Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55670)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokos on Tiguan Amerikan mailla myyty?
Miten se Helena haluu nyt näyttää varallisuuttaan? Joko mukit uskoo ettei Helena oo varaton.
Katuojaan alastomana ja ostaa samalla viikolla noin 36.500 dollaria maksavan uudehkon volkkarin.
Hellureilla on mielenkiintoinen käsitys varattomuudesta.
No, onneksi kohta pääsee korjaamaan naurismaan satoa.
Minnesotassa myynnissä Tiguan.
28.000 taalaa. On se elo kurjaa alastomana katuojassa.
Ei sillä omaa kotia saa. Asumisoikeusasunto. Siihen asumistuki jos ei oo muuta.
Vierailija kirjoitti:
Auto Minnesotassa ja meinaatko että joku suomalainen ostaisi? Eikö olisi kannattanut myydä viime vuonna kun lähti sieltä.
Ei olisi voinut sanoa olevansa alastomana katuojaan heitetty, jos muutama kymppitonni olisi pullottanut lompakossa.
Jenkeissä olevan auton myynti on järkevä liike.
Vierailija kirjoitti:
Ai että näitä palstan kielitaidottomia misofaneja on helppo viedä, ootte niin tyhmiä!
Harmittaako, kun Mikon puolustajat ovat koko ajan olleet oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse itse paikalle myymään ja olisi myynyt jo v 2024 kun tuli Suomeen, lähti samana vuonna kesäkuun lopussa taas ja tuli elokuussa. Miksi ei silloin jo myynyt.
Saa maksettua oikeuskuluja.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Hekenalla on post traumaattinen stressireaktio. Olihan kaikki vaikeeta kun unelmat ikuisesta onnesta kaatuivat. 😢 Eilen tuli telkusta särkyneestä sydämestä ja siinä kerrottiin että suunnille jokaisella ihmisellä on kokemus kuinka sydän särkyy kun kokee trauman jossa toinen pettää tai jättää tms.
Aika pitkä stressireaktio kun kestää 6 vuotta. Olisiko aika hakea jo apua?
Gallup: ostaisitko Helenalta käytetyn auton?
peukku ylös: kyllä!
peukku alas: no en todellakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se Helena haluu nyt näyttää varallisuuttaan? Joko mukit uskoo ettei Helena oo varaton.
Katuojaan alastomana ja ostaa samalla viikolla noin 36.500 dollaria maksavan uudehkon volkkarin.
Ja saa sillä pari rihmankiertämää. Ettei tarvis Helenan munasillaan katuojassa maata.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Hekenalla on post traumaattinen stressireaktio. Olihan kaikki vaikeeta kun unelmat ikuisesta onnesta kaatuivat. 😢 Eilen tuli telkusta särkyneestä sydämestä ja siinä kerrottiin että suunnille jokaisella ihmisellä on kokemus kuinka sydän särkyy kun kokee trauman jossa toinen pettää tai jättää tms.
Muistaakseni täällä vauvalla on hellun tunteva kirjoittanut, että heti seurustelun alkuvaiheessa oli huomattavissa hellun itsekkyys, huomionhakuisuus, vilpillisyys jne. Ja tähän uskon. Eli kyllä siellä taustalla on jo ollut jonkin asteista epävakautta, joka sitten on saanut "tuulta purjeisiin" elämänmuutoksen myötä. Jos katsoo vanhoja insta kuvia niin siellähän se "minä minä minä" loistaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Saa vuokrattua asunnon
Vierailija kirjoitti:
Gallup: ostaisitko Helenalta käytetyn auton?
peukku ylös: kyllä!
peukku alas: no en todellakaan!
Kirjoitin jo aikaisemmin: Osta hellulta auto. Tulet taatusti kusetetuksi. Kaupan päälle joudut vainon kohteeksi, kun hellu tuhlaa autokaupoista saadut rahat hetkessä ja tulee väittämään ettei ole saanut rahaa tehdystä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto Minnesotassa ja meinaatko että joku suomalainen ostaisi? Eikö olisi kannattanut myydä viime vuonna kun lähti sieltä.
Ei olisi voinut sanoa olevansa alastomana katuojaan heitetty, jos muutama kymppitonni olisi pullottanut lompakossa.
Hän oli lasten luota pois noin 10kk koska piti järjestellä asioita USA:ssa. Luulisi, että olisi ehtinyt auton myydä siinä ajassa + hankkia koiralle paperit kuntoon että voisi tuoda sen Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaa kuitenkin monen kuukauden vuokran, ei kodin tarvitse olla omistusasunto. Turussa perheasunnon vuokra on tonnin molemmin puolin, eli tuolla rahalla voisi maksella parin vuoden vuokrat kodista - onhan se jo merkittävä etu. Silloin on tuo pari vuotta aikaa etsiä työpaikkaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni täällä vauvalla on hellun tunteva kirjoittanut, että heti seurustelun alkuvaiheessa oli huomattavissa hellun itsekkyys, huomionhakuisuus, vilpillisyys jne. Ja tähän uskon. Eli kyllä siellä taustalla on jo ollut jonkin asteista epävakautta, joka sitten on saanut "tuulta purjeisiin" elämänmuutoksen myötä. Jos katsoo vanhoja insta kuvia niin siellähän se "minä minä minä" loistaa kunnolla.
Voi , voi
Vierailija kirjoitti:
Täällä on pääosin lapsia ja hulluja aukomassa päätään. Ja lapsentasoisia hulluja joilla on aikaa. Kokevat ehkä ensimmäistä kertaa elämänsä merkitykselliseksi kun ovat omasta mielestään Helena- asiantuntijoita.
Rikollista naisvihaa tämä aihe täynnä kuten ne aikaisemmatkin.
Mietin onko kukaan pohtinut tarkemmin mikä saa aikaan tuon vihamielisyyden.
Ja onko Mikko itse miso????
Aivan umpinaurettavaa selitellä naisvihalla. Olen nainen, kolmen lapsen äiti, en tunne naisvihaa, en edes Helenavihaa, ainoastaan _lasten hyväksikäyttöä törkeästi exältä lisää rahaa kiristämiseksi_ -vihaa.
Oikeasti pistää vihaksi ja surettaa, kun ihminen tahallaan luo ahdistavia tilanteita, vetää lapset niihin mukaan, p@skat nakkaa lasten ahdistuksesta, vaan kuvaa ja julkaisee lohduttamisen ja rauhoittamisen sijaan.
Tuollainen on äärimmäisen vahingollista lapsille. Onneksi siihen on viimein puututtu.
Como uutisoi autokauppiaasta:
https://www.como.fi/uutiset/helena-koivu-alkoi-myyda-omaisuuttaan-ostai…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli lasten luota pois noin 10kk koska piti järjestellä asioita USA:ssa. Luulisi, että olisi ehtinyt auton myydä siinä ajassa + hankkia koiralle paperit kuntoon että voisi tuoda sen Suomeen.
On taas huolet ja murheet tuntemattomien asioista !