pitää lapset pois somesta. Mutta hullu-hellu on oman elämänsä Aku Ankka. Akukin sai valita miljoonan tai kolmipyöräisen. Aku valitsi kolmipyöräisen.
Mikkotiimiläisten viisauden lähde on Aku Ankka. Oujee.
Niinkö väänsit sitten, oujee! Sinun tietolähteesi on Seiska ja Helena Kipper.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Mikko maksoi Helenalle 20000e/kk avioliiton aikana ja koko tuo summa ihan vaan omaan käyttöön. Mikkohan maksoi lisäksi ihan kaiken muun elämisen ja kaikki lastenhoitajat jne. Miksi ihmeessä moinen, täysin järjettömän suuri summa. Miksi?
Sitähän me emme tiedä, ellei Mikko joskus julkaise rehellistä elämänkertaa.
Kun nyt olemme oppineet millainen ihminen Helena on, veikkaisin taustalla olleen rankkaa henkistä painostusta ja syyllistämistä Mikkoa kohtaan, kunnes prinsessa on saanut haluamansa oltavat.
En yllättyisi jos aseena olisi käytetty kaikkea lapsista lähtien. Oman lisänsä on tuonut Mikon kiltti luonne, mitä on ollut helppo käyttää hyväksi.
Mikon kiltti luonne. Päivän vitsi! on toisaalta hyvä esimerkki nykyajan kilttimiehestä; esittää päällepäin kunnoll
Kerrotko vielä, miksi ei ole kiltti tai mitä on tehnyt vastoin sopimuksia ja oikeuden päätöksiä?
Ai niin, ettehän te ikinä vastaa tällaisiin tarkennuskysymyksiin. Puskista heittoja, se on kauhea, tuo on hirveä, tuo tekee varmasti noin, toi tekee näin. Ei koskaan perusteluja. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa perheeksi katsotaan useimmiten ydinperhe eli vanhemmat ja lapset.
Katsopa vaikka Wikipediasta. Saatat yllättyä.
Ymmärrätkö sinä mikä on Wikipedia?
Sinne voi ihan kuka vaan sepustella ihan mitä vaan. Ei se ole mikään faktalähde.
Eks-eksä ei todellakaan ole Mikon perhettä, hyvä ihminen snetään! Jos se nyt pitää jollekin eksälle ristiksi laittaa niin sitten Helena kuuluu Troyn perheeseen.
Sinä et ainakaan ymmärrä mikä on Wikipedia.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna: 1. Ei kämppää, ei lapsia. 2. Kämppä onkin ollut valmiina, häätöshow näyttää vielä tyhmemmältä. 3. Huoneistohotelli näyttää kaikille että jemmarahaa riittää.
Niin tai näin, näyttää aika kädettömältä esittäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yyyhhhh, tää on mun koti, mä asun täällä mun lasten kanssa. Tarkastakaa vaikka väestörekisterikeskuksesta.
Punkero ei ymmärrä millaista on olla äiti.
Nooh, Hellu ei ymmärrä minkälainen äidin pitäisi olla!
Mallina Ylledylledof. Sekava mummo Viron maaseudulta.
Vierailija kirjoitti:
3. Tietenkin.
Eihän H mihkään Iskuun tai Ikeaan lähde huonekaluja yms.yms. hommaamaan. Sehän on valtava prosessi ostaa kaikki mitä huusholliin tarvitaan.
Ei ole aikaa, koska crazybusynä vainoaa exää.
Kaikki vaan, miten helpoimmalla pääsee. Eli 3.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas mukilaiset miltä se tappio nyt sit oikein tuntuu?
Sattuu. Sattuu niin saatanasti. 😢
Toivottavasti saavat pidettyä lastensuojelun ulkona tuosta sopasta, sieltä sitten viimeistään löytyy sellainen psykopaatti joka laittaa kaikki asiat päälaelleen, kunnon virkapsykopaatti vaikka lavastaa asiat pyllylleen jotta saa lapset vietyä.
Vierailija kirjoitti:
On päivänselvää, mitä tämä häiriintynyt pariskunta yrittää. Pelata lasten äidin pois lastensa elämästä. Nyt on otettu jo kovat keinot käyttöön. Psyyke murskaksi keinolla millä hyvänsä. Toimiiko mastermindina itse Mikko vai (ilmeisesti hedelmätön?) vaimonsa? Eivätkö he pienissä päissään ymmärrä, miten traumaattista lapsille olisi menettää äiti? Ei mikään äitipuoli korvaisi lasten oikeaa äitiä, joka olisi vieläpä narsistin sairaalla pelillä poistettu. Lapset tulisivat vihaamaan viimeistään aikuisina isäänsä ja ilkeää äitipuolta. Häikäilemättömiä ihmisiä, vaikuttavat suorastaan vaarallisilta, täysin ymmärtämättömiä mitä tulee lasten hyvinvointiin ja kehitykseen.
Nyt on kyllä todella häiriintynyttä tekstiä. Tällaisiako ihmisiä keskuudessamme todella on vai oletko trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Helenan tavoin sotkenut asiani niin kyllä minäkin vetäisin kännit, helena syyttää Mikkoa kaikesta mitä itse tekee, jatkuvasta ryyppäämisestä on myös syyttänyt Mikkoa.
Ei helena vetele kännejä. Mikko näyttää kyllä ihan spurgulta, pakko myöntää. Vasta 42v mies ihan kurttuisen papan näköinen.
