Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen ettei H lopeta noita somestoorejaan. Mitä enemmän höpisee niitä niin sen varmemmin huoltajuus menee Mikolle ja valvotut/tuetut tapaamiset jatkuu. Pääasia on tässä lapset ja heidän suojelunsa.
Si viis lastensuojelulaista ja ohjeistuksista? Pääasia että sinä saat kiksit. Kommentissasi ei mikään viittaa siihen että ajattelisit lapsia.
Itse jos oisin töpeksinyt niin että lasuja tehdään niin pakkohan sitä on katsoa peiliin ja alkaa tekemään yhteistyötä. Tosiaan niin että saan tavata lapsia normaalisti. Kertoa mitä apuja tarvin. Olla rehellinen.
Entä jos et tarvitse apuja tai tehnyt mitään mistä sua syytetään?
No Helena on, on myös itse sanonut että vain osa ilmoituksista on aiheettomia, on kertonut skipanneensa tpaaamisia, käyttäytyneenäs niissä asiattomasti ja edelleen jatkaa riehumistaanm, josta hänelle huomautettu jo monesti.
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielteinen narsisti ? Todella rankka yhdistelmä.
Se että Oikeus päättää tämän Helenan ylläpitämän Kauhu-Shown.
Kesäkuussa Oikeus päättää , se päätös on pysyvä .
Siihen ei tule muutosta.
Helena tekee sen jälkee ihan mitä lystää ja kantti kestää. Ne ovat yksipuolisesti pelkästään Helenan vastuulla.
Mikko Koivu ei enää liity Helenaan millään tavalla sitten.
Ja äiti ei todellakaan kuulu avioeron jälkeen lastensa uuteen perheeseen millään tavalla. Kun lapset ovat täysi-ikäisiä , valinta on heidän.
Ei pidä unohtaa Mikko Koivu on Helenan lasten ISÄ !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nati herää aamulla varhain laittamaan lasten aamupalaa. Siitä se työpäivä lähtee käyntiin. Illalla vielä luetaan satua pienimmän kanssa. Ja siivotaan elämän jälkiä. Muuta ei jaksakaan.
Näimme Minnesota Wildin videolla Mikon laittavan aamupalaa pojalleen ja itselleen ja kertovan, että he ovat aikaisia herääjiä, lomallakin. Mikko näyttää olevan hyvin hands on-isä, joka pystyy kyllä huolehtimaan lastensa aamupaloista.
Ooooh mikä sankari, kun osaa kaataa muroja kulhoon ja niiden päälle maitoa 😱😱
Vierailija kirjoitti:
Hellu haluaisi mennä Karpolla on asiaa- ohjelmaan. Kun sitä ei ole, hän voisi tehdä ohjelman Helenalla on asiaa.Helena, sitähän teet koko ajan. Asiasi pyörii vain kehää, ei kukaan täyspäinen sinua jaksa kuunnella.
Helena elää täysin somensa kommentoijien neuvojen ja ideoiden varassa. Eikö hän ole koskaan joutunut miettimään asioita "omalle kohdalle"? Vaikka on nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIKÖ TEILLÄ TOSIAAN OLE MUUTA TEKEMISTÄ KUIN VATVOA VENTOVIERAIDEN ASIOITA, KESKITTYISITTE OMAAN ELÄMÄÄNNE.
Ja sinulla ei ole muuta tekemistä kuin valvoa sitä kuinka toiset vatvovat ventovieraiden asioita, keskity nyt omaan elämään.
SUKSI VIT TUUN IDIOOTTI.
Samoin sieltähän sinäkin olet tullut !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, meillä myös kolme lasta. Kaksi miehen edellisestä suhteesta ja yksi yhteinen eikä tämä elämä nyt mitään kamalaa ole kaikkien lasten kanssa. Jos siis tykkää lapsiperhe-elämästä ja lapsista, Helena ei vaikuta nauttivan kerta tekee kaikkensa sabotoidakseen sen, että saisi edes tavata lapsiaan. Bonuslapseni ovat ihania ja rakkaita, tietenkin osa perhettä. Rakastan heitä. Natalie vaikuttaa myös lapsirakkaalta ihmiseltä, Helena taas häiriintyneeltä ja itsekkäältä. Ei kykene pätkääkään miettimään lapsiaan ja laittamaan heitä etusijalle. Pääasia että Helena pääsee parrasvaloihin ja saa oltavat. No, nyt niitä oltavia ei ole enää tulossa, joten jäljelle jää loputtoman instaränttäykset.
Ne miehen lapset ei ole aina teillä ja yksi on sinun. Nattie hoitaa vieraita koko ajan. Täysin eri asia.
Natalie ei hoida vieraita lapsia, vaan huolehtii yhdessä miehensä kanssa tämän lapsista. Eikä hän tee sitä koko ajan, lapsethan ovat kaikki koulussa!
