Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti teillä kuluu Luonkos-vartalovoikakku?

Vierailija
05.01.2023 |

Ostin Luonkosin vartalovoikakun. Käytin sitä heti suihkun jälkeen kosteutta imeneelle iholle juuri kuten ohjeessa sanotaan, eli lämmitin käsissä ja levitin. 30 euron kakusta jäi parin käyttökerran jälkeen jäljelle pieni lituska. Käyttökerran hinnaksi taisi tulla 5€. Jouduin lopettamaan tuotteen käytön allergiareaktion takia joten eipähän tullut niin paljon hävikkiä... Jäi kuitenkin mietityttämään, miksi tuota tuotetta on niin paljon kehuttu.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole kehuttu, nämä vaan poistelevat negatiiviset kommentit näkyvistä ja estävät heti kritisoijat.

Ihmetyttää myös heidän väitteet, että tuotteilla ois kymmeniätuhansia arvosteluita, kun heidän kaupsssaan näkyy vaan muutamia kyymeniä, ehkä satoja. Aika huijarifirma!

Vierailija
2/12 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ole kehuttu, nämä vaan poistelevat negatiiviset kommentit näkyvistä ja estävät heti kritisoijat.

Ihmetyttää myös heidän väitteet, että tuotteilla ois kymmeniätuhansia arvosteluita, kun heidän kaupsssaan näkyy vaan muutamia kyymeniä, ehkä satoja. Aika huijarifirma!

Sekoitatko Saaren taikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meil oo tollasia pissiskakkuja, santelipuusaippuaa on!

Vierailija
4/12 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sellaisen kakun päivässä.

Vierailija
5/12 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön sellaisen kakun päivässä.

Täällä 10 min 30 sek.

Vierailija
7/12 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy aina öisin rääppimässä sitä. Iso pala syöty ja päältä rumasti klähmitty.

Vierailija
8/12 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän heidän kasvojenpuhdistuskakkuaan ja se kestää mulla päivittäistä käyttöä yli puoli vuotta. Olen tosi tyytyväinen löydettyäni vihdoin kuivalle iholleni sopivan putsarin.

Tuosta tuotteesta ei ole kokemusta, mutta tosi oudolta kuulostaa, jos noin nopeasti kuluu.

Vierailija
9/12 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän myös tuosta kasvojen puhdistuskakusta. Meikkaan noin kolmesti viikossa, ja yksi kakku kestää noin 3-4kk.

Kakun myötä puhdistusrutiinista on tullut ihana! Sopii herkälle iholleni hyvin enkä tarvitse enää erikseen silmämeikinpoistajaa.

Vierailija
10/12 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?

Vierailija
11/12 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän heidän kasvojenpuhdistuskakkuaan ja se kestää mulla päivittäistä käyttöä yli puoli vuotta. Olen tosi tyytyväinen löydettyäni vihdoin kuivalle iholleni sopivan putsarin.

Tuosta tuotteesta ei ole kokemusta, mutta tosi oudolta kuulostaa, jos noin nopeasti kuluu.

Mulla on kans tuo, päivittäisessä käytössä kestää iät ja ajat, en ole myöskään saanut mitään allergiasta reaktiota vaikka monet muut puhdistustuotteet ärsyttää ihoa.

Vierailija
12/12 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Luonkosin kahta tuotetta, puhdistuskakkua ja vartalokakkua. Vartalokakku kuluu todella nopeasti! Ei siitä riitä kuin muutamaan kertaan! 

onneksi näitä löytyy alesta todella usein Luonkosin omat hinnat verkkosivuilla ovat pöyristyttävät!