Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!

Vierailija
02.04.2025 |

Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…

Kommentit (55670)

Vierailija
39581/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rikosilmoituksia Mikko seuraavaksi tekee vielä...🙄

Rikosilmoituksen käsitellään syksyllä käräjillä.Krsäkuussa käsittelyssä käräjillä huoltajuus.Ehkä olisi Helenan jo viisasta miettiä mitä on tehnyt.Vaihoehto on että hän itse toivoo rajattua huoltajuutta.Ei vaan pystynyt sitä heti sopimaan.Helena kuormittuu hoitaessaan lapsia,siksi tilanne ajautui kaaokseen.

Haista paskaa  samojen toistelija

Tää on hauska tää haistattelija. Moittii toisia toistelusta ja kirjoittaa itse varmaan kahdenkymmenen viestin perään tuon saman haistattelunsa. Siis toistelee.

Onko tuo partitiivissa haistattelu joku virolainen tapa? Meillä päin sanotaan "haista paska" eikä "haista paskaa".

Vierailija
39582/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hellu, lopeta jo toi paskan jauhanta. Ei enää, monta vuotta siitä kun ero on nuijittu, ole mitään neuvoteltavaa ja soviteltavaa! Se on ollutta ja mennyttä, jatka elämääsi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39583/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenahan vietiin lanssilla sairaalaan, tuskin sieltä ehdittiin ottaa mitään mukaan. 

Ja Mikko lähtee sijoitukseen Kuopioon. 

Vierailija
39584/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tätä persujen syyksi mitenkään?

Tai Sinimustien.😁

Vierailija
39585/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, että Helenalla on kaikki todisteet kaikkia vääryyksiä vastaan. Akka valehtelee. 

Vierailija
39586/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nainen jaksaa jakaa valheellista juttua edelleen. Varmaan ajatellut varmistaa, ettei saa koskaan nähdä lapsiaan kuin valvotusti. 

Tuota lehmää ei kiinnosta ne lapset YHTÄÄN, päin vastoin haluaa niistä eroon. Tähänhän tämä julkinen kampanja on koko ajan pyrkinyt, toki näyttävyyttä saa tuon uhriutumiskampanja kautta. On koko ajan halunnut vain ja ainoastaan lisää rahaa. Lasten hoidosta ei ole koskaan selvinnyt eikä se kiinnostele häntä yhtään. Lapset selvisivät hengissä ensivuotensa lastenhoitaja-armeijan - ei nk. äitinsä- avulla. Nyt kiinnostaa taas vain tuo mustamaalaus ja riitely, vaikka Mikko on tehnyt jo niin selväksi kuin vain voi, että ei kiinnosta olla tekemisissä.

Helenan touhuja ei voi käsittää jos kuvittelee, että hän välittää niistä lapsista tai haluaisi viettää niiden kanssa aikaa. Ei pidä paikkaansa. Jos olisi vielä viisumi Usaan Hoo nököttäisi tasan tarkkaan siellä kuin tatti. Never forget kuinka oli siellä tasan niin kauan kuin oli mahdollista, ei kiinnostanut pätkääkään olla lasten kanssa samassa kaupungissa/samassa maassa/samalla mantereella. 

Vierailija
39587/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenahan vietiin lanssilla sairaalaan, tuskin sieltä ehdittiin ottaa mitään mukaan. 

Ja Mikko lähtee sijoitukseen Kuopioon. 

Kyllä. Molemmat eristetään lapsistaan, että saavat lapset vihdoin rauhallisen elämän. 

Vierailija
39588/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, että Helenalla on kaikki todisteet kaikkia vääryyksiä vastaan. Akka valehtelee. 

Jopa  kuulemma kuitteja salaliittolaisten lahjomien maksamisesta. Tästä Helena  kertoi viime vuonna, mutta eipä ole todisteita esitellyt.

Vierailija
39589/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle näyttää olevan oikein se kun erossa on omaisuus jaettu ni voi silti sen jälkeen mennä toisen mökille asumaan.

Kauheasti instassa huutaa että Mikko on tehnyt rikokset mistä  häntä syytetään. Eli Mikko levittää instassa videoita,murtautuu kaxkertaan ja kävelee Helenan perässä kuvaten kaiken. Jännä ku ei mistään löydy noita.

