Shokkikäänne Kakskerrassa! Poliisit veivät Helena Koivun!
Seiskan saamien tietojen mukaan Helena Koivu on poistettu Turussa sijaitsevalta Kakskerran kiinteistöltä.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/shokkikaanne-kakskerrassa-poliisit…
Kommentit (55669)
Tutkimushommia, tutkimushommia! -miso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon nimitys varmistaa sen, että hän tarjoaa Helenalle asunnon Turusta.
Helenalla on jo koti. Miksi Mikon pitäisi tarjota enää mitään. Helenalla rahaa on.
Miksi sitten kerjäsi klapeja talvella? Ja kyseli poliisilta että mihin hän nyt menee, kadulleko, kun poistettiin Kakskerrasta? Aika hullua touhua jos rahaa kerran on ollut se kotikin hommata. Oliko koko touhu vain teatteria seuraajille?
Helenan olisi syytä kertoa seuraajille, että missä kodissa hän nyt sitten asuu kun heitettiin rahattomana, joutui turvakotiin ja sieltä pois. Jostain syystä taas ei kerro missä asuu, koska se pilaisi hänen storyn uhrina olemisesta.
Miten niin olis syytä? Se ei ole sulle
Seuraajille. Opettele lukemaan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on jo koti. Miksi Mikon pitäisi tarjota enää mitään. Helenalla rahaa on.
Miksi sitten kerjäsi klapeja talvella? Ja kyseli poliisilta että mihin hän nyt menee, kadulleko, kun poistettiin Kakskerrasta? Aika hullua touhua jos rahaa kerran on ollut se kotikin hommata. Oliko koko touhu vain teatteria seuraajille?
Helenan olisi syytä kertoa seuraajille, että missä kodissa hän nyt sitten asuu kun heitettiin rahattomana, joutui turvakotiin ja sieltä pois. Jostain syystä taas ei kerro missä asuu, koska se pilaisi hänen storyn uhrina olemisesta.
Eipä tuolla kohta seuraajia paljon olek
Insta yksityinen 30,8 t
Vierailija kirjoitti:
Oletko japanilainen? Miso keitosta pidät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepsissä töitä riittää, pohjamudista on pitkä matka hunajapurkille..
Seura odottaa, että Mikko sijoittaa muutamia miljoonia pelaajahankintoihin.
Huono sijoitus. Mutta kun sitä rahaa on niin miksei sijoittaisi. Onhan Mikko rahakkaan Samppalinna- projektin ruorissa myös mukana veljensä kanssa. Melkoista dominanssia Koivuilla kotikaupungissaan.
Parempi sijoitus pelaajat, edes keskinkertaiset on kuin joku virolainen hepsankeikka.
Maali maali hunajata hunajata...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko japanilainen? Miso keitosta pidät?
Tuskin sitä miso keittoa tältä palstalta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siihenkään velvoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeus e määrännyt mitään maksamaan muuta kun lasten elarit, Helenan lakikulut. Tais tulla bersnettoa se jäädytetty n 200 000 avioehtomiljoonasta, lakinaisen palkkio, riittikö edes.
Ei määrännyt niin. Mikkoko ei osaa mitään itse päättää tai tehdä?
Totean teille, Mikko itse päättää antaako mitään enää. Helena ollut tuhlari.
Miksi sä sit jatkuvasti jankutat että ei tarvii? Kuulostaa siltä että Mikko ei itse osaa ja tarvitsee sut ja jengin holhoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeus e määrännyt mitään maksamaan muuta kun lasten elarit, Helenan lakikulut. Tais tulla bersnettoa se jäädytetty n 200 000 avioehtomiljoonasta, lakinaisen palkkio, riittikö edes.
Tästä kommentista paistaa kauas se miten te muna pystyssä voimaannutte miehen ja rahan vallasta. Helena kitisköön, Mikko päättää kuten tähänkin asti. Siinä se kaikessa toksisuudessaan seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä kommentista paistaa kauas se miten te muna pystyssä voimaannutte miehen ja rahan vallasta. Helena kitisköön, Mikko päättää kuten tähänkin asti. Siin
Totta kai Mikko päättää Mikon rahoista.
Niinhän Helenakin päätti omistaan.
Tästä kommentista paistaa kauas se miten te muna pystyssä voimaannutte miehen ja rahan vallasta. Helena kitisköön, Mikko päättää kuten tähänkin asti. Siinä se kaikessa toksisuudessaan seisoo.
Ei. Mutta joskus ihmiset sukupuolesta huolimatta toimii hölmösti ja sitä ei voi kannattaa.
Helenalle kuuluu 1/2 osuus kakskerrasta.😘
Vierailija kirjoitti:
Veloista kans sitten, eiks je? Ei voi nyppiä rusinoita pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu. Ei kuulu sinne ollenkaan. Siksi poliisi on sen sieltä jo kahdesti poistanut. Ja rikosilmoituksia tullut murtokeikoilta.
Helena on ihana rakastava äiti lapsilleen. Kohta Helenalla on lapset 50/50 niin kuin kuuluukin vääryys korjataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä sit jatkuvasti jankutat että ei tarvii? Kuulostaa siltä että Mikko ei itse osaa ja tarvitsee sut ja jengin holhoamaan.
Yhtä usein sanon ettei tarvitse eikä pidä kuin te hyödylliset idiootit jakelette Mikon rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Helena on ihana rakastava äiti lapsilleen. Kohta Helenalla on lapset 50/50 niin kuin kuuluukin vääryys korjataan.
Juueiole. Traumatisoiva kusipää. Eikä ole paluuta enää.
Vierailija kirjoitti:
Paljon puhetta, ei mitään tekoja.
Sitähän tuossa edellisessä viestissä väitettiin että kiltti hissukka ei pärjäisi. Tai sitten olisi pärjännyt paremmin kun ei olisi vääntänyt joka asiasta turhaa riitaa. Uusi rouva Koivu ei tähän edellisen rouvan toimintaan tosin liity, nämä ovat ihan Helenan omia valintoja.