Huomenna Hellun synttärit, onkohan kovat pirskeet?
Helena haluaa ilm pitää kiinni exästään hinnalla millä hyvänsä. Tyypillinen parisuhdevainoaja. Mitään yhteyttä ei kuitenkaan ole. Heluna on pitänyt käyttäytymisellään huolen siitä että häntä vastaan kerääntyy jatkuvasti todistusaineistoa. Edessä on lähestymiskielto, lasten menettäminen ja ehdollinen.
Näin käy kun päälle iskee narsistinen paniikki mikä johtuu yhteyden menettämisestä kohteeseen. Asia voi muuttua vielä vaaralliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen ettei H lopeta noita somestoorejaan. Mitä enemmän höpisee niitä niin sen varmemmin huoltajuus menee Mikolle ja valvotut/tuetut tapaamiset jatkuu. Pääasia on tässä lapset ja heidän suojelunsa.
Si viis lastensuojelulaista ja ohjeistuksista? Pääasia että sinä saat kiksit. Kommentissasi ei mikään viittaa siihen että ajattelisit lapsia.
Itse jos oisin töpeksinyt niin että lasuja tehdään niin pakkohan sitä on katsoa peiliin ja alkaa tekemään yhteistyötä. Tosiaan niin että saan tavata lapsia normaalisti. Kertoa mitä apuja tarvin. Olla rehellinen.
Perättömiä lasuilmoituksia voi tehtailla ne ketkä haluavat lapset itselleen. Mikä on todella valitettavaa ja varsinkin, jos lasu ei niiden oikeellisuutta epäile yh
Näin tässä tapauksessa on tehty niin läpinäkyvää. Se vaan ei muuta sitä totuutta, että lapset kärsii, kun eivät saa olla äitinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No tää! Miksi jotkut haaveilee siitä että lapset kärsisivät Natalien seurasta ja hoivasta tai et Natalie ei millään jaksa kasvattaa kolmea noinkin isoa lasta? Tai että aitoon kiintymykseen ja rakkauteen lapsia kohtaan tarvitaan veriside, muuten ne on vaan taakka ja rasite.
Ilmeisesti et ole tutustunut aiheeseen ja lukenut lapsien omia tuntemuksia asiasta. Totean vain, että veri on vettä sakeampaa.
Jokainen ihminen on erilainen. Minäkin olen ollut joskus lapsi ja kasvanut ilman isää, minulla oli onnellinen lapsuus yhdessä äitini kanssa. Minulla olisi ollut mahdollisuus aikuisena tutustua häneen, mutta en halunnut, hän ei merkinnyt minulle mitään, veri ei todellakaan ole minulle vettä sakeampaa. Enkä mennyt hänen hautajaisiinsa, miksi olisin mennyt, kun hän ei merkinnyt minulle mitään.
Avioero ja siihen liittyvät perhejärjestelyt ovat nykyisin arkipäiväisiä asioita ja niihin on selkeät järjestelmät, miten edetä. Nyt tähän aika tavanomaiseen asiaan on saatu valtavat jännitteet, jotka vaikuttavat jopa ulkopuolisiin ihmisiin ja heidän mielialoihinsa.
Kun kaikki lailliset järjestelmät on nyt kyseenalaistettu, niin lopputulos näyttää eri osapuolille hyvin epäselvältä. Helena Koivun hätä näyttäytyy tässä päällimmäisenä, vaikka vanhempien tehtävä olisi epäselvissä tilanteissa turvata myös lasten hyvinvointi. Vanhempien on huolehdittava omasta hyvinvoinnistaan, että pysyvät toimintakuntoisina hoitamaan perheen asioita. Tietysti ihmisen on ilmaistava kokemansa asiat, jos haluaa niihin muutosta tai selviytyä ristiriitatilanteista. Ahdistavaa tässä jutussa on se, että tässä penätään mielipidettä ja tukea tuntemattomilta ihmisiltä, jotka eivät tiedä kaikkia asioita tähän liittyen, eivätkä voi vaikuttaa niihin, koska ovat ulkopuolisia.
Hyvä idea on kuunnella ja keskustella ihmisten kanssa, joilla on asiantuntemusta sekä tiedot näihin tapahtumiin. Heillä on myös aitoa päätäntävaltaa, kun asiat menevät solmuun osapuolten kesken. Me keskustelemme näistä asioista, koska ne liittyvät myös meidän omaan kokemusmaailmaamme. Meillä on mielipiteemme, mutta niillä ei ole merkitystä osapuolten kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Ne syyt mitä Helena kertoo, ei käy perusteena sijoitukselle. Otapa selvää, millaisista syistä 99% niistä tehdään. On täysin eri luokan asioita.