Jos mukilaisilla olisi yhtään järkeä päässä ni näkisivät että toi touhu ei ole tervettä. On olemassa tahoja jotka voivat auttaa ku ero on ottanut noin koville.

Vierailija
39590/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Helenan tilapäisasunto Turussa AirBnB-kämppä? Kuvissa näkyy jossain kaapin ovessa Private-merkintä kuten sellaisissa tapaa olla. Ei kannattaisi videoita jaella yhtään, kuvaisi vaan autossa.. siis ei ajaessaan!

Ei voi. Narahti Viron kilvillä ajamisesta.

Vierailija
39591/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rikosilmoituksia Mikko seuraavaksi tekee vielä...🙄

Rikosilmoituksen käsitellään syksyllä käräjillä.Krsäkuussa käsittelyssä käräjillä huoltajuus.Ehkä olisi Helenan jo viisasta miettiä mitä on tehnyt.Vaihoehto on että hän itse toivoo rajattua huoltajuutta.Ei vaan pystynyt sitä heti sopimaan.Helena kuormittuu hoitaessaan lapsia,siksi tilanne ajautui kaaokseen.

Haista paskaa  samojen toistelija

Tää on hauska tää haistattelija. Moittii toisia toistelusta ja kirjoittaa itse varmaan kahdenkymmenen viestin perään tuon saman haistattelunsa. Siis toistelee.

Onko tuo partitiivissa haistattelu joku virolainen tapa? Meillä päin sanotaan "haista paska" eikä "haista paskaa".

ei oo virolainen tapa, mutta kertoo että kirjoittajan äidinkieli on viro. Viron kielessä ei voi olla kahta vokaalia sanan lopussa, ja siksi he eivät usein osaa käyttää niitä oikein suomen kielessä, kun eivät kuule eroa. (on täysin normaalia, että korva ei erota jotain kielellistä ilmiötä, jota ei ole olemassa omassa äidinkielessä). He sanovat siis usein 'hän tule' ei 'hän tulee'. Tuo kirjoittaja on varmasti opetellut, että siihen kuuluu ne kaksi vokaalia 'tulee', mutta ei erota verbiä substantiivista. Siksi haista paskaa, hän on opetellut kirjoittamaan, kun ei kuule mitä eroa on haista paska/paskaa välillä. Eli tämä tyyppi on tuhatprosenttisella varmuudella virolainen.

Vierailija
39592/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on puhelimessa oletetusti sanonut poliisille, että Helena ei saa ottaa vaatteitaan, jos ei anna lasten jenkkipasseja poliisille. Huge if true!

Mikko on niiin karismaattinen, että puhuu poliisitkin puolelleen 🤭 ainakin jos on nainen vuorossa.

Helena sai tavaransa, oliko ulos laitettu, poliisi mukana

Sai vasta, kun Mikko oli laittomasti urkkinut ja penkonut kaiken läpi?

Mikko ei ollut edes paikalla tuolloin, mutta laittomasti urkki ja penkoi? Ok.

Milloin tuolloin? Mitä päivää tarkoitat? Tavarat helena sai vasta useiden päivien kuluttua.

Mikon piti ensin saada lukea Helenan salaiset paperit, jotta tietää miten hyökätä seuraavaksi.

Vierailija
39593/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko on puhelimessa oletetusti sanonut poliisille, että Helena ei saa ottaa vaatteitaan, jos ei anna lasten jenkkipasseja poliisille. Huge if true!

Mikko on niiin karismaattinen, että puhuu poliisitkin puolelleen 🤭 ainakin jos on nainen vuorossa.

Helena sai tavaransa, oliko ulos laitettu, poliisi mukana

Sai vasta, kun Mikko oli laittomasti urkkinut ja penkonut kaiken läpi?

Mikko ei ollut edes paikalla tuolloin, mutta laittomasti urkki ja penkoi? Ok.

