Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Mikko niitä tapaamisia päätä.
Mä uskon että noissa on joustoa. Tapaaminen voidaan järjestää myös sunnuntaina vaikka lauantain sijasta. Ihmisten pitää pystyä puhumaan ja joustamaan. Jos siihen on oikeasti halua niin asiat yleensä järjestyvät.
Mutta en ota kantaa. En tiedä kaikkea. Uskon että tässä ei ole kyse vain Helenasta vaan myös Mikosta.
Ne työntekijät maksaa sunnuntaisin paljon enemmän.
Ei siinä se isä mitään päätä.
Ok voi olla niin että tuplapalkka pitää maksaa sunnuntaista.
Eikö Helena voi nähdä lapsia huomenna? Tai vaikka sunnuntaina siskon luona? Kyllä noissa asioissa pitäisi olla joustoa.
Haist
Kiitos ja hyvää iltaa sinullekin!
En kyllä usko että kukaan vanhempi kertoo Mikon valmennuksessa olevalle lapselleen Mikon ja Helenan avioero-, omaisuuskiista- ja huoltajuusasioita. Ihan typerää mukin haaveilua ja yritystä uskotella että Turussa ollaan kovinkin pöyristyneitä ja vihaisia Mikon toiminnasta. Jos kertoo niin ei kyllä ymmärrä mitkä asiat kuuluvat lapsille ja mitkä eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että Helena kertoi Seiskassa että Mikko ja Natalie eivät anna Lasten edes onnitella äitiään Äitienpäivänä. Sikoja ovat ja ihmisten silmissä hävettäväiä. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Kun luin tämän niin viimeinenkin ymmärrys ym.hävisi kumpaankin , niin Mikkoon kun Natalieen....eivät ole enää mitään...
Miks heidän pitäisi olla jotakin sinulle?
Oletko lukenut lasun paperit?
Täysin sydämmetöntä Mikkolta
Elämänkoululainen täällä hei. Olen helenafani ja kirjoitan sydäMMMMMMMetön kahdella ämmällä. Öyh öyh. ÄOni on 10. Helena puhuu aina totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Mikko niitä tapaamisia päätä.
Mä uskon että noissa on joustoa. Tapaaminen voidaan järjestää myös sunnuntaina vaikka lauantain sijasta. Ihmisten pitää pystyä puhumaan ja joustamaan. Jos siihen on oikeasti halua niin asiat yleensä järjestyvät.
Mutta en ota kantaa. En tiedä kaikkea. Uskon että tässä ei ole kyse vain Helenasta vaan myös Mikosta.
Eikö Helena voi nähdä lapsia huomenna? Tai vaikka sunnuntaina siskon luona? Kyllä noissa asioissa pitäisi olla joustoa.
Ai er
Tää varmaan ajatteli että sisko on se valvova taho. Mukien ymmärryskyky kun tiedetään..
Helenalla on lyhyt muisti. Oli jenkkilässä viime vuonna äitienpäivänä, ei ollut kiirettä lasten luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori jos osaan sivaltaa mutta näen tämän ilkeyden läpi.
Kaikki normiälyiset näkevät Mikon ilkeyden läpi, sitä ei tarvitse anteeksipyydellä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko että kukaan vanhempi kertoo Mikon valmennuksessa olevalle lapselleen Mikon ja Helenan avioero-, omaisuuskiista- ja huoltajuusasioita. Ihan typerää mukin haaveilua ja yritystä uskotella että Turussa ollaan kovinkin pöyristyneitä ja vihaisia Mikon toiminnasta. Jos kertoo niin ei kyllä ymmärrä mitkä asiat kuuluvat lapsille ja mitkä eivät.
Kyl mää ainaki olen pettyny ja äärettömä vihane mikole
Kaj alistaa kendofanitusta, vaikka kaikissa maailman lehdissä on kendo mömmömmeistä! Onko pimputtaja paikalla?
Mä olen tavannut tasan kaksi ihmistä jotka ovat puhuneet tästä keissistä. Toinen on työtön ja kouluttamaton ja Mikon puolella. Toinen on korkeasti koulutettu tutkija ja Helenan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jäätävää, että Helena puolusteli pienille lapsille naamiomiehistä ja kakskerrasta karkotuksen yksityiskohdista kertomista sillä perusteella, että se on totta. Että pienille lapsille voi kertoa mitä vaan ja se on okei, jos on totta.