Niin, painotus erityisesti kohdassa Ne syyt mitä Helena kertoo.
Nimenomaan. Kaikki ovat varmasti samaa mieltä siitä, että ne syyt jotka Helena kertoo, eivät riittäisi perusteiksi sijoitukseen. Siksi sijoitus ei perustukaan niihin syihin, vaan ihan muihin. Ja niistä muista syistä, niistä oikeista syistä Helena vaikenee kuin muuri.
Noita hänen tarinoidensa hölinöitä ei usko ketkään muut kuin muutamat hyväuskoiset hölmöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpö, ei ole Helena sanonut mitään tuollaista. Harhainen pääsi taas tuottaa omaa tarinaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se suurin epäkohta lasussa, jos lasu on puolueellinen. Mehän ei tiedetä onko Helenan kohdalla näin, mutta eipä olisi ensimmäinen kerta. Minäkin olen istunut useammassakin tilaisuudessa työni puolesta, jossa työntekijöiden objektiivisuus on ollut hukassa. Näissä tilanteissa onneksi on tällainen työntekijä siirretty syrjään ja palattu lainmukaiseen toimintaan. Kun itse näkee ja kuulee miten pieleen hommat voi mennä, ei ole enää noin sinisilmäinen. Toivottavasti Koivujen lasten kohdalla ei töpeksitä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsella on OIKEUS sekä isään että äitiin. Ei äiti- eikä isäpuoliin.
Lapsella on OIKEUS jokaiseen rakastavaan ihmiseen ympärillään. Rakas ja turvallinen äitipuoli on mahtava lisä elämään.
Yksi yhdistävä tekijä toisen kukkivan narsissimme Tuksun kanssa: mitään ei osaa itse selvittää (tai tehdä), vaan pyytelee ihan kaikkeen valmista palvelua muilta. Lumen luonti, halkoja, autot, kämppä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu haluaisi mennä Karpolla on asiaa- ohjelmaan. Kun sitä ei ole, hän voisi tehdä ohjelman Helenalla on asiaa.Helena, sitähän teet koko ajan. Asiasi pyörii vain kehää, ei kukaan täyspäinen sinua jaksa kuunnella.
Helena elää täysin somensa kommentoijien neuvojen ja ideoiden varassa. Eikö hän ole koskaan joutunut miettimään asioita "omalle kohdalle"? Vaikka on nelikymppinen.
Kuuntelithan sinäkin kun noin hyvin tiedät !Täyspäinen siis .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kovasti Helena on valittanut, miten rasittavaa on arki lasten kanssa.
Syksyllä valitti lasten kuskaamista Instassaan ja sanoi, ettei jaksa olla mikään Uber-kuski, on niin rasittavaa. Ei ole ikinä tottunut lasten arjesta huolehtimaan. Tytön lykkäsi aamuyöllä yksin taksiin, kun ei jaksanut tai pystynyt itse viemään.
Ja kohta Helena raivosi julkisesti, miksi Natalie kuljettaa lapsia treeneihin. Mätti haukkumisvideoita aiheesta lähes 20.
No niinhän isä puolisoineen oli tehnyt jo yli vuoden viime syksynä, kun Helena taas oli viettänyt aikaa poikaystävänsö luona USA:ssa.
Sitten Helena valitti lasten läksyjä. Miten vaikea oli lapsen ala-asteen historiankirja. Helena ei ymmärtänyt tekstiä.
No, Mikko on ylioppilas. Helenahan ei ole.
Ooooooo, ylioppila
Miksi Mikko ei sitten käyttäydy niin, että voisi arvostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne syyt mitä Helena kertoo, ei käy perusteena sijoitukselle. Otapa selvää, millaisista syistä 99% niistä tehdään. On täysin eri luokan asioita.
Niin, painotus erityisesti kohdassa Ne syyt mitä Helena kertoo.
Nimenomaan. Kaikki ovat varmasti samaa mieltä siitä, että ne syyt jotka Helena kertoo, eivät riittäisi perusteiksi sijoitukseen. Siksi sijoitus ei perustukaan niihin syihin, vaan ihan muihin. Ja niistä muista syistä, niistä oikeista syistä Helena vaikenee kuin muuri.
Noita hänen tarinoidensa hölinöitä ei usko ketkään muut kuin muutamat hyväuskoiset hölmöt.
Lasu ei ole erehtymätön ja aina oikeudenmukainen. Lainvastaisia sijoituksia tehdään myös, ilman perusteiden täyttymistä. Voi hyvinkin olla, että Helena puhuu totta vaikket sitä haluakaan uskoa.
Olen tehnyt vain tämän kommentin, enkä enempää tee. Saatte ihan rauhassa vatvoa hänen asioitaan, ääliöt.