Milloin tuolloin? Mitä päivää tarkoitat? Tavarat helena sai vasta useiden päivien kuluttua.

ovea ei saanut lukkoon kun lähti, tuskin Helenalla on tuolla ollut mitään salaisia papereita tuolla

Vierailija
39594/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan next level pelottavia nää helenalahkolaiset, mukilaiset ja niiden hirviötouhu.

'Yks kirjoittaa viestiin mm. 'me uskotaan suhun, sun hyvyyteen, sun TOTUUTEEN'. --> olisko mahdollisuus uskoa esim. vain totuuteen, ei helenan vääristeltyyn narsistitotuuteen???

'Mikään ei sitä muuta, ei vaikka mitä lehdissä kirjoiteltaisiin. Me seistään sun puolella, nyt ja aina'. -> OK, mutta siis rikostuomiot ja uudet tiedot ei siis horjuta helena-uskoa? Tää on pahempaa kun magalaisuus. Kyllä alkeellisin sivistyksen merkki on se, että pystyy toteamaan että nyt tää touhu menee liian pitkälle, tässä kusetetaan hyväuskoisia ja nyt on aika vaihtaa mielipidettä. FIKSUT ihmiset pystyvät uusien todisteiden valossa AINA vaihtamaan sitä mielipidettä, uskokaa tai älkää. Tällaiset vannojat ja vannottajat on ihan helvetin pelottavia, ja se mikä on yhteiskunnassa ja ihmiskunnassa vikana. team helena on todellakin yhteiskuntamme laarinpohjimmaiset ja pohjasakka, sen todisti jälleen tämä sairas kirjoitus tänään... 

Muutenkin tuo paatoksellisuus on varmasti helenan itsensä tehtailemaa haaveajattelua, just saying... 

Vierailija
39595/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Helenan tilapäisasunto Turussa AirBnB-kämppä? Kuvissa näkyy jossain kaapin ovessa Private-merkintä kuten sellaisissa tapaa olla. Ei kannattaisi videoita jaella yhtään, kuvaisi vaan autossa.. siis ei ajaessaan!

se on ollut myynnissä ja eri välittäjä ja uudestaan myynnissä. Ajoiko Helena itse autoa? 

Vierailija
39596/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikon piti ensin saada lukea Helenan salaiset paperit, jotta tietää miten hyökätä seuraavaksi.

Samat paperit löytyy ihan Mikoltakin. Mutta lasten amerikkalaiset passit Mikko haluaisi välillä itselleen.

Vierailija
39597/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena jankuttaa aina vaan, että hänellä on oikeus puhua. Mutta hän sivuuttaa kokonaan sen asian, että hänellä on myös vastuu kaikesta, mitä hän sanoo. Kaikki asiat keskittyvät häneen, hän ei ymmärrä, että tärkeintä ovat lapset ja heidän hyvinvointinsa, eikä hän. Mutta hän sanoo ja tekee mitä haluaa, välittämättä toisten ihmisten tunteista. 

Vierailija
39598/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo nyt pitkäön aikaan ollu täällä, mutta kun on paljon kyselty niin tulin sanoo että tää on niin väärin. Mulla on siitä todisteita. Oon videoinu kaikkea mutta kun ne naamiomiehet ja Joonas videoi mua niin mä en tajuu. Ne vaihtoi mun lukot mutta kun mä olin siellä niin ne ovet ei ollu edes lukossa kun mulla ei oo avainta. Ja sitten ne poisti mut mun kodista enkä oo saanu mun rahoja. Miccou anna mulle kaksjapuolmiltsii miinmö poUstaan taas sitten mitä sattuu ja sitä samaa ulinaa ja abuse sentään kun tää ei oo niiku reiluu.

Vierailija
39599/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Mikko, lopeta jo toi paskan jauhanta. Ei enää kukaan sinusta välitä kun häädit yllättäen  lapset ja äidin kadulle josta oli pakko mennä turvakotiin.  Kaikki pelipojatkin sen tietää kun kysyin.

Oikein pelipojat, kiva.

Vierailija
39600/55670 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeasti jo ajattelin että olisko tilanne rauhoittunut ja tuo nainen vaiennettu pakolla mutta ei. Sama paskanjauhanta jatkuu. 

Ketju on lukittu.