Hänellä ei tosiaan ole käsitystä, miten lapsen kehitysvaihe ja ikä pitää huomioida. Luin jostakin, että Mikko oli aiemmin paheksunut, että Helena kertoi silloin tosi pienille lapsille avioeron syistä asioita, jotka ovat. ns aikuisten asioita, eikä pikkulasten turvallisuudentunteen tarpeita huomioon ottavia.
Nämä uusimmat videot ovat aika karmaisevaa katseltavaa ja kuunneltavaa.
Ja siellä jonkun julkaistu kommentti, että koska huoltajuus on jo päätetty oikeudessa, sitä ei voisi enää uudestaan käsitellä.
Todella surullista, koska kuitenkin uskon, että Helena rakastaa lapsiaan ja tottakai hän on tärkeä lapsille, mutta on
Juhannus-videoilts näkee kun lapset on pistetty keskustelemaan isän pettämisestä. Lapset taisi olla 10,8,5. Ihan varmasti eivät pohdi tuollaista juhannuksena ellei äiti siitä puhu ja pistä asialle.
Vierailija kirjoitti:
Mukilaiset rulettaa
Kendojuntit rulettaa, cernin voimalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua kun seuraa, voi lukea joka kymmenennen viestin tai sitäkin enemmän hyppiä eteenpäin, ja pysyy silti hyvin kärryillä.
Helenaa on haukuttu ja sanansäilällä lyöty niin rankasti, että sivullistakin hirvittää.
Kai te Mikon sukulaiset ja tutut saatte herjaamisestanne jotain sairasta nautintoa?
Mitä kaikkea pahaa hänelle pitäisi vielä tapahtua, että malttaisitte lopettaa?
Jospa Helena ottaisi vastuun omasta elämästään ja alkaisi käyttäytyä vastuullisen aikuisen tavoin.
Älä unta näe
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on lyhyt muisti. Oli jenkkilässä viime vuonna äitienpäivänä, ei ollut kiirettä lasten luo.
Ei ollut jenkkilässä. Ei ollut myöskään ketään Troyta. On koko ajan ollut alastomana katuojassa puilla paljailla kun Mikko on vienyt häneltä ihan kaiken.
" Minut tapaa tänään Lohjalla ja sitten viikonloppuna Helsingissä" oli Helenan itsetietoinen ilmoitus.
Sitten oli juttu Seiskassa: "Olen koko ajan halunnut vain sopua ja tehnyt kaikkeni sen eteen viime vuosina".
Alkoi jutun lukeneen suuren yleisön huvttunut ihmettely "sopuun koko ajan pyrkineen" julkisesti nähtävillä olleista, aivan päinvastaisista toimintatavoista.
Muistuikin eräälle mieleen äitienpäivä. Kuka näitä nyt aina niin muistaa kun ollut itse poissa. Mutta nyt..
Hmm... äkkiä uhriutuminen someen ja huomio pois Seiskan kiusallisista jutuista ja ristiriitaisuuksista puheideni ja tekojeni välillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mää ainaki olen pettyny ja äärettömä vihane mikole
Ja respepektiä helenale, syrän pualelasi
Vierailija kirjoitti:
Mukilaiset rulettaa
Tarkoitit varmaan sylettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tapaaminen olisi valvottu siskon luona? Sisko valvoisi vai peräti H itse?
Niinpä. Olet upea äiti sanois mukilainen. Eikä mihinkään näihin tarvii ottaa kantaa kun huutaa vaan kurkku suorana. Helenan kammottavan ja lapsia vihaavan käytöksen sijaan aletaan raivoamaan että mutku mikko sitä ja tätä. Keskustelua ei tällä palstalla ole. On vaan juridinen tosiasiallinen totuus ja sitten huutava kanalauma, että helenan keksimät valheet on kyllä totuus. Osa ihmiskuntaa on kyllä valitettavasti jäänyt sinne alkueläinten tasolle ajatuksiltaan. Nykyisin heidät tunnetaan mukilaisina jumalanaan Pyhä Heluna Lehmä.