Juice-Helenan ei ihan hirveesti passais arvostella Mikon ulkonäköä ;) 40v nainen ja näyttää 65v:ltä.
Helena on ihan ikäisensä näköinen. Jos H näyttää 65v niin Mikko sitten 85v 🤣 mikolla ryppyinen löysä iho, toisin kuin hellulla. Onko Mikko ryypännyt liikaa vai mitä on tehnyt itselleen?
Mistäpä tiedät miltä Helena näyttää, kun ei koskaan kuvaa itseään ilman filtteriä?
Voisin tähän heittää, että Juica-Helena 50v näyttää ihan 100v:ltä ja 🤣😅🤭😬🤢🤮 lisäksi. Ne 6 litraa viiniä/vkonloppuko saa Helenan näyttämään Juicelta?
Hyvä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on todella vetävän näköinen, vaikka mukilainen vääntää valkoista mustaksi. Helena taas persjalkainen nakkisormi, jolla ylimielinen ilme suu aina alaspäin. Krapulainen naama, kun vetää viiniä kaksin käsin tonkasta. Luonne vielä kruunaa kaiken kauheuden. Olen nähnyt molemmat livenä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saavat pidettyä lastensuojelun ulkona tuosta sopasta, sieltä sitten viimeistään löytyy sellainen psykopaatti joka laittaa kaikki asiat päälaelleen, kunnon virkapsykopaatti vaikka lavastaa asiat pyllylleen jotta saa lapset vietyä.
Lasu on jo suositellut Mikolle yksinhuoltajuutta.
Jos Helena ei nyt saa pakkaansa kasaan eli ja hankittua lapsille sopivaa asuntoa, ilmoittauduttua työttömäksi tai saatua työpaikkaa JA todistettavasti järjestettyä itselleen hoitokontaktia, se yksinhuoltajuus todella toteutuu, koska muuten Mikkokin menettää lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On päivänselvää, mitä tämä häiriintynyt pariskunta yrittää. Pelata lasten äidin pois lastensa elämästä. Nyt on otettu jo kovat keinot käyttöön. Psyyke murskaksi keinolla millä hyvänsä. Toimiiko mastermindina itse Mikko vai (ilmeisesti hedelmätön?) vaimonsa? Eivätkö he pienissä päissään ymmärrä, miten traumaattista lapsille olisi menettää äiti? Ei mikään äitipuoli korvaisi lasten oikeaa äitiä, joka olisi vieläpä narsistin sairaalla pelillä poistettu. Lapset tulisivat vihaamaan viimeistään aikuisina isäänsä ja ilkeää äitipuolta. Häikäilemättömiä ihmisiä, vaikuttavat suorastaan vaarallisilta, täysin ymmärtämättömiä mitä tulee lasten hyvinvointiin ja kehitykseen.
Nyt on kyllä todella häiriintynyttä tekstiä. Tällaisiako ihmisiä keskuudessamme todella on vai oletko trolli?
Äläs ny Mikko skitsoo. Ota vähän viskiä. Et voi kaikkia miellyttää, se on fakta. Pärjäile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on todella vetävän näköinen, vaikka mukilainen vääntää valkoista mustaksi. Helena taas persjalkainen nakkisormi, jolla ylimielinen ilme suu aina alaspäin. Krapulainen naama, kun vetää viiniä kaksin käsin tonkasta. Luonne vielä kruunaa kaiken kauheuden. Olen nähnyt molemmat livenä.
Minäkin olen nähnyt, ja Mikko näyttää 15v helenaa vanhemmalta. Vihaisen näköinen kuten vaimonsakin.
Mikko on hyvä isä. Ei kai Helena muuten olisi Minnesotaan jäänyt kun lapset muutti isän kanssa suomeen. Ensimmäisen vuoden aikanakin Helena vietti kiireistä momlifea Minnesotassa, ilman huolen häivää siitä miten lapsilla Suomessa menee. Ja mikäs vietellessä, Helenakin tietää että Mikko pärjää lastensa kanssa ja pitää heistä huolta. Jos todellisuus olisi toinen, kertoisi Helenan jääminen Minnesotaan taas omaa tarinaansa tästä ensisijaisesti lasten etua ajattelevasta äidistä. Jälkikäteen ajateltuna toki se tavallaan oli lasten edun ajattelemista, että Helena ei ollut juurikaan läsnä lasten ensimmäisen suomivuoden aikana. Saivat rauhassa keskittyä muutokseen, kouluun ja harrastuksiin. Toki lapsille olisi varmasti ollut tärkeää että isän lisäksi läsnä olisi ollut myös äiti, mutta jos meno olisi jo silloin ollut tätä mitä nyt kuluneen vuoden on ollut, niin muutos olisi ollut entistäkin vaikeampi.
Vierailija kirjoitti:
Jok ikinen hellun kannattaja on kyllä semmoinen pelle että äänestysoikeus tarvis ottaa pois.
Mikko muka rahalla ostelee naamiojengejä ja lahjoo tuomareita.. ei juma miten sakeeta sakkia
Jos ei ostanut, oliko jengiläiset sitten sukulaisiin naamioituneina? Vielä sairaampaa menoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen nähnyt, ja Mikko näyttää 15v helenaa vanhemmalta. Vihaisen näköinen kuten vaimonsakin.
Minäkin olen nähnyt Helenan livenä ja näyttää 102 vuotiaalta kaljuuntuvalta, vihaiselta mummolta, joka imeskelee tekareitaan. Vanhainkodista karanneelta.
Hieno keskustelu.